Onur Demirci 22 Nisan 2019 Paylaş 22 Nisan 2019 Arkadaslar merhaba,uzun suredir megane focus leon vs diye aranirken C segmenti dizel otomatik leon alicak gibiyim bir arac buldum fiyatta anlasirsam araci alacağim dsg den korkuyorum ancak baska bir leon kullandim bulundugum ilde 15 20km kdr kullandim bi sorun gormedim umarim buldugum araçta sorunsuz cikar ,onerileri ve yorumlarinizi bekliyorum bu araclari sanzumaninda vs genelinde kronik bir sorun varmidir kullanan arkadaslarin fikirleri onemli benim icin..Destek icin simdiden tesekkurler Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 22 Nisan 2019 Paylaş 22 Nisan 2019 Çift kavramadaki kavramalar zamanla aşınıyor, haliyle değişmesi gerekiyor. İnsanlar bunu arıza olarak görüyor. Birde mekatronik arızası var ki bu gerçekten arıza. Dsg, garantisi olmadan binilecek ise kenarda 3-5 bişe olması gerek. Alırmıyım? Almam. Önceden çok kararsızdı, şimdi güncellemelerle toparlamışlar ama yine de kararsız, sadece eskisi gibi çok belirgin değil. Sıkışık trafiği de manuel modda kullanmak ömrünü uzatıyormuş. Yine söylüyorum, alırmıyım? Almam. Manuel alırmıyım? Alırım. 2 1 1 Yorum bağlantısı
Erhan Güler 22 Nisan 2019 Paylaş 22 Nisan 2019 Eski bir Leon kullanıcısı olarak ve genel leon kullanıcılarının düşüncelerini baz alarak şöyle bir yorum yapabiliriz. Leon alacaksanız Trim seslerini göze alacaksınız ve duymazdan geleceksiniz. Dsg veya diğer tüm çift kavramalı şanzımanların arıza ihtimali vardır zamanla. Dsg bu konuda biraz daha isim yapmış durumda. Çok fazla mekatronik arızası ile karşılaşılıyor. Her daim garantili araca binmekte fayda var diyorum. Garanti yoksa da o zaman iyi niyet garantisi en azından olmalı. O da yoksa pek bulaşmak mantıklı değil. 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 çift kavrama tam bir aşırı mühendislik ürünü bence. yap otomatize şanzıman, tak, bitsin gitsin. 1 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 (düzenlendi) Bir saat önce, Dogan Arsiray yazdı: çift kavrama tam bir aşırı mühendislik ürünü bence. yap otomatize şanzıman, tak, bitsin gitsin. Bence VW grubu ileriki senelerde tıpkı Fordun yaptığı gibi çift kavrama şanzımandan vazgeçip tam otomatiğe dönecek. Aklın yolu bir. 23 Nisan 2019 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 37 dakika önce, Hakan Gürsu yazdı: Bence VW grubu ileriki senelerde tıpkı Fordun yaptığı gibi çift kavrama şanzımandan vazgeçip tam otomatiğe dönecek. Aklın yolu bir. benzinli araçtan vazgeçiyorlar vazgeçinceye kadar çift devam. Arıza artık çok çıkmıyor. Balata değişimi arıza sayılmaz. Normal aracın da balatası bitiyor. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 balata değişimi kaç para? ömrü kaç km şehir içi kullanımda? normal otomatik şanzıman 300 bin km kadar dayanıyor balataları bitmeden önce. 2 Yorum bağlantısı
Talat Tekin 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 Wv forumlarında yeniler de çok sıkıntı çıkmıyor olayına kimse inanmıyor hala bir kaç yıllık araçlarda mekatronik arızası gözleniyor. garantisiz dsg araca binmek ciddi yürek ister. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 Dsg ye kalkista deli gibi abanmayacaksin, surekli abaninca baskiyi cok erken yiyor baska sorun cikarmaz diyorum ben. 10 binde kavrama degisen var 100 binde hic sorun cikmayanda var. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 23 Nisan 2019 Paylaş 23 Nisan 2019 Bir saat önce, Metin Akbal yazdı: Dsg ye kalkista deli gibi abanmayacaksin, surekli abaninca baskiyi cok erken yiyor baska sorun cikarmaz diyorum ben. 10 binde kavrama degisen var 100 binde hic sorun cikmayanda var. Ben de bunu sevmiyorum işte. Kalkışta abanma, sıkışık trafikte manuele çek, ayağını frende tutma, çok duracaksan P’ye al, aman çok zorlama şanzıman ısınır , çok sırtını kaşıma, terli terli su içirme ,yok efendim gece üstünü iyi ört arkası açık kalmasın 😀 Ben bu kadar ihtimamı babama göstermiyorum yav. Araba benim değil mi keyfim ve kahyası isteriz yavaş gidelim, bazen de isteriz vuralım kırbacı. Keyfim, kahyası ve bana keder verecek teknolojiye selam eder, saygılarımı sunarım. 7 4 Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 Garantisi devam eden veya bakımları yetkili serviste yapılmış iyi niyet garantisi kapsamında olan bir DSG Leon alınır ve yetkli serviste bakımları sürdürülür. 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 diğer türlü alınmaz yada bir mekatronik parası ucuza alınır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 22 saat önce, Hakan Gürsu yazdı: Bence VW grubu ileriki senelerde tıpkı Fordun yaptığı gibi çift kavrama şanzımandan vazgeçip tam otomatiğe dönecek. Aklın yolu bir. Pejo gibi, Bmw gibi.. En sağlamı tork konvertörü.. 12 saat önce, Ahmet Gül yazdı: Ben de bunu sevmiyorum işte. Valla kısıtlı olmayı ben de sevmiyorum.. Ancak işte çift kavrama çok az yakıyor.. Yakıt tüketim farkı çok fazla.. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 DSG tasarruf sağlarken, bozulduğunda ettiğin tasarrufları misli misli cebinden geri alan şanzımandır.Güzeldir, zevklidir ama standart kullanıcıyı her türlü üzer.Sonuçta fantezi araçlarına binmiyoruz Bugatti gibi.Garantili olsa dahi DSG, yetkili servise gitme zorunluluğu yüzünden, her bakıma fazladan 500-750₺ civarı ödeme yaptırıyor zaten.(Sanayide bakım max. 500₺ iken, yetkili serviste en az 1.000₺) 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 16 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bmw gibi.. BMW çift kavrama kullanmadı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 Şimdi, Gökhan Albayrak yazdı: BMW çift kavrama kullanmadı. Evt kullanmadı ama tork konvertörlü 8 ile güzel şanzımanlar yaptı. Yani güzel şanzımanlara örnek yazmıştım... Pejo da kullanmadı galiba çift kavrama.. Yada kullandı mı bilmiyorum.. 8 dakika önce, Celal Aydın yazdı: DSG tasarruf sağlarken, bozulduğunda ettiğin tasarrufları misli misli cebinden geri alan şanzımandır. Güzeldir, zevklidir ama standart kullanıcıyı her türlü üzer. Sonuçta fantezi araçlarına binmiyoruz Bugatti gibi. Garantili olsa dahi DSG, yetkili servise gitme zorunluluğu yüzünden, her bakıma fazladan 500-750₺ civarı ödeme yaptırıyor zaten. (Sanayide bakım max. 500₺ iken, yetkili serviste en az 1.000₺) İşte bu sebeple sıkışıp kalıyoruz. Renoda hyundai edc Ford powershift Bir çok marka dsg. Ama Garip olan şu ki.. Bozulmayan dsg de var. 6 ileri olanlar.. Yada aynı araçların spor modellerinde olanlar.. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 6 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Evt kullanmadı ama tork konvertörlü 8 ile güzel şanzımanlar yaptı. Yani güzel şanzımanlara örnek yazmıştım... Pejo da kullanmadı galiba çift kavrama.. Yada kullandı mı bilmiyorum.. İşte bu sebeple sıkışıp kalıyoruz. Renoda hyundai edc Ford powershift Bir çok marka dsg. Ama Garip olan şu ki.. Bozulmayan dsg de var. 6 ileri olanlar.. Yada aynı araçların spor modellerinde olanlar.. Pejo çift kavrama kullandı. 4007'de var mesela. Bmw'nin kullandığı 8 ileri şanzıman zf'ye ait. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 İşte bu sebeple sıkışıp kalıyoruz. Renoda hyundai edc Ford powershift Bir çok marka dsg. Ama Garip olan şu ki.. Bozulmayan dsg de var. 6 ileri olanlar.. Yada aynı araçların spor modellerinde olanlar.. Hepsine yağlı tip kullansın 6-DSG gibi, biz de kurtulalım. Bence planlı eskitme var, parça satabilmek için. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 VW, DSG’den kolay kolay vazgeçmeyecek. Çift kavramaya ilk geçenlerden zaten, bu böyle devam edecek gibi görünüyor. (Arada nadir bazı model ve motor seçeneklerinde tork konvertörlü şanzıman var.) DSG sorunlu olmasına rağmen iyi satıyor. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 Amerika'da dsg satışı ne alemde. Jetta falan tork konvertörlü galiba. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 Amerika'da dsg satışı ne alemde. Jetta falan tork konvertörlü galiba.10 yıl garantili diye biliyorum.İyi niyet falan değil, tam garanti, birebir değişim. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 8 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Evt kullanmadı ama tork konvertörlü 8 ile güzel şanzımanlar yaptı. Yani güzel şanzımanlara örnek yazmıştım... Pejo da kullanmadı galiba çift kavrama.. Yada kullandı mı bilmiyorum.. Şanzuman da yapmadı. Bastırdı parayı, ZF 'den aldı hepsini. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 Amarok ve Toureg’lerde vardı tork konvertörlü. Hala var mı tam bilmiyorum bakmak gerek. Onun dışında hepsi DSG yanılmıyorsam. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 1 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: DSG sorunlu olmasına rağmen iyi satıyor. Çok keyifli diyorlar. Az yakıyor diyorlar. Garantisi var diyorlar. İyi niyet garantisi var (bu arada serviste bakım yaptırmayanlar kötü niyetli!) diyorlar. Ha, bir de garantisi bitene yakın satın diyorlar Şimdi, Mustafa Arıkan yazdı: Amarok ve Toureg’lerde vardı tork konvertörlü. Hala var mı tam bilmiyorum bakmak gerek. Onun dışında hepsi DSG yanılmıyorsam. Büyük makinelerde ZF kullanıyor. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Nisan 2019 Paylaş 24 Nisan 2019 İmkanım olsa TSI DSG alırım. ZF’ye de 6000 masraf ettim. Ona da ederim. Keyfini sürerim Yorum bağlantısı
Recommended Posts