Hüseyin Sönmez 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 Bagaj 510 litre. Bunun boyu neyle aynı? 4.50m uzunluk, 178 centimetres genişlik and 148 cm yükseklik , wheelbase 264cm. passat olmuş... bakınız: http://auto.ndtv.com/news/fiat-aegea-revealed-to-replace-linea-765021 Oldukça geniş olmuş. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 Benim arabanın ismini söyleyebilen bir servis, tamirci vs hiç rastlamadım, fışyon, fışon, fışıyon vs... Füjüun Oldukça geniş olmuş. Desene yol tutuş yine hakketire... 120 den sonra flapları açınız, take off speed of exceeded, diyorlar sanırım 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 Füjüun benim bi araba var, feri cansel'e benzediği için ben fışın diyorum. asıl ismi Fusion, arkadaşlıkta fusyon diyorum, yalnız kaldığımız zaman da ben fışık diyorum yea o kadar güzel ki... 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 Albea'yı asıl ne zaman şutlayacaklar, onu bekliyorum. Yoksa linea'nın yine gideri vardı bence. Yorum bağlantısı
Barış Göktürk 22 Mayıs 2015 Paylaş 22 Mayıs 2015 Fiat’ın yeni kompakt sedanı Ægea proje ismiyle, İstanbul Autoshow 2015 kapsamında görücüye çıkarak tüm dünyaya aynı anda tanıtıldı. Sedan konseptinde geliştirilen bu yepyeni araç, geniş iç hacim sunmanın yanı sıra şık stili ile göz dolduruyor. Projenin ismi, Türkiye ’yi batıya bağlayan Ege Denizi’ne atıfta bulunuyor. FCA –Fiat Chrysler Automobiles- tarafından stratejik olarak her zaman büyük önem taşıyan Türkiye’ye bir övgü niteliği taşıyor. FCA Stil Merkezi tarafından tasarlanan ve Tofaş Ar-Ge ile birlikte geliştirilen yeni kompakt sedan, WCM - Dünya Klasında Üretim’de Altın Seviyeye ulaşan, dünyanın en iyi ve yenilikçi üretim tesislerinden biri olan Tofaş’ın Bursa’daki fabrikasında üretilecek. Kasım ayından itibaren Türkiye’de satışa sunulacak olan yeni Fiat kompakt sedan, EMEA bölgesindeki 40 ülkede de satışa sunulacak. Fiat’ın merakla beklenen yeni kompakt sedanının dünya ön gösterimi, 2015 İstanbul Autoshow’da gerçekleştirildi. FCA Stil Merkezi ve Tofaş Ar-Ge tarafından geliştirilen ve EMEA (Avrupa-Ortadoğu-Afrika) bölgesinde 40’tan fazla ülkede satılmak üzere üretilen yeni kompakt sedan, böylece ilk kez İstanbul’da görücüye çıkmış oldu. Fiat, ilk lansman için İstanbul Otomobil Fuarı’nı seçerek projeye verdiği Ægea ismiyle doğu ile batı arasında sembolik bir köprü kurarak, Türkiye pazarının FCA stratejilerindeki önemini vurgulamış oldu. Marka böylelikle1968 yılında Fiat Grubu ve Koç Holding arasında başlamış olan ortak girişimi de bir kez daha gururla taçlandırdı. Yeni kompakt sedan, EMEA bölgesinde varlığını güçlendirmek isteyen Fiat için anahtar niteliğinde stratejik bir rol üstleniyor. Otomobilin mükemmel konforu, geniş bagaj hacmi, motor gamı ve etkileyici stili sayesinde Fiat, Türkiye’de kompakt sedan sınıfındaki liderliğini daha da güçlendirecek. Göz alıcı tasarımı, zengin donanım seçenekleri, iddialı kabin genişliği ve yük kapasitesiyle de ön plana çıkan yeni kompakt sedan, İtalyan tarzı konfor, verimlilik ve teknolojinin muhteşem bir kombinasyonu olarak Fiat’ın bu hedefinde başrolü üstleniyor. İtalyan tarzı İtalya’da bulunan FCA Stil Merkezi’nde tasarlanan ve FCA’in Avrupa’daki en önemli iki ürün geliştirme merkezinden biri olan Tofaş Ar-Ge ile birlikte geliştirilen Fiat’ın yeni kompakt sedanı, üç yıl süren geliştirme sürecinde projede çalışan 2000’den fazla kişiden oluşan bir ekip tarafından hayat buldu. Sedan modellerin genellikle en baştan hatchback araçlara bagaj bölümü eklenerek tasarlanmasının aksine Fiat’ın bu yeni modeli, en başından itibaren “Sedan” formunda tasarlandığı için güçlü ve uyumlu hatlara sahip. Fiat’ın yeni sedanına yandan bakıldığında farlardan başlayıp arka aydınlatma grubuna uzanan belirgin biçimdeki hat ve cam yüzeyler, ferahlık ve geniş iç hacim duygusu vererek için dinamik bir görünümü garantiliyor. Arka bölümde göz alıcı tasarımlı aydınlatma grubu ve uyumla tasarlanmış bagaj bölümü İtalyan estetik anlayışını ortaya koyuyor. Ön bölümde ise kaslı görünüme sahip motor kaputunun tavana uzanan keskin çizgileri aracın güçlü karakterini ortaya koyuyor. Ön ızgara, aydınlatma grubu ile bütünleşik bir yapıya sahip. Krom kaplı detaylar, orijinal ve benzersiz bir grafik desenle Fiat logosunu destekliyor. Sınıfının zirvesinde iç hacim ve bagaj kapasitesi Yeni Fiat Ægea projesi, geniş iç hacim ve uyumlu çizgileri biraraya getirerek güzellik ve fonksiyonelliğin kusursuz birleşimini ortaya koyuyor. Yeni modelin 4.5 metrelik uzunluğu, 178 santim genişliği,148 santim yüksekliği ve 264 santimlik aks mesafesi aracın mükemmel iç genişliği hakında fikir veriyor. Tüm bu boyutlar 5 yetişkini konforla ağırlayabilen yaşam alanı ve 510 litreyi aşan bagaj hacmini aynı çatı altında buluşturuyor. Dayanıklı ve verimli motorlar Yeni Fiat Ægea projesi, dayanıklı, yakıt tüketimi bakımından tutumlu ve yüksek performanslı motor seçenekleri ile donatılacak. 95 - 120 HP arasında güce sahip, hem manuel hem de otomatik şanzımanla tercih edilebilecek iki Multijet II turbo dizel ve iki benzinli motor, yeni sedanının kaputu altında görev yapacak. Özellikle dizel motor seçenekleri 100 km’de ortalama 4 litrenin altında yakıt tüketimiyle son derece tutumlu bir performans ortaya koyuyor. Uconnect ™: teknolojide son nokta Yeni model, hem sürücünün hem de yolcuların hayatını kolaylaştıran sayısız yaratıcı çözüme sahip olmasıyla daha yollara çıkmadan dikkat çekmeyi başarıyor. 5” renkli dokunmatik ekrana sahip Uconnect ™ multimedia sistemi; Bluetooth bağlantısı, müzik çalar, metin okuma ve ses tanıma özelliklerinin yanı sıra, iPod uyumlu AUX ve USB portları, ve direksiyondan kontrol özelliklerini sunuyor. http://www.radikal.com.tr/otomotiv/fiatin_yeni_ege_si_gozuktu-1363140 Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 22 Mayıs 2015 Paylaş 22 Mayıs 2015 benim bi araba var, feri cansel'e benzediği için ben fışın diyorum. asıl ismi Fusion, arkadaşlıkta fusyon diyorum, yalnız kaldığımız zaman da ben fışık diyorum yea o kadar güzel ki... 1.6 'fışyon'sa süper Aegea ismi seri üretime geçince değişebilir--miş. Bu arada marka okumalarindan açılmışken bir ustanin ağzından sihirli "fort pokus" da işittik :-D Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 22 Mayıs 2015 Paylaş 22 Mayıs 2015 tasarım iyi..kesin tutar.. fiyat abartılmazsa.. Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mayıs 2015 Paylaş 22 Mayıs 2015 Benim arabanın ismini söyleyebilen bir servis, tamirci vs hiç rastlamadım, fışyon, fışon, fışıyon vs... oda bişeymi ; ön panjura bakıpda bu arabanın markası ney diyen gördüm. (rover) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Ağustos 2015 Paylaş 2 Ağustos 2015 HAni Tofaş ile birlikte geliştirilmişti? 2013 yılından beridir Dodge'ta satıştaymış araba? 2 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 3 Ağustos 2015 Paylaş 3 Ağustos 2015 (düzenlendi) Hafta sonu Bursa Gemlik yolunda gördüm 4 tane kamuflajlı ard arda gidiyordu. Neyine kamuflaj yaptılarsa arabayı zaten lanse ettiler. 3 Ağustos 2015 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Altun 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 HAni Tofaş ile birlikte geliştirilmişti? 2013 yılından beridir Dodge'ta satıştaymış araba? Abi ben pek benzetemedim. 2 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Bence benziyor. Dodge araca binmek de güzel his tabi Yorum bağlantısı
Misafir 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Nasıl Dodge ticari de Doblo yu kullanıyorsa, Fiat ta binekte Dodge yi kullanması normal.. Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Fiyat bandı çok önemli pek taksi olacak araca benzemiyor, dizel motor 50 bin lira civarı giriş yaparsa çok satar diye tahmin ediyorum. Bir de meşhur Lada Vesta var 6.000 $'a 1 Yorum bağlantısı
Buğra Höngül 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Vites topuzu ne kadar kalitesiz duruyor Yorum bağlantısı
Misafir 10 Ağustos 2015 Paylaş 10 Ağustos 2015 HAni Tofaş ile birlikte geliştirilmişti? 2013 yılından beridir Dodge'ta satıştaymış araba? Genelde bizim katkimiz aracin amortisorlerine oluyor:) Disardan gelenler e gire yukseltilmis ve sertlestirilmis amortisor icin isbirligimize ihtiyac duyarlar. Renaultta oyle yapiyor. Ford zaten ihtiyac duymuyor yeterince sert araclari:) Saygilarimla. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 3 Eylül 2015 Paylaş 3 Eylül 2015 Fiat Freemont'tan sonra, bunun da Dodge'dan esinlenmesi pek şaşırılacak birşey değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 banttan inmiş video var: http://www.cnnturk.com/video/ekonomi/sirketler/ilk-fiat-egea-banttan-indi Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Zaten Chrysler'in ceo suyla birkilte test etmişler, bi bağı olduğu kesin. Fiyatını uygun tutarlarsa Multijet faktörü ile alınası bi araç bence. Ama aynı fiyata, ford vw veya opel alabiliyorsam zaten tercih etmem. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 15 ekimde bayilere geliyormuş http://otomobil.mynet.com/editorden/-egea-sedan-dunyada-ilk-turkiyede--598 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 15 ekimde bayilere geliyormuş http://otomobil.mynet.com/editorden/-egea-sedan-dunyada-ilk-turkiyede--598 49900TL ile 70binTL arasında fiyatları olacakmış. Bir de Ncap testlerini görseydik keşke. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 49900TL ile 70binTL arasında fiyatları olacakmış. Bir de Ncap testlerini görseydik keşke. evet,fiyatı makul görünüyor,dizel otomatik gelecek olması çok iyi.ncap testi gelir bence,yeni otomobil.artık tüketici çok dikkat ediyor böyle şeylere. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts