Coşku Mert 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 (düzenlendi) Koray Demir yazdı: Bijonlarınızın tork değeri 13,5 nM dir. yanlışınız var. 13,5nm bir bijon için oldukça düşük bir değer. otomobil sınıfı bijon somunları genelde 17-19-21mm lik civatlar olur 80-100nm arası değerlerde sıkılır 28 Ağustos 2019 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 Coşku Mert yazdı: yanlışınız var. 13,5nm bir bijon için oldukça düşük bir değer. otomobil sınıfı bijon somunları genelde 17-19-21mm lik civatlar olur 80-100nm arası değerlerde sıkılır 135 Nm olacaktı virgülsüz 😀 O da yuvarlak olarak 13,77 kilogram kuvvet metre (kgf.m) ediyor Ford için bu şekildedir. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 şimdi tamam [emoji2] 135 Nm olacaktı virgülsüz [emoji3] O da yuvarlak olarak 13,77 kilogram kuvvet metre (kgf.m) ediyor Ford için bu şekildedir. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 Toyota orjinal bijon anahtarı her yıl yazlık kışlık kendim söker takarım. lastikçinin sıktığı bijonu üzerine tepinerek (85kg) söktüğüm oldu sıfır sıkıntı Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 İyi aklıma getirdiniz hafta sonu halledeyim Yorum bağlantısı
Erkan Işık 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 (düzenlendi) Ben daha önce vw t4 bijonu sökmeye kalkdım kendı anahtarı kırıldı, sonrasında pıyasa malı garantılı bıjon anahtarı aldım oda kırıldı gıttım gerı verdım şu linkdeki anahtarı aldım 4 senedir kullanırım cıvata kırılı anahtar kırılmaz her araba bulunsun lokma ucuna 60 cm lık bır boru takarsanız daha rakat calışırsınız https://www.hepsiburada.com/izeltas-adaptorlu-istavroz-bijon-anahtar-1-2-p-HRIZL1975091322 28 Ağustos 2019 tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 Connect ve jettadakı bijon anahtarı çok sağlam. Arkadaşta 3 farklı pejo vardı(306,206,207) hepsininde bijon anahtarı çok dandikti 1-2 sefer kullanımda yamulmaya başladı birtaneside kırıldı. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ağustos 2019 Paylaş 28 Ağustos 2019 Erkan Işık yazdı: Ben daha önce vw t4 bijonu sökmeye kalkdım kendı anahtarı kırıldı, sonrasında pıyasa malı garantılı bıjon anahtarı aldım oda kırıldı gıttım gerı verdım şu linkdeki anahtarı aldım 4 senedir kullanırım cıvata kırılı anahtar kırılmaz her araba bulunsun lokma ucuna 60 cm lık bır boru takarsanız daha rakat calışırsınız https://www.hepsiburada.com/izeltas-adaptorlu-istavroz-bijon-anahtar-1-2-p-HRIZL1975091322 Ben de bundan kullanıyorum çok memnunum sorunsuz bir ürün. Bijonu sıyırtır yine kırılmaz o derece sağlamdır. 1 Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 29 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 29 Ağustos 2019 Veee beklenen cevap..Ford dan aradılar. Garantisi olsaydı bijon anahtarı çalışırdı dediler.. Tabi arayan ablaya sorunumun bijonlar değil, bijon anahtarı olduğunu anlatmam 20 dk sürdü. İlk mesajımda yazdıklarımı nasıl anladıysa artık? Aradaki farkı anlattım resmen.. Yorum bağlantısı
Aydın Sert 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Aydın Perçem yazdı: Garantisi olsaydı bijon anahtarı çalışırdı dediler.. Bijonu alacan, kafasına vuraaa vura anlatacaksın sorun bu diye Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Aydın bey hiç şaşırmadım desem yeridir. Türkiye’de gözlemlediğim kadarıyla müşteri memnuniyeti konusunda en iyi yetkili servisler Hyundai, Renault ve Toyota. Premiumlar dışında gerisi aracı sattıktan sonra pek umursamıyor. Aydın Sert yazdı: Bijonu alacan, kafasına vuraaa vura anlatacaksın sorun bu diye Çalışanda suç bulmam onu oraya alanda kabahat 😠 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Tork anahtarsız sıkan lastikçilerimizin suçu yok mu? 1 Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 29 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 29 Ağustos 2019 Bijonlar manuel sıkılmıştı. Evren Erakçora yazdı: Tork anahtarsız sıkan lastikçilerimizin suçu yok mu? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Ne kadar dandik bişeymiş bu. Ben bunun sıktığı bijonun olduğu arabanın marşına basmam. Lastikçi çırağı abanacak bijona. 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Benim Opel astra da bundan var sanırım aldığım kişi hiç kullanmamış buda arabanın herhalde ne olduğunu bilmiyorum dedi😊 bende değiştireyim bari yolda bırakmasın diye stepne taşıyorsun ama Bijon anahtarın iş yapmıyor🤔 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Telefonda ki bay veya bayan işin teknik boyutunu bilmez . Konu muhatabı teknisyen telefona bakmadığı için bizim kahrimizi telefondaki asgari ücret le çalışan görevli çeker . İlk teşhisi koyan yetkili servis personeli ile onay verecek genel merkez de iş bitiyor . Müşteri hizmetleri personeli sadece figüran Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Evren Erakçora yazdı: Tork anahtarsız sıkan lastikçilerimizin suçu yok mu? Kalibre edilmiş tork anahtarı bulundurmayan lastikçinin önünden bile geçmem. 😊 Sen bu işi meslek edinmişsin ama azıcık paraya kıyıp da kalitelisinden bi tork anahtarı edinememişsen üzgünüm kaybedersin. Fırın küreği olmayan fırıncı gibi yahu neyle ayarlayacak ekmeği 😀 Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 29 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 29 Ağustos 2019 Kalibre edilmiş tork anahtarı bulundurmayan lastikçinin önünden bile geçmem. [emoji4] Sen bu işi meslek edinmişsin ama azıcık paraya kıyıp da kalitelisinden bi tork anahtarı edinememişsen üzgünüm kaybedersin. Fırın küreği olmayan fırıncı gibi yahu neyle ayarlayacak ekmeği [emoji3]Valla baya sıktım abi.. Bişey olmaz.. [emoji2] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts