Ebrar Tüfek 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Bugün tekerlere hava basmam gerekti, kapı içerisinde bu bilgiler mevcut, lastiğim 215/65/R16C yüksüz 44 psi, yüklü 49-51 psi yazıyor. Tekerlerin hepsini 40 psi yaptım, bu değerler bana biraz garip geldi. Normal otomobil olmadığı için mi böyle. 44-49-51 psi çok fazla değilmi. 40 psi bastım tekerlerde bi yumuşaklık yada iniklik hissetmedim. Açıkcası fabrika değeri bile olsa 44 psi basmak fazla geldi bana. Ayrıca yüklü 49-51 psi diyor, memlekete giderken bagaj ağzına kadar dolu + 7 yolcu varken (7 yolcu 480 kg yapıyor) Bu lastik 49-51 psi basınçla nasıl dayanacak. C lastik hafif ticari lastiği oluyor ama, araba 2300 kg, 480+ tesisat ile beraber 100 kg bagaj yüküm olsa 2880 kg civarı ağırlık 49-51 psi ile, dağ taş köy yollarında nasıl dayanacak. Ben galiba otomobil lastik basıncına alışkınım, bundan dolayı garipsedim. 32 psi yapardım corollayı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Ebrar Tüfek yazdı: yüksüz 44 psi, yüklü 49-51 psi yazıyor. Tekerlerin hepsini 40 psi yaptım lastikler dış kenarlardan hızla aşınır, kitaoçıktaki değerler esastır. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 4 Aralık 2019 Yazar Paylaş 4 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: lastikler dış kenarlardan hızla aşınır, kitaoçıktaki değerler esastır. Yarın hemen 44 e çıkarayım ozaman. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 16 kişi taşıyan da aynı tip lastik, bir şey olmaz 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Ebrar Tüfek yazdı: Yarın hemen 44 e çıkarayım ozaman. Cruze bile 39 psi. Multivan için 44 normal Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 4 Aralık 2019 Yazar Paylaş 4 Aralık 2019 Ali Darbaz yazdı: Cruze bile 39 psi. Multivan için 44 normal Corollada 32 basıyorduk, otomobil kafasından çıkamadım hala Yorum bağlantısı
Metin Akbal 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 Yanaktan yerde daha riskli. Düşük lastik basıncına yönelik test videosu vardı bulursam atayım. Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 205*65*16 lastiklere yazın 52psi, kışın 45 psi basıyor lastikçi Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Aralık 2019 Yazar Paylaş 5 Aralık 2019 Ahmet Ekici yazdı: 205*65*16 lastiklere yazın 52psi, kışın 45 psi basıyor lastikçi Yarın bende 46 basayım ozaman Araba şuan çok yumuşak 40 psi. 46 48 de sertleşir heralde biraz daha Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 Yüksek basınçtan korkma düşükten kork. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Aralık 2019 Yazar Paylaş 5 Aralık 2019 Evren Erakçora yazdı: Yüksek basınçtan korkma düşükten kork. Yüksek basınç sertleştirdiği için korkuyordum salınım yaparken zıplarmı yada virajda arkası atarmı diye düşünüyordum ama yanlış bildiğim çok şeyin doğrusunu öğrendim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 binek ile van tipi farklılığında konu açılmışken, rot ayarı bunlarda binketen daha çok önemli, ağırlık farkı ile yıpranan parça çok. Kaldı ki bizde periyodik olarak rot ayarına girme alışkanlığımız da yoktur, onu da ihmal etme. Hem yol tutuşa inanılmaz katkısı olur hem de cüzdana Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Aralık 2019 Yazar Paylaş 5 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: binek ile van tipi farklılığında konu açılmışken, rot ayarı bunlarda binketen daha çok önemli, ağırlık farkı ile yıpranan parça çok. Kaldı ki bizde periyodik olarak rot ayarına girme alışkanlığımız da yoktur, onu da ihmal etme. Hem yol tutuşa inanılmaz katkısı olur hem de cüzdana 140 160 civarı titreme başlıyordu 2 hafta önce balans ayarı yaptırdım, bir sorun hissetmedikçe rot balansa gitmiyorum ama tabi doğru değil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 rot başka ama arabasını seven ihmal etmemeli Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Aralık 2019 Yazar Paylaş 5 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: rot başka ama arabasını seven ihmal etmemeli Lastikçilerdeki nitrojen ne oluyor ? Lastiğe mi basıyorlar. Bildiğimiz tüp içerisindeki nos değildir heralde değilmi. Saf oksijen. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 Ebrar Tüfek yazdı: Lastikçilerdeki nitrojen ne oluyor ? Lastiğe mi basıyorlar. Bildiğimiz tüp içerisindeki nos değildir heralde değilmi. Saf oksijen. azot. gazının belirli avantajları var. Onu lastikte kullanıyorlar az ısnınr homojen kalır nem tutmaz gibi, yararının çok fark edilebildği bir örneğe ben rastlamadım. Bir ara çok yaygındı , para da kazandırdı artık mülşteriye hizmet farkı gibi kaldı Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Aralık 2019 Yazar Paylaş 5 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: azot. gazının belirli avantajları var. Onu lastikte kullanıyorlar az ısnınr homojen kalır nem tutmaz gibi, yararının çok fark edilebildği bir örneğe ben rastlamadım. Bir ara çok yaygındı , para da kazandırdı artık mülşteriye hizmet farkı gibi kaldı O gazı yukarıda yazdığım gibi, haram beygirlere doping vermek için kullanabiliyormuyuz peki. Lastikçilerde olanı 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 Ebrar Tüfek yazdı: O gazı yukarıda yazdığım gibi, haram beygirlere doping vermek için kullanabiliyormuyuz peki. Lastikçilerde olanı yok zaten azot yansa idi kızarmış tavuk olurduk hepmiz havanın %76 sı azot Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 5 Aralık 2019 Yazar Paylaş 5 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: yok zaten azot yansa idi kızarmış tavuk olurduk hepmiz havanın %76 sı azot Bir anlık sevindim yahu, pekiiii emmeye delik açıp ince bir hortumu bir ucu manifolda takıp pedalların ordan arabanın içine alsak, ucunu basınçlı ilaçlama kabına takıp, araba giderken kolonya, etil, detailingci izopropil alkolü vs bilimum saçmalığı bassam, kaç saniyede atomlarıma ayrılırım 💀 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 6 Aralık 2019 Paylaş 6 Aralık 2019 Bir anlık sevindim yahu, pekiiii emmeye delik açıp ince bir hortumu bir ucu manifolda takıp pedalların ordan arabanın içine alsak, ucunu basınçlı ilaçlama kabına takıp, araba giderken kolonya, etil, detailingci izopropil alkolü vs bilimum saçmalığı bassam, kaç saniyede atomlarıma ayrılırım [emoji88]Dizelde bu şekilde bir işlem yapamazsın dizel motorlar direkt enjeksiyonludur. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 6 Aralık 2019 Yazar Paylaş 6 Aralık 2019 Furkan Bakırel yazdı: Ebrar Tüfek yazdı: Bir anlık sevindim yahu, pekiiii emmeye delik açıp ince bir hortumu bir ucu manifolda takıp pedalların ordan arabanın içine alsak, ucunu basınçlı ilaçlama kabına takıp, araba giderken kolonya, etil, detailingci izopropil alkolü vs bilimum saçmalığı bassam, kaç saniyede atomlarıma ayrılırım Dizelde bu şekilde bir işlem yapamazsın dizel motorlar direkt enjeksiyonludur. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 6 Aralık 2019 Paylaş 6 Aralık 2019 Sevdim bu taktiği, atmosferik benzinli de deneyeceğim lakin dediğim gibi turbo dizelde emmeyi delip yapamazsın çünkü turbo basıncı yüksek olduğu için hortumu çıkarır bu eleman turbodan önce koydu hortumu fakat kontrolsüz şekilde devir yükseltti çok sakat bence.Direkt enjeksiyon ile pek alakası yokmuş dizel motora kafam basmıyor [emoji846]. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 6 Aralık 2019 Yazar Paylaş 6 Aralık 2019 Furkan Bakırel yazdı: Sevdim bu taktiği, atmosferik benzinli de deneyeceğim lakin dediğim gibi turbo dizelde emmeyi delip yapamazsın çünkü turbo basıncı yüksek olduğu için hortumu çıkarır bu eleman turbodan önce koydu hortumu fakat kontrolsüz şekilde devir yükseltti çok sakat bence.Direkt enjeksiyon ile pek alakası yokmuş dizel motora kafam basmıyor . Yakıt ile bir alakası yok, motora giren havaya karışıyor yakıta değil, kontrolsüz şekilde devir yükselmiyor ki adamın parmağının ucunda tüm sistem. Düğmeye basınca, basınçlı kabın içinden gönderiyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts