Osman Bilgin 8 Ocak 2015 Paylaş 8 Ocak 2015 aküyü sökün, eve alın sabah tekrar takın deneyin, yine tık derse akücüye ölçtürün, şarzla kurtarıyorsa gerek yok... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Ocak 2015 Paylaş 8 Ocak 2015 takviye ile çalıştırın. 2 saat dolaşın. ertesi gün yine nazlanırsa değiştirin. Yorum bağlantısı
Ersev Kaya 9 Ocak 2015 Paylaş 9 Ocak 2015 Sabah takviye ile çalıştırdım. İşe gelene kadar toplam yarım saat çalıştı. İşyerimde akü şarj cihazı var ama akü kuru akü, şarj olur mu? Bir de akü orjinal ford aküsü 60 amper. Değiştirecek olsam 72 amper olur mu? Yorum bağlantısı
Safak Acar 9 Ocak 2015 Paylaş 9 Ocak 2015 Sabah takviye ile çalıştırdım. İşe gelene kadar toplam yarım saat çalıştı. İşyerimde akü şarj cihazı var ama akü kuru akü, şarj olur mu? Bir de akü orjinal ford aküsü 60 amper. Değiştirecek olsam 72 amper olur mu? 72 amper uygundur.. Sıkıntı olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Ersev Kaya 10 Ocak 2015 Paylaş 10 Ocak 2015 Dün itibariyle aküyü değiştirdim. Hedef akü: 100 TL. Ama içime sinmedi. Varta ile değiştireceğim, o da 150 TL. Mutlu akü 140 TL. 72 amper, akü yuvasına sığmadığı için mecbur 60 amper aldım. Sizlere de teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Koray Kahraman 16 Ocak 2015 Paylaş 16 Ocak 2015 Arkadaşlar, internette gezinirken şöyle bir alet gördüm, işe yarar mı veya zararı olur mu? http://www.hepsiburada.com/liste/ezy-booster-kolay-aku-sarji/productDetails.aspx?productId=ottmt1&categoryId=20033705&SKU=OTTMT1#engine=visilabs Çakmaklık girişinden aküyü şarj ediyormuş. Değerli görüşlerinizi bekliyorum. Yorum bağlantısı
İbrahim Akasoy 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 merhaba arkadaşlar, akü sistemi 2015'lerde yenilendi mi? akü araç dururken şarj olur mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 evden uzatma yapacak priz var mı önce onu sorayım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 kademeli 2-3 amperlik 0-15 volt adaptör alın. bir de avometrenizi yanınıza alıp bir tane 12 volt çakmak adaptörünü hacamat edin. yaklaşık 1 amper akımı + yı + ya bağlayacak şekilde çakmaktan enjekte edin. araç sabaha hazırdır. adaptör 5 amperlik felan ise o zaman 2 amper de yükleyebilirsiniz. daha yukarı çıkmayın. amperi kademeden ayarlayın. ilk başta 12V olarak ayarlayıp temas kurun. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Akasoy 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 (düzenlendi) teşekkür ederim.ben farklı birşey sormuştum sanırım iyi anlatamadım. 5 Aralık 2015 tarihinde İbrahim Akasoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 akü araç dururken şarj olur mudan kasıt çalışırken rölantide ise evet olur ancak voltaj düşükse. yeni sistemler ayak gazdan çekildiğinde çalışıyor onu mu kastettiniz. Yorum bağlantısı
İbrahim Akasoy 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 Şimdi oldu. Bayiye gittiğimde görevli arkadaş bu araçlarda akü sistemini değiştirdiler eskisi gibi değil artık araç giderken değil dururken akü şarj oluyor demişti. Bana biraz garip geldiği için bir bilene sorayım dedim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 konu akü takviyesi olunca şaşırdık Yorum bağlantısı
Gökhan Kurtoğlu 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Bu hafta sonu başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Aracım 2013 model Focus 3 Sedan Trend Powershift 1.6 Benzinli. Aracımın aküsünün zayıfladığını çalıştırırken hissettiğim vuruntudan anlıyordum. Hafta sonu Maltepe de alışveriş merkezinde oto yıkamaya aracımı bıraktım ve alışverişten döndüğümde kontağı açar açmaz "Şanzıman arızası servise gidin" yazısıyla karşılaştım. Bilgisayarın hatasıdır bir şey olmaz deyip yola koyulduğumda aracın vites yükseltirken zorlandığını hissettim.Hatta bir yerden sonra vites atabilmesi için 6000 deviri zorlamam gerekti.Hemen aracı Şahsuvaroğlu'na götürdüm bıraktım. Dün aradılar akü değişti aracınız hazır gelip alabilirsiniz dediler. Tabi ben şok oldum.Akünün şanzımanla ne alakası var diye düşündüm. Sonra gittim ve aracı alırken servis danışmanı arkadaşımız geçenlerde de aynı problemi yaşayan bir aracın geldiğini ve onun aküsünün değiştiğinde sorunun ortadan kalktığını söyledi. Gerçekten aracım düzelmişti. Hiç bir problem yoktu. Gitmişken sunulan garanti uzatma kampanyasından da faydalanmadan olmazdı tabi ki. Şu anda kampanya dahilinde 1 yıl garanti uzatma 440TL. 2 yıl 758 TL. olduğunu söylediler ve ben de hemen iki yıl garantimi uzattım. Çünkü bu problem aküden olsa bile powershift'in sorunsuz bir şanzıman olmadığı belli oldu. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Geçmiş olsun. Voltaj düşünce sensörler yanlış okuyor doğal olarak. Güle güle kullanın akünüzü. Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 (düzenlendi) Sadece Ford'da değil Akü bitince Renault'ta da aynı şeyler yaşanıyor, burada konusu vardı sanırım. Benim Aküm bittiğinde ekranda çıkmayan uyarı kalmamıştı, Beyin arızası, Motor arızası arka arkaya sıraladı... 15 Mart 2016 tarihinde Ahmet Nalbantoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Bu hafta sonu başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Aracım 2013 model Focus 3 Sedan Trend Powershift 1.6 Benzinli. Aracımın aküsünün zayıfladığını çalıştırırken hissettiğim vuruntudan anlıyordum. Hafta sonu Maltepe de alışveriş merkezinde oto yıkamaya aracımı bıraktım ve alışverişten döndüğümde kontağı açar açmaz "Şanzıman arızası servise gidin" yazısıyla karşılaştım. Bilgisayarın hatasıdır bir şey olmaz deyip yola koyulduğumda aracın vites yükseltirken zorlandığını hissettim.Hatta bir yerden sonra vites atabilmesi için 6000 deviri zorlamam gerekti.Hemen aracı Şahsuvaroğlu'na götürdüm bıraktım. Dün aradılar akü değişti aracınız hazır gelip alabilirsiniz dediler. Tabi ben şok oldum.Akünün şanzımanla ne alakası var diye düşündüm. Sonra gittim ve aracı alırken servis danışmanı arkadaşımız geçenlerde de aynı problemi yaşayan bir aracın geldiğini ve onun aküsünün değiştiğinde sorunun ortadan kalktığını söyledi. Gerçekten aracım düzelmişti. Hiç bir problem yoktu. Gitmişken sunulan garanti uzatma kampanyasından da faydalanmadan olmazdı tabi ki. Şu anda kampanya dahilinde 1 yıl garanti uzatma 440TL. 2 yıl 758 TL. olduğunu söylediler ve ben de hemen iki yıl garantimi uzattım. Çünkü bu problem aküden olsa bile powershift'in sorunsuz bir şanzıman olmadığı belli oldu. Geçmiş olsun. Uzatılmış garantinin şartlarını baştan sorun ,sonradan sürpriz olmasın. 1 Yorum bağlantısı
Ekin Güney 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Yakın bir arkadaşmın dizel citroen c3 model aracında akü zayıfladıgı için direksiyon pompası arızası vermişti. Akü bu ne yapacağı belli olmuyor Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Geçmiş olsun, Herhalde her markada aynı, Fiat araçlarda da bu şekilde. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 Geçmiş olsun. Uzatılmış garantinin şartlarını baştan sorun ,sonradan sürpriz olmasın. uzatılmış garanti sanıyorum mekanikte geçerli.yani motor ve şanzuman.fiat aracıma yaptırmıştım,mekanik garantisi veriyordu. 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 (düzenlendi) Kesinlikle olabilen bir durum. Akü voltaj düşüklüğü elektronik kontrol altında olan her şeyde arıza kodu verebiliyor. ESP- ABS, LAstik basınç hataları, şanzıman, vs vs... Sorununuzun bu şekilde çözülmüş olması sevindirici. Geçmiş olsun. Bu arada garantiyi uzattırmanız da iyi olmuş. 15 Mart 2016 tarihinde Cem Dilmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 15 Mart 2016 Paylaş 15 Mart 2016 geçmiş olsun, yıl sonuna doğru garanti uzatma işini araştırıp uygulatmayı ben de düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts