Misafir 23 Kasım 2015 Paylaş 23 Kasım 2015 Çay demlene biliyor'mu yani artık araçta .Tüplü'ya Ooo kuzu bile pişirdik Canım tüp mutfakta, LPG arabada hoştur Güzel manevra yapmışsın Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 23 Kasım 2015 Paylaş 23 Kasım 2015 daha çok lastik yakarsın sen Maşallah 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 26 Aralık 2015 Paylaş 26 Aralık 2015 Kazasız belasız kardeşim maşallah 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Ocak 2016 Yazar Paylaş 13 Ocak 2016 Fırtına öncesi sessizlik diyeyim :d Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Ocak 2016 Yazar Paylaş 26 Ocak 2016 Çok söze gerek yok teknik bilgiler konuşsun 4 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Ocak 2016 Yazar Paylaş 26 Ocak 2016 Header tamamen kendi üretimim ve tasarımımdır. Flanşına kadar kendim ölçü alıp ürettirdim. Flanş 10mm paslanmazdır, dirsekler ve borular 2mm paslanmazdır. Malzeme seçiminde yardımcı olan Soner Çalkaya kardeşime teşekkür ederim Üstteki orjinal döküm manifold, aradaki birleşim mesafesi 35cm uzamış olduğu ilk silindirden 7 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ocak 2016 Paylaş 26 Ocak 2016 Manifoldu uzatmak ciddi verimli yapıyor motoru. Yanmış gaz diğer silindirlere baskı yapmadan tahliye oluyor 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Ocak 2016 Yazar Paylaş 26 Ocak 2016 Manifoldu uzatmak ciddi verimli yapıyor motoru. Yanmış gaz diğer silindirlere baskı yapmadan tahliye oluyor 60-180 denemelerimizde 2 boy fark ettirdi abi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Ocak 2016 Paylaş 27 Ocak 2016 stok - hıdırlı denemesini yapalım abi pazar günü benzinde deneriz bu sefer işin rengi değişmiş belli ki 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 27 Ocak 2016 Paylaş 27 Ocak 2016 Süha hocam arabaları 2 haftalığına değişelim mi? İstediğini yapabilirsin (masraflar bana ait) 2 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ocak 2016 Paylaş 27 Ocak 2016 Süha ellerinize sağlık. Bindiğin her aracın hakkını veriyorsun. Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 27 Ocak 2016 Paylaş 27 Ocak 2016 abooo şu yapılan işlere bak hele. sanki c320 olmuş mübarek. hey maşallah. bir gün gerçek bir mercedesim olursa aklımda bulunsun. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ocak 2016 Paylaş 27 Ocak 2016 Sesi merak ettim abi, canlı canlı dinlemek lazım güle güle gazla Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 Süha maşallah bu işi hakkıyla bilenlerden birisin, her araçta dokunuşların belli... 1 Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 İmzanı atmışsın yine Süha iyi günlerde kullan... 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 Hey masallah, her aracinda ayri bir imzan var.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 ferrari alma sakın .. kapalı kasa falan takıp kamyonete çevirirsin 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 1 Şubat 2016 Yazar Paylaş 1 Şubat 2016 Manifoldun etkisini bizzat yaşadık yapmış olduğumuz denemelerde. Burdan cüneyt ve Mustafa kardeşime teşekkür ederim [emoji106]. Mustafanın yeri ayrı zaten bize 150km mesafede olmasına rağmen her hafta sonu burda maşallah [emoji122][emoji122][emoji122]. En yakın zamanda seka marina ziyaretinde buluşacağız. Şimdi alt yapı hazır fırtına öncesi sessizlikteyiz şşş 7 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Şubat 2016 Paylaş 2 Şubat 2016 ne demek abim. gel bi kerede çay çorba ben ısmarlayayım Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 4 Şubat 2016 Yazar Paylaş 4 Şubat 2016 (düzenlendi) stok - hıdırlı denemesini yapalım abi pazar günü benzinde deneriz bu sefer işin rengi değişmiş belli ki denedik ve gördük canım yorumlarını bekliyorum Süha hocam arabaları 2 haftalığına değişelim mi? İstediğini yapabilirsin (masraflar bana ait) Tabiki benim için bir zevk Süha ellerinize sağlık. Bindiğin her aracın hakkını veriyorsun. Teşekkürler abicim, teknik bizim işimiz malum abooo şu yapılan işlere bak hele. sanki c320 olmuş mübarek. hey maşallah. bir gün gerçek bir mercedesim olursa aklımda bulunsun. her zaman burdayız Sesi merak ettim abi, canlı canlı dinlemek lazım güle güle gazla Ses çok şükür %50 kısıldı, teşekkürler Süha maşallah bu işi hakkıyla bilenlerden birisin, her araçta dokunuşların belli... Teşekkür ederim amirim Bilenlerin başında sende varsın İmzanı atmışsın yine Süha iyi günlerde kullan... Teşekkürler abi, elimizden geldiğince Hey masallah, her aracinda ayri bir imzan var.. sağol kardo ferrari alma sakın .. kapalı kasa falan takıp kamyonete çevirirsin Turbolarım acımam 4 Şubat 2016 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 Sen fenasın başkan devamını bekliyoruz 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 hıdır idi ilyas idi. abimin yıldızı canavar olma yolunda. kısada önce fark pek yok gibi geldiydi ama uzunda 3 boy atıyor en az Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 6 Şubat 2016 Yazar Paylaş 6 Şubat 2016 Sen fenasın başkan devamını bekliyoruz Var bir kaç proje daha hıdır idi ilyas idi. abimin yıldızı canavar olma yolunda. kısada önce fark pek yok gibi geldiydi ama uzunda 3 boy atıyor en az 0.5 bar bize yetmiyi 0.7 bar iyidir diyorum 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Bu egsoz modunu normal düzenekli klasik motorda yapılsa aynen aldığın bu performans kısmen geçerli olur düşüncesindeyim fakat yakıtı ne yönde etkliler? 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 7 Şubat 2016 Yazar Paylaş 7 Şubat 2016 Bu egsoz modunu normal düzenekli klasik motorda yapılsa aynen aldığın bu performans kısmen geçerli olur düşüncesindeyim fakat yakıtı ne yönde etkliler? Etkiler düşüncesindeyim bende abi. Fakat bendeki durum farklı süpercharger büyük yapıda araç 3000 devire kadar atmosferik, 3000-6000 arası sürekli artab basınç var. Yani üst deviri rahatlatmak farz idi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts