İçeriğe Yönlendir

Vw Passat B8


Servet Aydın

Recommended Posts

Hasan Karabekiroglu
Servet Aydın yazdı:

vida yataklarını genişletin konsolu klima konsoluna geçen yerden milimetrik uzaklaştırın ve vidaları sıkın

 

20 bin avro maaş, servis müdürlüğü, şirket arabası, bilimum sosyal aktivite 

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Koca Doğuş servisi 40yıllık kankam gibi yardımcı oluyor. Sevdim ben Gebze servisini 

Artık yerli olacak [emoji6] Doğuş elindeki müşteriyi kaybetmemek için ilgi gösteriyordur.

 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal



Yapıldı dendi dedim ne yaptınız, az sabırlı ol dediler. 


Tarzini anladilar ona gore ayni sekilde cevap veriyorlar.
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mert Gulkokan yazdı:

17 jantları çıkartıp 16 lık taktırınca nasıl bir deli olduğunu anlamışlardır suyuna gidiyorlar demekki emoji1787.pngemoji847.png

😂

Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

20 bin avro maaş, servis müdürlüğü, şirket arabası, bilimum sosyal aktivite 

Şimdiki işimden daha az kazanç için gitmem 

Adnan Çakır yazdı:

Artık yerli olacak emoji6.png Doğuş elindeki müşteriyi kaybetmemek için ilgi gösteriyordur.

 

İçeisi tıka basa dolu servisin. Eğer her müşteri ile böyle ilgi varsa süper 👍 

Metin Akbal yazdı:

 

Tarzini anladilar ona gore ayni sekilde cevap veriyorlar.

 

Bir kaç defa tavan kestiğimi anlatmıştım onlara 

Sonuç odaklı işi seviiim 

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Servet Aydın yazdı:

Yapıldı dendi dedim ne yaptınız, az sabırlı ol dediler. 

Koca Doğuş servisi 40yıllık kankam gibi yardımcı oluyor. Sevdim ben Gebze servisini 

Nasıl yani çok ilginç sabır iyi bir şey heralde 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

İddiaya girdim teknisyen ile. Ben amortisör takozu dedim o da salıncak burcu dedi. Tatlısına girdik 

Yorum bağlantısı
Arif Aykın
Servet Aydın yazdı:

İddiaya girdim teknisyen ile. Ben amortisör takozu dedim o da salıncak burcu dedi. Tatlısına girdik 

Ben ustaya birşey söyleyince korkuyorum kızacak diye 😊 senin maşallahın var abi

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Arif Aykın yazdı:

Ben ustaya birşey söyleyince korkuyorum kızacak diye 😊 senin maşallahın var abi

Arabanın ilk bakımında baklava ile gitmiştim 

Selçuk Bakış yazdı:

Tatlı mı?
Ne zaman yiyoruz.

Gel gebzeye 

Mehmet Ozyurek yazdı:

Bez bant da iyidir :)

Onu denemiş zaten ama ince alan. Bant görünecek 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Onu denemiş zaten ama ince alan. Bant görünecek 
Oda olur inşallah [emoji4]
Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat
Servet Aydın yazdı:

İddiaya girdim teknisyen ile. Ben amortisör takozu dedim o da salıncak burcu dedi. Tatlısına girdik 

 

abi salıncak burcu 30k kmde zor biraz olsun

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Erkan Işık yazdı:

Servet abi senin cep tel no neydi acaba 

541 380 03 84

Mert Yeldan yazdı:

Tatlı denmiş, bildirim geldi. Ne zaman yiyoruz.

Bitti tatlı 

Bahadır Taşpolat yazdı:

 

abi salıncak burcu 30k kmde zor biraz olsun

Anlamadım. Bozulması ise evet çok çok zor. Gacırtı olsa anlarım, vurma var. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

Bozulması ise evet çok çok zor.

normal şartlarda zor da, söz konusu araçta 30 km de bile bozulabilir bence :mangal:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Çağlar Bayur yazdı:

normal şartlarda zor da, söz konusu araçta 30 km de bile bozulabilir bence :mangal:

Olay niye bana patladı ya 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Çünkü benim mb kullanırken passat bozabilmek gibi bir özelliğim yok, ya da bir başkasının  :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Önder Özcan yazdı:

En sevilmeyen müşteri profili. "yap yap şöyle yap, bişey olmaz" :D

Yok bence en sevilen müşteri tipi kalıcı çözümler  üretip yap diyor servısdekı ustayı üzmüyor 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
(düzenlendi)
Erkan Işık yazdı:

Yok bence en sevilen müşteri tipi kalıcı çözümler  üretip yap diyor servısdekı ustayı üzmüyor 

Adamalara diyorum ki, bakın bende yaparım ve ömürlük olur, siz bununla 2 saat uğraşana kadar iki arabaya bakım yaparsınız, adamların yağı eriyor 

tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erkan Işık yazdı:

Yok bence en sevilen müşteri tipi kalıcı çözümler  üretip yap diyor servısdekı ustayı üzmüyor 

yok en sorunlu müşteri tipidir, sadık kalmaz aksi işler

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Mazda serviste aynı idi. Sıfır aracın tavanı beraber dağıttık çayları direksiyon konsolunda, daha plaka takılı değildi bile 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

Mazda serviste aynı idi. Sıfır aracın tavanı beraber dağıttık çayları direksiyon konsolunda, daha plaka takılı değildi bile 

en sevmediğim müşteri tipi

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...