İçeriğe Yönlendir

İlginç Fotoğraflar


Murat Gedik

Recommended Posts

Yurdaer Elay
Murat Gedik yazdı:

Kızgın surat emoji846.png

 

Gülen surat denince Mazda 3'ün (BL) üstüne araba tanımam :D

 

 pGS_1VzjDe0t0WDupTx6ltc4UJsXx6WvEG8dGqsC

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman

Bir de ağlayan Fiesta'mız var, unutmayalım daha da hüzünlenmesin.

 

ySeXGW.png

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen
M. Asım Kahraman yazdı:

Bir de ağlayan Fiesta'mız var, unutmayalım daha da hüzünlenmesin.

Birde dokunsan ağlayacak olan küçük Emrah altea XL var :)

Rear-of-SEAT-Altea-XL.jpg

  • Beğen 6
  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Mehmet Yeter yazdı:

Bir torosun bir de masseyin vites şemasını hala çözemedim. 

 

Geri için önce bastırıp 2 ye takar gibi çekeceksin. :)

Masseyde de sol alt 1

Sağ üst 2 

Sağ alt 3

1'in karşısı Geri. 

Şayet sonrada 4. vites dişlisi takıldı ise. geri ve 2'nin arası 4 :)

 

 

Masseyde 

takviye kolu ileride ise 

ağır devir. 

Takviye kolu geride ise hızlı değir. 

Ağır yük çekiyorsan hızlanmak için takviye ilerde iken 1-2-3-4 yaptıktan sonra 

Takviye kolunu geri çekip, Tekrar 1 e takacaksın.. sonra 2-3-4

Yani bunlardaki takviye, buçuk vites değil.. Ağır vites.. 

 

D1210 larda ise takviye buçuk vitestir. 

Ağır yükte 

Takviyeyi çeker 1 e takarsın yarım vitesle kalkar. 

Debriyaja basar takviyeyi kapatırsın normal 1 olur. 

Devamında Vitesi 2 ye alır takviyeyi çekersin.. 1,5 olur.. 

Debriyaja basar takviyeyi kapatırsın normal 2 olur.. 

Böyle devam eder.. 

Mesela 5'ten 5 takviyeye düşmek için debriyaja basar takviyeyi açarsın.. 4,5 olur.. 

5 takviyeden 4'e almak için debriyaja basıp takviyeyi kapatıp 4 e çekmen gerekir. 

 

 

 

 

  • Beğen 5
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım
Birde dokunsan ağlayacak olan küçük Emrah altea XL var [emoji4]
Rear-of-SEAT-Altea-XL.jpg
Bunu bi ben öyle sanıyorum diyordum [emoji23] Cidden her gördüğümde üzülüyorum şu arabaya [emoji1]
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

Olur da yanınızdan uçarak geçer ve modelini farkedemezseniz :) 

 

2G8upe.jpg

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Yanımızdan akşam geçse geçse clio geçer onu da biliriz. :)

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Mehmet Yeter yazdı:

Yanımızdan akşam geçse geçse clio geçer onu da biliriz. :)

 

Clio zaten uçarak zor geçer. Bırak tespit etmeyi, röntgenini bile çekersin :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Yurdaer Elay yazdı:

 

Clio zaten uçarak zor geçer. Bırak tespit etmeyi, röntgenini bile çekersin :D 

İşte o konuda muzdaribim bizim araç clioya göre ağır kaldığı için hızlanmalarda filan uğraştırıyor beni. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Mehmet Ozyurek yazdı:

D1210 larda ise takviye buçuk vitestir. 

Ağır yükte 

Takviyeyi çeker 1 e takarsın yarım vitesle kalkar. 

Debriyaja basar takviyeyi kapatırsın normal 1 olur. 

Devamında Vitesi 2 ye alır takviyeyi çekersin.. 1,5 olur.. 

Debriyaja basar takviyeyi kapatırsın normal 2 olur.. 

Böyle devam eder.. 

Mesela 5'ten 5 takviyeye düşmek için debriyaja basar takviyeyi açarsın.. 4,5 olur.. 

5 takviyeden 4'e almak için debriyaja basıp takviyeyi kapatıp 4 e çekmen gerekir. 

Kia kamyon vardı bir zamanlar, onun da böyle buçuklu vitesi vardı..

Çok hoş özellik, rampalarda çok güzel ayarlanıyordu.

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Geri için önce bastırıp 2 ye takar gibi çekeceksin. :)

Masseyde de sol alt 1

Sağ üst 2 

Sağ alt 3

1'in karşısı Geri. 

Şayet sonrada 4. vites dişlisi takıldı ise. geri ve 2'nin arası 4 :)

 

 

Masseyde 

takviye kolu ileride ise 

ağır devir. 

Takviye kolu geride ise hızlı değir. 

Ağır yük çekiyorsan hızlanmak için takviye ilerde iken 1-2-3-4 yaptıktan sonra 

Takviye kolunu geri çekip, Tekrar 1 e takacaksın.. sonra 2-3-4

Yani bunlardaki takviye, buçuk vites değil.. Ağır vites.. 

 

D1210 larda ise takviye buçuk vitestir. 

Ağır yükte 

Takviyeyi çeker 1 e takarsın yarım vitesle kalkar. 

Debriyaja basar takviyeyi kapatırsın normal 1 olur. 

Devamında Vitesi 2 ye alır takviyeyi çekersin.. 1,5 olur.. 

Debriyaja basar takviyeyi kapatırsın normal 2 olur.. 

Böyle devam eder.. 

Mesela 5'ten 5 takviyeye düşmek için debriyaja basar takviyeyi açarsın.. 4,5 olur.. 

5 takviyeden 4'e almak için debriyaja basıp takviyeyi kapatıp 4 e çekmen gerekir. 

 

 

 

 

Yazına sağlık Mehmet abi. Kayınbiraderlerden alabilirsem denerim. Yıllar önce bir kere denemiştim eşeğe binmişim gibi gelmişti. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Emre Şimşek yazdı:

Kia kamyon vardı bir zamanlar, onun da böyle buçuklu vitesi vardı..

Çok hoş özellik, rampalarda çok güzel ayarlanıyordu.

Bizde vardı, takviye boşta olunca araç hareket etmezdi, bir kere dizim çarptı boşa çıkmış takviye, acemilik zamanlarımız, komşu kamyoncudan destek alıp öğrenene kadar soğuk terler dökmüştüm.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
Murat Gedik

Adam dolandırıcılığı farklı bir boyuta taşımış 😄

123546442_10158236387757851_135435072019

  • Beğen 3
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Murat Gedik yazdı:

Adam dolandırıcılığı farklı bir boyuta taşımış 😄

123546442_10158236387757851_135435072019

Bunun bir benzeri yurtdışında evibi uzun zaman satamayan birisi tarafından yapilmis. Adam evi çekilişle 1 dolardan satacağını ilan etmiş çekilişe yanlış hatırlamıyorsam 1milyondan fazla katılmış ve adam evi ederinin kat ve kat fazlasına satmış. Bu da onun Türkiye versiyonu 😄

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:

Fordu atmış en aşağı

Fordun yeri ayri diyor bence😀

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Marka bırakmamış adam [emoji23][emoji23]

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Mercedes yok, o kadar premiuma parasi yetmemis [emoji16]

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...