Mehmet Kaya 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 Güzel değerler sayın Kaya[emoji4]Hangi arada yazdın cevap [emoji23][emoji23]Aslında aracı çalıştırmadan dijital olarak motor suyu sıcaklığına baksaydım [emoji17][emoji17] acelem vardı bakmadım. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 Hangi arada yazdın cevap [emoji23][emoji23] Aslında aracı çalıştırmadan dijital olarak motor suyu sıcaklığına baksaydım [emoji17][emoji17] acelem vardı bakmadım. Hızlıgonzalessmilesi[emoji106] Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Şimdi ikinci testi tamamladım Sabah hava sıcaklığı 4 derece Motor suyu sıcaklığı 5 derece (gauge menüden baktım) Araç 200 metrede 41 dereceye ulaştı ve LPGye geçti. ( ben 35 Hatırlıyorum 40mış) 1. Km 55 dereceye geldi. 2 bin deviri geçmedim. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 21 Mart 2015 Yazar Paylaş 21 Mart 2015 Mehmet bey senin değerler süper ben şu anda 20 derece yaptırdım lpg geçiş ısısını seninkiyle aynı benimkisi 40 olsa demekki fabrikaya gelirim lpg ye geçmeden tamam senin kit lpg nin en iyisi ama lpg ye geçişin kitle olduğunu sanmıyorum sıkıntı var ama nerde tetmostat bir kontrol ettireceğim ama adam akıllı bir ford servisi yokki işleri bir toplayıp bir İstanbula gitmeyi düşünüyorum mehmet bey gauge menüyle nasıl bakıyorsun 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Mehmet bey senin değerler süper ben şu anda 20 derece yaptırdım lpg geçiş ısısını seninkiyle aynı benimkisi 40 olsa demekki fabrikaya gelirim lpg ye geçmeden tamam senin kit lpg nin en iyisi ama lpg ye geçişin kitle olduğunu sanmıyorum sıkıntı var ama nerde tetmostat bir kontrol ettireceğim ama adam akıllı bir ford servisi yokki işleri bir toplayıp bir İstanbula gitmeyi düşünüyorum mehmet bey gauge menüyle nasıl bakıyorsun Atiker varken de böyleydi değerlerim. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 21 Mart 2015 Yazar Paylaş 21 Mart 2015 büyük ihtimalleya termostat gibi bu gün istanbula gideceğim giderken termostatı denerim.. 1 Yorum bağlantısı
Rahmi topal 27 Mart 2015 Yazar Paylaş 27 Mart 2015 Uzun yolda denedim yokuş aşağı inerkeken hararet göster gesinde degisiklik olmuyor Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 27 Mart 2015 Paylaş 27 Mart 2015 Uzun yolda denedim yokuş aşağı inerkeken hararet göster gesinde degisiklik olmuyorSıcaklığı dijital takip edin. Gauge menüden. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 28 Mart 2015 Paylaş 28 Mart 2015 Tamam mehmet bey kacinci siradaÇok zor bir soru. Bakıp söylerim. Farkedesiniz zaten. Bende sırayı bilmiyorum. Hava sıcaklığına yakın değere sahip olur sabahları. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 1 Nisan 2015 Yazar Paylaş 1 Nisan 2015 Şimdi ikinci testi tamamladım Sabah hava sıcaklığı 4 derece Motor suyu sıcaklığı 5 derece (gauge menüden baktım) Araç 200 metrede 41 dereceye ulaştı ve LPGye geçti. ( ben 35 Hatırlıyorum 40mış) 1. Km 55 dereceye geldi. 2 bin deviri geçmedim. Benimkisine sabah gauge menüden baktım 5,5 km 57 derece ulaştı hava sıcaklığı 10 c idi bir sıkıntı var kesin boşa atıncada derece değişmiyor Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Nisan 2015 Paylaş 1 Nisan 2015 bir sıkıntı var kesin boşa atıncada derece değişmiyorBoşa atınca derece niye değişsinki? Yorum bağlantısı
Rahmi topal 1 Nisan 2015 Yazar Paylaş 1 Nisan 2015 mehmet bey şöyle yani araba sabah çalıştırınca viteste giderken sürekli yükseliyor ama boşa atınca derece değişmiyor yani http://www.akgurticaret.com/default.asp?git=9&urun=1614#.VRv8Y_msVUUbizim termostat bu mudur 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Nisan 2015 Paylaş 1 Nisan 2015 mehmet bey şöyle yani araba sabah çalıştırınca viteste giderken sürekli yükseliyor ama boşa atınca derece değişmiyor yani http://www.akgurticaret.com/default.asp?git=9&urun=1614#.VRv8Y_msVUUbizim termostat bu mudur Bahsettiğiniz olay normal. Bu termostad. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 1 Nisan 2015 Yazar Paylaş 1 Nisan 2015 dijital dereceden aldığım verilere ne diyorsun 5,5 km 57 dereceye yükselmesi de mi normal Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Nisan 2015 Paylaş 1 Nisan 2015 dijital dereceden aldığım verilere ne diyorsun 5,5 km 57 dereceye yükselmesi de mi normal Kesinlikle değil. Ben o ısıya 4 derece hava sıcaklığında 5 derece motor sıcaklığında aracı çalıştırıp en geç 1. km de 55 dereceye ulaştım ve 2200 deviri geçmeden. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 1 Nisan 2015 Yazar Paylaş 1 Nisan 2015 Bende bundan bahsediyorum mehmet kardeş bir a normallik var 1 Yorum bağlantısı
Rahmi topal 2 Nisan 2015 Yazar Paylaş 2 Nisan 2015 Mehmet bey günaydın gaz kelebegini sökmeden temizlemeye kalksam sıkıntı yaşarmıyım yinede benzinle temizlezem kurumlarda içeriye gitse sıkıntı olurmu acaba... Yorum bağlantısı
Rahmi topal 2 Nisan 2015 Yazar Paylaş 2 Nisan 2015 http://www.n11.com/wurth-bogaz-kelebek-temizleme-spreyi-P38557281Bu ürünle direk gaz kelebeğini sökmeden temizleye bilirmiyim.. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 2 Nisan 2015 Paylaş 2 Nisan 2015 http://www.n11.com/wurth-bogaz-kelebek-temizleme-spreyi-P38557281Bu ürünle direk gaz kelebeğini sökmeden temizleye bilirmiyim..Hava filtresinin hortumu sökmeniz gerek. Hortumu söküp temizleyebilirsiniz. Ama dikkat edin. Bende bundan bahsediyorum mehmet kardeş bir a normallik varBu sorunun tek sebebi olarak termostad geliyor aklıma.Mehmet bey günaydın gaz kelebegini sökmeden temizlemeye kalksam sıkıntı yaşarmıyım yinede benzinle temizlezem kurumlarda içeriye gitse sıkıntı olurmu acaba...Zarar vermesi konusunda net bilgi veremem. Tecrübem yok. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 2 Nisan 2015 Yazar Paylaş 2 Nisan 2015 açıklamasında sıkıntı olmaz diyor ama 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 2 Nisan 2015 Paylaş 2 Nisan 2015 açıklamasında sıkıntı olmaz diyor amaBilemiyorum. Bence de birşey olmaz. Ama Tecrübem olmadığı için net birşey diyemem. Yorum bağlantısı
Rahmi topal 2 Nisan 2015 Yazar Paylaş 2 Nisan 2015 (düzenlendi) 2 Nisan 2015 tarihinde Rahmi topal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts