Ferhat Yavuz 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 Ucuzdan pahalıya doğru gidin önce mazot filtresini değiştirin sonra enjektör temizliği en son turboya baktırın.Sensörleri temizlettirin hava filtresinede bakın. Yorum bağlantısı
Murat Bal 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 Araç arıza ışığını yakıyor mu? Bir hata kodu var mı? Aracın 2bin deviri geçmemesi turbo elektrovanasının sebep olabileceğini unutmayın. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 sizin aracın baska bir yerlerinde sıkıntı var gibi geldi bana. sizde maf map sensörleri varmıdır ki Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 Turbo bitmiş. Bu kadar duman, çekmeyişi, yağlı oluşu. Ötme duymuyor musunuz? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 Turbo bozuk ise sadece siyah duman atar. Eğer enjektör sistemi arızası var ise beyaz gri arası duman atar. Her turbo içinde yağ olmak zorunda. Karter buharı ile içi yağlanır. Turbo en sona bırakılmalı İlave olarak vesgate vanası veya hava hattı, vgt kontrol selenoidi kontrolü gerekiyor. Ehil yerde batırın aracı. Sağını solunu boşa kurcalamasınlar Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 turbo testi zor değil. O kadar dert yapacak turbo zaten kırık felandir. Yağ basıyor ise o sıkıntı mavi duman yapar . Bı obd ile araca bağlanıp turbo basıncı ölçmek zor değil Turbo pallerinde boşluk vs varmı aşırı bakın. Turbonun emme giriş hortumu söküp kolayca kontrol edersiniz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 sıfır enjektörden yana oyumu kullanıyorum. egr vakumu sağlam olarak düşünüyoruz tabii Yorum bağlantısı
Bilal Onbaşı 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 Konuya ilave olarak yazmayı unutmuşum hava akışmetresi yaklaşık 2 aydır bozuk arızalı diye fişi soketini çektik o şekilde kullanıyorum ondan dolayı motor arıza lambasını yakmakda yani bu dumanı ve çekişin düşmesini bu parça yaparmı ? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 e yani. Ezbere yakıt basan araba duman atmasın da ne yapsın 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Şubat 2018 Paylaş 26 Şubat 2018 Konuya ilave olarak yazmayı unutmuşum hava akışmetresi yaklaşık 2 aydır bozuk arızalı diye fişi soketini çektik o şekilde kullanıyorum ondan dolayı motor arıza lambasını yakmakda yani bu dumanı ve çekişin düşmesini bu parça yaparmı ? Aferim sana. Hava akışı ve ısısı ölçülmeyen araç sabit yakıt gönderir. Hava yakıt oranı ayarlanması olmaz, araç fakir ve zengin karışım arasında gider gelir. Finalde motor hasar görür 3 Yorum bağlantısı
Bilal Onbaşı 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 Akışmetreyi söküp içini spreyle temizlettim verdiği hatayı sildirdim ancak problem devam ediyor gibi parça değişimimi gerekiyor ? İş çıkışı mazot filtresi ve akışmetreden alacağım. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 Akismetre degistikten sonra emme manifoldu ve egr sisteminide sokup temizletin derim eger hic temizlenmemisse daha once? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 Maf ı değiştikten sonra EGR ye giden vakum hortumunu ek yerinden çıkarıp körleyin, egr devre dışı kalsın, yalnız egr kapalı olacak, onu kontrol etsinler, kurumdan açık kalıp sıkışmış olmasın. Yorum bağlantısı
Bilal Onbaşı 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 Değerli yorumlarınız için tşkler.Bugün akışmetreyi değiştirdik duman olayını kesti diyebilirim ancak çekiş problemi halen devam etmekde 3 farklı usta turbo dedi yarın turbocuya gidip baktırıcam Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 uzun zaman bu şekilde kullanım iyi olmaz, turbo sağlam çıkacak gibime geliyor, başka şey sebeb sanki... Yorum bağlantısı
Bilal Onbaşı 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 Valla üstadım ne yalan diyim bende öyle düşünuyorum turbonun bugün miline bakdı eleman baya oynuyordu hani 1 milimlik mevzudan bile fazla gibi üstüne birde o kısımlar hep yağ içindeydi hortumu tam şişirmiyordu ne bileyim yaa Yorum bağlantısı
Bilal Onbaşı 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 On 26.02.2018 at 17:56, Sani Gerşon yazdı: Turbo bitmiş. Bu kadar duman, çekmeyişi, yağlı oluşu. Ötme duymuyor musunuz? Ses ötme yok üstad Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Şubat 2018 Paylaş 27 Şubat 2018 Devirli kullan aracı. Bir kaç km. Düşük hızda. Katalitik balçık gibidir şimdi Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 28 Şubat 2018 Paylaş 28 Şubat 2018 10 saat önce, Bilal Onbaşı yazdı: Valla üstadım ne yalan diyim bende öyle düşünuyorum turbonun bugün miline bakdı eleman baya oynuyordu hani 1 milimlik mevzudan bile fazla gibi üstüne birde o kısımlar hep yağ içindeydi hortumu tam şişirmiyordu ne bileyim yaa mil sağa sola yukarı aşşağı oynuyorsa turbo reziyonu veya yenisi ile değişim gerekli .... Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 28 Şubat 2018 Paylaş 28 Şubat 2018 30 dakika önce, Serkan Karakoca yazdı: mil sağa sola yukarı aşşağı oynuyorsa turbo reziyonu veya yenisi ile değişim gerekli .... abi hangi yöne oynamamalı ben söktügümde hafif vardı. yapıldı geldi yine o boslugu var aynı sekilde. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Şubat 2018 Paylaş 28 Şubat 2018 Çok az boşluk olmak zorunda. Yoksa mil yağlanması olmaz. Pervane köşeleri gövdeye sürtmediği sürece sorun yok 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 28 Şubat 2018 Paylaş 28 Şubat 2018 Bir saat önce, Okay Kaygusuz yazdı: abi hangi yöne oynamamalı ben söktügümde hafif vardı. yapıldı geldi yine o boslugu var aynı sekilde. 0.3-0.5 mm oynayabilir onun dışında zaten sıkıntı 35 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Çok az boşluk olmak zorunda. Yoksa mil yağlanması olmaz. Pervane köşeleri gövdeye sürtmediği sürece sorun yok +1 Yorum bağlantısı
Bilal Onbaşı 28 Şubat 2018 Paylaş 28 Şubat 2018 Sağlam bir turbocuya gittim bugün adam allah razı olsun harbi esnaf çıktı ben daha evel turbo yemiştim yan sanayi taktırmıştım 2013-2014'de bugüne kadar boruyu tam şişirmemesinin sebebini turbonun bitik olduğu anlamına gelmez dedi yan sanayiler zaten çok sert bir şişirme yapmaz dedi aldı egr yi közledi takdı araba ciğerleri açıldı sanki anında tepki verdi ve eski randımanını yakaladım ve turbonun bazı hallerde tamirinin mümkün olduğunu söyledi baya bir sohbet ettik velhasıl şu an araç 50 tl ye halloldu.Ancak; katalizörede bir baktır dedi onunda temizliği için bir gün egzoscuya gireceğim tahmini 400 tl gibi rakamlar söylüyolar bursada ikamet ediyorum varsa bu işin ehli uğrayabilirim. Akışmetre değişimi:220 Egr közlem:50 Total:270 tl 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Şubat 2018 Paylaş 28 Şubat 2018 egr yi vakum hortumunu çıkararak iptal et rahat et... Yorum bağlantısı
Recommended Posts