İçeriğe Yönlendir

Renault Megane IV - E-Tech | Plug in Hybrid


Furkan Sumer

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

bişi denesem ? 40 la gidicem max? söz


Kamera olacak mı😁

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


F1’den sonrası sizde 😁

f1 de alonso R ye takamadı kupa gitmişti , dert o iş

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Kamera olacak mı😁

insta360 şart

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Yine bir ölü doğum desene 

Çoğu ilde, evden işe gitse geri gelemez.. 

gerek yok ki. benzinle gelir.

Ama dün okuduğum yazıda plug inler hızla geri gidiyor tam elektriğe geçiş var diyordu. satışlar düşüyormuş plug inde.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


bence nissan gibi değil. Nissan gibi olması için gerçekten çok güçlü jeneratöre ihtiyacı olur abi. Yüksek güç gerekince ihtiyacı olacak. O kadar güçlü jeneratörü yok renonun. o zaten seri hibrit diye geçiyor. Reno seri-paralel diye geçiyor. 
 

 

 

hayır aynılar nissanla, zaten ortaklar hala, renoda mild hibrit olan 1.3 tce versiyonlarda var onlar başka, ama tam hibrit olan tamamen aynı, austral 200 hp kaşkay 187 hp sanırım, 2 side 3 silindir turbo motor kullanıyor, tamamen aynılar, motor kısmında fark var, nissan 1.5 turbo, reno 1.2 turbo, fakat reno daha güçlü ve daha lüks sanırım, ağırlık yine renoya kaymış gibi, daha önce bunu nissan leaf ta kullanmıştı, fikir babası nissan sanırım.

 

yalnız bu sistem fazla karışık, ayrıca ani sollamalarda ufacık pil anında bitecektir sonra motor tüm gücünü invertere yükleyecek falan, sevmediğim bazı noktaları var, yaptığı tasarrufta aman ama değil gibi, yani yine aynı noktayamı geldik, güçlü bir benzinli araç zaten aynı yakıyor gibi, aman aman yaktı farkı yok, eee ne anladım ben bu işten, yok aga yine olmayacak gibi bu iş, kaldıkmı yine tam benzili yada tam elektriğe, en güzeli kona full elektrik almak yada kilyoda kalmak, bak yinehevesim kaçtı :angry:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

f1 de alonso R ye takamadı kupa gitmişti , dert o iş

insta360 şart


iphone mini var çekersen latte var içersen :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

 

hayır aynılar nissanla, zaten ortaklar hala, renoda mild hibrit olan 1.3 tce versiyonlarda var onlar başka, ama tam hibrit olan tamamen aynı, austral 200 hp kaşkay 187 hp sanırım, 2 side 3 silindir turbo motor kullanıyor, tamamen aynılar, motor kısmında fark var, nissan 1.5 turbo, reno 1.2 turbo, fakat reno daha güçlü ve daha lüks sanırım, ağırlık yine renoya kaymış gibi, daha önce bunu nissan leaf ta kullanmıştı, fikir babası nissan sanırım.


değiller abi. Renonun elektrik motoru 68 beygir. Bu güçle koca araba nasıl gidecek. Nissanda arabayı götüren sadece elektrik motoruydu. Reno’da seri paralel durum olduğu için total gücü reno’da 200 beygire çıkıyor. Nissan gibi olsa F1 şanzımana ihtiyaç duymaz zaten


 

Bu da sistemi biraz açıklayan yazı

 

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/renaults-new-hybrid-tech-uses-formula-1-expertise

 

6D78168D-8567-4D9A-B7FC-5CCD137C8FB8.jpeg

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


değiller abi. Renonun elektrik motoru 68 beygir. Bu güçle koca araba nasıl gidecek. Nissanda arabayı götüren sadece elektrik motoruydu. Reno’da seri paralel durum olduğu için total gücü reno’da 200 beygire çıkıyor. Nissan gibi olsa F1 şanzımana ihtiyaç duymaz zaten


 

Bu da sistemi biraz açıklayan yazı

 

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/renaults-new-hybrid-tech-uses-formula-1-expertise

 

 

hımmm, biraz daha ders çalışayım o zaman :)

 

baktım, sen eski duruma bakmışsın galiba ama emin olamadım, clioda capturda öyle evet ama bunlar farklı sanki, Mehmet hoca el atsın konuya...

sanki nissanda şanzıman yok gibi, o zaman iş değişir, tam net bilgi bulamadım...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

hımmm, biraz daha ders çalışayım o zaman :)

 

baktım, sen eski duruma bakmışsın, clioda capturda öyle, bunlar farklı, austral ve kaşkay aynı, ikiside f1 olayını kullanıyor oda başka bir durum


Tamam. Yine soruyorum abi. 68 beygirlik elektrik motoruyla bu araba nasıl 200 beygirlik oluyor :) 

 

1.2 motorlu versiyonun teknik verileri abi. 
 

https://www.auto-data.net/tr/renault-austral-1.2-199hp-e-tech-full-hybrid-automatic-46669
 

nissan’ın olayı çok başka. O olayda elektrik motoru gücü ne kadarsa araba da aynı güçte oluyor. Benzinli motor gücü hiç hesaplanmıyor. Altta linkteki

 

https://www.auto-data.net/en/nissan-qashqai-iii-j12-1.5-vc-t-190hp-e-power-automatic-46241

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Tamam. Yine soruyorum abi. 68 beygirlik elektrik motoruyla bu araba nasıl 200 beygirlik oluyor :) 

 

1.2 motorlu versiyonun teknik verileri abi. 
 

https://www.auto-data.net/tr/renault-austral-1.2-199hp-e-tech-full-hybrid-automatic-46669
 

nissan’ın olayı çok başka. O olayda elektrik motoru gücü ne kadarsa araba da aynı güçte oluyor. Benzinli motor gücü hiç hesaplanmıyor. Altta linkteki

 

https://www.auto-data.net/en/nissan-qashqai-iii-j12-1.5-vc-t-190hp-e-power-automatic-46241

haklısın bu durumda, şimdi motor vs örneklerini buldum, motoru hadi geçtim diğer kısım çok farklıymış, bu durumda renoda elektrik motoru bildiğimiz hibrit gibi, cliodaki gibi motor normal olarak şanzımana bağlı ama jenaratörde var, aktarmaya motor direk bağlı vs. kaşkay öyle değilmiş, bu durumda kaşkayı liste başı yaptım :)

nissan renoyla ayrılma yolunda, sanırım bu sistemi renoya vermedi belkide, motoruda farklı zaten, 1.5 turbo başka bir alet...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

haklısın bu durumda, şimdi motor vs örneklerini buldum, motoru hadi geçtim diğer kısım çok farklıymış, bu durumda renoda elektrik motoru bildiğimiz hibrit gibi, cliodaki gibi motor normal olarak şanzımana bağlı ama jenaratörde var, aktarmaya motor direk bağlı vs. kaşkay öyle değilmiş, bu durumda kaşkayı liste başı yaptım :)

nissan renoyla ayrılma yolunda, sanırım bu sistemi renoya vermedi belkide, motoruda farklı zaten, 1.5 turbo başka bir alet...


sistemi vermesine gerek yokki abi. 200 yıldır bilinen tren sistemi. Nissan değişik şeyler deniyor. Patlamasa bari :) 

 

Hibrit olaylarında seçenek çok. Kulağı 50 şekille tutabiliriz. Herkes kendi tutturduğu şekilde deniyor bir şeyler. Reno da yardırıyor tabi. Her türlüsü var renoda. 
 

 Hayır benim anlamadığım şu. Hani 2030’da bu motorlar bitecekti. Tam elektrikli olacaktı. Ne diye hibritle uğraşıyorlarki. Kendileri de inanmıyor heralde :) bak toyota ne diyor? Tam elektrik işi öyle hemen olmaz. Daha çok var diyor.
 

Japonsun sen bi kere. Akıllı adamsın diye boşuna demiyoruz :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


sistemi vermesine gerek yokki abi. 200 yıldır bilinen tren sistemi. Nissan değişik şeyler deniyor. Patlamasa bari :) 

 

Hibrit olaylarında seçenek çok. Kulağı 50 şekille tutabiliriz. Herkes kendi tutturduğu şekilde deniyor bir şeyler. Reno da yardırıyor tabi. Her türlüsü var renoda. 
 

 Hayır benim anlamadığım şu. Hani 2030’da bu motorlar bitecekti. Tam elektrikli olacaktı. Ne diye hibritle uğraşıyorlarki. Kendileri de inanmıyor heralde :) bak toyota ne diyor? Tam elektrik işi öyle hemen olmaz. Daha çok var diyor.
 

Japonsun sen bi kere. Akıllı adamsın diye boşuna demiyoruz :) 

petrol bitene dek bu iş devam eder, pil olayında devrimsel birşeyler bulmaları lazım, hammadde olarak çine bağımlılar, şuan çin ve rus bir olsun, dünya duman olur zaten, geriye kalan krtik madenlerse bizde :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Cihangiroğlu yazdı:

 

hayır aynılar nissanla, zaten ortaklar hala, renoda mild hibrit olan 1.3 tce versiyonlarda var onlar başka, ama tam hibrit olan tamamen aynı, austral 200 hp kaşkay 187 hp sanırım, 2 side 3 silindir turbo motor kullanıyor, tamamen aynılar, motor kısmında fark var, nissan 1.5 turbo, reno 1.2 turbo, fakat reno daha güçlü ve daha lüks sanırım, ağırlık yine renoya kaymış gibi, daha önce bunu nissan leaf ta kullanmıştı, fikir babası nissan sanırım.

 

yalnız bu sistem fazla karışık, ayrıca ani sollamalarda ufacık pil anında bitecektir sonra motor tüm gücünü invertere yükleyecek falan, sevmediğim bazı noktaları var, yaptığı tasarrufta aman ama değil gibi, yani yine aynı noktayamı geldik, güçlü bir benzinli araç zaten aynı yakıyor gibi, aman aman yaktı farkı yok, eee ne anladım ben bu işten, yok aga yine olmayacak gibi bu iş, kaldıkmı yine tam benzili yada tam elektriğe, en güzeli kona full elektrik almak yada kilyoda kalmak, bak yinehevesim kaçtı :angry:

 

Turbo benzinli direk enjeksiyonlu iyidir abi o açıdan bakınca.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Murat Sahın yazdı:

 

Turbo benzinli direk enjeksiyonlu iyidir abi o açıdan bakınca.

doğrudur, neyseki şuanki aracım onlar kadar yakıyor, hacim dışında bana bir faydası yok bu 2 aracın.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...