Servet Aydın 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 130 bg iki aracın birinde accelator ayarı ile oynanarak ciddi serilik kazanıabiir. Ebrar, 0 100 kaç saniye ve araç kaç kg? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Ebrar Tüfek yazdı: stroker adı altında stroker anlamı piston uzatan kitlerdir, blok genişletmez?= Ebrar Tüfek yazdı: Atmosferiği nasıl yapıyorsunuz ? hereşyi yazamıyoruz 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Audi a6 C4/A4 kasa 2.5 tdi motorun silindir çapları ile seninki uyuyor mu bir incelemek lazım. 2.5 tdi olarak 83mm e kadar pistonu varmış 5 silindir 20v olarak. http://techtonicstuning.com/main/index.php?main_page=product_info&cPath=3_147_684_1226&products_id=3245 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 senin cevabın burada burada km mil , bu adamın sitesinde gerekli parcalarda var Servet Aydın yazdı: 130 bg iki aracın birinde accelator ayarı ile oynanarak ciddi serilik kazanıabiir. Ebrar, 0 100 kaç saniye ve araç kaç kg? araç 2200 kg 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Transporter T5 le yapılan bır kazaya denk geldım aynı yerde bende zamanında torosla kaza yapmısdım , t5 önce elektrik diregigine vurdu direk agaçdı 3 e bölündü onu gecdı briket bahce duvarına onuda gecdı sonra atölyö duvarına onuda gecdi sürücü kapıyı açdı indi kapı tık tık acılıp kapanıyordu önden vurunca motoru aşagı geri bırakmıs motor kabıne gelmeyınce sürücü bölgesi saglamdı ozamandan beri takdir ederim aracı 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 sadece yazılım ile 40 hp biraz zor kaldı ki araba kaç yaş ve kaç km de 130 luk halinden eser kalmamış olabilir... tabii geçmişi iyi ise formu korunmuş olabilir bence 200 hp (180-200 hp civarı) için motor içine falan gerek yok, sadece turboyu hybridleyip bile bu verileri rahatça alabilirsin(tabii yazılımının güncellenmesi gerekecek) +200 için ise big cooler + hybrid turbo + big enjektör gerekir.. ve tabi bir noktadan sonra baskı kaçıracak bronz baskı takman gerekecek... bu işin sonu yok maalesef ama ne yaparsan yap binek arabadan alındığı kadar kolay güç alamayacaksın aracın ağırlığı artı aerodynamic yapısı nedeniyle işin bir tık daha zor. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Nisan 2020 Yazar Paylaş 15 Nisan 2020 Erkan Işık yazdı: Zaten 210 basıyor senin araba ve osüratle devam edebılıyor daha nereye gideceksin ayamı Senin dedigin olayı hesaplamasını yapacak mühendis lazım veya onno usta tarzı usta lazım Polis silah taşıyor diye hergün adam mı vuruyor abi, ayağının altında dursun bırak illa uçmak zorunda değilsin. 2 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Nisan 2020 Yazar Paylaş 15 Nisan 2020 Servet Aydın yazdı: 130 bg iki aracın birinde accelator ayarı ile oynanarak ciddi serilik kazanıabiir. Ebrar, 0 100 kaç saniye ve araç kaç kg? 2274 kg, ama bagaj boyutunda kabin ses sistemi yakıt ve ben ile beraber 2500 e yakın 2470 falan. 0 100 13 saniye civarı. Ama arabada hiç sağırlaşma, boşluk yok 0 dan 220 ye kadar kesintisiz hızlanıyor. Çağlar Bayur yazdı: stroker anlamı piston uzatan kitlerdir, blok genişletmez?= hereşyi yazamıyoruz 4 mm büyütüyorlar pistonu 28 e çevirirken, türkiyedeki piyasa dilinde tabiri ile yazdım ben Sinan Akgöl yazdı: Audi a6 C4/A4 kasa 2.5 tdi motorun silindir çapları ile seninki uyuyor mu bir incelemek lazım. 2.5 tdi olarak 83mm e kadar pistonu varmış 5 silindir 20v olarak. http://techtonicstuning.com/main/index.php?main_page=product_info&cPath=3_147_684_1226&products_id=3245 T5 de 81.5 mm, diğerlerine bakmadım, 3.0 da 83.5 mm. Erkan Işık yazdı: Transporter T5 le yapılan bır kazaya denk geldım aynı yerde bende zamanında torosla kaza yapmısdım , t5 önce elektrik diregigine vurdu direk agaçdı 3 e bölündü onu gecdı briket bahce duvarına onuda gecdı sonra atölyö duvarına onuda gecdi sürücü kapıyı açdı indi kapı tık tık acılıp kapanıyordu önden vurunca motoru aşagı geri bırakmıs motor kabıne gelmeyınce sürücü bölgesi saglamdı ozamandan beri takdir ederim aracı Anlat abi anlat, youtube da 2.5 motorunu söken beyefendi yüzünden t5 piyasasını düşürecekler yoksa. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Ebrar Tüfek yazdı: 2274 kg, ama bagaj boyutunda kabin ses sistemi yakıt ve ben ile beraber 2500 e yakın 2470 falan. 0 100 13 saniye civarı. Ama arabada hiç sağırlaşma, boşluk yok 0 dan 220 ye kadar kesintisiz hızlanıyor. 4 mm büyütüyorlar pistonu 28 e çevirirken, türkiyedeki piyasa dilinde tabiri ile yazdım ben T5 de 81.5 mm, diğerlerine bakmadım, 3.0 da 83.5 mm. Tamam işte cc büyütme yerine turbo yazılımı kaldıracak şekilde forgetlemek en mantıklısı. Ki a6 ilk jenarasyonun 2.5 sıralı 5 20v motorunu bir incelemek lazım. Yağ pompası büyük enjektör sonrası mazot pompası vs ekstralarda cabası. Bmw'deki stroker modu m bloklarda kolay. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Nisan 2020 Yazar Paylaş 15 Nisan 2020 Erkan Işık yazdı: senin cevabın burada burada km mil , bu adamın sitesinde gerekli parcalarda var Kanalı bir inceleyeyim. 2.0 lar 2.5 dan daha güzel motorlar. Keşke bizimkide 2.0 olsaymış ciğerini alırdık ozaman. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 (düzenlendi) 130 luk ların motoru zor motor kur olmuş 7,5 lira hyundai benzinli rektefesi olmus 7000 lira begenmeyen sıfır alır salla elde olan bu her malın degeri vardır , 102 likler piyasanın tutma sebebi sıkıstırma az buda rektefe ömrü uzun gitmesi birde yakıtın 2,5 göre biraz az olması 102 leri benım t4 le 102 ps benımkıde cok rahat gecıyorum :)) rampada düzde 15 Nisan 2020 tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Satıp 3.2 V6 Multivan alsan çok daha karlı olur Ebrar, ben yazılım atmaktan çekindim ne kadar motorum ve şanzımanım yeni olsa da. 450nM torka kadar dayanımlı üstündeki 09K Aisin, ufak oynama yapmayı düşündüm ama gözüm kesmedi. T5 parçaları pahalı. Bu haliyle bana yetiyor. Sıkıştırma değişecek yeni yazılım isteyecek, sağlam birini de bulmak lazım. Motor içini ellemeyip turbo enjektör yapsan çok rahat edersin. Emre Öğüt yazdı: sadece yazılım ile 40 hp biraz zor Orjinali 102 beygir Caddy'de stage 1 yazılım ile 185 beygir alınıyor, DPF-EGR iptali ile 210. Revo stage 1 ile 190bhp/420nM alıyor Caddy'de. Araç DSG'li ayrıca. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Nisan 2020 Yazar Paylaş 15 Nisan 2020 Sinan Akgöl yazdı: Tamam işte cc büyütme yerine turbo yazılımı kaldıracak şekilde forgetlemek en mantıklısı. Ki a6 ilk jenarasyonun 2.5 sıralı 5 20v motorunu bir incelemek lazım. Yağ pompası büyük enjektör sonrası mazot pompası vs ekstralarda cabası. Bmw'deki stroker modu m bloklarda kolay. Zaten cc büyütme işi servet abi su kanalları çok yakın dediği için iptal oldu, 174 lük turbo şart zaten, egr yok, katalizörü de sökeceğim. Yağ ve mazot pompası bayaa pahalıdır heralde. Arabanın motor içi tamir rektefiye görmemiş, bekliyorum biyerine birşey olsun da kapağı açalım diye. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Zaten cc büyütme işi servet abi su kanalları çok yakın dediği için iptal oldu, 174 lük turbo şart zaten, egr yok, katalizörü de sökeceğim. Yağ ve mazot pompası bayaa pahalıdır heralde. Arabanın motor içi tamir rektefiye görmemiş, bekliyorum biyerine birşey olsun da kapağı açalım diye. Arabaya birşey olmasın sen dua et 500 bıne kadar yolu var :)) sana 30 bınden ses verir en az Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Nisan 2020 Yazar Paylaş 15 Nisan 2020 Yusuf Berke yazdı: Satıp 3.2 V6 Multivan alsan çok daha karlı olur Ebrar, ben yazılım atmaktan çekindim ne kadar motorum ve şanzımanım yeni olsa da. 450nM torka kadar dayanımlı üstündeki 09K Aisin, ufak oynama yapmayı düşündüm ama gözüm kesmedi. T5 parçaları pahalı. Bu haliyle bana yetiyor. Sıkıştırma değişecek yeni yazılım isteyecek, sağlam birini de bulmak lazım. Motor içini ellemeyip turbo enjektör yapsan çok rahat edersin. Orjinali 102 beygir Caddy'de stage 1 yazılım ile 185 beygir alınıyor, DPF-EGR iptali ile 210. Revo stage 1 ile 190bhp/420nM alıyor Caddy'de. Araç DSG'li ayrıca. Ne yaptın abi 3.2 v6 350 bin liradan pahalı, o kadar param olsa buraya konu açmazdım zaten bende senin yerinde olsam şanzımandan korkup yazılım vs işine girmezdim, benimki manuel. Turbo kesin değişecek de enjektör konusunda samsunda anlayan usta yok pd enjektörünü bilmiyor kimse, ankaraya gitmesi gerekiyor ona da güvenemiyorum. 2.0 caddy çok ayrı bir dünya, galiba 140 lığın kısılmış hali yazılımı attığın gibi yarış atına dönüyor, beni bitanesi paramparça etmişti ordan biliyorum. Erkan Işık yazdı: Arabaya birşey olmasın sen dua et 500 bıne kadar yolu var :)) sana 30 bınden ses verir en az Yusuf abi 6 7 bin harcamış şimdiki kur ile olsa olsa 10 kağıt eder abi, minimum 30 luk ne masraf açacak dükkan zaten benim, parça distribütörü de tanıdık 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Heh bende Erkan abinin dediğini dicektim. Açmaya değil açmamaya niyetlen Olunca bir bakılır daha 263k hiç birşey uzun yolda hele. 2 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Senin aracın için degişecek parcalar yazılmıs burada https://www.darksidedevelopments.co.uk/transporter-t5-recovery-truck-2-5-tdi-bnz/ 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Sitenin degişdiklerini bir kat hesap yapdım 4500 sterlin dahaeksik parçalar var 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 15 Nisan 2020 Paylaş 15 Nisan 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Ne yaptın abi 3.2 v6 350 bin liradan pahalı, o kadar param olsa buraya konu açmazdım zaten bende senin yerinde olsam şanzımandan korkup yazılım vs işine girmezdim, benimki manuel. Turbo kesin değişecek de enjektör konusunda samsunda anlayan usta yok pd enjektörünü bilmiyor kimse, ankaraya gitmesi gerekiyor ona da güvenemiyorum. 2.0 caddy çok ayrı bir dünya, galiba 140 lığın kısılmış hali yazılımı attığın gibi yarış atına dönüyor, beni bitanesi paramparça etmişti ordan biliyorum. İlk gördüğüm ilan 60 veya 70 bindi, 2006 model 3.2 Business paket gri Multivan. Hayalimdir o altı silindir homurdaması PD enjektörler sağlamdır, sesli meslidir ama. Senin şanzımanın 0A5, 500nM torka dayanıklı. Şanzımanın rahat kaldıracaktır. 2004 sonrası tüm R5 ve V6 motorlu T5'lerde 0A5 6 ileri şanzıman var. Videoyu çevirdim, Caddy için 3 çıkışta 2.0 TDI var: 75-102-150 ve hepsi aynı deniyor. Videodaki araba 102 beygir çünkü 150'de DSG yok. İçim rahat Caddy'deki yazılımda. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Nisan 2020 Paylaş 16 Nisan 2020 Servet Aydın yazdı: 130 iken 170 olmaz. Olamaz. Mekanik işlem gerekir. Ölümüne yakıt açılmış belli ki. Motoru öldürecek her şey hazır demekki. o motora özle bir durummu? 4 silindir140 hp PD motor 170 hp olabiliyor stage 1 yazılım ile. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Nisan 2020 Paylaş 16 Nisan 2020 Ebrar Tüfek yazdı: 4 mm büyütüyorlar pistonu 28 e çevirirken, türkiyedeki piyasa dilinde tabiri ile yazdım ben soğuk pres te yapan var, neler yok ki.. macera dolu sanayi 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 16 Nisan 2020 Paylaş 16 Nisan 2020 Yusuf Berke yazdı: Satıp 3.2 V6 Multivan alsan çok daha karlı olur Ebrar, ben yazılım atmaktan çekindim ne kadar motorum ve şanzımanım yeni olsa da. 450nM torka kadar dayanımlı üstündeki 09K Aisin, ufak oynama yapmayı düşündüm ama gözüm kesmedi. T5 parçaları pahalı. Bu haliyle bana yetiyor. Sıkıştırma değişecek yeni yazılım isteyecek, sağlam birini de bulmak lazım. Motor içini ellemeyip turbo enjektör yapsan çok rahat edersin. Orjinali 102 beygir Caddy'de stage 1 yazılım ile 185 beygir alınıyor, DPF-EGR iptali ile 210. Revo stage 1 ile 190bhp/420nM alıyor Caddy'de. Araç DSG'li ayrıca. 2.0tdi caddylerden bu değerler alınabilir çünkü motor alt yapısı müsait ve en önemlisi 102 hp gibi aşırı kısılmış bir şekilde satılıyor. Normal bir araçla karşılaştırılması yanlış olur. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Nisan 2020 Paylaş 16 Nisan 2020 o motora özle bir durummu? 4 silindir140 hp PD motor 170 hp olabiliyor stage 1 yazılım ile.Şu hpleri neyle hesap ediyorlar bi bulamadım şu fani dünyada Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Nisan 2020 Paylaş 16 Nisan 2020 dinamometre ile ölçüyorlar? sonuçta yüzde kaç kazandığı önemli olan. Yorum bağlantısı
Recommended Posts