Mustafa Arıkan 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Yoksa Reno sürtünmesiz motoru mu bulmuş Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Bence verimli motor sicakligi stabil olandir Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Motor o ısıda stabil çalıştığı sürece sıkıntı yok. Demekki enerjiyi ısı yerine güce döndürüyor dci Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 5 saat önce, Servet Aydın yazdı: 6 saat önce, Metin Akbal yazdı: Soguk sicak gece gunduz yaz kis yagmur camur kar gunes dere tepe otoban stabilize yokus inis rolanti vites hararet 90 dan asagi iniyorsa veya 90 a hic cikmiyorsa (belirli bir mesafe katedildigi zaman 5 km ideal bazi araclarda farklilik olabilir biraz sapabilir sicaklik farkettirebilir) aracta sorun var demektir. Bunun normali anormali olmaz. Değil. Dci kangoo harareti uzun eğimli yerde düşüyor. 70 derece civarında kalıyor. Motorun ısınması için 5 10 km gerekebiliyor çok soğuk havalarda. Zaten rölanti ibre oynamıyor Kendi dCi'n adına konuş.. 4 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Abi kangoo'nun OBD ile bi harareti ölç bakalım. MEgane'da düşüyordu, termostat değiştim milim oynamadı bir daha. Benim dCi'da asla düşmüyor.. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 dci var dci var.Kangurudaki yada dastır'daki motor megane yada nissan'daki ile bir olurmu ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 26 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: dci var dci var.Kangurudaki yada dastır'daki motor megane yada nissan'daki ile bir olurmu ? Ama biiir Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Aynı sorun bende de var yağ termostatı yeni değiştim siyah oem parça aldım ama hava 4 C civarı ise 90 da kalıyor ana - derecelerde 60 90 arası geziniyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 27 dakika önce, Ömer Türkşanlı yazdı: Aynı sorun bende de var yağ termostatı yeni değiştim siyah oem parça aldım ama hava 4 C civarı ise 90 da kalıyor ana - derecelerde 60 90 arası geziniyor. Geziyorsa sorun var... Gezmemeli.. Diğer termostatı da değiş.. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Geziyorsa sorun var... Gezmemeli.. Diğer termostatı da değiş.. Su termostatı mı abi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Su termostatı mı abi? Evet Ömer. Tapatalk imzamızı kapatalım lütfen 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Focus da bildiğim kadarıyla yağ termostadi yok, suyu değiştirdim gecen yaz, durduk yere düşme kalmadı. He siz aracı kenara çeker kaloriferi max a getirirseniz her araç düşer diğer türlü düşmemeli. Değişimden önce kırmızı ışıkta beklerken bile 70 e kadar düşüyordu hareket edince 80 lere çıkıyordu. Yorum bağlantısı
Mehmet DÖRT 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 Yaşadığım bir durumu sizinle paylaşmak istedim. Mondeomda yaklaşık bir yıldır özellikle soğuk havalarda kendini belli eden duman/buhar benzeri bir durum vardı. Trafikte durduğumda ön panjurun ordan duman çıkışını görürdüm. Ustalara defalarca sormama karşın bir şey bulamadılar. Ben egzoz gazı mı diye sordum. Çıkış ön değil arka kısımda dediler kabul etmediler. Araçta pek su eksiltmesi de yoktu. Bu problemle bir yıl arabayı kullanmaya devam ettim. Geçen hafta araç su damlatmaya başladı. Tamir için gittiğimde yağ soğutucusunun metal boru kısmında çatlak olduğu tespit edildi ve tamir edilip yerleştirildi. Artık ön panjurdan duman çıkışı yok. Eğer ki benzer problem yaşarsınız yağ soğutucusuna ve buna bağlanan hortumlara baktırmanızı tavsiye ederim. Hayırlı günler. Saygılarımla. 7 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 22 dakika önce, Mehmet DÖRT yazdı: Yaşadığım bir durumu sizinle paylaşmak istedim. Mondeomda yaklaşık bir yıldır özellikle soğuk havalarda kendini belli eden duman/buhar benzeri bir durum vardı. Trafikte durduğumda ön panjurun ordan duman çıkışını görürdüm. Ustalara defalarca sormama karşın bir şey bulamadılar. Ben egzoz gazı mı diye sordum. Çıkış ön değil arka kısımda dediler kabul etmediler. Araçta pek su eksiltmesi de yoktu. Bu problemle bir yıl arabayı kullanmaya devam ettim. Geçen hafta araç su damlatmaya başladı. Tamir için gittiğimde yağ soğutucusunun metal boru kısmında çatlak olduğu tespit edildi ve tamir edilip yerleştirildi. Artık ön panjurdan duman çıkışı yok. Eğer ki benzer problem yaşarsınız yağ soğutucusuna ve buna bağlanan hortumlara baktırmanızı tavsiye ederim. Hayırlı günler. Saygılarımla. Guzel bilgi paylasiminiz icin tesekkurler Yorum bağlantısı
Recommended Posts