Suat Set 14 Temmuz 2016 Paylaş 14 Temmuz 2016 Arkadaşlar ustalar bir sorun yok diyor ama, bugün sakar yokuşunu ( Marmaris) klima kapalı çıktım gram hararet olmadı. Klima açıkken biraz meyilli ama sakar geçidinin 3te 1i zorlukta ve daha kısa yokuştan çıktım. Sona doğru hararet orta çizgiden bir üst çizgiye hareketlendi. Aracımda klima kapalıyken hiç sorun yok. Sadece YOKUŞLARDA klima açıkken sorun var. Bu soruna bir çözüm var mıdır. Ustaların dediği gibi normal midir? Fanda mı radyatörde mi ya da başka bir şeyde mi sorun var? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Temmuz 2016 Paylaş 14 Temmuz 2016 Klimanız için ikinci radyatör fanı olmalı. Klima açınca radyatör fanlarında çalışma oluyor mu? Radyatörleriniz de tıkalı olabilir bu arada. Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 14 Temmuz 2016 Paylaş 14 Temmuz 2016 (düzenlendi) hocam bende mondeo var hatta bazen obd kontrol ediyorum. Klima kapalı iken yokuşları tırmanırken su sıcaklığı 107 kadar çıkarken klima açıkken 99-100 civarında dolaşıyor. Bence araçta bir sorun var.Bence fanda vir sorun var. Klima çalışır çalışmaz fan devreye giriyor. Eğer gaza falan basarsam da bu sefer fan çok hızlı çalışmaya başlıyor. 14 Temmuz 2016 tarihinde İlker Yüksel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Suat Set 14 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2016 Klimanız için ikinci radyatör fanı olmalı. Klima açınca radyatör fanlarında çalışma oluyor mu? Radyatörleriniz de tıkalı olabilir bu arada.Klima fanı çalışıyor çünkü fan sesi baya artıyor. Usta bu radyatörler tıkanmaz dedi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Temmuz 2016 Paylaş 14 Temmuz 2016 Klima fanı çalışıyor çünkü fan sesi baya artıyor. Usta bu radyatörler tıkanmaz dedi Valla servise gitmek istemiyorum ama yol oraya gidiyor sanki Bende de fan devreye giriyor. Acaba sani beyin dediği gibi radyatörde mi sorun var. Ya da fan yeterli devirde çalışmıyor mu? Çözene helal olsun No Name'e uğradınız mı? Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 15 Temmuz 2016 Paylaş 15 Temmuz 2016 hocam radyatörde sıkıntı olsa normal koşullarda da hararet yükselir. Fan 2 kadame eğer araç zorlamaya girdiyse ki girmiş %5-7 arası tırmanma gerçekleştirmiş. Bu durumunda 2. kademe fan devreye girmesi gerekiyordu. Girmeyince hararet yükselmiştir. o yüzden öncelikle fanı kontrol ettirin. Yorum bağlantısı
Suat Set 15 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2016 hocam radyatörde sıkıntı olsa normal koşullarda da hararet yükselir. Fan 2 kadame eğer araç zorlamaya girdiyse ki girmiş %5-7 arası tırmanma gerçekleştirmiş. Bu durumunda 2. kademe fan devreye girmesi gerekiyordu. Girmeyince hararet yükselmiştir. o yüzden öncelikle fanı kontrol ettirin.2. Kademe derken daha hızlı çalışmasını mı kastediyorsunuz. Nasıl kontrol edilir ki bu. Çift fan mı var bunlarda. Dediğiniz mantıklı geldi bana. Yorum bağlantısı
Suat Set 15 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2016 No Name'e uğradınız mı?Uğradım. Zaten tüm bakımları oraya yaptırıyorum güveniyorum da... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Temmuz 2016 Paylaş 16 Temmuz 2016 E bir daha gitsenize? Bakalim ne diyecekler. Yorum bağlantısı
Suat Set 16 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2016 E bir daha gitsenize? Bakalim ne diyecekler.Bu konuyu Osman usta ile çok tartıştık. O hepsi normal diyor ben de olur mu öyle emin misin diyorum Yorum bağlantısı
Suat Set 29 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2016 hocam radyatörde sıkıntı olsa normal koşullarda da hararet yükselir. Fan 2 kadame eğer araç zorlamaya girdiyse ki girmiş %5-7 arası tırmanma gerçekleştirmiş. Bu durumunda 2. kademe fan devreye girmesi gerekiyordu. Girmeyince hararet yükselmiştir. o yüzden öncelikle fanı kontrol ettirin.Fanı Nasıl kontrol ediyoruz. Fanı değiştirsem komple? Tuzlu mu olur. Yorum bağlantısı
Suat Set 30 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 30 Temmuz 2016 Bugün arabamın radyatörüne baktım sanki arka arkaya gibi radyatörler. Klima radyatörü ısısı motor radyatör ısısına eklenince sanırım fan yetersiz kalıyor. Valla ağır trafikte klima açmaya korkuyorum. Daha büyük fan var mıdır. Fan değiştirmek çözüm olur mu. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 30 Temmuz 2016 Paylaş 30 Temmuz 2016 Yedek su depo kapağını da bi kontrol edin bence. Çok emin değilim ama kapakta valf gibi bisey olmalı, belki özelliğini kaybetmiştir. Kapağın bozulması böyle biseye sebep olur mu onu da bilmiyorum ama en basit ve ucuz mudahele yeri olunca aklıma geldi Astra g aracım vardı 99da ilk kademe fan açıyordu 110-111 gibi de ikinci kademe. Yorum bağlantısı
Suat Set 31 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2016 klima açınca çekiş nasl?Çekişte normal bi düşüş oluyor. Ama klima gürültülü çalışıyor yani kompresörün titreşimini hissediyorum. Mesela şöyle birşey de oldu. Lapseki de vapur beklerken sıra çoktu. Araba hareketli değilken devre dışı kaldı klima. Sıcaktan patladık. Hareket halinde hiçbir sorun yok mesela klimada. Soğutuyor da. Bu klima kondansatörü ve radyatör yerleri değiştirilmez diye düşünüyorum. Aracın hararet yapmasını da normal görmüyorum. Klima açık ya da değil. Bu arabalar hararet yapmamak için tasarlandı diye düşünüyorum. Acaba fanı mı büyütsem. Böyle bir imkan var mıdır. Su eksiltme de yok. Ya da radyatör tıkalı olabilir mi. Temizletsem mi radyatörü. Teşekkürler Motor 1.6 mı ?2.0 tdci mk4 2008 230binde Mehmet bey Yorum bağlantısı
Suat Set 31 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2016 Motor 1.6 mı ? Fanın hızında sorun olabilir mi bilmiyorum ama klima açıkken fandan devasa bir ses geliyor. Bu da hızlı çalıştığını gösteriyor. Böyle olunca da aklıma radyatör geliyor. Belli bölümü tıkalı olabilir. 8 yaşında araba sonuçta. Temizletmeyiz düşünüyorum. Yenisi pahalı sanırım. Usta bu radyatör kireç pas tutmaz dedi. Ne kadar doğru bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 31 Temmuz 2016 Paylaş 31 Temmuz 2016 Fan motorları iki kademe çalışıyor. Sizin ilk kademe bozulmuş olabilir mi? Kontrol ettirdiniz mi? Yorum bağlantısı
Suat Set 31 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2016 Fan motorları iki kademe çalışıyor. Sizin ilk kademe bozulmuş olabilir mi? Kontrol ettirdiniz mi?Kontrol ettirmedim. Zamanım olmadı daha doğrusu. Servise mi gitmek gerek bunun için yoksa ustalar anlar mı. Yorum bağlantısı
Suat Set 1 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2016 klima açınca çekiş nasl?Fanı değiştirip radyatörü temizleteyim mi çağlar bey? Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 1 Ağustos 2016 Paylaş 1 Ağustos 2016 No name'e gidin ustalarımız bir görsünler. Başka yerde elletmeyin aracı.... Yorum bağlantısı
Suat Set 1 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2016 No name'e gidin ustalarımız bir görsünler. Başka yerde elletmeyin aracı....Oraya zaten gittim. Herşey normal dediler. Kendilerine de güveniyorum onu da belirteyim ama aracımdaki durum normal değil. Yorum bağlantısı
Suat Set 4 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2016 Radyatör tıkanıklığı olasılığı nedir sizce Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 4 Ağustos 2016 Paylaş 4 Ağustos 2016 Radyatörünüz tıkalı değil.Onu unutun..Klima Açıkken zorlanan Motor ,önden serin hava yerine klima radyatörünün ısısını da alınca hararetin biraz yükselmesi normal..Aşırı bir yükselme varsa ,radyatör ve klima radyatörü çok kirlenmiş olabilir..Hava rahat geçemeyince de hararet yükselir.. [hararet aşırı yükseliyorsa}.. 1 Yorum bağlantısı
Suat Set 4 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2016 Radyatörünüz tıkalı değil.Onu unutun..Klima Açıkken zorlanan Motor ,önden serin hava yerine klima radyatörünün ısısını da alınca hararetin biraz yükselmesi normal..Aşırı bir yükselme varsa ,radyatör ve klima radyatörü çok kirlenmiş olabilir..Hava rahat geçemeyince de hararet yükselir.. [hararet aşırı yükseliyorsa}..Hararet aşırı yükseliyor. 120ye doğru hızla. Elim ayağım birbirine giriyor ve gözüm hep ibrede oluyor sıcakta aşırı trafikte Yorum bağlantısı
Recommended Posts