Mesut Eyibil

Kiracıyı Tahliye İçin Bilgi Talebi

Recommended Posts

Mesut Eyibil

Arkadaşlar merhaba;

 


tapusu benim üzerine olan evimizde kiracı oturuyor, 1 sene önce kiraya verdik, adam 2-3 kez kira verdi ancak, evin elektrik ve suyu da babamın üzerineydi onlarıda ödememiş eve nerdeyse icra gelecekken fark edip biz ödedik ve kapattırdık, adamla görüştüğümüzde sürekli bahaneler uydurarak( çocuğum hasta, ben ameliyat oldum vs.) kirayı en kısa sürede getireceğini söylemesine rağmen getiriyor evden çık bişey istemiyoruz dememize rağmen evden de çıkmıyor, başımızın belaya girmesini istemediğimiz için (olmayan )hukuki yollardan birşeyler yapıp çıkarmak istemekteyiz, forumlarda baya gezdim tozdum,noterden ihtar çekilmesi gerektiğine dair kaanaat getirdikten sonra ihtar çektim 2 kez yarın da icra mahkemesine gideceğim, aramızda bu konular hakkına bilgisi olan ve destek olabilecek kimse varmı dır? Resmen evimiz gasp edildi ve zaten bedava kirası olan evi(400TL) kirası ödenmiyor. Bilgisi olan arkadaşlar destek olursa sevinirim.Aşşağıda yapmış olduğum işlemleri yazıyorum.

 

Kira sözleşmesi tarihi :20.10.2017

ilk gönderilen noterden ihtar : 07.09.2018

ikinci ihtar :18.10.2018

 

iyi forumlar.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdoğan Temur

Sözleşme kaç yıllık yapıldı.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

@Cem Işık anlar sanırım bu işlerden.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

kira sözleşmeleri kendi kendini yenileyen 1 yıllık tır (hanelerde) 3 kira dönemi ödemeyi 30 gün geciktirdikten sonra ihtar çekerisinz, 3. den sonra tahliye davası açarsınız. eve zarar verip çıkarsa da (genelde olan) daha asonra tazminat davaası açarsınız (adresini bulursanız )

geçmiş olsun.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Cem Işık

Ya tahliye davası açılacak yada önce tahliye talepli icra işlemi yapılacak(icra müdürlüğünden), icra kesinleşince icra mahkemesine gidilecek.direkt icra mahkemesi derdinize deva olmaz malesef.

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

sonra neden 3 kira peşin 6 kira depozito aldın derler

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Gül

Bana bu ülkede kanunlar haksızdan yana gibi geliyor. Aynı durum bizim başımızda da var. Kayınpederin dükkan tekel bayi olarak kiralık. İçinde mal var. Adam kitledi kapıyı kaçtı alacaklılarından. Kardeşim çık diyoruz çıkmıyor. Malını çıkart birikmiş kiralarını istemiyoruz diyoruz tık yok. Ulaşamıyoruz da. Durum avukatta. Bir yıldır mağduruz, daha da ne zaman tahliye alırız Allah bilir. Geçmiş olsun. Dürüst vatandaş olmak zor vesselam. 

  • Beğen 5

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mesut Eyibil
3 saat önce, Erdoğan Temur yazdı:

Sözleşme kaç yıllık yapıldı.

Sözleşme 1 yıllık sözleşme süresi bitmeden 1 ay öncesinden ihtar gönderirken sözleşmenin yenilenmeyeceğini de ihtar a eklemiştik,bişey çıkar mı?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdoğan Temur
2 saat önce, Ahmet Gül yazdı:

Bir yıldır mağduruz, daha da ne zaman tahliye alırız Allah bilir. Geçmiş olsun. Dürüst vatandaş olmak zor vesselam. 

 

O yönden benimde ağzım yandı. Bir daha kiracı sözünü bile duymak istemiyorum. Kiracı ile uğraşacağıma evi satıp arsaya basmak en mantıklısı. Zaten devlette yılda iki kirana el koyuyor. o da ayrı koyuyor. :)

 

1 saat önce, Mesut Eyibil yazdı:

Sözleşme 1 yıllık sözleşme süresi bitmeden 1 ay öncesinden ihtar gönderirken sözleşmenin yenilenmeyeceğini de ihtar a eklemiştik,bişey çıkar mı?

Yukarıda Cem bey izlemeniz gereken yolu söylemiş. Eliniz kuvvetli ama bu işler uzun meşakkatli oluyor. Allah sabır versin.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Gül
Ya tahliye davası açılacak yada önce tahliye talepli icra işlemi yapılacak(icra müdürlüğünden), icra kesinleşince icra mahkemesine gidilecek.direkt icra mahkemesi derdinize deva olmaz malesef.

Mesut Abi vesilesiyle seni yakaladık Cem Abi hoş görüne sığınarak, tahliye kararı çıksa bile içerdeki malı bir yediemine ya da başka bir depoya nakledip, yediemin ya da deponun kirasını da bizim ödememiz gerekiyormuş bu doğru mu? Zaten 9 aylık kira alacağımız var, üstüne bir de yediemin masrafı eklenince, bu iş kiracıya değil bize ceza oluyor İcra takibi başlatsak adamın geliri yok, takipte onlarca dosyası var. Bizim içerdeki malı en az zararla çıkarabilmemizin başka bir yolu var mıdır tavsiye edebileceğiniz? Şeytan diyor kır kapıyı 70’likleri dağıt millete de bu sefer de kendi malımıza girip hırsız olacaz zaar

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Cem Işık
7 saat önce, Ahmet Gül yazdı:


Mesut Abi vesilesiyle seni yakaladık Cem Abi hoş görüne sığınarak, tahliye kararı çıksa bile içerdeki malı bir yediemine ya da başka bir depoya nakledip, yediemin ya da deponun kirasını da bizim ödememiz gerekiyormuş bu doğru mu? Zaten 9 aylık kira alacağımız var, üstüne bir de yediemin masrafı eklenince, bu iş kiracıya değil bize ceza oluyor emoji3.png İcra takibi başlatsak adamın geliri yok, takipte onlarca dosyası var. Bizim içerdeki malı en az zararla çıkarabilmemizin başka bir yolu var mıdır tavsiye edebileceğiniz? Şeytan diyor kır kapıyı 70’likleri dağıt millete de bu sefer de kendi malımıza girip hırsız olacaz zaar emoji846.png

Yeddi Emin kısmı doğru malesef. Eğer imkan varsa yeriniz deponuz vs varsa siz kendiniz yeddiemin olarak alır saklarsınız.

  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Murat Öngür
12 saat önce, Ahmet Gül yazdı:

Bana bu ülkede kanunlar haksızdan yana gibi geliyor. Aynı durum bizim başımızda da var. Kayınpederin dükkan tekel bayi olarak kiralık. İçinde mal var. Adam kitledi kapıyı kaçtı alacaklılarından. Kardeşim çık diyoruz çıkmıyor. Malını çıkart birikmiş kiralarını istemiyoruz diyoruz tık yok. Ulaşamıyoruz da. Durum avukatta. Bir yıldır mağduruz, daha da ne zaman tahliye alırız Allah bilir. Geçmiş olsun. Dürüst vatandaş olmak zor vesselam. 

aynen öyle arkadaşım aynen öyle bu ülkede haklıysan yanmışsın ! herkes sorumluluğunu bilecek ! kiracı 12 ayda 3 4 kere kira ödeyecek çıkmayacak, o evde yokken açarım kapıyı bütün eşyalarını dizerim sokağa  :rtfm:  . hele hele kontratı yoksa ve elektrik su üzerine değil ise toptan dizerim sokağa . Birde böylelerini ıslatıp bir temiz meşe odunu ile dövmek gerekir. Adamın ihtiyacı varki kiraya veriyor.

Bak yine gerildim sabah sabah  :)  

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Mankal

Benzer bir sorun da benim başımda var..1+1 evim var.Eylül ayında kiraya verdim.1 kira verdi sonrası yok.İki aydır eve de gelmiyormuş.Anahtarlarda yok.Ev eşyalıydı. Kendi eşyası yok.Ne yapabiliriz..Avukat en az üç ay beklemelisin, kapıyı açtırırsan suçlu duruma düşersin diyor. Bilemedim ne yapacağız..

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Gül
Yeddi Emin kısmı doğru malesef. Eğer imkan varsa yeriniz deponuz vs varsa siz kendiniz yeddiemin olarak alır saklarsınız.

Teşekkür ederim abi ilgilendiğin için. İyi çalışmalar dilerim.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Çankaya

2017 mayıs ayından beri mahkeme sürecimiz devam ediyor. eski sahibi ile ve bizim ile sözleşme yok. kendimiz gireceğiz diye dava açtık henüz dava bile sonuçlanmadı.

hukuki yollar işlemiyor...

  • Üzgün 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
1 dakika önce, Ahmet Çankaya yazdı:

2017 mayıs ayından beri mahkeme sürecimiz devam ediyor. eski sahibi ile ve bizim ile sözleşme yok. kendimiz gireceğiz diye dava açtık henüz dava bile sonuçlanmadı.

hukuki yollar işlemiyor...

 

Ev aldın ama evine giremiyorsun doğru mu ?

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Çankaya
3 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Ev aldın ama evine giremiyorsun doğru mu ?

 

dükkan aldık, birader ve eşi eczacı. ikisi de kira da..

üstelik gelinin eczanenin olduğu hastane yıkıldı sorun büyük.

ancak malımızdan kiracıyı çıkaramıyoruz, hem kiradan hem işten kayıp yaşıyoruz.

kusura bakmayın adaletten bahsedince sinirlerim zıplıyor resmen... 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Cem Işık

Malesef özellikle son 2 yıldır adalet çok yavaş işliyor. Hakim değişiklikleri vs derken bu hale geldi durum. Rayına oturacaktır sanıyorum ama biraz daha zaman gerekiyor gibi malesef. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fazlı Özdemir

Peki ev sahibini nasıl tahliye ettirebiliriz? Bizim komşu 6 senedir yakıt-aidat-gider hiçbirşey ödemiyor. Apartman olarak illallah ettik kendisinden. İcraya verdik, itiraz etti. Mahkemeye verdik, kazandık. Yargıtaya taşıdı. Yargıtay usül yönünden bozmuş. Zaten alacaklılar da sıradaymış duyduğumuz kadarıyla. Bu adamı tahliye ettirmenin bir yolu var mıdır?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Cem Işık

Bina yönetimi toplantı yapacak, oy birliğiyle karar alacak. Akabinde dava açılacak tahliyeye dair,daire ya apartmanca satın alınacak yada satılacak. Sıkıntılı bir prosedür.(değişmediyse eğer, eskiden bu şekildeydi)

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur
10 saat önce, Metin Mankal yazdı:

Benzer bir sorun da benim başımda var..1+1 evim var.Eylül ayında kiraya verdim.1 kira verdi sonrası yok.İki aydır eve de gelmiyormuş.Anahtarlarda yok.Ev eşyalıydı. Kendi eşyası yok.Ne yapabiliriz..Avukat en az üç ay beklemelisin, kapıyı açtırırsan suçlu duruma düşersin diyor. Bilemedim ne yapacağız..

her ay ihtar çekmeyi ihmal etmeyin, eve giremessiniz doğru, suçlu olursunuz

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mesut Eyibil

insanların olmayan adalet yüzünden çektikleri nedir ya, aynı şeyi devlete karşı biz yapsak neler olur acaba, gidip mahkeme salonundan birine yerleşeceğim sonra beni çıkarın burdan diyeceğim adalet aynı şekilde mi işleyecek merak ediyorum.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki