Mehmet Göktürk 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 Cvt de balta yok gayet iyi. En iyi. Yorum bağlantısı
Koray Demir 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 30 dakika önce, Hakan Gürsu yazdı: Toyotada adam gibi bi şanzımana gecemedi. Multi Mode veya Cvt gibi sürüş keyfini baltalayan şanzımanlardan bi vazgeçşe satışlara bile yansır. Cvt son teşviklerle birlikte iyi satıyor şu an sorunsuz. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 31 dakika önce, Koray Demir yazdı: Cvt son teşviklerle birlikte iyi satıyor şu an sorunsuz. Bende diyorum ki, yeni nesil tam otomatik bir sanzımana gecseler şu an sattığından daha fazla satar. 49 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Cvt de balta yok gayet iyi. En iyi. Bence iyi değil, daha gecenlerde Civic kullandım 80 km den sonra gaza bastığınızdaki o scooter efekti beni cok rahatsız etti. Tercih edeceğim bi sanzıman değil. 5 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 CVT benim için almama sebebi. Jeep Compass’ler çok hoşuma gidiyor. Sırf CVT olduğundan yaklaşamıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 8 dakika önce, Hakan Gürsu yazdı: Bende diyorum ki, yeni nesil tam otomatik bir sanzımana gecseler şu an sattığından daha fazla satar. Bence iyi değil, daha gecenlerde Civic kullandım 80 km den sonra gaza bastığınızdaki o scooter efekti beni cok rahatsız etti. Tercih edeceğim bi sanzıman değil. psikolojik... o yönden haklı olunabilir. Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 Benim araç çift kavrama. Müdürümün aracı CVT. CVT çok hoşuma gitti. Ben beğendim. Yorum bağlantısı
Koray Demir 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 29 dakika önce, Hakan Gürsu yazdı: Bende diyorum ki, yeni nesil tam otomatik bir sanzımana gecseler şu an sattığından daha fazla satar. Burda ince hesaplar var. Hep şu maliyetler ve uluslararası çıkarlar, ikili anlaşmalar. Güzel bir video nerden nereye gelmiş adamlar Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 On 16.11.2018 at 15:33, Mustafa Şimşek yazdı: bu jantları bi ben mi beğenmiyorum ? yeni focus'un jantlar da hoş değil.. yeni kasa çizgileri de toyota gibi zaten.. Segmentinde Japonlar tutuluyor Amerika'da. Tarasım japon vari o yüzden sanki Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 Farları Gebze de imal edildi. Sanırım 5 veya 6 önceden görmüştüm Bahsettiğiniz gibi Sakarya’da olan fabrika sayesinde bu bölgede yer alan yerli firmalara da iş olanağı sağladığı göz ardı edilemeyecek düzeydedir. Firma, kaporta Sacından farına civatasından daha sayamadığım birçok parçası sayesinde onlarca yerli işletmeye ve binlerce kişiye ekmek sağladığını hatırlatmak istedim. Güzel olmuş Yada olmamış olayına gelirsek kişiden kişiye değişir güzellik. ne kadar para o kadar köfte misali. Yorum bağlantısı
Koray Demir 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 3 dakika önce, Serkan Gülderen yazdı: Firma, kaporta Sacından farına civatasından daha sayamadığım birçok parçası sayesinde onlarca yerli işletmeye ve binlerce kişiye ekmek sağladığını hatırlatmak istedim. Emin olun Japon’lar pazara girmeden maliyetlerini kuruşu kuruşuna hesap etmişlerdir. Corolla’nın motoru Belçika’dan şanzımanı ise Polonya’dan geliyor. Denso ve Aisin yazan parçaların yarıya yakını filtreler dahil Japonya’dan ithal ediliyor keşke %100 yerli ve milli olsa... 1 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 17 Kasım 2018 Paylaş 17 Kasım 2018 Emin olun Japon’lar pazara girmeden maliyetlerini kuruşu kuruşuna hesap etmişlerdir. Corolla’nın motoru Belçika’dan şanzımanı ise Polonya’dan geliyor. Denso ve Aisin yazan parçaların yarıya yakını filtreler dahil Japonya’dan ithal ediliyor keşke %100 yerli ve milli olsa...Ben milli olduğunu zaten söylemedim. Yerli firmalardan temin edilen malzemelerden bahsettim, bu bölgede yaşayan biri olarak Toyota’a bagli çalışan birçok firma var onu anlatmaya çalıştım. Fabrikada çalışanları saymadım bile onların % 90 ı bizim vatandaşımız. Bunun yanında Bir ww Yada diğer firmalara bakarsak direk herşey yurt dışından geliyor. 2 Yorum bağlantısı
Ozer Oz 18 Kasım 2018 Paylaş 18 Kasım 2018 iyide bu araba yalnızca amerika için üretilmiş model ve versiyon avrupa için üretileni bundan farklı Yorum bağlantısı
Murat Öngür 18 Kasım 2018 Paylaş 18 Kasım 2018 En soon baktığım otomobiller nedense birbirine benziyor. Focus hb ile ceed birebir aynı. Focus sedan ve corallada benziyor. İ30 da hb de benziyor. Neden böyle tasarimlar yaptilat bilmiyorum. Belkide avrupada daha çok sattığı içindir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 Dört donanım var. En boşuna far sensörü koyup en azından arka park sensörü koymamak nedir yav. Bu araç şirket aracı. Bayanlar da kullanıyor ve arka park sensörü çok önemli. Bu arada ön arka park sensörü sadece full paket olan possion’da var. Ara donanımlarda yok. Serviste opsiyon olarak almak lazım sanırım. Onun haricinde de boş paket fena değil. Bir üstü olan dream ise gayet yeterli bir paket. İhtiyaç olan şeyler var. cvt şanzımanla 1.6 atmosferik olan 10lt’yi geçmiyor istenbulda. İstanbul dediğim de sokak-cadde dur kalk rampalı trafik. Yorum bağlantısı
Koray Demir 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu arada ön arka park sensörü sadece full paket olan possion’da var. Ara donanımlarda yok. Serviste opsiyon olarak almak lazım sanırım. Sıfır araç alımında servisler şaka gibi jest mahiyetinde (!) arka park sensörü, halı paspas ve kapı yan koruma çıtalarını hediye ediyordu en son 2018’de. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 (düzenlendi) mobilet şanzıman ille koyacaklar, ortaya zorla tutturulmuş tablet kılıklı ekran donanım seçimi paketler falan yine gıcık bunlar dışında fena değil gibi... alırmıyım? almam 22 Aralık 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: mobilet şanzıman ille koyacaklar, ortaya zorla tutturulmuş tablet kılıklı ekran donanım seçimi paketler falan yine gıcık bunlar dışında fena değil gibi... alırmıyım? almam 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Allah bildiği gibi yapsın bu ekran akımını başlatanı. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Metin Akbal yazdı: Allah bildiği gibi yapsın bu ekran akımını başlatanı. bi arabada en son bakacağım hatta bakmayacağım şey ekran. Bir şey bu kadar boş olup, millet önem verir yav. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: bi arabada en son bakacağım hatta bakmayacağım şey ekran. Bir şey bu kadar boş olup, millet önem verir yav. Ben çok seviyorum. Alırken en çok istediğim özelliklerden biriydi. 😊 Elzem mi? Hayır. Ama keyif veriyor. 😁 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: bi arabada en son bakacağım hatta bakmayacağım şey ekran. Bir şey bu kadar boş olup, millet önem verir yav. Öyle deme, Audideki içinden çıkmalı ekrana aşığım 1 Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Şirket aracı olarak dün aldım. Hibrit olan dream donanım paketli versiyon. Toplam 60 km felan kullanmışmışımdır. Cvt şanzıman bana göre değilmiş onu gördüm. Şehir içi konforlu ve sessiz. Spor modda maalesef bağırıyor. Sanırım devir bandını 3000 de tutmak istediği için. 120-130 km hızlarda da tam anlayamadığım tepkiler var. İlerleyen günlerde belli olur artık. Sürücü koltuğu yeteri kadar alçalmıyor. Şerit takip asistanını kapatamadım. Olup olmadık yerde şeritte tutmaya çalışıyor. Çok sık sinyalsiz şerit değiştirmeyi sevmem ama İstanbul’da elzem anlar olabiliyor. Bagaj kapağı çok az açılıyor gerisini sizin açmanız gerekiyor. Yükleme eşiği dar. Yedek lastik doğal olarak yok. Cam açma kapama tuşlarının hissiyatını sevemedim. Aynalar yeterli. A sütunu tarafında kelebek cam olmasına rağmen görüşü zaman zaman kısıtlıyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Hacı Şenyurt yazdı: Şirket aracı olarak dün aldım. Hibrit olan dream donanım paketli versiyon. Toplam 60 km felan kullanmışmışımdır. Cvt şanzıman bana göre değilmiş onu gördüm. Şehir içi konforlu ve sessiz. Spor modda maalesef bağırıyor. Sanırım devir bandını 3000 de tutmak istediği için. 120-130 km hızlarda da tam anlayamadığım tepkiler var. İlerleyen günlerde belli olur artık. Sürücü koltuğu yeteri kadar alçalmıyor. Şerit takip asistanını kapatamadım. Olup olmadık yerde şeritte tutmaya çalışıyor. Çok sık sinyalsiz şerit değiştirmeyi sevmem ama İstanbul’da elzem anlar olabiliyor. Bagaj kapağı çok az açılıyor gerisini sizin açmanız gerekiyor. Yükleme eşiği dar. Yedek lastik doğal olarak yok. Cam açma kapama tuşlarının hissiyatını sevemedim. Aynalar yeterli. A sütunu tarafında kelebek cam olmasına rağmen görüşü zaman zaman kısıtlıyor. Hiç olumlu yanları yok mu yav şirketlerin hibrit araba aldığını da görmüş olduk. Ne şirketler varmış yav Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 24 Aralık 2019 Paylaş 24 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hiç olumlu yanları yok mu yav şirketlerin hibrit araba aldığını da görmüş olduk. Ne şirketler varmış yav Sen kiralama şirketlerine yapılan indirimleri görsen Ben şehir içi tüketim olarak merak ediyorum. Hacı Bey biraz daha km yapsın paylaşır diye umut ediyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts