Metin Uzunoğlu 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Ağır hasarlı araçlar ile ilgili düzenleme geliyor. Ağır hasar almış araçlarla ilgili olarak Hazine ve Maliye Bakanlığı, Ulaştırma Bakanlığı ve Ticaret Bakanlığı ile İstanbul Motorlu Araç satıcılar Derneği (İMAS) yürüttüğü çalışmaya göre her yıl ortalama 40 bin araç ağır hasarlı oluyor bunun 1500'ü perte ayrılıyor geriye kalan tamir edilip satılıyormuş. Bununla ilgili çalışmalar yapılıyormuş. Eğer çalışmalar sonuçlandırılıp uygulamaya konulursa bizler için iyi olacak. http://m.haber7.com/amphtml/ekonomi/haber/2945454-bakanlik-surpriz-genelge-yayinladi-hasar-kayitli-araclarla-ilgili-onemli-gelisme Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Sn Hocam link vs gözükmüyor mesajda. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 21 Şubat 2020 Yazar Paylaş 21 Şubat 2020 Sinan Akgöl yazdı: Sn Hocam link vs gözükmüyor mesajda. Şimdi düzenledim. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 “iki çözüm önerisi getirdiklerinin bunların ise birincisinin bu tarz araçların trafiğe çıkmadan önce TÜVTÜRK gibi ağır hasarlı araçlara yönelik de açılacak muayene istasyonlarında yapılacak ciddi kontroller sonrası trafiğe çıkıp çıkamayacağına karar verilmesi gerektiğini belirtti.” Demiştim. Bakanlık bizim forumu okuyor galiba. Yada içimizde bakanlık adına çalışan biri yada birileri var. 3 Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Gökhan Albayrak yazdı: “iki çözüm önerisi getirdiklerinin bunların ise birincisinin bu tarz araçların trafiğe çıkmadan önce TÜVTÜRK gibi ağır hasarlı araçlara yönelik de açılacak muayene istasyonlarında yapılacak ciddi kontroller sonrası trafiğe çıkıp çıkamayacağına karar verilmesi gerektiğini belirtti.” Demiştim. Bakanlık bizim forumu okuyor galiba. Yada içimizde bakanlık adına çalışan biri yada birileri var. Bizim insalarımız malesef oralarda da tanıdık mafya rüşvet olayı sokup yine işlerini hallederler.Para kazanıp insanları kandıracam diye araçları 4 tekerli tabuta dönüştüren vatandaşlara Daha caydırıcı cezalar lazım. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 22 Şubat 2020 Yazar Paylaş 22 Şubat 2020 Gökhan Albayrak yazdı: Demiştim. Bakanlık bizim forumu okuyor galiba. Yada içimizde bakanlık adına çalışan biri yada birileri var. Keşke her konuda "bizim forumu" okusalar, önerdiğimiz çözümleri uygulasalar canım Türkiyemin bir çok sorunu çözülür. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 bunun sonu perti trafiğe sokarken extra vergiden geçebilir 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 22 Şubat 2020 Yazar Paylaş 22 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: bunun sonu perti trafiğe sokarken extra vergiden geçebilir Aynen TUV demek vergi demek. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: bunun sonu perti trafiğe sokarken extra vergiden geçebilir Piyasa artar. Fiyatları uçurur. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Sefa Çelik yazdı: Kelimelerin içinin boşaltılmaması, gerçek anlamlarıyla kullanılması taraftarıyım. Pert damgası yiyen trafiğe çıkamamalı. Tamirat sonrası trafiğe çıkabilecek düzeydeyse pert denmemeli. Ağır hasar tabiri sigortanın ödediği tutara göre değil, aracı araç yapan asli parçaların gördüğü zarara göre kullanılmalı. Ek bilgi olsun. Önceden “Pert” diye gelen sorgulama mesajları insanlar üzerinde olumsuz etki bıraktığı için “Ağır Hasar” olarak düzenlenmiş. Yani sonradan satışın rahat yapılabilmesi için. Bu bilgiyi “Sekiz Silindir” youtube kanalında bir videodan öğrenmiştim. Anlatan bir sigortacıydı. Yorum bağlantısı
Murat Gedik 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Acaba gelişmiş ülkelerde uygulama nedir? Onların uygulamaları bizim ülkemizde uygulanabilir mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Murat Gedik yazdı: Acaba gelişmiş ülkelerde uygulama nedir? Onların uygulamaları bizim ülkemizde uygulanabilir mi? Onlarda doğru dürüst tamir bile yok. Hasar alırsa, parasını ödeyip çöpe atıyorsun.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Hasar, ağır hasar ve pert tanımları yeniden yapılmalı. Pert, hasar tutarına göre değil, hasar çeşidine ve boyutuna göre belirlenmeli. pert araçlar tekrar trafiğe çıkamamalı Ağır hasarlı araçlar, hasar detayı ile muayeneye sunulmalı ve hasar alan noktaları tek tek incelenerek onaylanırsa trafiğe çıkabilmeli. Bu kontrollere airbagler, diğer beyinler de dahil edilmeli. 7 Yorum bağlantısı
Ali Gök 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Bence işi çözmez. ülkemizde rüşvet verip muayneden geçmemesi gereken arabayı geçirip yine satarlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Ali Gök yazdı: Bence işi çözmez. ülkemizde rüşvet verip muayneden geçmemesi gereken arabayı geçirip yine satarlar. Görmediğimden duymadığımdan soruyorum Tüvtürk’de rüşvet ile iş yürüyor mu şu an? Olabiliyor mu öyle bir şey? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Mustafa Arıkan yazdı: Tüvtürk’de rüşvet ile iş yürüyor mu şu an? Olabiliyor mu öyle bir şey? Rüşveti bilemem ama hatırla yürüyor.. Sonuçta orada çalışan insanlar birilerinin tanıdığı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Görmediğimden duymadığımdan soruyorum Tüvtürk’de rüşvet ile iş yürüyor mu şu an? Olabiliyor mu öyle bir şey?Her insanın bir değeri vardır. Kimi az kimi çok Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Servet Aydın yazdı: Her insanın bir değeri vardır. Kimi az kimi çok Çok yanlış. Ben kesinlikle böyle düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Gök 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Mustafa Arıkan yazdı: Görmediğimden duymadığımdan soruyorum Tüvtürk’de rüşvet ile iş yürüyor mu şu an? Olabiliyor mu öyle bir şey? Bacanağım ön camında 4 numara film olan fren merkezi patlak freni tutmayan egzozu dağları inleten lastiklerinin telleri gözüken opel vectrayı 100 lira ile geçirdi satış verdi sonra Ben imkansız boşa uğraşma çıkma fren merkezi bul filmi egzozu sök bide çıkma lastik bul götür dedim ne gerek var bacanak uğraşmaya yarın hallederim dedi sonda bayi takasa bugün olursa olur diyince öğleden sonra randevusuz geçirdiler hemde Farlar da xenonda vardı 😂aklıma şimdi geldi sislerde de sarı iğrenç başka bişey 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Bu düzenleme kasko ve trafik sigortası aracılığıyla ağır hasar ve pert kararı olan araçlar için sanırım. Peki kayıtsızlar onlar rahatça yine piyasaya sürülür 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Metin Uzunoğlu yazdı: bizler için iyi olacak iyisini kötüsünü bilmem de, kabaca ilk aşamada kasko primleri yükselir, 2. el rakamlarına %5-10 artış getirir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Kasko primleri umulandan çok fazla artar. Şu an araç hurdaları çok iyi paraya satılıyor. Aksi durumda kiloyla satılır heralde. Yada sadece çıkmacılar alır. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 artan poliçe rakamı üzre kasko yaptırılmaz, acetalar kapatılır, sonra zorunlu trafiğe ek zorunlu kasko yapılarak direkt vergi dairesinden sigorta poliçesi kesimi de başlayabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: artan poliçe rakamı üzre kasko yaptırılmaz, acetalar kapatılır, sonra zorunlu trafiğe ek zorunlu kasko yapılarak direkt vergi dairesinden sigorta poliçesi kesimi de başlayabilir. Mtv'ye eklesinler diyorsun yani Yorum bağlantısı
Recommended Posts