Sani Gerşon 8 Ocak 2020 Paylaş 8 Ocak 2020 Tamam, demek ki termostat için bi servisle görüşeyim ben. Çok teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Ocak 2020 Yazar Paylaş 8 Ocak 2020 Sani Gerşon yazdı: Tamam, demek ki termostat için bi servisle görüşeyim ben. Çok teşekkürler. Bundan sonra birde uzun mesafe ölçeyim, merak ettim kaçta başlayıp kaçta sabitleniyor 😊 1 Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 5 Şubat 2020 Paylaş 5 Şubat 2020 Bu aracin sari ve bilimum egzotik renkleri beni cezbediyor 1000 km civari 2018 model 1.3 Fiat Egea kullandim. Hayal kirikligina ugratan bi surusu, konforu, karakteri vardi benim icin. Aractan indikten sonra aklima gelen ilk soru acaba 500L' de benzer olumsuzluklar var midir? 500 serilerinde ayri bi karakter olmasini umut ediyorum :)) Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 5 Şubat 2020 Yazar Paylaş 5 Şubat 2020 Bu aracin sari ve bilimum egzotik renkleri beni cezbediyor [emoji4]1000 km civari 2018 model 1.3 Fiat Egea kullandim. Hayal kirikligina ugratan bi surusu, konforu, karakteri vardi benim icin. Aractan indikten sonra aklima gelen ilk soru acaba 500L' de benzer olumsuzluklar var midir? 500 serilerinde ayri bi karakter olmasini umut ediyorum ) Egea kullanmadım, ne olumsuzluk yaşadın bilmiyorum ama önce olumsuz yanlarını yazayım.Bende 105lik seri var, 120lik belki biraz daha seridir emin değilim ama biraz daha güçlü olsa(bana göre) iyi olur. Alt devirleri cansız 3. Vites sonrası adam akıllı keyif veriyor. İlk 3 vites konfor için yapılmış biraz.Viraj kabiliyeti bana göre düşük ha çokta kötü değil ama Fiesta sonrası üzülüyorum, virajlardan keyif alan birisi olarak.Rüzgar direnci fazla gibi, rüzgârı karşıdan alırsak belirli bir süratin üzerine çıkamayabiliriz. Yanal rüzgarlarda ayrıca etkileyebiliyor.Araç Fiat ama yedek parçalar pek ucuz değil. İlk kazada jantların İtalya'dan gelmesini bekledim.OBD uyumlu cihaz çok yok, çoğu markada piyasada zebil gibi.İyi yanları ise görüş açısı fevkalade, içerisine oturunca yola hakim olduğunu hissediyorsun.İç hacim geniş ama torpido dahil bir çok göz şoförün ulaşabileceği konumda.Kendi aracım için cam tavan + sunroof (skydome) çok kullanışlı, yazın ayrı kışın ayrı avantajı var.Beats Audio ses sistemi var ekstra olarak kısaca [emoji7]Uzun yolda yorgunluk hissettirmiyor, bel desteği de var gerekli müdahaleyi yapabiliyoruz.225/45/17 jant olmasına rağmen rahatBiraz ruhlu bir araç, alırken aklımda olan bir model değildi, test sürüşü sonrası almak istedim aldım.Görünüm olarak kullanım olarak genel anlamda memnunum, olumsuz yanlari bir çok kullanıcıya göre normal olabilecek şeyler.En çok sıkıntı yaşadığım konu ise mazot filtresi ve bağlantı elemanları.Çok ortada ve ince hortum seçilmiş, -20 civarı mazot filtrede dondugu için sıkıntı yaşıyorum. 1 2 Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 5 Şubat 2020 Paylaş 5 Şubat 2020 abi anlatmin icin cok tesekkur ederim gayet guzel anlatmissin. benzer sikayetleri dile getirebilirim. Egea konfor odakli bi otomobil degildi kesinlikle. senin 500'de bahsettigin koltuk, yanal destek bunda pek hissettirmedi kendisini.. sadece kalkislarda seri, ve 3ten sonra keyif veriyor. yakitta uzmeyen bi arac kesinlikle.. bana gore ses izolasyonu cok guzel. yan ruzgarlar beni de cok rahatsiz etti, araci alip aticak diye endise etmedim degil.. viraj olayi beni cok etkilemedi, kafasinin gittigi yere arkasi guzel geliyodu, o konuda keskinligini begendim hakkini yiyemem ses sistemi sanirim standartti, baslar en sondayken keyifliydi ancak multimedyanin bilindik bi marka falan oldugunu zannetmiyorum. plastik, ic trimler iyi secilmis, ses yapmiyordu.. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 5 Şubat 2020 Yazar Paylaş 5 Şubat 2020 Furkan Sumer yazdı: abi anlatmin icin cok tesekkur ederim gayet guzel anlatmissin. benzer sikayetleri dile getirebilirim. Egea konfor odakli bi otomobil degildi kesinlikle. senin 500'de bahsettigin koltuk, yanal destek bunda pek hissettirmedi kendisini.. sadece kalkislarda seri, ve 3ten sonra keyif veriyor. yakitta uzmeyen bi arac kesinlikle.. bana gore ses izolasyonu cok guzel. yan ruzgarlar beni de cok rahatsiz etti, araci alip aticak diye endise etmedim degil.. viraj olayi beni cok etkilemedi, kafasinin gittigi yere arkasi guzel geliyodu, o konuda keskinligini begendim hakkini yiyemem ses sistemi sanirim standartti, baslar en sondayken keyifliydi ancak multimedyanin bilindik bi marka falan oldugunu zannetmiyorum. plastik, ic trimler iyi secilmis, ses yapmiyordu.. Otomobil ve MPV farkı var illa ki. Trim sesi vs bende hissetmiyorum. Denk gelirde sürersen egeadan çok farklı sürüş karakteri olduğuna eminim. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 12 Şubat 2020 Yazar Paylaş 12 Şubat 2020 Biraz eğlenelim dedik Geldiğimiz yol ve geri döndüğümüz yol, kimse girememiş. Burada biraz batmış olabiliriz [emoji28] Eğlence sonu Trekking modunu aldığımdan itibaren adam akıllı ilk defa kullandım, normal modda buralardan yardım almadan çıkamazdım. 9 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 12 Şubat 2020 Yazar Paylaş 12 Şubat 2020 Trekking mod çok güzel bir şey. [emoji1303]Gelsene deneyelim [emoji1] 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 500L'ye koyan Fiat, Renegade'e nasıl koymamış bunu, aklım almıyor Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 12 Şubat 2020 Yazar Paylaş 12 Şubat 2020 500L'ye koyan Fiat, Renegade'e nasıl koymamış bunu, aklım almıyor [emoji4] 4x4 tabanlı olduğundan koymamış olabilir, trekking modu 500x'te de yoktur. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 Selçuk Bakış yazdı: trekking Nasıl bir etki yapıyor ki? İş şoförde biter diyolla Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 Selçuk Bakış yazdı: Sani Gerşon yazdı: 500L'ye koyan Fiat, Renegade'e nasıl koymamış bunu, aklım almıyor 4x4 tabanlı olduğundan koymamış olabilir, trekking modu 500x'te de yoktur. Asıl 4x4 tabanlı olana koymalı işte. 500x'te de olmalıymış yani. Madem 4x2 yapıyorun SUV dediğin aleti, bari trekking koy. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 Selçuk Bakış yazdı: Gelsene deneyelim İnşallah diyelim. Bende Antep'e beklerim şu anda trekking mod havası var. 😊 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 Trekking i olmayan çıksın sayfa kasıyor 1 3 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 12 Şubat 2020 Yazar Paylaş 12 Şubat 2020 Emre Şimşek yazdı: Nasıl bir etki yapıyor ki? İş şoförde biter diyolla Onunda etkisi olur illaki 😀 Ayrıntılı açıklama şöyle Traction Plus sistemi, yol tutuşunun zayıf olduğu durumlarda (kar, buz, çamur, vs.) her iki tekerleğin de kayması halinde, tahrik gücünün aynı aksa eşit şekilde dağıtılmasını sağlayan bir sürüş ve kalkış yardımıdır. Traction Plus sisteminin etkinleştirilmesi sayesinde düz olmayan (engebeli) zeminlerde yol tutuşunu optimize etmek için fren sistemi aracılığı ile ön aksta diferansiyel kilit etkisi gerçekleştirir. Traction Plus etkin olarak, yol tutuşu zayıf olan (veya diğerlerinden daha fazla kayan) lastiği frenler, böylece tahrik gücünü, daha fazla yol tutuşuna sahip olan tekerlere aktarır. Sistem saatte 30 km'nin altındaki hızlarda çalışır. Bu hızın aşılması halinde fonksiyon otomatik olarak devre dışı bırakılır (butonun üzerindeki led yanar) ve hızın saatte 30 km'nin altına düşmesi durumunda tekrar devreye alınır. Sani Gerşon yazdı: Asıl 4x4 tabanlı olana koymalı işte. 500x'te de olmalıymış yani. Madem 4x2 yapıyorun SUV dediğin aleti, bari trekking koy. Az biraz farkımız olsun ya 😅 Mantıken onlara da koyması lazım ama koyarsa 4x4'ü nasıl satacak. Eyüp Çetin yazdı: İnşallah diyelim. Bende Antep'e beklerim şu anda trekking mod havası var. 😊 Oda olur inşallah 😊 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 fiat trac plus hakkında hiç açıklayıcı video yok. yapılsa iyi tutar. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 12 Şubat 2020 Yazar Paylaş 12 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: fiat trac plus hakkında hiç açıklayıcı video yok. yapılsa iyi tutar. Şöyle birşey var ama çok açıklayıcı değil gibi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Şubat 2020 Paylaş 12 Şubat 2020 Nasıl bir etki yapıyor ki? İş şoförde biter diyollaŞöförün burada yapacağı gaza basmak. Başka hiçbir şey yapmaya gerek yok. Sistem hallediyor 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Çakma kilit sistemi yani. Arabanın gücünden çalıyor. Sistem yeterince düzgün çalışıyorsa sorun yok gerçi. Avensiste benzer bir şey var galiba. Toprak ve dik yokuşsa kapatmak zorunda kalıyoruz yoksa çıkmıyor meret. Bi daha denk gelirse daha fazla gaza basacam bakalım aynı mı..? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 Şubat 2020 Yazar Paylaş 13 Şubat 2020 Emre Şimşek yazdı: Çakma kilit sistemi yani. Arabanın gücünden çalıyor. Sistem yeterince düzgün çalışıyorsa sorun yok gerçi. Avensiste benzer bir şey var galiba. Toprak ve dik yokuşsa kapatmak zorunda kalıyoruz yoksa çıkmıyor meret. Bi daha denk gelirse daha fazla gaza basacam bakalım aynı mı..? Anlattığına göre farklı sistem, bendeki sistemi açınca çekiş artıyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Çakma kilit mekanik kilitten daha az güç harcatır sisteme. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Gerçek iki çeker Bunun haricindekiler hep teke çeker.. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 Şubat 2020 Yazar Paylaş 13 Şubat 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Gerçek iki çeker Bunun haricindekiler hep teke çeker.. Dün bir rampada kalıp aktif edince aradaki farkı daha net anladım Yorum bağlantısı
Recommended Posts