Mustafa Tüfekçi

2018 Megane sedan DCI EDC

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

Yazmayı unuttum. Patron kayıp bir araca vurmuş. :)

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Keskin

2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin

Bir tanıdığım test sürüşüne çıktıktan sonra dönüşte A3'üne sarılmıştı.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik

Atari oynar gibi demi.
Ben de sevmiyorum bu hissizliği.
  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın

Atari oynar gibi demi.
Ben de sevmiyorum bu hissizliği.


Bu konuda Ford mükemmel iş çıkarıyor abi (parasına göre)
Küçük bir taşın üstünden geçsem, direksiyonda hissediyorum.
  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Yıldız
23 dakika önce, Celal Aydın yazdı:

 


Bu konuda Ford mükemmel iş çıkarıyor abi (parasına göre)
Küçük bir taşın üstünden geçsem, direksiyonda hissediyorum.

 

Direksiyonda hissetmek güzel de kaba et ve çevresinde hissedince sorun oluyor. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın
Direksiyonda hissetmek güzel de kaba et ve çevresinde hissedince sorun oluyor. 


Alışıyorsun bi yerden sonra.
Uzun yolda Fiesta’nın o rahatsızlığını seviyorum, çünkü uykumu getirmiyor 1000 km molalar haricinde hiç durmadan, uykum gelmeden kullanabiliyorum.
Mondeo’da ve Yeni Focus’ta o sorun yoktur.
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Yıldız
10 dakika önce, Celal Aydın yazdı:

 


emoji23.pngemoji23.png Alışıyorsun bi yerden sonra.
Uzun yolda Fiesta’nın o rahatsızlığını seviyorum, çünkü uykumu getirmiyor 1000 km molalar haricinde hiç durmadan, uykum gelmeden kullanabiliyorum.
Mondeo’da ve Yeni Focus’ta o sorun yoktur.

 

O zaman bundan almak lazım, hiç uyutmaz.

 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk
51 dakika önce, Celal Aydın yazdı:

 


emoji23.pngemoji23.png Alışıyorsun bi yerden sonra.
Uzun yolda Fiesta’nın o rahatsızlığını seviyorum, çünkü uykumu getirmiyor 1000 km molalar haricinde hiç durmadan, uykum gelmeden kullanabiliyorum.
Mondeo’da ve Yeni Focus’ta o sorun yoktur.

 

 

91 doğumlu olunca o iş kolay. :)

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın
 
91 doğumlu olunca o iş kolay.


Saygılar Mehmet hocam.
TSI ile uzun yol kısmet olmadı henüz, eminim ki çok keyiflidir o sessizlik.
  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

18 saat kesintisiz labda çalışabiliyordum şimdi ancak 2 saat..

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tahir Ak
Fransızların otomotiv adına yaptığı en iyi işin Michelin olduğunu söylerler... default_smile.png  Çok haklı bir söylem olduğunun kanaatindeyim. 
o kadar değil bence bir çok yenilik getirdiler
süspansiyon motor aydınlatma çağ açıp çağ kapattılar

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Gök
22 saat önce, Fatih Keskin yazdı:

2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik

 

İnsan devamlı grand cheroke , mercedes clk tarzı arabalara binince tabi beğenmez fakir arabalarını 😂

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın
23 saat önce, Fatih Keskin yazdı:

2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik

 

11 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:


Atari oynar gibi demi.
Ben de sevmiyorum bu hissizliği.

İkinize de hadi la oradan diyesim geliyor. Kango ile birebir aynı direksiyon sistemi. İkinizde çok km kullandınız. Tamam biriniz plastik kuklaları görmeyip üzerinden pata küte geçmiş olabilir ama direksiyonu 60km/h sonrası klasik mekanik direksiyon 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erhan Doruk

İkame olarak 1 ay kullandım. Bir focus olmasa da yol tutuş olarak limitlerini çok zorlamadım ama bana yeterli tutuş performansını sundu. 3 yıl Fluence , 1 yıl da Citroen c-ellyse kullanmış biri olarak bu iki araçtan çok daha iyi yol tutuşuna sahip.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
35 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

 

İkinize de hadi la oradan diyesim geliyor. Kango ile birebir aynı direksiyon sistemi. İkinizde çok km kullandınız. Tamam biriniz plastik kuklaları görmeyip üzerinden pata küte geçmiş olabilir ama direksiyonu 60km/h sonrası klasik mekanik direksiyon 

 

Ben renoyu sevmiyorum demedim.. O hissizliği sevmiyorum dedim. :)

Kangonun direksiyonu güzel.. Qashqai de aynı ırk ve o da güzel.. 

Yeni reno kötüyse bilemem.. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Köksal Yılmaz
On ‎07‎.‎07‎.‎2018 at 18:22, Mustafa Tüfekçi yazdı:

O yüzden kullanan kişilere danıştim ama pek alan olmamış bu arabadan daha :)

 

2018 edc ne kadar ki forumda alıp kullanan olsun :)

 

Flu nun direksiyonu yumuşak ama hissiz, sürüş zevki yok. Bunu inip daha kaliteli bir araca binince daha iyi hissediyor insan. Viraja girişinde sorun yaşamadım, burnu havaya kalkar gibi de olmadı(umarım olmaz).

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Tüfekçi
Bir saat önce, Köksal Yılmaz yazdı:

 

2018 edc ne kadar ki forumda alıp kullanan olsun :)

 

Flu nun direksiyonu yumuşak ama hissiz, sürüş zevki yok. Bunu inip daha kaliteli bir araca binince daha iyi hissediyor insan. Viraja girişinde sorun yaşamadım, burnu havaya kalkar gibi de olmadı(umarım olmaz).

Fluence DCI EDC de vardı. Onda kasa genel olarak savruluyor gibi diyorlar ama kayma bu kadar yoktu. 

 

Neyse zaten araç kaza yapmış. Ben mi sert kullandım diyordum genel bir şeymiş

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Haluk Şentürk

Yeni megane kullanan ve araç alım satımı yapan bir arkadaşımın yorumunu aynen yazıyorum., "çok iyi, konforlu ama durmuyor araç"...

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın
7 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Ben renoyu sevmiyorum demedim.. O hissizliği sevmiyorum dedim. :)

Kangonun direksiyonu güzel.. Qashqai de aynı ırk ve o da güzel.. 

Yeni reno kötüyse bilemem.. 

Sevmiyorsun demedim ki. Direksiyon sistemi aynı hepsinde. Şu hissiyat denen naneyi bir türlü anlamadım. Çevir dönsün çevir düzelsin. Ele binen yüke göre viraja girenin sürüş becerisinden şüphe ederim 

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın
Sevmiyorsun demedim ki. Direksiyon sistemi aynı hepsinde. Şu hissiyat denen naneyi bir türlü anlamadım. Çevir dönsün çevir düzelsin. Ele binen yüke göre viraja girenin sürüş becerisinden şüphe ederim 


Konfor yükseldikçe direksiyon hissizliği artıyor.
Renolar bu konuda iyi.
Aslında direksiyon her şey değil, işin içine süspansiyon da giriyor.
Çok fazla uzatmadan şunu diyebilirim, ön tarafta ne oluyor ne bitiyor bilmek istiyorsak, hisli direksiyon daha iyi,
Ve bu sayede aracın önden kopma, kafa kayması olacak mı, olmayacak mı bunu anlamak kolaylaşıyor bence abi.
Aksi halde Mehmet abimin dediği gibi, atari direksiyonu gibi olan bir araçta, bunu kestirmek çok kolay olmuyor.
Bu da araçtan aldığımız güveni bir nebze törpülüyor.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

Amerikada lincoln town car kullandım uzun süre.. direksiyon boşa mı dönüyor yoksa çalışıyor mu anlamıyorsun. Dar köprü geçişlerinde hızlı giderken tedirgin ediyordu.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Kamyon gibi direksiyona alıştık, teknolojiye ayak uyduramadık desenize şuna :)

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın
Amerikada lincoln town car kullandım uzun süre.. direksiyon boşa mı dönüyor yoksa çalışıyor mu anlamıyorsun. Dar köprü geçişlerinde hızlı giderken tedirgin ediyordu.


İşte bahsi geçen konunun ta kendisi hocam. Güzel bir örnek oldu.

Klasik hidrolik olduğu halde direksiyonu hissiz olan araç da var, elektro-servo olduğu halde hisli direksiyona sahip olan araç da var.
Orasıda ayrı bir konu.

  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Hasann Polat

19000 km'de aldığımız 2014 Fluence Icon EDC var aile aracımız şuan 100000 km'ye yaklaştı yol tutuş konusunda öyle ahım şahım bir deyim yerindeyse 'ayakları yerden kesilecekmiş gibi' bir durumu yok. Renault Sport modelleri hariç Renault yol tutuş konusunda çok iddialı bir marka değil bu da bir gerçek. Yol tutuş konusunu yakıttan biraz ödün vererek 205/55/R17 olan(opsiyon 17 inç jantlı olan modeli almıştım) ebatları 225/45/R17 olarak değiştirip ciddi ölçüde giderdim şuan yol tutuş daha iyi uzun yolda daha güven veriyor ama direksiyon hissizliği konusuna kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum hissiz bir direksiyonu var. 2006 Fiesta aracıma bile bindiğim zaman direksiyon hissi yüzümü güldürüyor ne yalan söyleyeyim hidrolik direksiyondaki his hiç birinde yok her ne kadar başarılı elektromekanik direksiyon kutuları olsa da..

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki