İçeriğe Yönlendir

Honda-E Konsept Üretime Hazır


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Honda-e konsept üretime hazır

Tasarımda dikkat çeken noktalardan biri, ön ve arka görüntünün simetrik oluşu.

Bir başka nokta ise, yan aynaların olmayışı. Kamera kullanılmış, görüntüleri iki tane 6 inçlik ekrana yansıtıyor.

100 kw ve 113 kw olarak üretilecek.

30 dakikada %80 seviyesinde şarj olabiliyor. Toplam menzil 220 km.

0-100 km hızlanma süresi 8,0 saniye

 

d63edd0f3affd996abcbff10e51d5b60.jpg

 

bb479f8a845e4668198f66604b5b274d.jpg

 

6615192f04947d0145532e5a36f3cd84.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Pahalı bir model olacağı yazılıyor. Yani alabilene güzel araç olacakmış. Bizdeki vergi politikası bozulmazsa fiyat erişilebilir olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

şekli güzel, sevdim ama bizde hayal olur sanırım...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

r0XPXB.png

 

 

 

@Alpay Sumer ilk civic 1972 ‘de, ilk golf 1974 ‘de üretilmiş. 

 

200 km menzil hem çok düşük hem çok yüksek. Uzun yolda az, işe git gel için çok. Şehir içi kullanım kolaylılığı ile yakıt olmayışı beni cezbediyor ama gel gör ki alış fiyatı, sitede şarj yeri olmayışı elimi kolumu bağlıyor. Geleceğin araçlarını gördük, buna da şükür. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Arif Aykın

Geleceğin araçları güzelleşiyor yakıt konusunda şekil konusunda çok cezbetmesede yakıt konusunda başarılı bir yol sergileniyor. Türkiye de ki vergilerle alınabilirlik oranı ne olur tartışılır. Ama iç dizayn çok şaşaalı görünüyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Gökhan Albayrak yazdı:

 

 

 

 

@Alpay Sumer ilk civic 1972 ‘de, ilk golf 1974 ‘de üretilmiş. 

 

200 km menzil hem çok düşük hem çok yüksek. Uzun yolda az, işe git gel için çok. Şehir içi kullanım kolaylılığı ile yakıt olmayışı beni cezbediyor ama gel gör ki alış fiyatı, sitede şarj yeri olmayışı elimi kolumu bağlıyor. Geleceğin araçlarını gördük, buna da şükür. 

o yeee

 

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Ali Cihangiroğlu yazdı:

o yeee

 

 

Eksiden araçlar karakterliymiş. Şimdi karaktersizler. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Elektrikli arablarin fiyatlari ne zaman ucuzlayacakta alicaz ??? Nabalim ? Mali mülkü satip Tesla mi alalim ? Tesladami yasıcaz sonra... ? 🤣

Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Alpay Sumer yazdı:

Gecmise dönüş baslasin.

Screenshot_2019-09-08-11-52-15-250.jpeg

buda tek kapilisi 😊

Screenshot_2019-09-08-11-55-27-805.jpeg

 

Golf'ün bu modelleri inanılmaz güzel geliyor insana  Yenilerinde o kadar cezbedici bir taraf yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Elektrikli arabalar neden pahalı?

 

Motor yok

şanzıman yok. Baskı balata hiçbir şey yok

vites aksamına ait herhangi bir şey yok

Soğutucu üniteler yok

yakıt deposu yok

yakıt, hava, yağ bilimum filtreler yok

marş, dinamo vs yok

egzoz sistemi yok

Aşırı besleme üniteleri yok

egzoz emisyonunu düşürücü bir şey yok

Westinghouse yok

 

her şeyi besleyen elektril motoru var ve elektrik motoru yıllardır bilinen bir şey. Verimi ise yıllardır içten yanmalı motorlara göre çok daha yüksek. 

 

Klasik araçlardan farklı olarak içeriye konulan birkaç led ekran mı pahalılığa sebep oluyor? 

 

Yukarıda saydığım aksamların yerine elektrik motoru ve pil maliyeti daha düşük olması lazım. Ar-ge desen, içten yanmalılara harcanan para daha fazladır bence. 

 

E neden bu denli pahalı hala anlamış değilim. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Alpay Sumer yazdı:

Aynen ruh var eskilerde.Simdiki modellerin cogunda onlarca ozellige ragmen sadece arac.

Eski araçlar kağıt üstünde tasarlanıp, kağıt-kalem ile gerekli hesaplamalar yapılarak üretilirdi. O yüzden her aracın farklı bir karakteri olurdu. Şimdiki araçlar bilgisayar programları ile tasarlanıp min sürtünme katsayısı ile en iyi aerodinamik şekli vermek için optimizasyon yapılarak üretiliyor. Sonuçta patron artık bilgisayar yani yapay zeka. Eskiden motorlarda farklıydı şimdi onlarda ortak. Geriye kalan azıcık nüans farkı oda şimdilik var yarından sonra oda olmayacak. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Metin Uzunoğlu yazdı:

Eski araçlar kağıt üstünde tasarlanıp, kağıt-kalem ile gerekli hesaplamalar yapılarak üretilirdi. O yüzden her aracın farklı bir karakteri olurdu. Şimdiki araçlar bilgisayar programları ile tasarlanıp min sürtünme katsayısı ile en iyi aerodinamik şekli vermek için optimizasyon yapılarak üretiliyor. Sonuçta patron artık bilgisayar yani yapay zeka. Eskiden motorlarda farklıydı şimdi onlarda ortak. Geriye kalan azıcık nüans farkı oda şimdilik var yarından sonra oda olmayacak. 

 

Yere girsin teknoloji dedim abi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Elektrikli arabalar neden pahalı?

 

Motor yok

şanzıman yok. Baskı balata hiçbir şey yok

vites aksamına ait herhangi bir şey yok

Soğutucu üniteler yok

yakıt deposu yok

yakıt, hava, yağ bilimum filtreler yok

marş, dinamo vs yok

egzoz sistemi yok

Aşırı besleme üniteleri yok

egzoz emisyonunu düşürücü bir şey yok

Westinghouse yok

 

her şeyi besleyen elektril motoru var ve elektrik motoru yıllardır bilinen bir şey. Verimi ise yıllardır içten yanmalı motorlara göre çok daha yüksek. 

 

Klasik araçlardan farklı olarak içeriye konulan birkaç led ekran mı pahalılığa sebep oluyor? 

 

Yukarıda saydığım aksamların yerine elektrik motoru ve pil maliyeti daha düşük olması lazım. Ar-ge desen, içten yanmalılara harcanan para daha fazladır bence. 

 

E neden bu denli pahalı hala anlamış değilim. 

Öncelikle aküler pahalı. Daha sonra dediğiniz gibi herşey elektrikli olduğu için sensör-kamera gibi donanımlar bolca kullanılıyor.  Araçta mekanik çalışan birşey bırakmıyorlar sanki. Elektrik motoruna gelince, Tesla'da 4 tane var (her tekerde 1 adet), diğer markalarsa tek motor ve aktarma elemanı kullanıyorlar. Üreticinin tercihi tamamen.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Cihat Küçükay yazdı:

Öncelikle aküler pahalı. Daha sonra dediğiniz gibi herşey elektrikli olduğu için sensör-kamera gibi donanımlar bolca kullanılıyor.  Araçta mekanik çalışan birşey bırakmıyorlar sanki. Elektrik motoruna gelince, Tesla'da 4 tane var (her tekerde 1 adet), diğer markalarsa tek motor ve aktarma elemanı kullanıyorlar. Üreticinin tercihi tamamen.

Piller neden pahalı? Olmaması gerekir. Bunlar zamanla değişecek şeyler ve hala daha kısa zamanda tam şarj olayı yapılamadı. Becerilemeyen şeyden fazla para alınmaması lazım. 

 

Araba alacağım ama menzili sınırlı. Fiyatı çok yüksek. Sadece şehir içinde kullanabileceğim. 

 

Elektrikli araçların yayılmasını istiyorlarsa çuvaldızı kendilerine batırmalılar bence. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Cihat Küçükay yazdı:

Öncelikle aküler pahalı. Daha sonra dediğiniz gibi herşey elektrikli olduğu için sensör-kamera gibi donanımlar bolca kullanılıyor.  Araçta mekanik çalışan birşey bırakmıyorlar sanki. Elektrik motoruna gelince, Tesla'da 4 tane var (her tekerde 1 adet), diğer markalarsa tek motor ve aktarma elemanı kullanıyorlar. Üreticinin tercihi tamamen.

 

Teslada sadece 2 motor var. Oda dual motor alırsan. Zaten arabanın adında sonda ek oluyor "Dual"ın kısaltması D 

 

Tesla model s 75 : 75 kw 

Tesla model s 75D: 75 kw dual motor 

Tesla model s P100D: performans ve dual motor 

Tesla Model s P100 DL:  Dual motor ludicourus mode performans 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Elektrikli araçların yayılmasını istiyorlarsa çuvaldızı kendilerine batırmalılar bence. 

 

En nihayetinde bir ticaret söz konusu. Yeni bir teknoloji olmasa bile, iki farklı teknolojiyi birleştirerek bize fayda sağlıyorlar ve günümüz şartlarında fiyatlarının görece yüksek olması bana normal geliyor. Belki de normal gelmesine alıştırdılar. Bir motor bir diferansiyeli kara düzen bir birine bağlayabiliriz ama, elektrikli motoru aktarma organlarına bağlamakla iş bitmiyor malum. Kontrol üniteleri, yazılımı vs. hep bilgi isteyen şeyler. Bilgi satıyorlar yani.

 

Hani bir hikaye var ya. Fabrikada üretim yapan makineyi çalıştıramazlar, ustası gelir bir vida ile çalışır hale getirip 100 lira ister. 10 lirası malzeme ve işçilik, 90 lirası ne yapacağını bilmek.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Recep Selim Kaya yazdı:

 

En nihayetinde bir ticaret söz konusu. Yeni bir teknoloji olmasa bile, iki farklı teknolojiyi birleştirerek bize fayda sağlıyorlar ve günümüz şartlarında fiyatlarının görece yüksek olması bana normal geliyor. Belki de normal gelmesine alıştırdılar. Bir motor bir diferansiyeli kara düzen bir birine bağlayabiliriz ama, elektrikli motoru aktarma organlarına bağlamakla iş bitmiyor malum. Kontrol üniteleri, yazılımı vs. hep bilgi isteyen şeyler. Bilgi satıyorlar yani.

 

Hani bir hikaye var ya. Fabrikada üretim yapan makineyi çalıştıramazlar, ustası gelir bir vida ile çalışır hale getirip 100 lira ister. 10 lirası malzeme ve işçilik, 90 lirası ne yapacağını bilmek.

Orası öyle de amaç satmak. Kendini pazarlamak değil ki. Şu an tam zamanı. Piyasada elektrikli aracıyla kalıcı yer edinmek isteyen için bulunmaz fırsat. Sektör kimsenin elinde değil. Atı alan üsküdar’ı geçecek ama kendilerini ağırdan satıyorlar. 

 

Bu kafayla fosil yakıtla 2050’yi rahat görürüz

Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay
 
Teslada sadece 2 motor var. Oda dual motor alırsan. Zaten arabanın adında sonda ek oluyor "Dual"ın kısaltması D 
 
Tesla model s 75 : 75 kw 
Tesla model s 75D: 75 kw dual motor 
Tesla model s P100D: performans ve dual motor 
Tesla Model s P100 DL:  Dual motor ludicourus mode performans 
4x4 olanlarda her tekerde bir motor var biliyordum. Düzeltme için teşekkür ederim

EVA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kaç senedir hazır bu anlamadım, ilk çizimlerin de çok dışına çıkmış kabuğu

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...