İçeriğe Yönlendir

Şimşek Etkili Uzun Far Önerisi


Kadir Çarboğa

Recommended Posts

Haluk Şentürk

İlk defa böyle bir şey duyuyorum. Hem hata var hem de mağdur ediyorlar. İade kodu göndersin o zaman

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

iyide kargoyu odemeniz lazim boyle olunca. o nedenle bir tane dogru renk gonder deyin. yada iki tane siparis edin birini odettirsin.

Yorum bağlantısı
Aydın Sert
iyide kargoyu odemeniz lazim boyle olunca. o nedenle bir tane dogru renk gonder deyin. yada iki tane siparis edin birini odettirsin.

Satıcıya anlaşmazlık üzerinden yazamıyorum. Direk mesaj şeklinde yazmam gerekli. Bu şekilde dispute için sorun olur mu?
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

hayır olmaz, normal mesaj olarak teklif edeceksiniz. deyinki bir çift daha alayım, ödemeyi yapmadan önce ayarlama yap. yarısını ödeyeceğim ama sen buradaki iki farklı renkten bir çifti  yine göndereceksin böylece burada eşleyebilirim. takip nosunu verince disputeyi iptal edersiniz.

Yorum bağlantısı
Aydın Sert
hayır olmaz, normal mesaj olarak teklif edeceksiniz. deyinki bir çift daha alayım, ödemeyi yapmadan önce ayarlama yap. yarısını ödeyeceğim ama sen buradaki iki farklı renkten bir çifti  yine göndereceksin böylece burada eşleyebilirim. takip nosunu verince disputeyi iptal edersiniz.

Bir teklif edeyim bakalım
Yorum bağlantısı
Aydın Sert
Açıkça sorsana.. kargo parası ne olacak de ?
 

Şöyle yazdım abi, bakalım ne diyecek?

7207870c758196e6afbe3e31d1b9e4a8.jpg
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

anlaşmazlık nedeni hatalı?
ürün açıklamadan farklı değil, ürün arızalı, biri başka renk . bence ali dispute yanlış başlatılmış.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Çağlar haklı .bu ürün bozuk.. Bozuk dersen yenisini gönderir. 

Tavrını koy.. 

Test etmeden bozuk ürünü gönderen sizsiniz. Ben neden bekliyorum de.. 

Neden kargo ücreti ödeyeceğim de. 

Verin paramı, yeni ürün alacağım de. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Ücretsiz kargo ile alındı ise kargo masrafı ona ait oluyor tr de :) genelde bu yüzden kargo dahil ürün alırım. Ama Çinli ile aşık Atamam. 

 

İngilizler ile bu konuda bı kaç şey yaşadım. Adamlar para almadan kargo dahil ürünü tekrar yolladı. Sonra iki kere geldi. Sende kalsın dedi :)

 

hatta biri de kargo masrafıni önce yüksek hesaplamış idi sonra daha ucuz kargo buldum diyip kargo masrafından iade yaptıydi. 

 

o zaman damat bı işlerin peşine düşmemiş paypal de canavar gibi çalışıyordu. Hatta TR ye daha site açmamisti.

 

Hiç unutmam  kur da çok komikti. Dolar 1.3 sterlin 2.8 mi neydi

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Dispute iptal seçeceği yok. Sanırım AliExpress karar verdiği için. Şuan eşya iadesi durumunda. Mehmet abinin dediği gibi yazdım satıcıya. Bakalım ne cevap verecek.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Aydın Sert yazdı:

Dispute iptal seçeceği yok. Sanırım AliExpress karar verdiği için. Şuan eşya iadesi durumunda. Mehmet abinin dediği gibi yazdım satıcıya. Bakalım ne cevap verecek.

cevap vermeyecek, kargo yapamayacağın için de ürün sende kalacak süre bitiminde parayı da satıcı alacak

Yorum bağlantısı
Aydın Sert
cevap vermeyecek, kargo yapamayacağın için de ürün sende kalacak süre bitiminde parayı da satıcı alacak

Formalite olarak takip bilgisi giremez miyim peki? İşe yaramaz mı?
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Aydın Sert yazdı:


Formalite olarak takip bilgisi giremez miyim peki? İşe yaramaz mı?

yemezler :)

Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Mehmet abinin dediği gibi yazdım. Satıcı mesaj yazmış. Size yedek veya geri ödeme göndereceğiz demiş. Bakalım...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Satıcı bir mesaj daha yazmış. 5 yıldız istiyor. Yedek bugün göndereceğini ve takip numarası vereceğini yazmış. Sorun şu ki yorum yapamıyorum ürüne yıldız veremiyorum. Mobilden mi acaba? İşyerine gidince PC den deneyeceğim. Tartışmayı da iptal edemiyorum.

Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Maalesef yorum ve dispute iptal kısmı kapalı.

Artık satıcının insafına kaldı.

Yorum bağlantısı
Aydın Sert
(düzenlendi)

Satıcı ısrarla anlaşmazlığı iptal et diyor.

İptal seçeneği yok.

İptal etmezsen sana ödeme yapmamız gerekir diyor.

Anlaşmazlık açıklamasında ise; ürünleri 7 gün içerisinde göndermezsen anlaşmazlık iptal olur ve ödeme satıcıya aktarılır diyor.

Ne olacak şimdi?

tarihinde Aydın Sert tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Aydın Sert yazdı:

Anlaşmazlık açıklamasında ise; ürünleri 7 gün içerisinde göndermezsen anlaşmazlık iptal olur ve ödeme satıcıya aktarılır diyor.

Ne olacak şimdi?

iilk yazdığım olacak, ürün sende para satıcıda kalacak, bu dispute baştan yanlış açılmış. açıklamaya ters ürün değil bu, biri farklı renk olduğu için bozuk ürün denecekti,

kabloları kes video/foto  at diyecekti, kabloları kesip video/foto atacaktın, para iade olacaktı.

genel uygulama bu şekilde ledde

Aydın Sert yazdı:

Yedek bugün göndereceğini ve takip numarası vereceğini yazmış.

bu yeni bir bilgi ama?

Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

Bu adamlar için beş yıldız ürün bedelinden daha önemli. O nedenle beş yıldız silahınizi kullanın. Bence ürünü tekrar gönderecekler.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Kargo kodunu paylaş. 5 yıldız vereceğim de.. 

Dispute için de dispute konusuna yeni yorum yaz.. Satıcı ile anlaştım. iptal edin de 

Yorum bağlantısı
Aydın Sert
Kargo kodunu paylaş. 5 yıldız vereceğim de.. 
Dispute için de dispute konusuna yeni yorum yaz.. Satıcı ile anlaştım. iptal edin de 

Mehmet abi sorun şu ki; şu an ne yıldız verebiliyorum ne yorum yapabiliyorum ne de anlaşmazlık iptal edip oraya mesaj yazabiliyorum. Her şey kapalı durumda. Sadece eşya iadesi şeklinde iade bilgileri girmemi bekliyor AliExpress. Sadece satıcıya mesaj yazabiliyorum.

e8e4ee0f02c72f283028df0138d50cbd.jpg
ceae1cfc28ad07626bf6deef7a391ed2.jpg

9af160e1318495f7ad0aa3d43233d161.jpg

Yorum bağlantısı
Aydın Sert

5 yıldız istedi veremiyorum dedim.

O zaman önce anlaşmazlığı iptal et dedi. Onu da yapamıyorum dedim.

Anlaşmazlığı kapatmazsanız size geri ödeme yapmak zorundayız dedi.

Ben de AliExpress her şeyi sınırladı bir şey yapmıyorum dedim. Daha yazmadı.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...