Oğuzhan Demir 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 13 saat önce, Dogan Arsiray yazdı: uzun yolda ortlama hızı 70 olan bir aracın sürekli 140 bin km gitmesi gibi. demekki bir şey olmuyor, peki yağ ne oluyor o kadar sürede? demekki yağımızı 140 bin km de bir değiştirebiliriz sürekli sabit hızda gidersek Zaten öyle. misal tırlarda bakım aralığı 120000 km ye kadar çıkıyor. Dün abimin tırını park ederken gözüme ilişti 195000 km de daha bir buçuk yaşında. Otomobille kıyaslarsak sene si dolmadan bakıma giriyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Aralık 2018 Yazar Paylaş 25 Aralık 2018 Hyundai elantra ile paket dagitimi yapan bu hanim efendi 1.6 milyon km yapmis 2 haftada bir yagini değiştiriyormuş. Senede 320 bin km yol yapiyormuş. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 Hyundai elantra ile paket dagitimi yapan bu hanim efendi 1.6 milyon km yapmis 2 haftada bir yagini değiştiriyormuş. Senede 320 bin km yol yapiyormuş. Pazarları çıkarsak. Günde 1000 km. demek bu. Bence imkansız. Paket dağıtarak 1000 km yi 20 saatte ancak yapar. Belki yapamaz da. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 26 Aralık 2018 Yazar Paylaş 26 Aralık 2018 7 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Pazarları çıkarsak. Günde 1000 km. demek bu. Bence imkansız. Paket dağıtarak 1000 km yi 20 saatte ancak yapar. Belki yapamaz da. Valla bende astronomik buluyorum ama, sonucta hanım kızmız kaptı sıfır km Elantrayı Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Otoyolda 500km gitse 500km gelse olmaz mı Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Arabanin nesini yanlis yaptik diye incelemek uzere zorla geri almislardir. 1 2 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Ben de ortaya bir iddia atayım, sadece 1.0 atmosferik için değil atmosferik motorlar turbo motorlardan daha dayanıklı desem kim ne der?Tartışılır [emoji3] Yorum bağlantısı
Metin Akbal 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 İddia değil, olması gereken o.Iste kim ne der diyorum kısmen doğru, kısmisi şu: sürücü daha çok ezecektir turboluyu ve daha hatalı vites ufaltması yapacaktır. Bu da ömrünü daha kısa bitirirIkna olmadim bu daha cok kullanim tarzi ile alakali olmadi mi Sen gibi ustaddan daha teknik bir aciklama beklerdim Tartışılır [emoji3] Tartisalim bende onun icin yazdim 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 (düzenlendi) Metin hocam bu durum da çok su görürür bir olay. Atmosferik motorlar da turbo motorlar da üretilirken bu durumlar göz önünde bulundurularak üretiliyor. En basiti atmosferik bir motoru turbolamak istersen ne yapman gerekiyor? Motor içini güçlendirmek gerekiyor. Demekki turbo motorlar kadar dayanıklı değil (Tabi her atmosferik için geçerli değil bu durum. İstisnalar kaideyi bozmaz.) 26 Aralık 2018 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Metin hocam bu durum da çok su görürür bir olay. Atmosferik motorlar da turbo motorlar da üretilirken bu durumlar göz önünde bulundurularak üretiliyor. En basiti atmosferik bir motoru turbolamak istersen ne yapman gerekiyor? Motor içini güçlendirmek gerekiyor. Demekki turbo motorlar kadar dayanıklı değil [emoji4] (Tabi her atmosferik için geçerli değil bu durum. İstisnalar kaideyi bozmaz.)Bunun sebebini sikistirma olarak acabilir miyiz? Ayni sartlarda desek? 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Tüm şartlar aynı düşünülürse tabiki turbo motor daha çabuk yıpranır. Ama işte turbo motorlar üretilirken motor içleri atmosferiklere göre daha dayanıklı oluyor. Keza dizeller de benzinlilerden daha dayanıklı oluyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 O zaman benim dedigime gelmiyor muyuz Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Ama işte atmosferikler ve turbo motorlar aynı şartlarda üretilmiyor Yani atmosferik motor 500.000km yaparsa kapak açmadan. Turbo motor da 500.000km yapar. (Atmosferiği sıradan 1.6 farzet, turbo motoru 1.8T, veya 1.4 TSI farzet.) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 (düzenlendi) Tüm motorların mekanik dayanımı teoride aynı. Masaya kurup sabit devir, döngü olan yağlama ile zibilyon km döner hepsi. Ve evet pratik hayatta atmosferik motorlar daha sağlam. 26 Aralık 2018 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 18 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Hyundai elantra ile paket dagitimi yapan bu hanim efendi 1.6 milyon km yapmis 2 haftada bir yagini değiştiriyormuş. Senede 320 bin km yol yapiyormuş. 88 mt eninde otoyolda yayıyalı yaıla 55 mil max hızla, atraksiyonsuz zevksiz dertisz kedersiz bir sürüş, sıkıntıdan bunalıma girerdim. 17 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Pazarları çıkarsak. Günde 1000 km. demek bu. Bence imkansız. Paket dağıtarak 1000 km yi 20 saatte ancak yapar. Belki yapamaz da. ablamız ayrıca bir de amrikan kamyonet kulanıyormuş bundan başka, Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 12 saat önce, Evren Erakçora yazdı: Otoyolda 500km gitse 500km gelse olmaz mı Otoyolda hergün paket dağıtılmazki Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 17 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Otoyolda hergün paket dağıtılmazki 1800 km gidip drag yapıp geri dönüyorlar aynı gün. bunların arka bahçesinde petrol var Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 Otoyolda hergün paket dağıtılmazki Amerikan gavuru abi bu ,benzin ucuz ya Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 26 Aralık 2018 Yazar Paylaş 26 Aralık 2018 Siz bide iron butt olayini bilseniz. 1 gunde 1000 mile yapan motorcular. 1000 mil 1604 km demek. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 http://www.muhendisalemi.com/motor-blogu-hangi-malzemelerden-yapilir/ Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 26 Aralık 2018 Paylaş 26 Aralık 2018 23 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Pazarları çıkarsak. Günde 1000 km. demek bu. Bence imkansız. Paket dağıtarak 1000 km yi 20 saatte ancak yapar. Belki yapamaz da. 23 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Hyundai elantra ile paket dagitimi yapan bu hanim efendi 1.6 milyon km yapmis 2 haftada bir yagini değiştiriyormuş. Senede 320 bin km yol yapiyormuş. Hayatta inanmam sürekli çalışan bir tır bile yılda 200000 km anca yapıyor. Ha derler araç vardiyalı çalışıyor anlarım. Ama tek kişi yılda 320000'e beni kimse ikna edemez. Askerde günde ortalama 300 km bazı günler 500-600 km yol yapıyordum gün sonu pert oluyordum. Aynı ay içinde 1-31 iki defa bakıma girmişliğim var 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Aralık 2018 Paylaş 29 Aralık 2018 On 26.12.2018 at 22:22, Ali Darbaz yazdı: Siz bide iron butt olayini bilseniz. 1 gunde 1000 mile yapan motorcular. 1000 mil 1604 km demek. Bu yapılır da, her gün yapılmaza.. Bir günde 1000 mile inanırım tabi ki. ama yılda 200 bin mile inanmam.. Bünye dayanmaz 3 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Aralık 2018 Paylaş 29 Aralık 2018 Rekorum 130.k veya 150.k civarı idi. Hayatım kaymıştı o yıl 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Aralık 2018 Paylaş 29 Aralık 2018 Amerikan otoyolu olsa sürekli? 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Aralık 2018 Yazar Paylaş 29 Aralık 2018 26 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Rekorum 130.k veya 150.k civarı idi. Hayatım kaymıştı o yıl 22000 km rekorum. 2016 haziran ve Temmuz aylari arasi 4400 km yol yaptim. Hepsi tatil icin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts