Atilla Atun 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 sizdeki pololar 1.2 atmosferik 70 hp lik olanlar olmasın. Eğer söyledikleriniz 1.2 tsi 90 hp olanlar için geçerli diyorsanız bana pek inandırıcı gelmiyor...Maalesef tsi Çünkü hergun is yerinde benim focus e talip var. Focus e binince farkı derhal görüyorlar. Tsi 1.2 motorda maalesef çok zayıf. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 bizim yeni a3 110HP 6 vites 1.2 tsi. 0-100 süresi 10 saniye son hız 200 (resmi) Herhangi bir zayıflık hissetmiyorum. gerçekten hissetmiyorum. Yerden yere vurmaya alışmış arkadaşlara söyleyeceğim yolda yarış yapmayın. Bugün çayırovadan kurtköye eve geldim passat ile sakin geldim otobandan aşırı yavaş değil. eve geldiğimde 5.2 litre gösteriyordu. Zamanında da 1.4 gitmez o koca arabaya denirdi. Şimdi asıl haber yeni 1.0 tsi motorlar geliyor ve onlar da 110 HP olacak yakıt daha düşük..3 silindir. 60 HP araba da işinizi görür, 40 HP de. yarışmayın yolda lütfen artık dibimize 160 ile yapışıp selektör atmayın. ben radikal birşey söyleyeyim. 1.0 üç silindir atmosferik POLO alın. sıfırı liste fiyatı 42 bin. 4 gün kullandım gerek yakıtı gerek konforu gerekse motor sesi ve dinamiği tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Okan Kurtulan 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Polonun 1.4 tsi yada 1.6 tdi sinden başka motoru kesinlikle kapına bile koyma. Bizim şirket aracı 1.2 dizel ve bildiğin leşşşşş Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Hocam klima olmasa 60 beygir de yeter. Klima zorlar. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Maalesef tsi Çünkü hergun is yerinde benim focus e talip var. Focus e binince farkı derhal görüyorlar. Tsi 1.2 motorda maalesef çok zayıf. neden 1.6 dizel ile 1.2 benzinli arabayı aynı kategoride kıyaslıyorsunuz? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 (düzenlendi) neden 1.6 dizel ile 1.2 benzinli arabayı aynı kategoride kıyaslıyorsunuz? ikisi de araba ve c sınıfı beygirleri aşağı yukarı aynı. zaten kıyaslamıyoruz. 26 Kasım 2015 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 şu yeni rakamlara dikkat: http://www.greencarcongress.com/2015/06/20150602-golf.html Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Maalesef tsi Çünkü hergun is yerinde benim focus e talip var. Focus e binince farkı derhal görüyorlar. Tsi 1.2 motorda maalesef çok zayıf. Ben tsi nin zayıf olduğunu düşünmüyorum. Ablam ın ibiza gerçekten oldukça atak ve tepkiler gayet başarılı. Polo da kullanmadım ama 105 ps gerçekten iyi. benzinli araçların yakıt tüketiminlerin her geçen gün dizele yaklaşıp, dizel skandallarıda patlak vermeye başladıkça yavaş yavaş dizellerin sonu geliyor gib gelmeye başladı... İstanbyl da 7.5 Ankara da 6.5 şehirdışı 4.8 ortalama ile geziyor ibiza. Ve bunlar pompa ölçümü Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 burada da yeni motorun farkları var resim olarak da. http://www.cargroup.org/assets/speakers/presentations/40/schmidt_oliver.pdf çok dikkatimi çeken şey yüksek hızda 2 litre yakıt tasarufu yapmış EA211 ile. manifold entegre diye. Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen 27 Kasım 2015 Yazar Paylaş 27 Kasım 2015 Abiler karar bana kalmış o zamansa çünkü olumlu ve olumsuz yorumlar var. Araba işini biraz rafa kaldırabiliriz babaannem hastaydı ve akşam durumu ağırlaştı. Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Alper DEMİR 30 Kasım 2015 Paylaş 30 Kasım 2015 (düzenlendi) Yorumlara bakıyorumda şu yerden yere vuranlar gerçekten adam akıllı binip gezmeyenler ya da eski mantık hesabı küçücük motor çekmez hesabı bilmeden o kadar abarta abarta yazılmış ki bir an arabamdan şüphe ettim.Bilmeyenler abartmasın gereksiz soru işaretleri oluşturmayın derim.Ben geçen ay ikinci el 1.2 TSİ ibiza 105 hp 160 nm aldım.Bugüne kadar dünya araç kullandım test ettim ve beni mondeo kadar şaşırtan bir araç oldu.Ara hızlanmaları sıfırdan ivmelenişi 10 yıllık dizel bir mondeodan farksız emin ol.Artı ben yazılım yaptım aracıma şuan tahmini 135 hp 225 nm tork ile yürüyemediğim araç kalmadı gibi birşey..Polo ibizadan daha küçük ben ibiza öneririm.Yakıt tüketimi olarakta aldığımdan beri 340 TL'ye toplamda 1575 km yapmışım.Bunun 550 km'si bursa-izmit-istanbul arası kalanda ş.içi..karma olarak takribi 21 krşa denk geliyor.Ortalamalarda uzunda 5 kişi artı bagaj 90 sabit 4,9 lt leri gördüm aşağısına inmedi.Ş.içide dur kalkla azcık uzama mesafelerinde 6-6,5 arası gösteriyor.Yazılımsız ş.içi 7-7,5 tan aşağı düşmüyordu.Bu araçlarda tek sıkıntı 130-140 dan sonrası güvenli değil aşırı rüzgar(bende cam tavan var ondanda olabilir) ve yol sesi alıyor direksiyonunda yumuşaklığı eklenince en ufak şeyde kaldırıp fırlatıcakmış gibi his vermesi.. Şuan yeni çıkan 1.0 TSİ'lerde şuanki aracımın yazılımsız(orjinalini) rahat rahat geçebilcek seviyede yani gayet iyi ibizaları düşün derim ufak tefek makyajlamalar yapıldı dışı ve içi çok daha güzel oldu.. 30 Kasım 2015 tarihinde Alper DEMİR tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alper DEMİR 30 Kasım 2015 Paylaş 30 Kasım 2015 Yorumlara bakıyorumda şu yerden yere vuranlar gerçekten adam akıllı binip gezmeyenler ya da eski mantık hesabı küçücük motor çekmez hesabı bilmeden o kadar abarta abarta yazılmış ki bir an arabamdan şüphe ettim.Bilmeyenler abartmasın gereksiz soru işaretleri oluşturmayın derim.Ben geçen ay ikinci el 1.2 TSİ ibiza 105 hp 160 nm aldım.Bugüne kadar dünya araç kullandım test ettim ve beni mondeo kadar şaşırtan bir araç oldu.Ara hızlanmaları sıfırdan ivmelenişi 10 yıllık dizel bir mondeodan farksız emin ol.Artı ben yazılım yaptım aracıma şuan tahmini 135 hp 225 nm tork ile yürüyemediğim araç kalmadı gibi birşey..Polo ibizadan daha küçük ben ibiza öneririm.Yakıt tüketimi olarakta aldığımdan beri 340 TL'ye toplamda 1575 km yapmışım.Bunun 550 km'si bursa-izmit-istanbul arası kalanda ş.içi..karma olarak takribi 21 krşa denk geliyor.Ortalamalarda uzunda 5 kişi artı bagaj 90 sabit 4,9 lt leri gördüm aşağısına inmedi.Ş.içide dur kalkla azcık uzama mesafelerinde 6-6,5 arası gösteriyor.Yazılımsız ş.içi 7-7,5 tan aşağı düşmüyordu.Bu araçlarda tek sıkıntı 130-140 dan sonrası güvenli değil aşırı rüzgar(bende cam tavan var ondanda olabilir) ve yol sesi alıyor direksiyonunda yumuşaklığı eklenince en ufak şeyde kaldırıp fırlatıcakmış gibi his vermesi.. Şuan yeni çıkan 1.0 TSİ'lerde şuanki aracımın yazılımsız(orjinalini) rahat rahat geçebilcek seviyede yani gayet iyi ibizaları düşün derim ufak tefek makyajlamalar yapıldı dışı ve içi çok daha güzel oldu.. Edit:Yanlış yazmışım bendeki modelin orjinal hali 160 değil 175 nm Yorum bağlantısı
Önder Başböyük 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 bilmeyenler için yazıyorum 1.2 TSI'lar 1.6 TDI lardan daha seri, (bknz. fabrika verileri) Yorum bağlantısı
Misafir 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 benzinli araçların yakıt tüketiminlerin her geçen gün dizele yaklaşıp, dizel skandallarıda patlak vermeye başladıkça yavaş yavaş dizellerin sonu geliyor gib gelmeye başladı... Haklı olmanla birlikte TSI motorların yakıt tüketimi konusunda ucu açık motorlar olduğunu da unutmamak gerek, tsi bir motorlar şehir içi 5 litrede görebilirsin 15 litrede ancak dizel motorlarda böyle bir durum yok ne kadar şehir içi trafiğe girsende ne kadar basarsan da max tüketeceği bir değer var en azından benim aracım öyle. Yorum bağlantısı
Recommended Posts