İçeriğe Yönlendir

Explorer Makas


Bülent Koç

Recommended Posts

Bülent Koç

arkadaşlar selamlar, arka makaslardan çok hafif bir gıcırtı geliyor, makasların yağlanması ya da bakılması gereken yerleri var mıdır? bir de arka askı rotlarından biri sorunlu, bir arkadaşımız transit uyuyor demişti, muadillerle tamirin bir sıkıntısı olur mu?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ön takımda ranger parçası uydurulabiliyor al ak olarak değil ancak uydurulur

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Bülent Koç

ön takımda ranger parçası uydurulabiliyor al ak olarak değil ancak uydurulur

 

makasları kendim yağladım geçti gıcırtılar, askı rotlarının da içine yeni burç çakılması lazım bulabilirsem...

Yorum bağlantısı
Bülent Koç

burç en kolay uydurulan parçadır

 

Çağlar bey her konuma cevap veriyorsunuz çok teşekkür ederim, size bir kaç soru daha sorayım izin verirseniz:

 

1- arka lastik-jant çok gömük geliyor gözüme, ofsetli yeni bir takım jant mı almak mantıklı yoksa spacer mı?

2- üzerine 235x75x15 var, inceledim orj. ebat buymuş gerçekten, konfor ve de arazi kabiliytini bozmadan buna en büyük hangi ebat takabiliriz?

3- 15 ya da 16 inch den büyük jant mantıksız mı olur?

Yorum bağlantısı
Onur Demir

Forumda vardi 22inc takan, lakabi apaciydi ama :) olsaydi simdi yazardi.

Ben sahsen explorerlere buyuk janti yakistiramiyorum. Aslinda sadece explorer a degil arizi tasititlarinin hicbirine yakistiramiyorum.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bildiğimizi paylaşmak bize zevk verir. lastik değşim ile amaçlanan hedef nedir?

Yorum bağlantısı
Bülent Koç

bildiğimizi paylaşmak bize zevk verir. lastik değşim ile amaçlanan hedef nedir?

 

Çağlar bey bazı arkadaşlar beni tanıyor, sağlam BMW ciyimdir, alışmışız biraz ofsetli dışarda duran jantlara, görsellik ve biraz da aracı kaldırmak maksadım...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

suv da özelikkle explorerda total tasarım dışına ıkılırsa ön görülemeyen yol ve arazi zaafiyeti oluşur. Jantlar acaipiçerde durur buna katılıyorum.

Yorum bağlantısı
Onur Demir
Bülent Koç

olmamış bence ama tercih meselesi, benim derdim offset, jantın büyüklüğü değil aslında

Yorum bağlantısı
Onur Demir

olmamış bence ama tercih meselesi, benim derdim offset, jantın büyüklüğü değil aslında

Bende begenmiyorum zaten. jantlar degilde yuksekligi ornek olsun diye attim fotoyu. yukseltme isinin ayrintisini soralim mi?
Yorum bağlantısı
Bülent Koç

Bende begenmiyorum zaten. jantlar degilde yuksekligi ornek olsun diye attim fotoyu. yukseltme isinin ayrintisini soralim mi?

soralım merak ettim ben de

Yorum bağlantısı
Onur Demir

soralım merak ettim ben de

H seklinde bir parca varmis, onu netten Warrior Shackles 153 diye aratin netten cikar diyor, kendisi o parcanin orjinal olculerini bulup yaptirmis. yurt disi baglantisi varsa getirtilebilinir. ayrica;en üstteki uzun makas biraz kalınıyla değiştirilirse daha iyi olur dedi. on taraf kolaymis torsiyondan.

Yorum bağlantısı
Onur Demir

Aynen, arazi tasiti budur iste.

bu arada, o dedigim parca ile 6cm arka taraf kalkiyormus problemsiz. daha fazlasi icin amortisor salinimi yetmezmis

Yorum bağlantısı
Bülent Koç

bu işlem kolay parçayı kendim de yapabilirim, bu resimdeki jant-lastik ölçüleri nedir acaba?

 

liftededdie.jpg

Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-1021-15x10-inch-5x114-3-et-45-offset-off-road-jant-oltay-com-tr-152142123/detay

 

Anladığım kadari ile size gerekli olan bu jant 5x1143 15 10 -45 yada - 50 diye aratın  . Spacer tavsiye edilmez. Balansı aracın üstünde yapmak kısmen çaredir.

Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu

Spacerlı, orjinal, -45 10 15 jantlı ve dodik ile görüntüler var bu resimlerde.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...