Mehmet Ozyurek 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Honda-e konsept üretime hazır Tasarımda dikkat çeken noktalardan biri, ön ve arka görüntünün simetrik oluşu. Bir başka nokta ise, yan aynaların olmayışı. Kamera kullanılmış, görüntüleri iki tane 6 inçlik ekrana yansıtıyor. 100 kw ve 113 kw olarak üretilecek. 30 dakikada %80 seviyesinde şarj olabiliyor. Toplam menzil 220 km. 0-100 km hızlanma süresi 8,0 saniye 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Pahalı bir model olacağı yazılıyor. Yani alabilene güzel araç olacakmış. Bizdeki vergi politikası bozulmazsa fiyat erişilebilir olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 (düzenlendi) şekli güzel, sevdim ama bizde hayal olur sanırım... 8 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Gecmise dönüş baslasin. buda tek kapilisi 😊 3 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 @Alpay Sumer ilk civic 1972 ‘de, ilk golf 1974 ‘de üretilmiş. 200 km menzil hem çok düşük hem çok yüksek. Uzun yolda az, işe git gel için çok. Şehir içi kullanım kolaylılığı ile yakıt olmayışı beni cezbediyor ama gel gör ki alış fiyatı, sitede şarj yeri olmayışı elimi kolumu bağlıyor. Geleceğin araçlarını gördük, buna da şükür. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ben ilk civic e benzetemedim. Daha köşeli geldi. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Benzetmek gibi olmasın, Jeep Renegade ‘yi de andırıyor. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Demekki hepsi bir birine benziyor 2 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Geleceğin araçları güzelleşiyor yakıt konusunda şekil konusunda çok cezbetmesede yakıt konusunda başarılı bir yol sergileniyor. Türkiye de ki vergilerle alınabilirlik oranı ne olur tartışılır. Ama iç dizayn çok şaşaalı görünüyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Gökhan Albayrak yazdı: @Alpay Sumer ilk civic 1972 ‘de, ilk golf 1974 ‘de üretilmiş. 200 km menzil hem çok düşük hem çok yüksek. Uzun yolda az, işe git gel için çok. Şehir içi kullanım kolaylılığı ile yakıt olmayışı beni cezbediyor ama gel gör ki alış fiyatı, sitede şarj yeri olmayışı elimi kolumu bağlıyor. Geleceğin araçlarını gördük, buna da şükür. o yeee Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: o yeee Eksiden araçlar karakterliymiş. Şimdi karaktersizler. 2 Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Elektrikli arablarin fiyatlari ne zaman ucuzlayacakta alicaz ??? Nabalim ? Mali mülkü satip Tesla mi alalim ? Tesladami yasıcaz sonra... ? 🤣 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Alpay Sumer yazdı: Gecmise dönüş baslasin. buda tek kapilisi 😊 Golf'ün bu modelleri inanılmaz güzel geliyor insana Yenilerinde o kadar cezbedici bir taraf yok. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Aynen ruh var eskilerde.Simdiki modellerin cogunda onlarca ozellige ragmen sadece arac. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Elektrikli arabalar neden pahalı? Motor yok şanzıman yok. Baskı balata hiçbir şey yok vites aksamına ait herhangi bir şey yok Soğutucu üniteler yok yakıt deposu yok yakıt, hava, yağ bilimum filtreler yok marş, dinamo vs yok egzoz sistemi yok Aşırı besleme üniteleri yok egzoz emisyonunu düşürücü bir şey yok Westinghouse yok her şeyi besleyen elektril motoru var ve elektrik motoru yıllardır bilinen bir şey. Verimi ise yıllardır içten yanmalı motorlara göre çok daha yüksek. Klasik araçlardan farklı olarak içeriye konulan birkaç led ekran mı pahalılığa sebep oluyor? Yukarıda saydığım aksamların yerine elektrik motoru ve pil maliyeti daha düşük olması lazım. Ar-ge desen, içten yanmalılara harcanan para daha fazladır bence. E neden bu denli pahalı hala anlamış değilim. 3 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Alpay Sumer yazdı: Aynen ruh var eskilerde.Simdiki modellerin cogunda onlarca ozellige ragmen sadece arac. Eski araçlar kağıt üstünde tasarlanıp, kağıt-kalem ile gerekli hesaplamalar yapılarak üretilirdi. O yüzden her aracın farklı bir karakteri olurdu. Şimdiki araçlar bilgisayar programları ile tasarlanıp min sürtünme katsayısı ile en iyi aerodinamik şekli vermek için optimizasyon yapılarak üretiliyor. Sonuçta patron artık bilgisayar yani yapay zeka. Eskiden motorlarda farklıydı şimdi onlarda ortak. Geriye kalan azıcık nüans farkı oda şimdilik var yarından sonra oda olmayacak. 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Metin Uzunoğlu yazdı: Eski araçlar kağıt üstünde tasarlanıp, kağıt-kalem ile gerekli hesaplamalar yapılarak üretilirdi. O yüzden her aracın farklı bir karakteri olurdu. Şimdiki araçlar bilgisayar programları ile tasarlanıp min sürtünme katsayısı ile en iyi aerodinamik şekli vermek için optimizasyon yapılarak üretiliyor. Sonuçta patron artık bilgisayar yani yapay zeka. Eskiden motorlarda farklıydı şimdi onlarda ortak. Geriye kalan azıcık nüans farkı oda şimdilik var yarından sonra oda olmayacak. Yere girsin teknoloji dedim abi. 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrikli arabalar neden pahalı? Motor yok şanzıman yok. Baskı balata hiçbir şey yok vites aksamına ait herhangi bir şey yok Soğutucu üniteler yok yakıt deposu yok yakıt, hava, yağ bilimum filtreler yok marş, dinamo vs yok egzoz sistemi yok Aşırı besleme üniteleri yok egzoz emisyonunu düşürücü bir şey yok Westinghouse yok her şeyi besleyen elektril motoru var ve elektrik motoru yıllardır bilinen bir şey. Verimi ise yıllardır içten yanmalı motorlara göre çok daha yüksek. Klasik araçlardan farklı olarak içeriye konulan birkaç led ekran mı pahalılığa sebep oluyor? Yukarıda saydığım aksamların yerine elektrik motoru ve pil maliyeti daha düşük olması lazım. Ar-ge desen, içten yanmalılara harcanan para daha fazladır bence. E neden bu denli pahalı hala anlamış değilim. Öncelikle aküler pahalı. Daha sonra dediğiniz gibi herşey elektrikli olduğu için sensör-kamera gibi donanımlar bolca kullanılıyor. Araçta mekanik çalışan birşey bırakmıyorlar sanki. Elektrik motoruna gelince, Tesla'da 4 tane var (her tekerde 1 adet), diğer markalarsa tek motor ve aktarma elemanı kullanıyorlar. Üreticinin tercihi tamamen. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Cihat Küçükay yazdı: Öncelikle aküler pahalı. Daha sonra dediğiniz gibi herşey elektrikli olduğu için sensör-kamera gibi donanımlar bolca kullanılıyor. Araçta mekanik çalışan birşey bırakmıyorlar sanki. Elektrik motoruna gelince, Tesla'da 4 tane var (her tekerde 1 adet), diğer markalarsa tek motor ve aktarma elemanı kullanıyorlar. Üreticinin tercihi tamamen. Piller neden pahalı? Olmaması gerekir. Bunlar zamanla değişecek şeyler ve hala daha kısa zamanda tam şarj olayı yapılamadı. Becerilemeyen şeyden fazla para alınmaması lazım. Araba alacağım ama menzili sınırlı. Fiyatı çok yüksek. Sadece şehir içinde kullanabileceğim. Elektrikli araçların yayılmasını istiyorlarsa çuvaldızı kendilerine batırmalılar bence. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Cihat Küçükay yazdı: Öncelikle aküler pahalı. Daha sonra dediğiniz gibi herşey elektrikli olduğu için sensör-kamera gibi donanımlar bolca kullanılıyor. Araçta mekanik çalışan birşey bırakmıyorlar sanki. Elektrik motoruna gelince, Tesla'da 4 tane var (her tekerde 1 adet), diğer markalarsa tek motor ve aktarma elemanı kullanıyorlar. Üreticinin tercihi tamamen. Teslada sadece 2 motor var. Oda dual motor alırsan. Zaten arabanın adında sonda ek oluyor "Dual"ın kısaltması D Tesla model s 75 : 75 kw Tesla model s 75D: 75 kw dual motor Tesla model s P100D: performans ve dual motor Tesla Model s P100 DL: Dual motor ludicourus mode performans 2 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Elektrikli araçların yayılmasını istiyorlarsa çuvaldızı kendilerine batırmalılar bence. En nihayetinde bir ticaret söz konusu. Yeni bir teknoloji olmasa bile, iki farklı teknolojiyi birleştirerek bize fayda sağlıyorlar ve günümüz şartlarında fiyatlarının görece yüksek olması bana normal geliyor. Belki de normal gelmesine alıştırdılar. Bir motor bir diferansiyeli kara düzen bir birine bağlayabiliriz ama, elektrikli motoru aktarma organlarına bağlamakla iş bitmiyor malum. Kontrol üniteleri, yazılımı vs. hep bilgi isteyen şeyler. Bilgi satıyorlar yani. Hani bir hikaye var ya. Fabrikada üretim yapan makineyi çalıştıramazlar, ustası gelir bir vida ile çalışır hale getirip 100 lira ister. 10 lirası malzeme ve işçilik, 90 lirası ne yapacağını bilmek. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Recep Selim Kaya yazdı: En nihayetinde bir ticaret söz konusu. Yeni bir teknoloji olmasa bile, iki farklı teknolojiyi birleştirerek bize fayda sağlıyorlar ve günümüz şartlarında fiyatlarının görece yüksek olması bana normal geliyor. Belki de normal gelmesine alıştırdılar. Bir motor bir diferansiyeli kara düzen bir birine bağlayabiliriz ama, elektrikli motoru aktarma organlarına bağlamakla iş bitmiyor malum. Kontrol üniteleri, yazılımı vs. hep bilgi isteyen şeyler. Bilgi satıyorlar yani. Hani bir hikaye var ya. Fabrikada üretim yapan makineyi çalıştıramazlar, ustası gelir bir vida ile çalışır hale getirip 100 lira ister. 10 lirası malzeme ve işçilik, 90 lirası ne yapacağını bilmek. Orası öyle de amaç satmak. Kendini pazarlamak değil ki. Şu an tam zamanı. Piyasada elektrikli aracıyla kalıcı yer edinmek isteyen için bulunmaz fırsat. Sektör kimsenin elinde değil. Atı alan üsküdar’ı geçecek ama kendilerini ağırdan satıyorlar. Bu kafayla fosil yakıtla 2050’yi rahat görürüz Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Teslada sadece 2 motor var. Oda dual motor alırsan. Zaten arabanın adında sonda ek oluyor "Dual"ın kısaltması D Tesla model s 75 : 75 kw Tesla model s 75D: 75 kw dual motor Tesla model s P100D: performans ve dual motor Tesla Model s P100 DL: Dual motor ludicourus mode performans 4x4 olanlarda her tekerde bir motor var biliyordum. Düzeltme için teşekkür ederim EVA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 kaç senedir hazır bu anlamadım, ilk çizimlerin de çok dışına çıkmış kabuğu Yorum bağlantısı
Recommended Posts