Ömer Gökhan ARISOY

1999 Honda Civic 1.4 Is Hız Sınırı ?

Recommended Posts

Ömer Gökhan ARISOY

Aracı iyi devirlendirip düz yolda max hız kaç yapabiliriz? Deneyen var mı arkadaşlar? ( aşırı hız iyi bir şey değil. Sadece aracı daha yeni aldım ve merağımdan soruyorum deneyen var mı diye? ) Saygılarımla...

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

çok hızlı. 5000 devire çıktınız mı ve üstüne?

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Şahin Topaloğlu

Ömer kardeşim. Sahibi olduğun araç v-tech teknolojisinin güzel bir ürünüdür. Öyle bir araçtırki, 1,4 katıksız bir motor rahatlıkla 200 sınırlarına çıkar.Ama sakın ha bunu LPG ile denemeyin zamanla üst kapak o hızlarda takır takır vurur komple motor yersiniz. Turbo ile destekler ve frenleri güçlendirirseniz 280 hp sınırlarına kadar dayanır. Ancak atalarımızın özlü bir söz vardır. At sahibine göre kişner. 

 Kontrolsüz sürat felakettir.

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

araç 1999 1.4 is hocam . Vtec değil diye biliyorum . Ben çok sakin kullanıyorum. 5000 devir üstü hiç yapmadım. Max hızı ne olabilir diye merağımdan soruyorum

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

5000 6000 lere doğru 2 ya da 3 te bir bas kimse görmeyen bir yerde benzinde. bu araba gitti başka araba geldi diyeceksiniz.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

Bu bilgileriniz için çok teşekkür ederim hocam. Bu formu bu yüzden çok seviyorum. Anlayışla yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Üst devirlerde ivmelenmesi malumum. Asıl sorum gösterge paneli ibrem 220 - 230 km gösteriyor. Kadran max kaçı görür sizce . Asıl merağım bu ?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

sıfırı vardı bende.. 200ü görememişti. 91 modeli 210 kadranda rahat giderdi. crx olanı :f1: giderdi. otomatik integra 230 civarı

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serkan Toker

Ankara Bursa arası kullanmıştım 99 modelini, 4. Vitesin bitmeyen tuhaf bir davranışı vardı. Yani bence 200 km sürat bence mümkün değil.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

Arkadaşımda da var aynı modeli. 4 . viteste düz yolda benzinle 6300 devirde kesiciye girmeden 190 yaptım dedi . Geniş lastikleri de var. Mantıken sürtme de artar. İnanamadım . 1.4  90 hp araba sonuçta . Bir de düz yolda

tarihinde Ömer Gökhan ARISOY tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

Ankara Bursa arası kullanmıştım 99 modelini, 4. Vitesin bitmeyen tuhaf bir davranışı vardı. Yani bence 200 km sürat bence mümkün değil.

140 a kadar f16 bie yetişemez. sonrası daha sakin.. 80 den 110 a kadar a sakinlik var.. garip bir kombinasyon ama çok az yakıyor
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Şahin Topaloğlu

sıfırı vardı bende.. 200ü görememişti. 91 modeli 210 kadranda rahat giderdi. crx olanı :f1: giderdi. otomatik integra 230 civarı

Ama integrada bir başkadır pir im.... değilmi.... ;)

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serkan Toker

140 a kadar f16 bie yetişemez. sonrası daha sakin.. 80 den 110 a kadar a sakinlik var.. garip bir kombinasyon ama çok az yakıyor

İşte tam o aralıkta 4. vitesten 5. vitese geçmemek için sünüyordu şanzuman.. :D

F16 zaten kimseye yetişmeye çalışmıyor, bizimki yolcu f16 sı.. :p

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

Ama integrada bir başkadır pir im.... değilmi.... ;)

405 mi16 lar felan vardı o dönem.. dökülürdü

İşte tam o aralıkta 4. vitesten 5. vitese geçmemek için sünüyordu şanzuman.. :D

F16 zaten kimseye yetişmeye çalışmıyor, bizimki yolcu f16 sı.. :p

sakin kullan az tüket
  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serkan Toker

Ama integrada bir başkadır pir im.... değilmi.... ;)

Prelude var arada.. :)

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

Prelude var arada.. :)

emekli kasayı napacan

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

İşte tam o aralıkta 4. vitesten 5. vitese geçmemek için sünüyordu şanzuman.. :D

F16 zaten kimseye yetişmeye çalışmıyor, bizimki yolcu f16 sı.. :p

4 te yapabilir mi diyorsunuz yanı hocam. O geniş lastiklerle?

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Şahin Topaloğlu

Yapar...Rahat yapar..

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Gökhan Albayrak

Şu Link 'de bir video var, orada 200+ süratlere çıkıyor ama yol şartlarını ve araç kondisyonunu bilmiyoruz. Sağlıklı çalışan bir motor-şanzıman ikiliniz varsa 200 görebileceğini sanıyorum. Siz yine de denemeyin, yavaş gitmek daha zevkli.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

Ben denemeyi düşünmüyorum arkadaşın iddiasına karşılık soyledim

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

hızlı gitmekten çok o hıza ulaşmak inmek çıkmak önemli. normalde zaten gidilmez. düşük viteslerde son devirlere çıkın daha keyifli.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

Benzin katkısı atarsak dusunurum :) hele bir o dertten kurtulayim :) arkadaşla baskı balatasina iddiaya girdik aracı 1.4 sedan orijinal oynama yok 4. Viteste 6300 devirde 190 yaptığını söyledi inanmadım üstelik 2 kişi ve geniş lastiklere ve düz yolda . Yani koşullar ve iddia bu

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Eray Aksoylu

samimi olduğum bi abimde vardı 1.4 is bizzat arabanın içindeyken 3kişiydik 4te tabloyu bitirmişti sonra gideceğimiz yere gelmiştik 3 yıl önceydi tabi.. 

 

bence arkadaşın iddiası tutarlı civicleri bu kadar tutulur yapan şeyde bu zaten 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ömer Gökhan ARISOY

Gitti baskı balata o zaman :) yorumlarınız için tesrkkurler

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Gök

dene ve gör :D

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

Benzin katkısı atarsak dusunurum :) hele bir o dertten kurtulayim :) arkadaşla baskı balatasina iddiaya girdik aracı 1.4 sedan orijinal oynama yok 4. Viteste 6300 devirde 190 yaptığını söyledi inanmadım üstelik 2 kişi ve geniş lastiklere ve düz yolda . Yani koşullar ve iddia bu

az mı geldi anlamadım ? şahin de yapıyor.. yerde durmaz ama yapıyor

Mesajı paylaş


Mesajın linki