İçeriğe Yönlendir

Volkswagen 1.4 Tsi Motorda Lpg Kullanan Varmı?


Kemal Öremiş

Recommended Posts

Kemal Öremiş

merhaba arkadaşlar..

 

 

jetta 1.4 tsi motor bir araç bulduk araçta lpg var lovato marka bu lpg uygulaması randıman verirmi? kullanan varmı? 

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

Daha sabah biri taktırmış.Kesinlikle tavsiye etmiyor.Bide bi dünya para vermiş valla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Geçen biri yeni kasa jette TSIa LPG alırken gördüm.

Daha önce 2009 passat 1.4 TSI taktırmış çok memnun olduğunu söyleyen biriyle tanıştım.

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

Takılıyor takılan lpg ye garanti veren firmalarda var ama tam tamına %100 olarak randıman alınamıyor nedense ama ben benzinli yeti alsaydım taktıracaktım lpg firmalarıyla görüşmüştüm

Yorum bağlantısı
Misafir

Arkadasda TSİ motora LPG taktirdi jettasina randiman veriyor ama yakıt konusunda bir tasarruf olmadığını söylüyor iki depo LPG bir depo benzini bitiriyormus yuksek devirde araç benzin yakiyormus.

Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu

Benzinle çalışması için tasarlanan tüm motorlara Lpg  mındar.Bir arkadaşımda tsi tiguan var sorun çıkarmadığını söyledi.

Yorum bağlantısı
Misafir

Vialle gibi gazı sıvıya dönüştüren sistemler var, bunlar %100 uyumlu ve ilk çalışmada dahil sürekli lpg tüketiyor. Fiyatları en son 4.500-5.000 TL bandında idi.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Benzinle çalışması için tasarlanan tüm motorlara Lpg mındar.Bir arkadaşımda tsi tiguan var sorun çıkarmadığını söyledi.

Neden ?
Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner

TSI motorlarda bilindik sıralı sistemler sorunlu maalesef. Bu konuda şikayet oldukça fazla. 

Pirins direct liquimax sistemi Jetta 1.4 için mevcut. Bu sistemi sıfır aldığım Kuga ecoboost araca taktırdım. Araç 20.000 km oldu. En küçük bir sorun yok.

Benzinli araca LPG olmaz diyen arkadaşlara katılmıyorum. Yenilikleri incelemek gerekiyor.

Ancak sistem pahalı ve amortisman süresi Kuga için 30-35 bin km.

Şu an 30 krş altında, 4x4, otomatik, 180 Hp araca dizel dahi olsa binmek mümkün değil.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Neden ?

Forumda üniversitelerin çalışmalarını paylaşmışlardı. Hem yıpranma, hem performans olarak benzinle alakası yok. Ekonomi yapıyor ama aynı oranda da kayıplar verdiğini belgelerle göstermişlerdi.

Hiç bir şey benzinin yerini tutamıyor.

 

Etanollü ürünler geleydi aslında...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Forumda üniversitelerin çalışmalarını paylaşmışlardı. Hem yıpranma, hem performans olarak benzinle alakası yok. Ekonomi yapıyor ama aynı oranda da kayıplar verdiğini belgelerle göstermişlerdi.

Hiç bir şey benzinin yerini tutamıyor.

Etanollü ürünler geleydi aslında...

Sani bu kadar LPGli araç bitmiş mi yani [emoji23]
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Sani bu kadar LPGli araç bitmiş mi yani [emoji23]

Teknik olarak hepimiz rahatlıkla 100 yaşını görebiliriz. Ancak pratikte hepimiz 70'inde pörtlüyoruz. Çevresel etkenler her zaman mevcut. Bu sebeple LPG'li araç ta, biz de bitmişiz aslında :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kemal Öremiş

Bu araçtaki LPG uygulamasına motor kasko su yapmış firma ve çok guveniyorlar

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Teknik olarak hepimiz rahatlıkla 100 yaşını görebiliriz. Ancak pratikte hepimiz 70'inde pörtlüyoruz. Çevresel etkenler her zaman mevcut. Bu sebeple LPG'li araç ta, biz de bitmişiz aslında :)

Ben katılmıyorum. Bu kadar vahim olduğunu düşünmüyorum. Artık biliyorsun LPG kitleri Değişti. LPG yakıtı Değişti.
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ben katılmıyorum. Bu kadar vahim olduğunu düşünmüyorum. Artık biliyorsun LPG kitleri Değişti. LPG yakıtı Değişti.

LPG yapısı gereği benzinle aynı ısıda patlamıyor, aynı akışkanlığı sağlamıyor maalesef. Bu sebeple yakıtın değişmesi, kitin değişmesi vs, maalesef motor için bir şey değiştirmiyor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

LPG yapısı gereği benzinle aynı ısıda patlamıyor, aynı akışkanlığı sağlamıyor maalesef. Bu sebeple yakıtın değişmesi, kitin değişmesi vs, maalesef motor için bir şey değiştirmiyor.

Peki o belgelerde motor ömrünü ne kadar kısalttığı veya kaç bin km dayanacağı varmıydı?
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Peki o belgelerde motor ömrünü ne kadar kısalttığı veya kaç bin km dayanacağı varmıydı?

Şunu çok iyi hatırlıyorum: Minimum %6, maksimum %10 performans düşüklüğü vardı. Yanma derecesinin daha düşük olduğunu, metalde daha farklı tepkimelerin gözlemlendiği yazıyordu. Sanıyorum binlerce km kadar test etme imkanı olamamış üniversitenin. Arıyorum forumda, bulursam link vereceğim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Şunu çok iyi hatırlıyorum: Minimum %6, maksimum %10 performans düşüklüğü vardı. Yanma derecesinin daha düşük olduğunu, metalde daha farklı tepkimelerin gözlemlendiği yazıyordu. Sanıyorum binlerce km kadar test etme imkanı olamamış üniversitenin. Arıyorum forumda, bulursam link vereceğim.

Ben şu anda 200 bin km çok araç görüyorum sağlıklı çalışan. Demek ki öyle hadi deyince zarar vermiyor. 200-300 binde de 3-4 bin TL motor masrafı da çok değil. 200 bin kmde kazancım 40 bin TL rahat var. 40 bin TL araba alırım [emoji23][emoji23]
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ben şu anda 200 bin km çok araç görüyorum sağlıklı çalışan. Demek ki öyle hadi deyince zarar vermiyor. 200-300 binde de 3-4 bin TL motor masrafı da çok değil. 200 bin kmde kazancım 40 bin TL rahat var. 40 bin TL araba alırım [emoji23][emoji23]

Gördüğün motorların hiç anahtar değmediğine emin misin ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Gördüğün motorların hiç anahtar değmediğine emin misin ;)

Sani değse bile. Şu anda benim aracım 85 bin km oldu lpgde usta hatası olmasa sıkıntı yoktu. Subap Yaktı. 1000 TL subap parası verdim. Yakıtta en az 15 bin TL kar ettim 85 bin km. 15 bin TL az para değil.
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Sani değse bile. Şu anda benim aracım 85 bin km oldu lpgde usta hatası olmasa sıkıntı yoktu. Subap Yaktı. 1000 TL subap parası verdim. Yakıtta en az 15 bin TL kar ettim 85 bin km. 15 bin TL az para değil.

Ben benzinle kullan demiyorum ki zaten. Aynı ekonomiyi sağlayan başka yakıt türü var, ona göz kırp diyorum :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Ben benzinle kullan demiyorum ki zaten. Aynı ekonomiyi sağlayan başka yakıt türü var, ona göz kırp diyorum :)

1-O Yakıt türünde düzgün araç yok.

2- senin düşüncende benzinli yerine dizel. Benzinli az km yapsın [emoji23]

3- dizelin sesi cidden kim ne derse desin içerden duyuluyor. Ben o sese alışamam.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

 

Renault kullanmadığın ne belli :)

1- Renault düzgün araç

2- Niye km'den kısayım fütursuzca gezmek varken?

3- Renault'ta içeride motor sesi duymuyorsun. Hyundai'de de öyle. Sen hep ford'un dizellerine baktığın için durum böyle. Ford'ta yalıtım resmen sıfır. Surat yaptığımız Hyundai bile çok daha başarılı. Başka markalara da bakmanı öneririm :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...