Ali Darbaz 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Merhaba Aşağidaki Gm yapımı 1,0 atmosferik motorun dökümanını inceliyorum. Dökümanda, motorun 12 hafta süre boyunca (2000 saat) 5200 devirde çalıştırıldığı, 400 saat ( 2 hafta kadar) Krank miline maksimum yük bindirecek şekilde , maksimum güc devrinde çalıştırıldığı. ( 6500 devir) eksi 40 derece ile artı 102 derecelerede marş basıldığı gibi astronmik bilgiler yazmakta. https://www.gmpowertrain.com/engines/docs/GMQD16CL260_L5Q_Product Print PDF.pdf Kısaca bu veriler atmsferik bir motor için normalmidir. 1,0 atmosferik motorların bu kadar dayanıklımıdır Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 her motora böyle acaip manifold kızartıcı testler yaparlar. ön camdaki sileceğin bile test düzeneği var. vıyk vıyk vıyk siler durur camı yandan su püskürtülür, su kovaya geri döner ordan yine cama gider. 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Mercedes'in 80'lerdeki test videoları var akıllara zarar. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Aralık 2018 Yazar Paylaş 24 Aralık 2018 1 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Hyundai’ın 1.0’ı mı bu. 3 cu nesil general motors motoru. Temelde i10 motoru. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 (düzenlendi) uzun yolda ortlama hızı 70 olan bir aracın sürekli 140 bin km gitmesi gibi. demekki bir şey olmuyor, peki yağ ne oluyor o kadar sürede? demekki yağımızı 140 bin km de bir değiştirebiliriz sürekli sabit hızda gidersek 25 Aralık 2018 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Aralık 2018 Yazar Paylaş 25 Aralık 2018 10 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: uzun yolda ortlama hızı 70 olan bir aracın sürekli 140 bin km gitmesi gibi. demekki bir şey olmuyor, peki yağ ne oluyor o kadar sürede? demekki yağımızı 140 bin km de bir değiştirebiliriz sürekli sabit hızda gidersek Ufak bir yanlış anlaşılma. Laboratuvarda motor yağı büyük bir depodan sürekli devir daim ediliyor. Yani sen ben öyle bir devir daim sistemi olmadığına göre 15 binde bakımları yapacaz. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Ben de ortaya bir iddia atayım, sadece 1.0 atmosferik için değil atmosferik motorlar turbo motorlardan daha dayanıklı desem kim ne der? 3 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 1 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Ufak bir yanlış anlaşılma. Laboratuvarda motor yağı büyük bir depodan sürekli devir daim ediliyor. Yani sen ben öyle bir devir daim sistemi olmadığına göre 15 binde bakımları yapacaz. Tüh... Yine olmadı. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 58 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Ben de ortaya bir iddia atayım, sadece 1.0 atmosferik için değil atmosferik motorlar turbo motorlardan daha dayanıklı desem kim ne der? İddia değil, olması gereken o. 1 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Ufak bir yanlış anlaşılma. Laboratuvarda motor yağı büyük bir depodan sürekli devir daim ediliyor. Yani sen ben öyle bir devir daim sistemi olmadığına göre 15 binde bakımları yapacaz. Sürekli temiz yağ. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Aralık 2018 Yazar Paylaş 25 Aralık 2018 125 beygir 1,4 tsi motor leon Fr 2000 devirde 90 km hız yapıyor 67 beygir 1,0 mpi motor İ10 3000 devirde 90 km hız yapıyor. Sizce ilk önce hangisi yıpranır Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Neden 1.0 tsi ile kıyaslamıyoruz ki? 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Aralık 2018 Yazar Paylaş 25 Aralık 2018 3 dakika önce, Emre Şimşek yazdı: Neden 1.0 tsi ile kıyaslamıyoruz ki? 1,0 tsi devir bandını bilmiyorum. ama bakayım.. edit : 1,0 tsi 7 ileri dsg 1900 devirde 90 yapıyormuş 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Ahan da sattığım ibizanın aynısı. O motor acayipti ya. Muhtemelen turbo yer ama motor sağlam kalır.. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Bir saat önce, Ali Darbaz yazdı: 125 beygir 1,4 tsi motor leon Fr 2000 devirde 90 km hız yapıyor 67 beygir 1,0 mpi motor İ10 3000 devirde 90 km hız yapıyor. Sizce ilk önce hangisi yıpranır Bu kıyasta motor içlerinin sağlamlığını bilmek gerek. Bilmeden söylemek afaki olur. Mesela dizel motorların içleri benzinlilerden daha dayanıklıdır. Ama dizel motorların benzinlilerden daha çabuk yıpranma sebepleri vardır. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Maden 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 1 saat önce, Ali Darbaz yazdı: 125 beygir 1,4 tsi motor leon Fr 2000 devirde 90 km hız yapıyor 67 beygir 1,0 mpi motor İ10 3000 devirde 90 km hız yapıyor. Sizce ilk önce hangisi yıpranır Hangi motor önce yıpranır bilemem ama 67 beygirlik olan beni çabuk yıpratır o kesin. 5 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Aralık 2018 Yazar Paylaş 25 Aralık 2018 75 beygir 1,0 motor Dacia Logan Mcv Eskiden satılan Kartallar ile neredeyse aynı beygir. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-logan-mcv-1.0-sce-ambiance-75-km-de-30-kasimda-alindi-634547354/detay 1 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Ben de ortaya bir iddia atayım, sadece 1.0 atmosferik için değil atmosferik motorlar turbo motorlardan daha dayanıklı desem kim ne der?Bence de öyle 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 9 saat önce, Metin Akbal yazdı: Ben de ortaya bir iddia atayım, sadece 1.0 atmosferik için değil atmosferik motorlar turbo motorlardan daha dayanıklı desem kim ne der? kısmen doğru, kısmisi şu: sürücü daha çok ezecektir turboluyu ve daha hatalı vites ufaltması yapacaktır. Bu da ömrünü daha kısa bitirir Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Motorlar yavaş yavaş mı ölür genelde yoksa kalp kiriz gibi birden mi gider? Benim gördüğüm daha çok hararet, kayış kopması vs ile ölüyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 3 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: Motorlar yavaş yavaş mı ölür genelde yoksa kalp kiriz gibi birden mi gider? Benim gördüğüm daha çok hararet, kayış kopması vs ile ölüyor. alüminyum işin içine girdiğinden beri suyu boşalan cortluyor.. dökümler buharlı tren gibi gider yine de birşey olmazdı. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 45 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: alüminyum işin içine girdiğinden beri suyu boşalan cortluyor.. dökümler buharlı tren gibi gider yine de birşey olmazdı. Bknz b20 Honda 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: Bknz b20 Honda jatco dan sağlam o derece triger kopsa bişicik olmuyor, kayışı değiş devam Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Landda ellenmeyen orası kaldı. Yakındır 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 1 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Landda ellenmeyen o bie biemve bi kere.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts