Bülent Koç 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 arkadaşlar selamlar, arka makaslardan çok hafif bir gıcırtı geliyor, makasların yağlanması ya da bakılması gereken yerleri var mıdır? bir de arka askı rotlarından biri sorunlu, bir arkadaşımız transit uyuyor demişti, muadillerle tamirin bir sıkıntısı olur mu? Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 Baran kaçak adam nerelerdesin oğlum sen ya??? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 ön takımda ranger parçası uydurulabiliyor al ak olarak değil ancak uydurulur 1 Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 ön takımda ranger parçası uydurulabiliyor al ak olarak değil ancak uydurulur makasları kendim yağladım geçti gıcırtılar, askı rotlarının da içine yeni burç çakılması lazım bulabilirsem... Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 burç en kolay uydurulan parçadır Çağlar bey her konuma cevap veriyorsunuz çok teşekkür ederim, size bir kaç soru daha sorayım izin verirseniz: 1- arka lastik-jant çok gömük geliyor gözüme, ofsetli yeni bir takım jant mı almak mantıklı yoksa spacer mı? 2- üzerine 235x75x15 var, inceledim orj. ebat buymuş gerçekten, konfor ve de arazi kabiliytini bozmadan buna en büyük hangi ebat takabiliriz? 3- 15 ya da 16 inch den büyük jant mantıksız mı olur? Yorum bağlantısı
Onur Demir 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 Forumda vardi 22inc takan, lakabi apaciydi ama olsaydi simdi yazardi. Ben sahsen explorerlere buyuk janti yakistiramiyorum. Aslinda sadece explorer a degil arizi tasititlarinin hicbirine yakistiramiyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 bildiğimizi paylaşmak bize zevk verir. lastik değşim ile amaçlanan hedef nedir? Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 bildiğimizi paylaşmak bize zevk verir. lastik değşim ile amaçlanan hedef nedir? Çağlar bey bazı arkadaşlar beni tanıyor, sağlam BMW ciyimdir, alışmışız biraz ofsetli dışarda duran jantlara, görsellik ve biraz da aracı kaldırmak maksadım... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 suv da özelikkle explorerda total tasarım dışına ıkılırsa ön görülemeyen yol ve arazi zaafiyeti oluşur. Jantlar acaipiçerde durur buna katılıyorum. Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 10x15 R15 ya da 16 olmaz mı diyorsunuz? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 dışarı taşan jant takılınca frenler çamura maruz kalacak mesela. Yorum bağlantısı
Onur Demir 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 Bahsettigim 22jantli ve yukseltilmis Hakan Tarım'ın araci bu. https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-g.ak/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10711119_10204857530419761_5255777375704826898_n.jpg?oh=c686777ffcc9c9be00d962a37eec9b3d&oe=54D19B51&__gda__=1424066492_12a01500de098188c64cfa925780249a '> https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-g.ak/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10711119_10204857530419761_5255777375704826898_n.jpg?oh=c686777ffcc9c9be00d962a37eec9b3d&oe=54D19B51&__gda__=1424066492_12a01500de098188c64cfa925780249a Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 olmamış bence ama tercih meselesi, benim derdim offset, jantın büyüklüğü değil aslında Yorum bağlantısı
Onur Demir 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 olmamış bence ama tercih meselesi, benim derdim offset, jantın büyüklüğü değil aslındaBende begenmiyorum zaten. jantlar degilde yuksekligi ornek olsun diye attim fotoyu. yukseltme isinin ayrintisini soralim mi? Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 Bende begenmiyorum zaten. jantlar degilde yuksekligi ornek olsun diye attim fotoyu. yukseltme isinin ayrintisini soralim mi? soralım merak ettim ben de Yorum bağlantısı
Onur Demir 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 soralım merak ettim ben de H seklinde bir parca varmis, onu netten Warrior Shackles 153 diye aratin netten cikar diyor, kendisi o parcanin orjinal olculerini bulup yaptirmis. yurt disi baglantisi varsa getirtilebilinir. ayrica;en üstteki uzun makas biraz kalınıyla değiştirilirse daha iyi olur dedi. on taraf kolaymis torsiyondan. Yorum bağlantısı
Onur Demir 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 Aynen, arazi tasiti budur iste. bu arada, o dedigim parca ile 6cm arka taraf kalkiyormus problemsiz. daha fazlasi icin amortisor salinimi yetmezmis Yorum bağlantısı
Bülent Koç 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 bu işlem kolay parçayı kendim de yapabilirim, bu resimdeki jant-lastik ölçüleri nedir acaba? Yorum bağlantısı
Onur Demir 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 5x114,3 bijon aralığı. spacer takılacaksa pekte önemi yok ölçünün gerçi http://www.humaoto.com/index.php güzel şeyler var bu sitede. gösterdiğine yakın jantlarda var hatta. Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-1021-15x10-inch-5x114-3-et-45-offset-off-road-jant-oltay-com-tr-152142123/detay Anladığım kadari ile size gerekli olan bu jant 5x1143 15 10 -45 yada - 50 diye aratın . Spacer tavsiye edilmez. Balansı aracın üstünde yapmak kısmen çaredir. Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 (düzenlendi) http://imgur.com/BEnC5aC http://imgur.com/2M4WGRm http://imgur.com/GHvGSPk http://imgur.com/BEnC5aC,2M4WGRm,GHvGSPk,FGnhSv4#3 16 Kasım 2014 tarihinde Cavit Çırakoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 Spacerlı, orjinal, -45 10 15 jantlı ve dodik ile görüntüler var bu resimlerde. Yorum bağlantısı
Recommended Posts