İçeriğe Yönlendir

Klimatronik Vs. Manuel Klima


Muhammed Lokman Tosun

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Ben verirdim 2250 lirayı.

Farkına değer.

Manuel kullanımı dikkat ister. Hata yapılırsa hasta eder.

Ben geçen yıl otomatiği manuel kullanarak başarmıştım bunu.

Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu

Otomatik mi manuel mi sadece uzun yolda fark ediyorsun.Vw'nin manueli de gögüste şık duruyor ve kısmen dijital. Halat v.b yok.Birinde buton ile fanı ayarlıyorsun digerinde çevirmeyle. Birinde dügme ile ayağa fan veriyorsun digerinde çevirme ile. Hatta biri üzerinde çalışsa manuelide otomatiğe dönüştürebileceğini düşünmekteyim. 2002 2006 Honda Civic Es paketteki otomatik klimalar gibi.a9f5892739e416a56a6563fbbdf8f8c8.jpg

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Neye göre +3 ila +5 ?

Kompresör basıncı ve gaz miktarı belli, çalışma mantığı belli. Bunun dışına çıkmaz sistem
Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce
(düzenlendi)

Kompresör basıncı ve gaz miktarı belli, çalışma mantığı belli. Bunun dışına çıkmaz sistem

 

Servet,

Ben senin kadar teknik konulardan anlamam :) manuel Klimalı araçlardada ortam sıcaklığını belirli ısıda sabit tutmaya yarayan yarı otomatik bir termostat var. Ve bu termostat dünyada insan sağlığı için uygun görülen 22 dereceye ayarlanmıştır. Nereden bildiğimi sorma çok eskiden dijital klimaların yeni yeni çıkmaya başladığı sıralarda teknik konular ile ilgili bir araba dergisinde okumuştum.

 

Ben verirdim 2250 lirayı.

Farkına değer.

Manuel kullanımı dikkat ister. Hata yapılırsa hasta eder.

Ben geçen yıl otomatiği manuel kullanarak başarmıştım bunu.

 

Klimayı kullanmasını bilmeyenlerin nerede olursa olsun hasta olma ihtimali çok yüksektir. Otomatik yada manuel olması ile işte arabada yada evde klima olması ile bir alakası yok...

tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
(düzenlendi)

Sıcaklık ayarı ve fan ayarı iyi ayarlanırsa manuel de iyi. 

tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Servet,

Ben senin kadar teknik konulardan anlamam :) manuel Klimalı araçlardada ortam sıcaklığını belirli ısıda sabit tutmaya yarayan yarı otomatik bir termostat var. Ve bu termostat dünyada insan sağlığı için uygun görülen 22 dereceye ayarlanmıştır. Nereden bildiğimi sorma çok eskiden dijital klimaların yeni yeni çıkmaya başladığı sıralarda teknik konular ile ilgili bir araba dergisinde okumuştum.

Klimayı kullanmasını bilmeyenlerin nerede olursa olsun hasta olma ihtimali çok yüksektir. Otomatik yada manuel olması ile işte arabada yada evde klima olması ile bir alakası yok...

Kullanmayı bilirim abi. Ama kullanmamak istedim. çok bunaltınca aç kapa yaptım. Bu daha kötü oldu.

Normalde dış sıcaklığın 5 derece altında otomatik modda kullanılmalı.

Sadece nemi alması bile rahatlatacaktır.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Servet,

Ben senin kadar teknik konulardan anlamam :) manuel Klimalı araçlardada ortam sıcaklığını belirli ısıda sabit tutmaya yarayan yarı otomatik bir termostat var. Ve bu termostat dünyada insan sağlığı için uygun görülen 22 dereceye ayarlanmıştır. Nereden bildiğimi sorma çok eskiden dijital klimaların yeni yeni çıkmaya başladığı sıralarda teknik konular ile ilgili bir araba dergisinde okumuştum.

22 derece olması imkansız abi, o ısı ile antalyada arabayı soğutamaz. Klima çalışır iken kompresör basınç borusunu tut ve motor devrini biraz yükselt. Boru elini üşütecek kadar soğur. Petek içinde bu iyice düşer

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...