Tansu Kalafatoğlu 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Metin Akbal yazdı: Var. Ama sen yapmazsın Serum hortumu mu 😁 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Serum hortumu mu [emoji16]Satıp VAG almak [emoji16] 1 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Metin Akbal yazdı: Satıp VAG almak Vag istanbulda 3,5 yakıyor mu Yorum bağlantısı
Ali Gök 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Metin Akbal yazdı: Bu aralar arabayı kurcalama hevesimin azaldığını düşünmeye başladım ben silecek suyunu doldurdum bu hafta çok ilgilendim sanırım 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Vag istanbulda 3,5 yakıyor mu [emoji4] Lastik havası 40 ve sıcak motor olmak kaydıyla 2.5 bile yakar [emoji16] ben silecek suyunu doldurdum bu hafta çok ilgilendim sanırım:nargile:Elindekinin detaylarını bilsen üff. Aya çıkan ilk Türk olma ihtimalin %99. 2 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Önceki aracım VW Bora idi. 2005 model olmasına rağmen 2013 Corolladan daha sessizdi. [emoji4] Bora çok büyük mühendislik ve kalite içeren bir arabaydı.Çok başkaydı 2002 öncesinin yalıtımı daha güzeldi çok sessiz araçtı . Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Toyata hâlâ kapı yapmayı bilmiyormuş bu kadar mı vasat olur bir kapı 90 lı yıllardaki Corolla ne ise sıfırı da aynı hiçbir değişiklik yok . Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hadi canım....😃😅 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2020 Paylaş 17 Ekim 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Gelmiş geçmiş en iyi reklamlardan biri. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 17 Ekim 2020 Paylaş 17 Ekim 2020 Metin Uzunoğlu yazdı: Hadi canım....😃😅 Valla abartısız öyle 😁 Bora arabam da 190 'la giderken (ertesi gun mesaiye yetişecektik) hanım yanımda uyurdu 😁 Bora yı satmaya gittiğim gün (notere yetismemiz lazımdı yoksa o hızlara asla çıkmam) arkada mesai arkadaşıma sordum kaçla gidiyoruz tahmin et dedim en fazla 120 dedi, iyi dedim kadrana sakın bakma dememle korkudan koltuğa yapışıp kemeri takması bir oldu. Hatta hanım sıfır Astra J yi alınca bu arabada adrenalin tavan yapıyor hızlı gittiğini anlıyorsun dedi. 2 Yorum bağlantısı
Burak Uzel 17 Ekim 2020 Yazar Paylaş 17 Ekim 2020 Valla abartısız öyle [emoji16] Bora arabam da 190 'la giderken (ertesi gun mesaiye yetişecektik) hanım yanımda uyurdu [emoji16] Bora yı satmaya gittiğim gün (notere yetismemiz lazımdı yoksa o hızlara asla çıkmam) arkada mesai arkadaşıma sordum kaçla gidiyoruz tahmin et dedim en fazla 120 dedi, iyi dedim kadrana sakın bakma dememle korkudan koltuğa yapışıp kemeri takması bir oldu. Hatta hanım sıfır Astra J yi alınca bu arabada adrenalin tavan yapıyor hızlı gittiğini anlıyorsun dedi.Ahh Bora ahhh. Hakkat güzel konforlu arabaydı. Benim hanım da uzun yolda Borada uyurdu. Corollada uyuyamıyor.Ama yalıtım işe yaradı, yalıtım sonrası araçla hızlı gittiğimi daha az anlıyorum. Önceden 110-120 kendini belli ediyor, 120 sonrası yoruyordu. şuan bir bakıyorum 150ye dayanmışım haberim yok, ayağımı gazdan çekiyorum hemen. 1 Yorum bağlantısı
Burak Uzel 17 Ekim 2020 Yazar Paylaş 17 Ekim 2020 Toyata hâlâ kapı yapmayı bilmiyormuş bu kadar mı vasat olur bir kapı 90 lı yıllardaki Corolla ne ise sıfırı da aynı hiçbir değişiklik yok .Hocam sadece Toyota değil, C, D hatta E segmentlerin bile tüm araçların kapısı böyle. Daha fazlasını beklemeyin. En iyisinde o muşammanın kapattığı delikleri plastik kapakla kapatıyorlar, dış saç yüzüyine de 10x20cm bir veya iki tane titreşim önleyici materyal yapıştırıyorlar. Bmw 5 serisi görmüştüm, o da öyleydi. Ama kapı panel içinde bir tık daha malzeme değişebilir. 2018 sonrası corollada da muşamba yerine plastik kapak koymuşlar 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 17 Ekim 2020 Paylaş 17 Ekim 2020 Mevzubahis kapı ise Alman ve İskandinav araçları rakipsiz olarak başı çeker. Mercedes-Benz’de sadece kapı sesi için 12 mühendis görev yapmaktadır. Volvo da çok detaylı üretim yapıyor bu konuda kapı içleri hep dopdolu. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 17 Ekim 2020 Paylaş 17 Ekim 2020 Mevzubahis kapı ise Alman ve İskandinav araçları rakipsiz olarak başı çeker. Mercedes-Benz’de sadece kapı sesi için 12 mühendis görev yapmaktadır. Volvo da çok detaylı üretim yapıyor bu konuda kapı içleri hep dopdolu.Ama nedense kapı sesi mevzu bahis olunca tek bir grup akla geliyor [emoji16]Hocam sadece Toyota değil, C, D hatta E segmentlerin bile tüm araçların kapısı böyle. Daha fazlasını beklemeyin. En iyisinde o muşammanın kapattığı delikleri plastik kapakla kapatıyorlar, dış saç yüzüyine de 10x20cm bir veya iki tane titreşim önleyici materyal yapıştırıyorlar. Bmw 5 serisi görmüştüm, o da öyleydi. Ama kapı panel içinde bir tık daha malzeme değişebilir. 2018 sonrası corollada da muşamba yerine plastik kapak koymuşlarBenim arabadaki malzeme laylon naylon ne dersen [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 17 Ekim 2020 Paylaş 17 Ekim 2020 (düzenlendi) Metin Akbal yazdı: Ama nedense kapı sesi mevzu bahis olunca tek bir grup akla geliyor Tamamiyle algı 13 Şubat 2021 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Ekim 2020 Paylaş 18 Ekim 2020 Tamamiyle algı operasyonu. Daha iyisi henüz yapılmadı. İyi seyirler [emoji4] Algı malgı adamlar bunu başarmış kapı sesi gelince akla gelen ilk grup VAG ne yazık ki 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Ekim 2020 Paylaş 18 Ekim 2020 Metin Akbal yazdı: Algı malgı adamlar bunu başarmış kapı sesi gelince akla gelen ilk grup VAG ne yazık ki Sanki eskiden daha toktu 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Ekim 2020 Paylaş 18 Ekim 2020 Sanki eskiden daha toktu [emoji4] Evet buna da katılıyorum Yorum bağlantısı
Mehmet AKBEY 1 Kasım 2020 Paylaş 1 Kasım 2020 Elinize emeğinize sağlık. Ben de şu an hazır araba sökülüyken yapim diyorum şu yalıtım işini ama fiyat aştı beni biraz. Az önce küçük bir google gezintisinde 50 tlye 1 metrelik yalıtım malzemeleri gördüm bunlar işe yaramaz ürünler mi ? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Kasım 2020 Paylaş 1 Kasım 2020 Ben de düşündüm bunu. Fakat 110km hızda içeride arka koltukla rahat konuşmayı edici bir ses duymadığım için komple rafa kaldırdım. Corolla 2019+’da ses daha çok kapı fitillerinden hava sesi olarak geliyor. Onun da çözümü sacı yakıtmak değil maalesef. Yorum bağlantısı
Burak Uzel 20 Aralık 2020 Yazar Paylaş 20 Aralık 2020 Konuyu güncelleyeyim. Haftasonu fırsatı bulunca, arka çamurluk içlerine de yalıtım yaptım. Ben de düşündüm bunu. Fakat 110km hızda içeride arka koltukla rahat konuşmayı edici bir ses duymadığım için komple rafa kaldırdım. Corolla 2019+’da ses daha çok kapı fitillerinden hava sesi olarak geliyor. Onun da çözümü sacı yakıtmak değil maalesef. Sorun sadece fitiller ise şu videoya bir göz atın o zaman derim. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2020 Paylaş 20 Aralık 2020 o yazılar hep gözükecek mi? yoksa folyo olarak sökülecek mi Yorum bağlantısı
Recommended Posts