İçeriğe Yönlendir

Beyaz Yasuo’m


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Coşkun Basan

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Istanbul gibi trafiği yoğun şehirlerde hibrit mantıklı seçim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Yeter yazdı:

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok güzel bir kasaya sahip. Tek yakıştıramadığım nokta lastikler kasa ile uyumsuz gibi duruyor. Çok içeride ve kasaya göre küçük kalıyor. Bunun dışında tüketim değerleri muhteşem. 

az yakar, manevra şehir içinde rahat olur, yüksek hıza uygun değil ama olsun

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt

Hayırlı olsun. [emoji3478] şirket aracım sizinkiyle hemen hemen aynı donanıma sahip. 2019. Şu an km 17000 e geldi. Çoğunlukla 120 ve üzeri 5,5lt/100km civarında seyrediyor. İstanbul içi 4.5 u bayram günleri hariç geçemezsiniz. Eco mod sanki Nişantaşı Ortaköy trafikleri için ideal gibi. Sport modda düz yolda hızlanma hibrit sayesinde oldukça keyifli. Ayrıca 0-100km hızlanma verisi 10,1 saniye olması lazım. 1.8 lt normal motor 99 beygir hibritle beraber sanırım 120 civarı oluyor. Ben vakit olmadığı ve aracım genelde bagajı dolu olduğu için çok ölçemedim. Lakin yokuş yukarı çekiş artması için gaza biraz fazla yüklenmek gerekiyor.

Standart kullanıcı İçin bence muhteşem. Rutin bakımları 15.000km bir yapılıyor onuda pazartesi günü yaptırdım. Normal 1.6 ise bakım aralığı maalesef 10.000 km de bir.

Sizin ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılayacaktır.

Güle güle kullanın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Hacı Şenyurt yazdı:

 İstanbul içi 4.5 u bayram günleri hariç geçemezsiniz. Ayrıca 0-100km hızlanma verisi 10,1 

Hangi anlamda geçemem. Yukarı mı aşağı mı :) 

 

2020 teknik özelliklerde 11 yazıyor. 1.6’lar 10sn

Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar

Mantıklı seçim, güzel ve sağlam araba, Toyota hep az yakan az kaçan, az çeken, memur arabası üretiyor. Klimayı açınca nasıl?. Güle güle kullanın. "MAŞAALLAH" 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım

Allah kaza bela göstermesin Hayırlı uğurlu olsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mustafa Yanar yazdı:

Mantıklı seçim, güzel ve sağlam araba, Toyota hep az yakan az kaçan, az çeken, memur arabası üretiyor. Klimayı açınca nasıl?. Güle güle kullanın. "MAŞAALLAH" 

Klimanın etkisi devreye girip çıkması hissedilmiyor. Tahriği motordan almıyor çünkü. Nasıl çalıştığını aracı kurcaladıkça öğreneceğiz artık. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Capın yapmış ama bu sefer :) içerisi das auto ile eşit olmasa da rakabet edecek düzeyde 

Yapmış, yapmış.. Dolu araba iyidir. 1 kez kullanma imkanım oldu. kısa bir mesafeydi ama sevmiştim. Sessizliği korkutuyor 😂

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok güzel bir kasaya sahip. Tek yakıştıramadığım nokta lastikler kasa ile uyumsuz gibi duruyor. Çok içeride ve kasaya göre küçük kalıyor. Bunun dışında tüketim değerleri muhteşem. 

Az yakması içindir.
Honda hybridleri hatırla.

e923758ad12af635c5ff6ac16b004b24.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Mehmet Ozyurek yazdı:


Az yakması içindir.
Honda hybridleri hatırla.

e923758ad12af635c5ff6ac16b004b24.jpg

Hatta daha uç bir model honda city modelinde daha belli oluyor hatta şuna dikkat ettim Mehmet abi efsane kasa dışındakilerin hepsinde aynı lastik o davlumbazı doldurmuyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

honda citymi ahhhıııghhh midemm midemm, mazulumu getirin bana :)

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Hayırlı uğurlu olsun tasarım olarak en sevdiğim Corolla

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş

Hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanın. [emoji3478][emoji3478][emoji3478]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Kaputun altında el sokacak kadar bile yer yok. Bu motorun ve içteki parçaların tamiri nasıl oluyor merak ediyorum. Aşağılara ulaşmak için epey sökmek gerekli. Vakitsizlikten kitapçığı yavaş okuyorum. Ama neden iki tane antifriz kabı var çözemedim. İkisinde de basınca duyarlı kapak var. Bu arada kaput aşırı hafif. Tüy gibi. 

 

B90-ED556-1-A4-F-4-C77-A823-816-C323-FFF

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Hayırlı olsun [emoji3478] Maşallah .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Pillerin ve elektrik motorunun soğutma sistemi ile içten yanmalı motorun soğutma sistemi ayrı ayrı oluyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ama neden iki tane antifriz kabı var çözemedim.

birisi şanzıman soğutma için olabilir mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mustafa Arıkan yazdı:

Pillerin ve elektrik motorunun soğutma sistemi ile içten yanmalı motorun soğutma sistemi ayrı ayrı oluyor. 

Piller sanırım fanla soğuyor. Çünkü arka koltuk altında fan var. İç mekana üflüyor. Belki elektrik motoru suyla soğuyordur

Çağlar Bayur yazdı:

birisi şanzıman soğutma için olabilir mi?

Elektrik motoruna giriyor abi. Demek suyla soğuyor 

 

34111594-FCCE-4121-A253-9-CF1746-D97-CE.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Piller sanırım fanla soğuyor. Çünkü arka koltuk altında fan var. İç mekana üflüyor. Belki elektrik motoru suyla soğuyordur

Pilleri soğutan fanı ara sıra kontrol edin. Onun da filtresi var. Tıkanıp piller soğuyamazsa, elektrik motoru devre dışı kalıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 Bu arada kaput aşırı hafif. Tüy gibi. 

 

Aliminyumdur o.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
birisi şanzıman soğutma için olabilir mi?
Elektrik motoru içinmiş abi incelemede görmüştüm o suyun kapağına bile mühür koymuşlar servis dışı açılmasın falan diyorlardı
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Levent Güzelkalp yazdı:
Çağlar Bayur yazdı:
birisi şanzıman soğutma için olabilir mi?

Elektrik motoru içinmiş abi incelemede görmüştüm o suyun kapağına bile mühür koymuşlar servis dışı açılmasın falan diyorlardı

kaput açma teline mühür bile basabilirler

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Pilleri soğutan fanı ara sıra kontrol edin. Onun da filtresi var. Tıkanıp piller soğuyamazsa, elektrik motoru devre dışı kalıyor.

Yavaş yavaş öğreniyoruz. Obd’den pil sıcaklıklarını görebildim geçen gün. Ama kaput altında ne nereye gidiyor nereye giriyor çıkıyoru takip etmek bile çok zor. Çok sıkışık görüş yok. 


bu arada ekran yakıt ort 4lt/100km, hız ort 20km/s. Depoyu fullemiştim. Azaldığı zaman depo ölçümü ile yol bilgisayarını karşılaştıracağım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kaputun altında el sokacak kadar bile yer yok. Bu motorun ve içteki parçaların tamiri nasıl oluyor merak ediyorum. Aşağılara ulaşmak için epey sökmek gerekli. Vakitsizlikten kitapçığı yavaş okuyorum. Ama neden iki tane antifriz kabı var çözemedim. İkisinde de basınca duyarlı kapak var. Bu arada kaput aşırı hafif. Tüy gibi. 

 

B90-ED556-1-A4-F-4-C77-A823-816-C323-FFF

 

off be motora bak, şimdi tozlandımı basıcan buna basınçlı suyu silicen pasparıl olur valla :D:tongue:

 

kaputun aliminyumdur, benim naylonunki gibi, bastırmadan 10 cm yukardan bırakarak kapat, kimseyede açtırma el sürdürme o kaputa ve altına...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

off be motora bak, şimdi tozlandımı basıcan buna basınçlı suyu silicen pasparıl olur valla :D:tongue:

 

kaputun aliminyumdur, benim naylonunki gibi, bastırmadan 10 cm yukardan bırakarak kapat, kimseyede açtırma el sürdürme o kaputa ve altına...

 

Okurken beynimde kıvılcımlar çaktı resmen 😂  aynen alüminyummuş. Ben de öyle yapıyorum abi, yoksa göçük oluşması an meselesi olur valla. Araç 7 sene garantide. Servis dışında kaput mühürlü valla :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...