Gökhan Albayrak 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Herkeşe benden çay... Hamza 'ya yok Yorum bağlantısı
Okan Tansel 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 ne vosvoymuş yahu ortalı karıştırdı . 1 Yorum bağlantısı
Burak İşci 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Muhtemelen ortaya çıkan ekonomik zarardan kurtulmak için Auidi'yi elden çıkarırlar belki Skoda'yıda... Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Bu konuya ilk ve son mesajım Volkswagen dünyada mahçup durumda bizde ise halen efendi durumundadır. Dünya'da kimse almasa bizim halkımız yine alır. O yüzden bu marka severleri için endişeye gerek yok. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 Pardon hocam.Mesaj üzerinden yürüyünce yanlış anladım. Doğru Vw eleştiriyorum.Ama geçen "Vw emisyon scandal" konusunda bir abi paylaşmıştı Otoparktan And ın yazısını.Anladım ki beni bu hale getiren Vw değil.Vw kullanıcilarının halleri.* * Bu söz tüm Vw kullanıcıları için değil.Ayrıca forumda yaşadığım olaylara baģlı değil. Bundan sonra kimsenin Vw sevgisine karışmayacağım.Bunun sebebi ise bakiyorum ben konuşunca kimse vazgeçmiyor.Biriside bana konuşunca benim bu Vw karşı oluşmuş antipatimde herhangi bir gerileme olmuyor ki daha fazla antipatimi ilerletmekten başka. Sonuç:isteyen istediğini alır.Bence ford mondeo en iyi d segment araçlardan biridir.Başkasına göre Vw passat d segmentindeki en iyi araçtır. -Vw en iyi araba; Eyvallah doğrudur -Ford en iyi arabadır;Kesinlikle Bakış açım böyle oldu.Yinede herkes bir gün forda bi şekilde binecek ve rakiplerinden bi eksiği olmadığını görecek. Saygılar.Herkese keyifli forumlar.Birisinin de bu konularda bilerek bilmeyerek kalbini kırdı isem özür dilerim.Araba bu gün gelir yarın gider.Dostluk baki kalır.Dost kazanalim.Araba değil. [emoji122][emoji122][emoji122]Her zaman diyorum. Otomobil, telefon, ev,tv....... Tüketim ürünleri Kişisel zevk Ürünün fiyatı Üründen beklenti İhtiyaç şekli gibi Bir çok değişken etken var. Herke kendine göre bir seçim yapar kullanır. Bu yüzden kimseyi eleştirmeye veya kullandığı ürünü karalamaya gerçek yok. Ürünün artı be eksileri söylenir geçilir. Ama çoğu kişi kullandığı ürünün eksilerini dile getirmiyor. Bu konuda objektif yazan EVREN İSKENT'e buradan Teşekkür ediyorum. Sana da yazdığın son olumlu mesajından dolayı da Teşekkür ederim. Aracını da Güle güle kullan. Ben olsam Mondeo almazdım. Gider Mercedes alırdım. Mercedes dururken Mondeo ya mı binilir [emoji13][emoji13][emoji12][emoji14] 2 Yorum bağlantısı
Misafir 10 Ekim 2015 Paylaş 10 Ekim 2015 [emoji122][emoji122][emoji122] Her zaman diyorum. Otomobil, telefon, ev,tv....... Tüketim ürünleri Kişisel zevk Ürünün fiyatı Üründen beklenti İhtiyaç şekli gibi Bir çok değişken etken var. Herke kendine göre bir seçim yapar kullanır. Bu yüzden kimseyi eleştirmeye veya kullandığı ürünü karalamaya gerçek yok. Ürünün artı be eksileri söylenir geçilir. Ama çoğu kişi kullandığı ürünün eksilerini dile getirmiyor. Bu konuda objektif yazan EVREN İSKENT'e buradan Teşekkür ediyorum. Sana da yazdığın son olumlu mesajından dolayı da Teşekkür ederim. Aracını da Güle güle kullan. Ben olsam Mondeo almazdım. Gider Mercedes alırdım. Mercedes dururken Mondeo ya mı binilir [emoji13][emoji13][emoji12][emoji14] Tesekkur ederim Mehmet Bey. Hicbir urun hatasiz ve tam olarak ihtiyaclari karsilayacak sekilde uretilmez. Eger tuketici olarak hatasiz ve eksiksiz goruyorsak ya cok begendigimizdendir ya da deger kaybetmesinden korkmamizdandir. Cok begenmek duygusal, deger kaybetmesinden korkmak mantiksal bir yaklasimdir. Ikisi de insana has dogal davranislardir. Ben duygu ve mantik dengesini mumkun oldugu kadar ortalamaya ya da aldigim urunun evladiyelik olmadigini gorerek paylasimlarda bulunmaya gayret ediyorum. Forum dostlarinin begenisini kazanmak ve olumlu dusuncelerini gormek hepsinden degerli.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Misafir 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 (düzenlendi) Sanal alemde ilk toplu hareket başlamış mı ne? http://www.vwistemiyoruz.com Siteyi açanların elleri dert, motorları yağ yakma görmesin inşallah 12 Ekim 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 12 Ekim 2015 Paylaş 12 Ekim 2015 Sanal alemde ilk toplu hareket başlamış mı ne? http://www.vwistemiyoruz.com Siteyi açanların elleri dert, motorları yağ yakma görmesin inşallah Siteyi göremedim, şirket proxysi engellemiş ama tepki başlamış olması iyi bir şey. Aslında bu bir çeşit insanlık suçu olarak değerlendirilmeli, hapis cezaları, hatta satış yasağı gibi daha ciddi yaptırımları olmalı. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ekim 2015 Paylaş 13 Ekim 2015 Siteye girdim destekleyenler kısmına bastım türk tepki derneği incisözlük incicaps siteleri var. İnci sözlüğün başlattığı bir kampanyaymış zaten. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Sanal alemde ilk toplu hareket başlamış mı ne? http://www.vwistemiyoruz.com Siteyi açanların elleri dert, motorları yağ yakma görmesin inşallah VW zehir saçıyormuş demişler. Bu konuda da sordum ya 5.000 cc dizel motor daha fazla saçmıyor mu? (hacime göre standart vardır dediniz, e olsun 1.6 TDI her halükarda 5.000 cc dizel/benzinli den azdır herhalde) Ya da 80 model reno 12 daha fazla saçmıyor mudur? Tamam kesinlikle çok doğru tepki göstermek ama kullandıkları cümleye bakın hele Çevreye ve doğaya verdiği zarar kadar, salgıladıkları zehir ile çocuklarımızın da sağlını tehdit ediyorlar. Volkswagen sürücüleri çevre düşmanı ve insanların sağlığını hiçe sayan canlılardır. Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 VW zehir saçıyormuş demişler. Bu konuda da sordum ya 5.000 cc dizel motor daha fazla saçmıyor mu? (hacime göre standart vardır dediniz, e olsun 1.6 TDI her halükarda 5.000 cc dizel/benzinli den azdır herhalde) Ya da 80 model reno 12 daha fazla saçmıyor mudur? Tamam kesinlikle çok doğru tepki göstermek ama kullandıkları cümleye bakın hele Ayarsız milletiz işte, tepkinin de ayarını kaçırıyoruz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 ncap için de başlarsa ... bisikilete bineriz. ortada aaraba kalmaz. neyseeeeeee. pilli araç pazarına güzel hazırlık oluyor 2 Yorum bağlantısı
Atilla Cifter 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 VW Skandalı film oluyor, DiCaprio da baş rolde. Para avcısı (The Wolf of Wall Street) filmindeki performansından sonra bu film epey ilgi çeker. http://www.businessht.com.tr/guncel/haber/1139603-di-caprio-volkswagen-skandalini-beyaz-perdeye-tasiyor 1 Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 14 Ekim 2015 Paylaş 14 Ekim 2015 Furkan abi, sana hem katiliyorum hemde katilmiyorum. O bahsettiginiz 5.000 cc araclar ve 80 model clio'lar Vw'den daha fazla kirletiyordur byuk ihtimal ile ama o araclar uretildigi yillarda eco standartlari karsiliyor. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 Furkan abi, sana hem katiliyorum hemde katilmiyorum. O bahsettiginiz 5.000 cc araclar ve 80 model clio'lar Vw'den daha fazla kirletiyordur byuk ihtimal ile ama o araclar uretildigi yillarda eco standartlari karsiliyor. Tamam işte bende onu diyorum, onlarda çevreyi kirletiyor. Yani çevreye bu kadar duyarlı iseler vw den başka konularda var. Sadece vw düzenbazlık yaptı Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 En başından beri söylüyorum, çevre kirliliği işin hikaye kısmı. Adamlar katalogda iddia ettikleri değerleri yazılım kullanarak belirli süratlerde elde etmişler, üzeri süratlerde tamamen katalogla çelişen bir durum var. Nitekim bu iş "Nitelikli Dolandırıcılık". Normaldeki değerleri elde ederek bizim gibi ülkelerde araç satamaz mı tabi ki satar. Hedef şampiyonlar liginde tutunmaktı, e bunun için de kriterleri tutturmak gerekiyordu. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 En başından beri söylüyorum, çevre kirliliği işin hikaye kısmı. Adamlar katalogda iddia ettikleri değerleri yazılım kullanarak belirli süratlerde elde etmişler, üzeri süratlerde tamamen katalogla çelişen bir durum var. Nitekim bu iş "Nitelikli Dolandırıcılık". Normaldeki değerleri elde ederek bizim gibi ülkelerde araç satamaz mı tabi ki satar. Hedef şampiyonlar liginde tutunmaktı, e bunun için de kriterleri tutturmak gerekiyordu. Aynen bundan bahsediyorum, çevre kirliliği ile alakası yok olayın Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 En başından beri söylüyorum, çevre kirliliği işin hikaye kısmı. Adamlar katalogda iddia ettikleri değerleri yazılım kullanarak belirli süratlerde elde etmişler, üzeri süratlerde tamamen katalogla çelişen bir durum var. Nitekim bu iş "Nitelikli Dolandırıcılık". Normaldeki değerleri elde ederek bizim gibi ülkelerde araç satamaz mı tabi ki satar. Hedef şampiyonlar liginde tutunmaktı, e bunun için de kriterleri tutturmak gerekiyordu. vesile olsun. emisyon test standartını yayınlayan resmi kurumlar. testi yapan da resmi kurumlar. sonra birden akıllarına biz bnuu yolda bir gazlayıp ölçelim fikri geliyor.... emisuyon üstünden vergilendirme olduğu için de vergi kaçırdın olayına bağlayıp ceza keseceğimdiyor. neyse piili arabalar showroom a..... 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 16 Ekim 2015 Paylaş 16 Ekim 2015 Geri çağırmalar Türkiye'de de başlıyor. Link: http://otomobil.haber7.com/otogundem/haber/1606887-turkiyeden-aciklama-volkswagen-ile-anlastik Araçların beygir gücü düşecekse 1 kişi bile gitmez servise 1 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 17 Ekim 2015 Paylaş 17 Ekim 2015 Emisyona göre vergi alınmaya başlanırsa 1.0 ecoboostumla en az vergiyi ödeyenlerden olurum diye düşünüyorum. Ancak emisyona göre vergi demek yeni araçların az eski araçların çok vergi ödemesi demek. Ülkemizde salt enisyona göre vergi bence zor. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 19 Ekim 2015 Paylaş 19 Ekim 2015 Piech ve Porsche ailelerinin Volkswagen’de yüzde 50-50 hak sahibi olduğu Porsche Automobil Holding SE, cumartesi günü yaptığı açıklamada, Winterkorn ile karşılıklı anlaşma yaptıklarını ve holdingdeki görevinden 31 Ekim 2015 itibariyle ayrılmasına karar verildi. Winterkorn’un holdingdeki görevine holdingin şu andaki CEO’su Hans Dieter Poetsch’in 1 Kasım itibariyle getirileceği belirtildi. Winterkorn, Alman otomobil üreticisindeki görevinden 23 Eylül’de ayrıldı ve ayrılma konuşmasında “Kendi adıma yanlış yapıldığının farkında olmasam da” diyerek, emisyon skandalından haberinin olmadığını ifade etti. Winterkorn’un görevine Volkswagen’de Porsche CEO’su Matthian Müller getirildi. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 19 Ekim 2015 Paylaş 19 Ekim 2015 Beni şaşırtan şey mühendislikleri ve dürüstlükleriyle övünenen Almanlar oldu..hani sözde güveni kaybedeceklerine para kaybetmeyi tercih ediyorlardı..hepsi sözdeymiş demek..burada sorun bence arabanın çevreyi ne kadar kirlettiği değil bu kadar sene insanları tabiri caizse enayi yerine koymaları.. Alman her zaman Alman demekki..seneler geçsede bişey değişmiyor.. 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 19 Ekim 2015 Paylaş 19 Ekim 2015 CEO bilmiyormuş, baş mühendis çay içmekteymiş, şef zaten konken partisindeymiş... Kısacası o bilmiyor bu bilmiyor ya peki bu yazılımı kim biliyor? Gider ayak bi günah çıkarmaya çalışmış bizim Winterkon ama olmamış. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Ekim 2015 Paylaş 19 Ekim 2015 CEO bilmiyormuş, baş mühendis çay içmekteymiş, şef zaten konken partisindeymiş... Kısacası o bilmiyor bu bilmiyor ya peki bu yazılımı kim biliyor? Gider ayak bi günah çıkarmaya çalışmış bizim Winterkon ama olmamış. Kesin Türk çaycı yapmıştır Yorum bağlantısı
Recommended Posts