Haluk Şentürk 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 İlk defa böyle bir şey duyuyorum. Hem hata var hem de mağdur ediyorlar. İade kodu göndersin o zaman Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 iyide kargoyu odemeniz lazim boyle olunca. o nedenle bir tane dogru renk gonder deyin. yada iki tane siparis edin birini odettirsin. Yorum bağlantısı
Aydın Sert 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 iyide kargoyu odemeniz lazim boyle olunca. o nedenle bir tane dogru renk gonder deyin. yada iki tane siparis edin birini odettirsin.Satıcıya anlaşmazlık üzerinden yazamıyorum. Direk mesaj şeklinde yazmam gerekli. Bu şekilde dispute için sorun olur mu? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 hayır olmaz, normal mesaj olarak teklif edeceksiniz. deyinki bir çift daha alayım, ödemeyi yapmadan önce ayarlama yap. yarısını ödeyeceğim ama sen buradaki iki farklı renkten bir çifti yine göndereceksin böylece burada eşleyebilirim. takip nosunu verince disputeyi iptal edersiniz. Yorum bağlantısı
Aydın Sert 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 hayır olmaz, normal mesaj olarak teklif edeceksiniz. deyinki bir çift daha alayım, ödemeyi yapmadan önce ayarlama yap. yarısını ödeyeceğim ama sen buradaki iki farklı renkten bir çifti yine göndereceksin böylece burada eşleyebilirim. takip nosunu verince disputeyi iptal edersiniz.Bir teklif edeyim bakalım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Açıkça sorsana.. kargo parası ne olacak de ? Yorum bağlantısı
Aydın Sert 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Açıkça sorsana.. kargo parası ne olacak de ? Şöyle yazdım abi, bakalım ne diyecek? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 anlaşmazlık nedeni hatalı? ürün açıklamadan farklı değil, ürün arızalı, biri başka renk . bence ali dispute yanlış başlatılmış. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Çağlar haklı .bu ürün bozuk.. Bozuk dersen yenisini gönderir. Tavrını koy.. Test etmeden bozuk ürünü gönderen sizsiniz. Ben neden bekliyorum de.. Neden kargo ücreti ödeyeceğim de. Verin paramı, yeni ürün alacağım de. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Ücretsiz kargo ile alındı ise kargo masrafı ona ait oluyor tr de genelde bu yüzden kargo dahil ürün alırım. Ama Çinli ile aşık Atamam. İngilizler ile bu konuda bı kaç şey yaşadım. Adamlar para almadan kargo dahil ürünü tekrar yolladı. Sonra iki kere geldi. Sende kalsın dedi hatta biri de kargo masrafıni önce yüksek hesaplamış idi sonra daha ucuz kargo buldum diyip kargo masrafından iade yaptıydi. o zaman damat bı işlerin peşine düşmemiş paypal de canavar gibi çalışıyordu. Hatta TR ye daha site açmamisti. Hiç unutmam kur da çok komikti. Dolar 1.3 sterlin 2.8 mi neydi 1 1 1 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Dispute iptal seçeceği yok. Sanırım AliExpress karar verdiği için. Şuan eşya iadesi durumunda. Mehmet abinin dediği gibi yazdım satıcıya. Bakalım ne cevap verecek. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Aydın Sert yazdı: Dispute iptal seçeceği yok. Sanırım AliExpress karar verdiği için. Şuan eşya iadesi durumunda. Mehmet abinin dediği gibi yazdım satıcıya. Bakalım ne cevap verecek. cevap vermeyecek, kargo yapamayacağın için de ürün sende kalacak süre bitiminde parayı da satıcı alacak Yorum bağlantısı
Aydın Sert 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 cevap vermeyecek, kargo yapamayacağın için de ürün sende kalacak süre bitiminde parayı da satıcı alacakFormalite olarak takip bilgisi giremez miyim peki? İşe yaramaz mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Kasım 2020 Paylaş 29 Kasım 2020 Aydın Sert yazdı: Formalite olarak takip bilgisi giremez miyim peki? İşe yaramaz mı? yemezler Yorum bağlantısı
Aydın Sert 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Mehmet abinin dediği gibi yazdım. Satıcı mesaj yazmış. Size yedek veya geri ödeme göndereceğiz demiş. Bakalım... 2 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Satıcı bir mesaj daha yazmış. 5 yıldız istiyor. Yedek bugün göndereceğini ve takip numarası vereceğini yazmış. Sorun şu ki yorum yapamıyorum ürüne yıldız veremiyorum. Mobilden mi acaba? İşyerine gidince PC den deneyeceğim. Tartışmayı da iptal edemiyorum. Yorum bağlantısı
Aydın Sert 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Maalesef yorum ve dispute iptal kısmı kapalı. Artık satıcının insafına kaldı. Yorum bağlantısı
Aydın Sert 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 (düzenlendi) Satıcı ısrarla anlaşmazlığı iptal et diyor. İptal seçeneği yok. İptal etmezsen sana ödeme yapmamız gerekir diyor. Anlaşmazlık açıklamasında ise; ürünleri 7 gün içerisinde göndermezsen anlaşmazlık iptal olur ve ödeme satıcıya aktarılır diyor. Ne olacak şimdi? 30 Kasım 2020 tarihinde Aydın Sert tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Aydın Sert yazdı: Anlaşmazlık açıklamasında ise; ürünleri 7 gün içerisinde göndermezsen anlaşmazlık iptal olur ve ödeme satıcıya aktarılır diyor. Ne olacak şimdi? iilk yazdığım olacak, ürün sende para satıcıda kalacak, bu dispute baştan yanlış açılmış. açıklamaya ters ürün değil bu, biri farklı renk olduğu için bozuk ürün denecekti, kabloları kes video/foto at diyecekti, kabloları kesip video/foto atacaktın, para iade olacaktı. genel uygulama bu şekilde ledde Aydın Sert yazdı: Yedek bugün göndereceğini ve takip numarası vereceğini yazmış. bu yeni bir bilgi ama? Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Bu adamlar için beş yıldız ürün bedelinden daha önemli. O nedenle beş yıldız silahınizi kullanın. Bence ürünü tekrar gönderecekler. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Kargo kodunu paylaş. 5 yıldız vereceğim de.. Dispute için de dispute konusuna yeni yorum yaz.. Satıcı ile anlaştım. iptal edin de Yorum bağlantısı
Aydın Sert 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Kargo kodunu paylaş. 5 yıldız vereceğim de.. Dispute için de dispute konusuna yeni yorum yaz.. Satıcı ile anlaştım. iptal edin de Mehmet abi sorun şu ki; şu an ne yıldız verebiliyorum ne yorum yapabiliyorum ne de anlaşmazlık iptal edip oraya mesaj yazabiliyorum. Her şey kapalı durumda. Sadece eşya iadesi şeklinde iade bilgileri girmemi bekliyor AliExpress. Sadece satıcıya mesaj yazabiliyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Satıcıya söyle bakalım ne diyecek Yapamıyorum de Yorum bağlantısı
Aydın Sert 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 5 yıldız istedi veremiyorum dedim. O zaman önce anlaşmazlığı iptal et dedi. Onu da yapamıyorum dedim. Anlaşmazlığı kapatmazsanız size geri ödeme yapmak zorundayız dedi. Ben de AliExpress her şeyi sınırladı bir şey yapmıyorum dedim. Daha yazmadı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts