Misafir 13 Mart 2015 Paylaş 13 Mart 2015 Çok güzelmiş Semih güle güle kullan bir daha ki buluşmaya bunla gel (bunuda getir) ben de çok merak ediyorum, bize bir drift gösterisi yap. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 13 Mart 2015 Yazar Paylaş 13 Mart 2015 Çok güzelmiş Semih güle güle kullan bir daha ki buluşmaya bunla gel (bunuda getir) ben de çok merak ediyorum, bize bir drift gösterisi yap. Çok sağol abicim. Buluşmada yanlarız tabiki. Zaten Rodaj ve ilk km videoları gelecek Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mart 2015 Paylaş 13 Mart 2015 Bayılıyorum şunlara..Sanayi'ye sırf bunları izlemek için gidiyorum Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 13 Mart 2015 Paylaş 13 Mart 2015 Hayırlı olsun Semih güle güle kullan. Benim 4x4 hsp'nin motorunu yakmıştım heveslendim yine şimdi, ben ona bi motor bakayım en iyisi 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 13 Mart 2015 Yazar Paylaş 13 Mart 2015 Hayırlı olsun Semih güle güle kullan. Benim 4x4 hsp'nin motorunu yakmıştım heveslendim yine şimdi, ben ona bi motor bakayım en iyisi Motor rektefiye olmaz mi abi? Piston kolu alttan çıkmadıysa tabi Aracın kepini şeffaf Plasti dip ile kaplamayı düşünüyorum, toza suya darbeye karşı korur. Ne dersiniz? Yorum bağlantısı
Semih İzgi 22 Mart 2015 Yazar Paylaş 22 Mart 2015 Yıl 2006. Hobiye başladığım aracın fotoğraflarını buldum. Görünce bir garip oldum ve sizle paylaşmak istedim. Nerden nereye. Bizim oğlana gelirsek. Henüz ilk marşı basmadım. Motoru rodaj yapacağım ama yakıt ve buji ısıtıcısı henüz alamadım (para yok ) İlk start ve rodaj videosunu burdan yayınlayacağım. 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 22 Mart 2015 Yazar Paylaş 22 Mart 2015 3 yıl önce sattığım nitrolumun eski videosu 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 22 Mart 2015 Paylaş 22 Mart 2015 Motor rektefiye olmaz mi abi? Piston kolu alttan çıkmadıysa tabi Aracın kepini şeffaf Plasti dip ile kaplamayı düşünüyorum, toza suya darbeye karşı korur. Ne dersiniz? benimki hibrit, çevre dostu Yorum bağlantısı
Semih İzgi 6 Haziran 2015 Yazar Paylaş 6 Haziran 2015 (düzenlendi) Sonunda Rodaj işlemine başlayabildim. %20 nitrojen %11Castrol yağ içeren yakıtımız. Bujiye tepeden bakış. Bujimiz İlk çalıştırmada motor kuru dönmesin diye yanma odasına yakıt sıkmak için şırıngamız Ve tekerler boştayken gerçekleşen rodajımız. Kısa videosu 6 Haziran 2015 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 7 Haziran 2015 Yazar Paylaş 7 Haziran 2015 Yeni sürüş videomuz geldi. Rodaj tamamlandı. 1- Cuda keple kullanacaksın di mi? 2- Foto'yu neyleyeyim video yoksa? 2 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 8 Haziran 2015 Yazar Paylaş 8 Haziran 2015 Drift yok? Teker yakma isterük Rodaj yeni bitti, Drift motoru ve debriyajı çok yorduğu için henüz başlamadım. Motor hala aşırı sıkı. 5 6 depo yaktım hala pull start sıkışıyor takılıyor. Eğer şimdi drift yaparsam sonuç şu olacak ; 1 Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt 16 Temmuz 2015 Paylaş 16 Temmuz 2015 Yeni sürüş videomuz geldi. Rodaj tamamlandı. Ya ben su koprmayi yapamiyorum. yarim gazda fena asiliyor. Karbratorde ayari yapiyorum rolenti yuksek oluyor onu dusuruyorum gaz sonra stop ediyor. Su an guclu ama gaz boguk calisiyor Birkaç yıla şundan alırım. Bununda ustune bin gez )) Yorum bağlantısı
Semih İzgi 16 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2015 (düzenlendi) Ya ben su koprmayi yapamiyorum. yarim gazda fena asiliyor. Karbratorde ayari yapiyorum rolenti yuksek oluyor onu dusuruyorum gaz sonra stop ediyor. Su an guclu ama gaz boguk calisiyor Bununda ustune bin gez )) Karburator ayarı 3 bilinmeyenli denklem gibidir. low speed high speed ve rolanti iğnesinden birisini hafif oynatmak bile diğer ikisini yeniden ayarlamayı gerektirebilir. Belki aşağıdaki yazacaklarımı biliyorsunuzdur ama ben bilmeyenler için ve sizin için paylaşayım. Neyseki HPI da işlem biraz daha kolaydır. A(high speed needle HSN) ve B (Lowspeed Needle LSN) HPI'ın stok fabrika çıkışı rodaj ayarında yüzeye sıfır gelir. yani vidalar dış yüzeyle aynı hizada olacak. Sonra ince ayara geçilip HSN yavaş yavaş saat yönünde sıkılıp kısılıp araçla tur atılacak. (Her defasında 1/8 oranında) Araç gittikçe daha az duman atar. En sonunda araç hızlanırken boğulmaya gaz yememeye başlayacak ve 2/8 oranında geri açılacak HSN tamamlanacak. Eğer aracın kalkışında hızlanışında sorun yok ise LSN ye dokunmaya gerek yok. Lakin rolantide bir süre sonra stop etme, gaza ani basımda boğulma sıkışma varsa LSN de 1/8 oranında saat yönünde içe doğru sıkılacak. Rolanti iğnesi C; Araç HSN sürecinde fakirleştirileceği için rolantide ileri doğru hareketlenmeye ve yüksek devirde çalışmaya başlayacak.. Buna önlem olarak vida açılacak yani saat yönü tersine vida geri çekilecek. (çok ufak hareketler ile) araç ileri gitmiyorsa tamamdır. (C kısılınca LSN yi biraz açmak gerekebilir. LSN biraz açılınca HSN yi biraz kısmak gerekebilir.) Aracın videosunu gönderirseniz ben size hangi iğneye nekadar müdahale etmeniz gerekeceğini söylerim. Bir nevi karburator ustasıyım. Türkiye uss penmar yarışlarına giden araçlara ayar yaptığım olmuştur. 16 Temmuz 2015 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt 16 Temmuz 2015 Paylaş 16 Temmuz 2015 Karburator ayarı 3 bilinmeyenli denklem gibidir. low speed high speed ve rolanti iğnesinden birisini hafif oynatmak bile diğer ikisini yeniden ayarlamayı gerektirebilir. Belki aşağıdaki yazacaklarımı biliyorsunuzdur ama ben bilmeyenler için ve sizin için paylaşayım. Neyseki HPI da işlem biraz daha kolaydır. A(high speed needle HSN) ve B (Lowspeed Needle LSN) HPI'ın stok fabrika çıkışı rodaj ayarında yüzeye sıfır gelir. yani vidalar dış yüzeyle aynı hizada olacak. Sonra ince ayara geçilip HSN yavaş yavaş saat yönünde sıkılıp kısılıp araçla tur atılacak. (Her defasında 1/8 oranında) Araç gittikçe daha az duman atar. En sonunda araç hızlanırken boğulmaya gaz yememeye başlayacak ve 2/8 oranında geri açılacak HSN tamamlanacak. Eğer aracın kalkışında hızlanışında sorun yok ise LSN ye dokunmaya gerek yok. Lakin rolantide bir süre sonra stop etme, gaza ani basımda boğulma sıkışma varsa LSN de 1/8 oranında saat yönünde içe doğru sıkılacak. Rolanti iğnesi C; Araç HSN sürecinde fakirleştirileceği için rolantide ileri doğru hareketlenmeye ve yüksek devirde çalışmaya başlayacak.. Buna önlem olarak vida açılacak yani saat yönü tersine vida geri çekilecek. (çok ufak hareketler ile) araç ileri gitmiyorsa tamamdır. (C kısılınca LSN yi biraz açmak gerekebilir. LSN biraz açılınca HSN yi biraz kısmak gerekebilir.) Aracın videosunu gönderirseniz ben size hangi iğneye nekadar müdahale etmeniz gerekeceğini söylerim. Bir nevi karburator ustasıyım. Türkiye uss penmar yarışlarına giden araçlara ayar yaptığım olmuştur. Bende ki sikinti su. Arac rolentide calisiyor bir sure sonra kendiliginden gaz vermeden gaz gelmeye basliyor suratleniyor teker donmeye basliyor. rolentiyi kisiyorum bu sefer gaza yuklenip frene basinca tak stop ediyor. Yaglama asiri derecede kisinca yine stop ediyor. son hizi az tepkime ani ve atak. yarim gazda cosuyor. Aracın videosunu gönderirseniz ben size hangi iğneye nekadar müdahale etmeniz gerekeceğini söylerim. Bir nevi karburator ustasıyım. Türkiye uss penmar yarışlarına giden araçlara ayar yaptığım olmuştur. Cuma gunu calistiracagim. videoyu burada paylasirim. Yorum bağlantısı
fatih öksüz 16 Temmuz 2015 Paylaş 16 Temmuz 2015 yakıtlı benım ıcın hep zor oldu o yuzden elektrıklıye dondum. ugrasan Allah bol bılgının yanı sıra peygamber sabrı versın Yorum bağlantısı
Semih İzgi 16 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2015 (düzenlendi) Bende ki sikinti su. Arac rolentide calisiyor bir sure sonra kendiliginden gaz vermeden gaz gelmeye basliyor suratleniyor teker donmeye basliyor. rolentiyi kisiyorum bu sefer gaza yuklenip frene basinca tak stop ediyor. Yaglama asiri derecede kisinca yine stop ediyor. son hizi az tepkime ani ve atak. yarim gazda cosuyor. Cuma gunu calistiracagim. videoyu burada paylasirim. Rolantide gitme isteği fakir ayarda gerçekleşir. A yani HSN yi biraz gevşetin (saat yönü tersi) Eğer hali hazırda dış çerçeve ile aynı hizada ise LSN yi biraz gevşetip deneyebilirsiniz. Malesef karburator ayarı ezbere olmamakta. İşin mantığını anlayıp aracın tepkisine göre ayar yapmak lazım. Videoda sesini duyarsak iyi olacak. Siz aracı çalıştırmışsınız fakat yeni araç alanlar okur diye yazıyorum, bi önceki sayfada belirttiğim gibi bujiyi söküp şırıngayla motora bir miktar yakıt enjekte etmek lazım.. ilk marşlar kupkuru gerçekleşince gömlek çizilebiliyor. yakıtlı benım ıcın hep zor oldu o yuzden elektrıklıye dondum. ugrasan Allah bol bılgının yanı sıra peygamber sabrı versın Tespit harika. : EP de çok keyiflidir. Yeni su geçirmez brushless sistemler uçurdu EP kategorisini. 16 Temmuz 2015 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt 28 Temmuz 2015 Paylaş 28 Temmuz 2015 Rolantide gitme isteği fakir ayarda gerçekleşir. A yani HSN yi biraz gevşetin (saat yönü tersi) Eğer hali hazırda dış çerçeve ile aynı hizada ise LSN yi biraz gevşetip deneyebilirsiniz. Malesef karburator ayarı ezbere olmamakta. İşin mantığını anlayıp aracın tepkisine göre ayar yapmak lazım. Videoda sesini duyarsak iyi olacak. Siz aracı çalıştırmışsınız fakat yeni araç alanlar okur diye yazıyorum, bi önceki sayfada belirttiğim gibi bujiyi söküp şırıngayla motora bir miktar yakıt enjekte etmek lazım.. ilk marşlar kupkuru gerçekleşince gömlek çizilebiliyor. Video cekemedim oyuna kendimi kaptirdim yarim litre benzin yedim. Yeni benzin aldim bu hafta insallah cekecegim videoyu. Ilk calistirma icin, calistordiktan sonra bir yagi var calisma sonrasi ditye. bujiyi sokup uc bes damla tamlatip ippi bir kac kere cekiyorsunuz. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 28 Temmuz 2015 Paylaş 28 Temmuz 2015 El telsizi ile sabote ederim araçları Sen sabote et bende Şortland la üstünden geçeyim....... (Şortland dedimde aklıma geldi şortlamı binecez buna..... 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 28 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2015 (düzenlendi) Video cekemedim oyuna kendimi kaptirdim yarim litre benzin yedim. Yeni benzin aldim bu hafta insallah cekecegim videoyu. Ilk calistirma icin, calistordiktan sonra bir yagi var calisma sonrasi ditye. bujiyi sokup uc bes damla tamlatip ippi bir kac kere cekiyorsunuz. After Run Oil i diyorsunuz. Yakıtınızın markası nedir? Mesela ben Morgan'ın Sidewinder %20 yakıtını kullanıyorum http://www.technomodel.com/urun/F-SW-R-20/Sidewinder-Race-20-Araba-Yakiti Yakıtımın içinde after run oil karışımı mevcut. o yüzden gerek olmuyor. Birkaç markanın içinde de mevcut. (tornado ve wildcat di sanırım.) Belki sizin yakıtınızında karışımında vardır bi araştırın Fotoğraf ve video alalım artık. Yeni hava filtrem ve pillerim 28 Temmuz 2015 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 28 Temmuz 2015 Paylaş 28 Temmuz 2015 Semih,eskişehire bu arkadaş da geliyor değil mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts