Haşmet Güngör 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 31 dakika önce, Ali Gök yazdı: Yahu naptınız 140 dan sonra zaten allaha dua etmek en güvenli yol araba 130 140 a kadar ok gibi stabil sonrası zaten fantaziye girer fluance için bmw mercedes ile karıştırmayın Ben mi çok iyi şoförüm arabam mı iyi ? ben niye karşılaşmıyorum bu sorunlarla ?Geçen 175 e çıktım deneme amaçlı tık yok.(otoban da tabe) ha dizellerin takati yetmeyebilir. Yorum bağlantısı
Ali Gök 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 3 dakika önce, Haşmet Güngör yazdı: Ben mi çok iyi şoförüm arabam mı iyi ? ben niye karşılaşmıyorum bu sorunlarla ?Geçen 175 e çıktım deneme amaçlı tık yok.(otoban da tabe) ha dizellerin takati yetmeyebilir. ben 45 bin km yol yaptım tek memnun olmadığım yanı herkes az yakıyor diye arabayı istiyordu liberty aldığımdan beri selam veren yok maşallah 1 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 17 saat önce, Alpay Sumer yazdı: ben 1 hafta daha buralardayim gelen gecen olursa cay ismarlarim 😊 Seneye? Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 oda olur... aksilik olmadigi muddetce asagi yukari ayni zamanlarda yine buralarda olurum... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 (düzenlendi) 12 saat önce, Haşmet Güngör yazdı: Ben mi çok iyi şoförüm arabam mı iyi ? ben niye karşılaşmıyorum bu sorunlarla ?Geçen 175 e çıktım deneme amaçlı tık yok.(otoban da tabe) ha dizellerin takati yetmeyebilir. takat derken megan 2 dizel ve 190 ile ve devir kesiciye girdim gireceğim, virajda havadaki tekerler hop hop amortisör zıplatıyordu, otobanda değil, bildiğin duble yol, boştu yüklendim, sağlam gidiyor ama yol tutuş nanay, direksiyon zaten pammuk gibi, his mis yok, gazla falan limitte döndüm ve sonrası direk 110 sabit paşa paşa gittim, çook fazla bu araçlar için 190 falan, baya dua okumak zorunda kaldım bu arada....düzde 175 ve üstü hızlarda araç hafif zıplasın yere imndiğinde dans ediyor, floresan daha kötü diye biliyorum, siz ne diyorsunuz, bu modellere çok bu hızlar aslında, 130 idela bunlara, 200 ler falan başka dünya ve rahat gideceğim diye audiye falanda gerek yok, mondi falan al bas git, yüksek hız stabil rahat gidiş 13 saat önce, Ali Gök yazdı: Yahu naptınız 140 dan sonra zaten allaha dua etmek en güvenli yol araba 130 140 a kadar ok gibi stabil sonrası zaten fantaziye girer fluance için bmw mercedes ile karıştırmayın Ford yeter o iş için, mersoya bmw ye çıkmana gerek yok, 180 -190 la Ford pikapla gidiyoruz, mondilere gelmedik daha, ne floresanı kardeşim 6 Ağustos 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 6 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 6 Ağustos 2018 2016 modelinin 60 bine alındığını hesap edince aynı yaşta 100 bine alınacak C segmenti rakip araçlardan fiyat /performans olarak ileride geldi bana. Bugün biraz kullandım Ali abinin megane için dediklerine flu için katılıyorum. Yolda ona buna saplarım, virajı carting aracı gibi dönerim derseniz almayın. Ailecek geniş ve ferah şekilde ucuza yolculuk edecekseniz alınır Bugünün güncellemesi gelsin, uzunları ledledik, kısalar gariban kaldı yanında. Ne demişler deveye diken arabaya niken 6 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 Yahu naptınız 140 dan sonra zaten allaha dua etmek en güvenli yol araba 130 140 a kadar ok gibi stabil sonrası zaten fantaziye girer fluance için bmw mercedes ile karıştırmayınİstanbulpark içinde hiçte fantazi yapmadı ama. Deli yağmura rağmen zerre çizgiden çıkmadı ve üstümüzden atladı gitti.Emmi, önceden Kangoo yol tutar mı desem yok lem derdi. Kullandı gördü. İlk zaman temkinli idi. Sürüş karakteri ve huyunu çözdü tutamadık.Tabi ki 500bin tl değerinde araç ile aynı olmaz ancak aracı iyi tanıyınca öyle yabana da atılmaz fluance Birde, fluance servo elektrik direksiyon sistemine sahip olmalı. 60 kmh sonrası mekanik direksiyon gibi çalışır. Tabi elektrik destekli ise Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: İstanbulpark içinde hiçte fantazi yapmadı ama. Deli yağmura rağmen zerre çizgiden çıkmadı ve üstümüzden atladı gitti. Emmi, önceden Kangoo yol tutar mı desem yok lem derdi. Kullandı gördü. İlk zaman temkinli idi. Sürüş karakteri ve huyunu çözdü tutamadık. Tabi ki 500bin tl değerinde araç ile aynı olmaz ancak aracı iyi tanıyınca öyle yabana da atılmaz fluance fena değiller yalan yok, ama yüksek hız viraj ve hafif engebe varsa ölüm riski fazla, kanguyu biraz denedim, dediğin gibi fena değil ama pikabın zevkini vermedi be king Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 14 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Birde, fluance servo elektrik direksiyon sistemine sahip olmalı. 60 kmh sonrası mekanik direksiyon gibi çalışır. Tabi elektrik destekli ise Elektrikli direksiyon mevcut. Dediğin gibi 40km/h sonrası direksiyon 1 tık, 90km/h sonrası 2 tık sertleşiyor. 90 sonrası bildiğin karadüzen gibi oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 fena değiller yalan yok, ama yüksek hız viraj ve hafif engebe varsa ölüm riski fazla, kanguyu biraz denedim, dediğin gibi fena değil ama pikabın zevkini vermedi be king [emoji4]Pikap olarak amorok kullandım 2016 model. Tabi ki ciddi test yapamadım ama hemen arkası koptu iki yerde. 4x4 idi. Topladı hemen. Biraz daha tecrübe etmek lazım mutlaka. Kangoo 90 mı 110 mu? Elektrikli direksiyon mevcut. Dediğin gibi 40km/h sonrası direksiyon 1 tık, 90km/h sonrası 2 tık sertleşiyor. 90 sonrası bildiğin karadüzen gibi oluyor.Bizde servisin dediği 60 km sonrası. Ağır diye demekki 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 (düzenlendi) 1 saat önce, Servet Aydın yazdı: Pikap olarak amorok kullandım 2016 model. Tabi ki ciddi test yapamadım ama hemen arkası koptu iki yerde. 4x4 idi. Topladı hemen. Biraz daha tecrübe etmek lazım mutlaka. Kangoo 90 mı 110 mu? Bizde servisin dediği 60 km sonrası. Ağır diye demekki 90 lıktı, 110 lukta kurtarmaz ama, pikapın yanında şansı yok... tabii seninde dediğin gibi sağlam tecrübe ister pikap, yoksa düz şöfor binsin aaaaa ne gidiyor be der, birşeyde hissetmez, sonra ilk virajda hooooop taklaları say, pikap gazla viraj alır, 4x2 mod arkadan asılışla, yapamıyan hiç denemesin, sonu kötü, arkası hafif araç çok sakat ama kullanabilirsen çok kök söktürürsün, mesela C-HR hibrit en güçlüsünü her türlü kaldırır yere vurursun, yakıta bakma ama, o konuda ocak söner amarok direk tırt, koca motor koymuşlar hikaye, pikapta hız için tek seçenek Ford (yaygın modeller içinde), viraj yapacaksan yine Ford, toyota zaten direk beş para etmez bu konuda, ne gidiyor nede yolda duruyor, ama alet sağlam, mitsuda hikaye, arazide harbiden arazi ama yine Ford en başta peşinde d-max-l200 ve hi-lux (sağlamlıkta), amarok arazide dökülüp gidiyor, kullanan firmadan arkadaşlarım var onlarıdan öğreniyorum, asfalttan çıkmayacak amarok, 4x4 D-max fena değil, güçlüde ama bir Ranger değil, böyle işte.... Fordun kötü yanıda mazot seçiyor meret, kötü mazot yerse enjektörler fazla hassas, senede bir değişirsin..... pikap kullanmaktan başka araçları sevemez oldum yahu unutmadan megan 2 de yok değilmi direksiyon sertleşme, yoksa bir arızamı var bendeki hurdada, benimki hep pammuk gibi yahu, his mis yok, gözünü yoldan ayırmaya gelmiyor, ne yöne gittiğini çektiğini falan hissedemiyorum yahu.... 6 Ağustos 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 Bir saat önce, Köksal Yılmaz yazdı: 2016 modelinin 60 bine alındığını hesap edince aynı yaşta 100 bine alınacak C segmenti rakip araçlardan fiyat /performans olarak ileride geldi bana. Bugün biraz kullandım Ali abinin megane için dediklerine flu için katılıyorum. Yolda ona buna saplarım, virajı carting aracı gibi dönerim derseniz almayın. Ailecek geniş ve ferah şekilde ucuza yolculuk edecekseniz alınır Bugünün güncellemesi gelsin, uzunları ledledik, kısalar gariban kaldı yanında. Ne demişler deveye diken arabaya niken Led zenon di mi bu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Ağustos 2018 Paylaş 6 Ağustos 2018 Ali, arkadan itiş tecrübem 0. Megane eski ise dc elektrik motorlu hidroliktir. Onlar daima sabit basınç ile çalışıyor. Mazda Cx3 te aynı idi. İlk zamanlar hızı yükseltince misal 130 vs aracı zapt etmekte çok zorlandık. Eşim hatta bu niye böyle sorun mu var diyordu yüksek hızlarda. Sonra alıştık tabi Led zenon di mi bu:crazy:Deli masmavi 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 6 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 6 Ağustos 2018 Led zenon di mi bu:crazy:Parklara mavi led arıyorum, petrolcü yollar heralde 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ağustos 2018 Paylaş 7 Ağustos 2018 (düzenlendi) 9 saat önce, Servet Aydın yazdı: Ali, arkadan itiş tecrübem 0. Megane eski ise dc elektrik motorlu hidroliktir. Onlar daima sabit basınç ile çalışıyor. Mazda Cx3 te aynı idi. İlk zamanlar hızı yükseltince misal 130 vs aracı zapt etmekte çok zorlandık. Eşim hatta bu niye böyle sorun mu var diyordu yüksek hızlarda. Sonra alıştık tabi Deli masmavi hımm, tevekkeli motor çalıştıktan 2 sn sonra direksiyon yumuşuyor, alıştıktan sonra kontrol kolay geliyor evet, ama kolaylık aslında tehlikeli, ani durumda his sıfır olduğundan sende iyice gevşemişsin zaten, dozu kaçırmak ve uçmak elde değil, sertleşmemesi çok kötü, dc motoru kapatsak ne olur acep, dönermiki yoksa kitlermi, böyle hissiz fitil etti beni, en güzeli sallıyım ostime, satacaklar zaten bunları, arada kaynasın başka şey kaparız artık Not: arkadan itiş candır, bir alış önden çekere pehhh diyeceksin, o zaman görelim pistlerde seni, bak ne cevherler çıkacak senden 7 Ağustos 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 7 Ağustos 2018 Paylaş 7 Ağustos 2018 On 06.08.2018 at 10:16, Ali Gök yazdı: Yahu naptınız 140 dan sonra zaten allaha dua etmek en güvenli yol araba 130 140 a kadar ok gibi stabil sonrası zaten fantaziye girer fluance için bmw mercedes ile karıştırmayın Ali bey bir şirket müdürü abimizdi işyeri kavacıkda ev sakaryada adam alışmış emnıyet kemerını takdık duamızı ettık :)) fluence limitlerinde ne sekıl bır arac oldugunu gözlemlemıs olduk ama modeli düşükde olsa 2010- dan sonrası falan mumkunse passat alın özelıklle otomatık tavsıye ederım uzun yola gıdenlere devamlı özellıkle önerırım ama sehırcı buyuk gelıyor Yorum bağlantısı
Ali Gök 7 Ağustos 2018 Paylaş 7 Ağustos 2018 14 dakika önce, Erkan Işık yazdı: Ali bey bir şirket müdürü abimizdi işyeri kavacıkda ev sakaryada adam alışmış emnıyet kemerını takdık duamızı ettık :)) fluence limitlerinde ne sekıl bır arac oldugunu gözlemlemıs olduk ama modeli düşükde olsa 2010- dan sonrası falan mumkunse passat alın özelıklle otomatık tavsıye ederım uzun yola gıdenlere devamlı özellıkle önerırım ama sehırcı buyuk gelıyor Fluance aldım 45 bin km kullandım sattım 😬 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 7 Ağustos 2018 Paylaş 7 Ağustos 2018 1 dakika önce, Ali Gök yazdı: Fluance aldım 45 bin km kullandım sattım 😬 sızın deneyımlerınız ne sekılde ıdı kullanıcı olarak alı bey Yorum bağlantısı
Ali Gök 7 Ağustos 2018 Paylaş 7 Ağustos 2018 44 dakika önce, Erkan Işık yazdı: sızın deneyımlerınız ne sekılde ıdı kullanıcı olarak alı bey hiç sıkıntı yaşamadım. arıza yapmadı yakıt zaten az yakıyor. 140 ile otoyolda gayet stabil yol alınıyor. ara hızlanmaları gayet yeterli fren mesafesi yeterli. viraj hakimiyeti yeterli. müzik sistemi kötü c sınıfı sedan arabalar içerisinde alınacak en uygun fiyatlı ve en sorunsuz olanı tamamen şahsi yorummlarımdır. yine günde 60 70 km yol yapmam gerekse yine fluance alırım 50 -60 arasında . kimisine ferrari bile gitmiyor gibi gelir vs o kısmına yorumum yok. 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 26 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2018 2000 km yi aşan kullanım sonrası görüşlerim Ali ile aynı onun haricinde torpidoyu tasarlayan mühendisleri direkt işten atardım ergonomi Spring ile aynı. Direksiyondaki teyp kumandaları 2004 kangoo ile aynı, teyp üzerinden tuşa basmak(klasörde gezinmek vs) zahmetli. 90 bg araca yetiyor ama 105-110 bg olsa pek güzel olurmuş. Ara hızlanmalarda fark aranıyor bazen. Kangoo gibi bunun da vitesleri şehiriçi ekonomi için ayarlı, 6.vites olsa iyi olurmuş uzun yol için 130 km de 3000 devirde gidiyor. Bunun dışında genişlik ekonomi vs güzel araç. Tatilde 100k öncesi trigeri, yağ ve filtreleri değiştik,garanti 100k da bitmiş olduDüz yolda minimum yakıt denemesi klima kapalı tek kişi 80-90 km arası 5 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 26 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2018 (düzenlendi) 8 dakika önce, Sami Demirpaz yazdı: 90 beygir mi bu araba Yes it is. Düşük devirde yürüyor bu arada araç, vites değişim yardımcısı var, 2000 devirde yükselt diyor çoğunlukla, 65 km hızda 5 e at diyor ve titreşimsiz gidiyor düz yolda. 26 Ağustos 2018 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 26 Ağustos 2018 Paylaş 26 Ağustos 2018 Yapma yav, 105 bilioduk. Ali'deki EDC diye 105'ti sanırım öyleyse. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 26 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2018 Yapma yav, 105 bilioduk. Ali'deki EDC diye 105'ti sanırım öyleyse. Edc olduğu için olabilir. 90-105-110 bg bolca çeşiti var, edc ler yüksek beygir oluyor, manuelde de hem düşük hem yükseği var. Bu arada bugün birkaç gizli özellikleri açtırdım, bagaj kapağı bagaj üzerindeki düğme ile açılıyordu, düğme bozuldu, onu da anahtardan açılır yapınca sorun şimdilik halloldu. Plaka aydınlatması yanmıyordu, araya su geçirmez bir conta konmadığı için yıkamalarda parklar toz-toprak dolmuş, onları temizledim bagajı açmışken. Garanti bitince arıza vermiş oldu [emoji3] 5 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 26 Ağustos 2018 Paylaş 26 Ağustos 2018 Edc olduğu için olabilir. 90-105-110 bg bolca çeşiti var, edc ler yüksek beygir oluyor, manuelde de hem düşük hem yükseği var. Bu arada bugün birkaç gizli özellikleri açtırdım, bagaj kapağı bagaj üzerindeki düğme ile açılıyordu, düğme bozuldu, onu da anahtardan açılır yapınca sorun şimdilik halloldu. Plaka aydınlatması yanmıyordu, araya su geçirmez bir conta konmadığı için yıkamalarda parklar toz-toprak dolmuş, onları temizledim bagajı açmışken. Garanti bitince arıza vermiş oldu [emoji3] Klasik seyler garanti bitince icini doker araba [emoji41] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts