İçeriğe Yönlendir

1.2 Tsi Polo Nasıldır ?


Berkcan Ergen

Recommended Posts

Berkcan Ergen

Iyi gunler Abiler,

Her gün başka araç kafama takılıyor :). Bizim kuryeyi verip üstüne 10 bin kadar verip sıfır polo 1.2 alınır mı ? Biraz daha küçük ama problem değil o kadar. Çekişte sorun yaşar mıyım ?

Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen

1.2 benzinli motor zorlayınca çok yakar,kuryeyi mumla ararsınız

Dizeldeki torku da ararim herhalde.
Yorum bağlantısı
Özgen Acar

aynen öyle ,ayrıca kuryeden sonra normal ufak bir arabaya bindiniz mi bilmiyorum fakat,inanın o ferahlıktan sonra çok bunaltıyor,ben sizin yerinizde olsam yine kurye 1.6 titanyum plus a geçiş yapardım

Yorum bağlantısı

Dizeldeki torku da ararim herhalde.

 

Torktan yana sıkıntı çıkmaz 1.2 tsi poloyu rahat yürütür Berkcan ama sonuçta TSI motor yakıt tüketimi çok değişken. Otopark test etmişti bir izle istersen fikir verebilir,

 

Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen

aynen öyle ,ayrıca kuryeden sonra normal ufak bir arabaya bindiniz mi bilmiyorum fakat,inanın o ferahlıktan sonra çok bunaltıyor,ben sizin yerinizde olsam yine kurye 1.6 titanyum plus a geçiş yapardım

Otomobil almayı planlıyorum bu sefer. Golf ve jettalara da gözüm kaymiyor değil.

Torktan yana sıkıntı çıkmaz 1.2 tsi poloyu rahat yürütür Berkcan ama sonuçta TSI motor yakıt tüketimi çok değişken. Otopark test etmişti bir izle istersen fikir verebilir,

Izleyecegim Doğuş Abi.
Yorum bağlantısı
Bekir Afşar

Şahsi düşüncelerim şu şekilde:

* Performans olarak Courier'i aratmaz.

* Ferahlık olarak Courier'i çok özlersiniz. Courier müthiş ferah bir araba.

* Trim sesi ve sessizlik anlamında Polo öndedir.

* 1.2 tsi'da basarsanız yakar. Courier de bassanız da yakıtınız çok artmaz. Yakıt anlamında Courier önde.

 

Hacim sizin için önemli değil mi? Zamanında Courier almışsanız buna önem vermişsiniz diye düşünüyorum. Eğer bu şekilde bir kriteriniz varsa Polo size küçük gelecektir.

 

Hayırlısı olsun.

Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen

Şahsi düşüncelerim şu şekilde:

* Performans olarak Courier'i aratmaz.

* Ferahlık olarak Courier'i çok özlersiniz. Courier müthiş ferah bir araba.

* Trim sesi ve sessizlik anlamında Polo öndedir.

* 1.2 tsi'da basarsanız yakar. Courier de bassanız da yakıtınız çok artmaz. Yakıt anlamında Courier önde.

Hacim sizin için önemli değil mi? Zamanında Courier almışsanız buna önem vermişsiniz diye düşünüyorum. Eğer bu şekilde bir kriteriniz varsa Polo size küçük gelecektir.

Hayırlısı olsun.

Onceki arabam 2005 fiestaydi hacimde problem yoktu bu sefer hacimli araba alalim dedik. Aldik trim sesleri ve konsolda kalitesizlik var sonucta ticari bunun icin tekrar b yada c segmentli bir araca gecmeyi düsünüyoruz. 2 el temiz golf bulabilirsek ona da niyetlenebiliriz maks 55 bin olacak şekilde.
Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen

Sen kullanacaksan fiesta al, peder kullanacaksa polo. :)

Ortak olcak [emoji12]
Yorum bağlantısı
Olcay Ergül

Coureir in yanında performans olarak polo sana yer uçağı gibi gelecek emin olabilirsin. Bence torkunu yola aktaramayan bi araba tasarımını konforunu çok beğensem de beklediğim dizel performansını ne yokuşta ne de düzde alamadım ben o araçtan. Poloya gelirsek kardeşimde var uzunca bir süredir kullanıyor şehir içi ani hızlanmalar, rampalarda ki verimi gayet başarılı ama 130-140 dan yukarı çıkmayacaksın hem yakıt çok artıyor hemde performansı aşağılardaki gibi canlı değil benim gibi uzun kısa fark etmez 100-120 bandında giderseniz çok zevkli bir araç ben beğeniyorum. Malzeme kalitesi olarak ta eğer comfortline alacaksan göreceksin sınıfının en iyisi trend de durum nedir bilmiyorum. Umarım aradığın cevabı bulmuşsundur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever

55 verecek olduktan sonra piyasadan temiz bir golf bulmak pek bir sorun olmaz diye düşünüyorum. yıllık yapacağınız km ne kadar ?

 

iç mekandaki malzeme kalitesi b sınıfı olduğunu unutmaz isek rakiplerine göre iyi ama sonuçta b sınıfı.

 

yakıt tüketimi güzergaha göre değişken. fabrika verisi şehir içi 6 şehirler arası 4. Aracı ilk aldığım zamanlarda tek başıma Ankaradan eskişehire 90 km hızda klima kapalı şekilde 4.1 ile gittim. Yine yanımda ailem varken toplamda 3 yetişkin bagaj yarı dolu hava soğuk klima kapalı kış lastikleri ile 100-110 arası hızlarda 4.7 yaktı. Aslında uzun yolda araca 4.5-5 arasında yakıt yaktırmak oldukça kolay.

 

istanbulda şehir içinde köprü trafiğine girdim köprüde dur kalk 3 yetişkin klima açık şekilde ortalama maksimum 8.5 litreyi gördü gideceğim yere vardığımda yakıt 7,7 litre idi. Kısacası durk kalklı bir trafikte yakıt ortalaması 7.5 civarı diyebiliriz. Trim sesi olarak rahatsız edici bir şey yok. sizin forddaki sesler nasıldır bilmiyorum ancak yalıtım olarak ben araçtan gayet memnunum. Süspansiyonlar biraz sert ayarlı ancak 60 yanak olduğu için konfor olarak başarılı.

 

Araçta turbo lduğu için maksimum torku 160 nm yi 1400 devirden itibaren verdiği için hızlanmalar olsun memnunum en azından rampaya geldiğinde araç vites düşürme ihtiyacı duymuyor hatta rahatça hızlanabilir bile. Sizin araç 1.5 dizel 75 ps olduğu için polonun performans daha iyi gelecektir. Vites oranları çok başarlı 5. viteste

 

2100 devirde 90 km

2800 devirde 120 km

3000 devirde 130 km hız yapıyor.

 

vites oranı iyiymiş gerçekten. Benim 6 ileri jazz 6. viteste 3200 devirde 130 da olsa gerek. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

55 verecek olduktan sonra piyasadan temiz bir golf bulmak pek bir sorun olmaz diye düşünüyorum. yıllık yapacağınız km ne kadar ?

 

iç mekandaki malzeme kalitesi b sınıfı olduğunu unutmaz isek rakiplerine göre iyi ama sonuçta b sınıfı.

 

yakıt tüketimi güzergaha göre değişken. fabrika verisi şehir içi 6 şehirler arası 4. Aracı ilk aldığım zamanlarda tek başıma Ankaradan eskişehire 90 km hızda klima kapalı şekilde 4.1 ile gittim. Yine yanımda ailem varken toplamda 3 yetişkin bagaj yarı dolu hava soğuk klima kapalı kış lastikleri ile 100-110 arası hızlarda 4.7 yaktı. Aslında uzun yolda araca 4.5-5 arasında yakıt yaktırmak oldukça kolay.

 

istanbulda şehir içinde köprü trafiğine girdim köprüde dur kalk 3 yetişkin klima açık şekilde ortalama maksimum 8.5 litreyi gördü gideceğim yere vardığımda yakıt 7,7 litre idi. Kısacası durk kalklı bir trafikte yakıt ortalaması 7.5 civarı diyebiliriz. Trim sesi olarak rahatsız edici bir şey yok. sizin forddaki sesler nasıldır bilmiyorum ancak yalıtım olarak ben araçtan gayet memnunum. Süspansiyonlar biraz sert ayarlı ancak 60 yanak olduğu için konfor olarak başarılı.

 

Araçta turbo lduğu için maksimum torku 160 nm yi 1400 devirden itibaren verdiği için hızlanmalar olsun memnunum en azından rampaya geldiğinde araç vites düşürme ihtiyacı duymuyor hatta rahatça hızlanabilir bile. Sizin araç 1.5 dizel 75 ps olduğu için polonun performans daha iyi gelecektir. Vites oranları çok başarlı 5. viteste

 

2100 devirde 90 km

2800 devirde 120 km

3000 devirde 130 km hız yapıyor.

Şehiriçinde 5i kullanmazsın o zaman. 

Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen

55 verecek olduktan sonra piyasadan temiz bir golf bulmak pek bir sorun olmaz diye düşünüyorum. yıllık yapacağınız km ne kadar ?

iç mekandaki malzeme kalitesi b sınıfı olduğunu unutmaz isek rakiplerine göre iyi ama sonuçta b sınıfı.

yakıt tüketimi güzergaha göre değişken. fabrika verisi şehir içi 6 şehirler arası 4. Aracı ilk aldığım zamanlarda tek başıma Ankaradan eskişehire 90 km hızda klima kapalı şekilde 4.1 ile gittim. Yine yanımda ailem varken toplamda 3 yetişkin bagaj yarı dolu hava soğuk klima kapalı kış lastikleri ile 100-110 arası hızlarda 4.7 yaktı. Aslında uzun yolda araca 4.5-5 arasında yakıt yaktırmak oldukça kolay.

istanbulda şehir içinde köprü trafiğine girdim köprüde dur kalk 3 yetişkin klima açık şekilde ortalama maksimum 8.5 litreyi gördü gideceğim yere vardığımda yakıt 7,7 litre idi. Kısacası durk kalklı bir trafikte yakıt ortalaması 7.5 civarı diyebiliriz. Trim sesi olarak rahatsız edici bir şey yok. sizin forddaki sesler nasıldır bilmiyorum ancak yalıtım olarak ben araçtan gayet memnunum. Süspansiyonlar biraz sert ayarlı ancak 60 yanak olduğu için konfor olarak başarılı.

Araçta turbo lduğu için maksimum torku 160 nm yi 1400 devirden itibaren verdiği için hızlanmalar olsun memnunum en azından rampaya geldiğinde araç vites düşürme ihtiyacı duymuyor hatta rahatça hızlanabilir bile. Sizin araç 1.5 dizel 75 ps olduğu için polonun performans daha iyi gelecektir. Vites oranları çok başarlı 5. viteste

2100 devirde 90 km

2800 devirde 120 km

3000 devirde 130 km hız yapıyor.

Yıllık kullanım 12 bin falan oda yazın tatile çıkarsak.
Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen

Coureir in yanında performans olarak polo sana yer uçağı gibi gelecek emin olabilirsin. Bence torkunu yola aktaramayan bi araba tasarımını konforunu çok beğensem de beklediğim dizel performansını ne yokuşta ne de düzde alamadım ben o araçtan. Poloya gelirsek kardeşimde var uzunca bir süredir kullanıyor şehir içi ani hızlanmalar, rampalarda ki verimi gayet başarılı ama 130-140 dan yukarı çıkmayacaksın hem yakıt çok artıyor hemde performansı aşağılardaki gibi canlı değil benim gibi uzun kısa fark etmez 100-120 bandında giderseniz çok zevkli bir araç ben beğeniyorum. Malzeme kalitesi olarak ta eğer comfortline alacaksan göreceksin sınıfının en iyisi trend de durum nedir bilmiyorum. Umarım aradığın cevabı bulmuşsundur.

Lounge paket var bide ikinci el 2015 model bulunabilir belki o baya dolu.
Yorum bağlantısı
Olcay Ergül

Lounge paket var bide ikinci el 2015 model bulunabilir belki o baya dolu.

Lounge bütçen yetiyorsa düşünme baya dolu araç  iç piano black, döşemeleri de baya güzel en can alıcısı multimedia sistemi diğerine göre çok çok üstün.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

55 Bin TL ye 1.2 Gol Midlıne Plus  alınabilir... Dsg şansa bulunursa o fiyatlara çok iyi olur...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

geçen hafta deneme fırsatım oldu. sol bacağıma kapı içi cebi inanılmaz rahatsızlık veriyordu. sessiz konforlu bir araba. 180 i görmüştüm. görüş açışı güzeldi. clio gibi değil. her tarafı görebiliyorsunuz. 200km yolu 110 ortalama ile 5.3-5.5 değeri arasında gezindi. start stop sistemi başarılı. şu an clio ile 2 günlük ortalama soğuk motor kısa mesafe şehir içi 7.4 civarı. Bir Alex kadar olmasada yinede polo başarılı geldi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Atilla Atun

Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Bizim is yerinde tam 3 adet polo sahibi var manuel ve otomatik.

Hepsi satma pesinde.düz yolda sollamalarda çok zayıf hız yok birde rampalarda resmen lpg li araçlar nasıl yığılıyor ve canı çıkıyorsa o şekilde.

Seat ibiza daha seri poloya gore ama o da alınmaz leon varken.

1.2 tsi alan pişman.

binip test ettik ve her gün işe gidip geliyoruz.

Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten

Arkadaşım yeni sipariş verdi 1.2 tsi dsg lounge + sunroof 63bin tl. Kendisi şuan 1.4 tsi dsg polo kullanıyor çok memnun olduğu için yine aynı arabayı aldı. Fiestaya göre çok sessiz bir araç vites geçişleride çok seri. Yalnız agrasif kullanmaya gelmiyor daha 20binde garantiden kavraması değişti. Araç için benim yorumum ise dsg için konuşayım ekonomi yapmak için sürekli gidebileceği en yüksek viteste gidiyor ve en ufak hızlanma isteğinde vites küçültüp devir yükseltiyor. Benim 68bg fiesta bile daha canlı hissettiriyor, tabi 1.4 olan versiyonu için tsi nasıldır bilemiyorum. 0-100 10.8 olan bir araç bence şehir içinde üzmez ama sürüş karakteri çok zevkli gelmedi bana.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Ben şöyle yorum yapayım Polonya verilecek para dan daha ucuza 1.2 tsi DSG ibiza alınır zevkle binlir. %100 tavsiye ederim. Mutlaka ibizayla inceleyip öyle alın. Çünkü hem bagaj daha geniş hem de çok daha fazla donanımlı. 1.5 yıldır kullanıyoruz. Hem yakıt hem konfor olarak çok ama çok memnunuz.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...