İçeriğe Yönlendir

Nasıl Bilirsiniz? - Mitsubishi Outlander 2.0


Murat Sahın

Recommended Posts

Murat Sahın

Arkadaşlar selamlar,

 

Linea'dan sıkılmam (zaten hiç bana göre değil, niye gidip linea aldım bilmiyorum) neticesinde bir süredir satmayı planlasam da araçsız idare edemeyecek olmam ve yerine koyacak araç bulamamam sebebi ile satma işine girişmedim ama araç araştırıyorum. Bu arada son bir kaç haftada karar verdim, dizel almayacağım. Benzinli aracın sessiz sedasız çalışmasını özledim. Bu arada, standart piyasa aracı da istemiyorum. Zaten focus 1'lere, astra G'lere falan 80 bin lira istiyorlar temizse ki hiç bana göre bir alışveriş değil :) Evet, biraz kaşınıyorum.

 

Gelelim esas meseleye.

Aslında SUV bakmaya CRV'den başladım. Ancak ben manuel istiyorum. Bu CRV'lerin hemen hepsi otomatik anlaşılan. Daha temiz bir manuel'e denk gelmedim. Bunun yanında 4 çeker sisteminin elektronik olması da beni CRV'den uzaklaştırdı. Ben daimi 4 çeker istiyorum. İşin içine sensörler girince arıza ihtimali çok artıyor. Bütçeye mukabil yeni model bir SUV alamayacağım için CRV'yi buradan eledim. (Baktığım modeller 2000 civarı)

 

Subaru forester baktım, ancak hem çoğunun otomatik olması hem de yine çoğunun turbo olması beni oradan hemen uzaklaştırdı. Ben manuel ve atmosferik istiyorum. Forester'da manuel ve atmosferik seçenek var aslında ama çok az. Onu da eledim. (Baktığım modeller 2002-2003 civarı)

 

Toyota rav4'e bakındım, görüntüsü küçük. İstediğim gibi değil. Sanki böyle az yükseltilmiş hb otomobilden hallice. Dahası hangi sebeple olduğunu anlamadığım şekilde kilometreleri çok yüksek, araçlar çok pahalı. Onu da eledim. (Baktığım modeller 2001-2002 civarı)

 

Suzuki Vitara bakındım, ancak hem çok çirkin, hem de arazi vitesi var. Ben arazi vitesi de istemiyorum. Daimi 4 çeker istiyorum. Hadi bunları kenara koyup bakındım, hepsi araziden nasibini almış :)

 

Sonra ilanları incelerken bir baktım, outlander. Üstelik manuel ve 2.0 atmosferik olanı mevcut. Ebat olarak istediğim gibi.  Donanım beklentimi karşılayacak düzeyde. ABS, Klima, muhtemelen artık açılmayacak olsa da 2 airbag. Sade ve şık bir iç mekan (tabi burası göreceli) ve agresif bir dış görünüm sunuyor. Fiyatları ise makul seviyede. (Baktığım modeller 2005-2006 civarı)

 

Araçtan arazi kabiliyeti beklemiyorum. Benim gireceğim arazi koşullarına babamın mk2 focusta giriyor. En fazla stabilize yol. Turbo istemiyorum, otomatik şanzuman istemiyorum, arazi vitesi istemiyorum, elektronik sensörlü çekiş kontrolü istemiyorum. Manuel, atmosferik, daimi 4 çeker olacak eğer suv alacaksam. Tabi stabilize yol için neden 4 çeker istediğimi merak edenler olabilir, ihtiyaçtan değil, tamamen keyif. 

 

Forumu inceledim lakin bilgi edinemedim. Bu aracın kronik sıkıntısı var mıdır? Diyelim aldım, ustasını illa bulurum Ankara'da, gereken bütün ağır bakım tamirat tadilat ne varsa yaptırdım, sonrası için güvenebilir miyim yoksa beni tamircilerle arkadaş mı eder? (Hyundai tamircisi bir arkadaşım var, adamı tanımazdım bile, yumurta kasa hyundai ilk aracımdı, tamircisi ile arkadaş olduk sayesinde :D )

Yakıt anlamında, anladım ki ortalamada 10 litre yakacak. Muhtemelen lpg ile binilecek ama lpg takılmamışını denk getirirsem benzinle de binebilirim, hiç belli olmaz :) 

Netice olarak, aracın - leri ve + ları nelerdir? Neden alınır, neden alınmaz? Bakarken nelere dikkat etmeliyim? Yerine tavsiye edeceğiniz bir araç var mı?

  • Beğen 1
Mesajın linki
Barış AÇIL
Arkadaşlar selamlar,
 
Linea'dan sıkılmam (zaten hiç bana göre değil, niye gidip linea aldım bilmiyorum) neticesinde bir süredir satmayı planlasam da araçsız idare edemeyecek olmam ve yerine koyacak araç bulamamam sebebi ile satma işine girişmedim ama araç araştırıyorum. Bu arada son bir kaç haftada karar verdim, dizel almayacağım. Benzinli aracın sessiz sedasız çalışmasını özledim. Bu arada, standart piyasa aracı da istemiyorum. Zaten focus 1'lere, astra G'lere falan 80 bin lira istiyorlar temizse ki hiç bana göre bir alışveriş değil  Evet, biraz kaşınıyorum.
 
Gelelim esas meseleye.
Aslında SUV bakmaya CRV'den başladım. Ancak ben manuel istiyorum. Bu CRV'lerin hemen hepsi otomatik anlaşılan. Daha temiz bir manuel'e denk gelmedim. Bunun yanında 4 çeker sisteminin elektronik olması da beni CRV'den uzaklaştırdı. Ben daimi 4 çeker istiyorum. İşin içine sensörler girince arıza ihtimali çok artıyor. Bütçeye mukabil yeni model bir SUV alamayacağım için CRV'yi buradan eledim. (Baktığım modeller 2000 civarı)
 
Subaru forester baktım, ancak hem çoğunun otomatik olması hem de yine çoğunun turbo olması beni oradan hemen uzaklaştırdı. Ben manuel ve atmosferik istiyorum. Forester'da manuel ve atmosferik seçenek var aslında ama çok az. Onu da eledim. (Baktığım modeller 2002-2003 civarı)
 
Toyota rav4'e bakındım, görüntüsü küçük. İstediğim gibi değil. Sanki böyle az yükseltilmiş hb otomobilden hallice. Dahası hangi sebeple olduğunu anlamadığım şekilde kilometreleri çok yüksek, araçlar çok pahalı. Onu da eledim. (Baktığım modeller 2001-2002 civarı)
 
Suzuki Vitara bakındım, ancak hem çok çirkin, hem de arazi vitesi var. Ben arazi vitesi de istemiyorum. Daimi 4 çeker istiyorum. Hadi bunları kenara koyup bakındım, hepsi araziden nasibini almış
 
Sonra ilanları incelerken bir baktım, outlander. Üstelik manuel ve 2.0 atmosferik olanı mevcut. Ebat olarak istediğim gibi.  Donanım beklentimi karşılayacak düzeyde. ABS, Klima, muhtemelen artık açılmayacak olsa da 2 airbag. Sade ve şık bir iç mekan (tabi burası göreceli) ve agresif bir dış görünüm sunuyor. Fiyatları ise makul seviyede. (Baktığım modeller 2005-2006 civarı)
 
Araçtan arazi kabiliyeti beklemiyorum. Benim gireceğim arazi koşullarına babamın mk2 focusta giriyor. En fazla stabilize yol. Turbo istemiyorum, otomatik şanzuman istemiyorum, arazi vitesi istemiyorum, elektronik sensörlü çekiş kontrolü istemiyorum. Manuel, atmosferik, daimi 4 çeker olacak eğer suv alacaksam. Tabi stabilize yol için neden 4 çeker istediğimi merak edenler olabilir, ihtiyaçtan değil, tamamen keyif. 
 
Forumu inceledim lakin bilgi edinemedim. Bu aracın kronik sıkıntısı var mıdır? Diyelim aldım, ustasını illa bulurum Ankara'da, gereken bütün ağır bakım tamirat tadilat ne varsa yaptırdım, sonrası için güvenebilir miyim yoksa beni tamircilerle arkadaş mı eder? (Hyundai tamircisi bir arkadaşım var, adamı tanımazdım bile, yumurta kasa hyundai ilk aracımdı, tamircisi ile arkadaş olduk sayesinde  )
Yakıt anlamında, anladım ki ortalamada 10 litre yakacak. Muhtemelen lpg ile binilecek ama lpg takılmamışını denk getirirsem benzinle de binebilirim, hiç belli olmaz  
Netice olarak, aracın - leri ve + ları nelerdir? Neden alınır, neden alınmaz? Bakarken nelere dikkat etmeliyim? Yerine tavsiye edeceğiniz bir araç var mı?
Bende bir zamanlar bakmıştım, ama cesaret edememiştim.nerdeyse sokaklarda hic görülmemesi (Sivas ta bir tane vardi gri renkli) beni biraz çekimser davranmaya itmisti. Ama fiyat, tip ve sorunsuzluk olarak uygun bir arac diye aklımda kaldı.
  • Beğen 1
Mesajın linki
Deniz Kom

Bu aracı hiç kullanmadım ancak arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla yakıt sarfiyatı düşündüğünüzden daha yüksek. Özellikle sıkışık trafikli yerlerde (Beşevler, Kızılay, Kuşcağız, Keçiören) yakıt ortalaması 15 litreye ulaşabiliyormuş. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Fatih Evcin
(düzenlendi)

Yakıt olarak Lineadan sonra daimi 4 çeker birde benzinde atmosferik motor çok çok üzer.

Bende çok inceledim bu kasayı hatta Peugeot ile aynı kasayı kullanmışlar onlara da bakmıştım ama yedek parça ve yakıt vazgeçmeme neden olmuştu.

tarihinde Fatih Evcin tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Mesajın linki
Arif Aykın

Mitsubishi L200 kullanmıştık 1 sene ve hiç bir sıkıntı yaşatmamıştı. Sağlamlık konusunda ve motor konusunda iyiler fakat dedikleri gibi yedek parça vs durumu nedir meçhul. Gerçi artık bulunduğunuz ilde olmasa da internet üzerinden her şey bulunuyor.

  • Beğen 1
Mesajın linki
Ü.Emre Kartal

Yakıt konusunda en az %50 ekleyin şehiriçine. Bugün benzinli atmosferik 1.6 araç bile 8 9 litre yakar şehiriçi. 

 

Uzun yola gelirsek yine 7 8 litre altını pek düşünmeyin sürekli 4 çeker olacak ise. Bence şuan baya zor bir durum, yakıt masrafı ve talep durumu vs derken satmakta zorlaşacaktır. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Ali Gürbüz

@Talha Bilgi siz bu araçtan epey süre kullanmıştınız degil mi?







  • Beğen 2
Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu

Eskilerden manuel benzinli bulma ihtimali çok düşük. Şehir içinde 15lt’den az yakmaz yakamaz. Km’de 1,1tl eder ki facia yani :) o yüzden hepsi lpg’lidir. Kaldı ki lpg’de bile 70 kuruşa falan gezilir şehir içinde. Şehir içi gibi şehir içinden bahsediyorum. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

2007 öncesine kasko yapan sadece iki şirket var.

  • Beğen 2
Mesajın linki
Sefa Çelik

3 günlük dünya, mantığın yattıysa, içine sindiyse al geç.

Başkalarının tercihleriyle, başkalarının mantığıyla yaşamak için hayat kısa ;)

  • Beğen 2
Mesajın linki
Murat Sahın
Barış AÇIL yazdı:

Bende bir zamanlar bakmıştım, ama cesaret edememiştim.nerdeyse sokaklarda hic görülmemesi (Sivas ta bir tane vardi gri renkli) beni biraz çekimser davranmaya itmisti. Ama fiyat, tip ve sorunsuzluk olarak uygun bir arac diye aklımda kaldı.

Hocam Sivasta riskli olması muhtemeldir. Ama Ankara'da parçasını bulurum diye düşünüyorum. 

Deniz Kom yazdı:

Bu aracı hiç kullanmadım ancak arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla yakıt sarfiyatı düşündüğünüzden daha yüksek. Özellikle sıkışık trafikli yerlerde (Beşevler, Kızılay, Kuşcağız, Keçiören) yakıt ortalaması 15 litreye ulaşabiliyormuş. 

Hocam o bahsettiğiniz yerlerde astra g'ye 11, linea'ya 7 litre yaktırıyorum :D 
Ama ayda bir kez Pursaklar'dan çevre yolu üzerinden İvedik tarafına dönüp Söğütözü tarafına gidiyorum. Onun dışında Pursaklar Havalimanı hattı toplam rotamın %80'ini oluşturuyor.

Fatih Evcin yazdı:

Yakıt olarak Lineadan sonra daimi 4 çeker birde benzinde atmosferik motor çok çok üzer.

Bende çok inceledim bu kasayı hatta Peugeot ile aynı kasayı kullanmışlar onlara da bakmıştım ama yedek parça ve yakıt vazgeçmeme neden olmuştu.

Yakıt olarak linea'dan sonra üzmeyecek araç yok ki hocam. 5 litre tutturum son 2000 km'de ki bu arada bebeklerin alışverişi falan derken çok şehir içi gezdim ve devirli kullandım. 

Arif Aykın yazdı:

Mitsubishi L200 kullanmıştık 1 sene ve hiç bir sıkıntı yaşatmamıştı. Sağlamlık konusunda ve motor konusunda iyiler fakat dedikleri gibi yedek parça vs durumu nedir meçhul. Gerçi artık bulunduğunuz ilde olmasa da internet üzerinden her şey bulunuyor.

Ankara'da bulurum diye umut ediyorum :) 

Ü.Emre Kartal yazdı:

Yakıt konusunda en az %50 ekleyin şehiriçine. Bugün benzinli atmosferik 1.6 araç bile 8 9 litre yakar şehiriçi. 

 

Uzun yola gelirsek yine 7 8 litre altını pek düşünmeyin sürekli 4 çeker olacak ise. Bence şuan baya zor bir durum, yakıt masrafı ve talep durumu vs derken satmakta zorlaşacaktır. 

Hocam gerçekten şehir içinde 15 litre diye düşündüm. Ama ortalamada 10 litrenin altında kalmam muhtemel kullandığım güzergah sebebi ile. 

Ali Gürbüz yazdı:

@Talha Bilgi siz bu araçtan epey süre kullanmıştınız degil mi?






 

@Talha BilgiHocam sizi bekliyorum :) 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Eskilerden manuel benzinli bulma ihtimali çok düşük. Şehir içinde 15lt’den az yakmaz yakamaz. Km’de 1,1tl eder ki facia yani :) o yüzden hepsi lpg’lidir. Kaldı ki lpg’de bile 70 kuruşa falan gezilir şehir içinde. Şehir içi gibi şehir içinden bahsediyorum. 

 

Hocam ayda bir giriyorum şehir içine. Rotamın %80'i 80-100 km/h arası hızlarda sabit gidebileceğim durumda. Kalan %20 şehir içi desek sanki çok yakmaz gibi geldi. 

 

Mehmet Ozyurek yazdı:

2007 öncesine kasko yapan sadece iki şirket var.

Kaskoda sıkıntı yaşarsak problem büyük olur abi. Parçası bu kadar pahalı bir araca kaskosuz binemem. O iki firma iyi firmalardan mı peki? Bir de diyelim aldım ve kasko yaptırdım. Sonraki yıllarda da sürekli kasko yaptırdığımda teklif almak ile ilgili sıkıntı yaşar mıyım abi?

Sefa Çelik yazdı:

3 günlük dünya, mantığın yattıysa, içine sindiyse al geç.

Başkalarının tercihleriyle, başkalarının mantığıyla yaşamak için hayat kısa ;)

Hocam şöyle anlatayım, bekarken olsa umurumda olmazdı. Alır binerdim. Ama evli ve iki çocuklu olunca insan düşünmek zorunda kalıyor işte her şeyi.

 

 

 

Dostlar yakıt olarak şehir içi 15 lt, ortalama 10 lt diye düşündüm ki şehir içine girmiyorum doğru düzgün. Zaten bu sınıfta şehir içinde bildiğim kadarı ile 10 litre yakmayacak araç yok. (Qasqai vb. klasman dışı, onlar aşıyor benim bütçeyi.) Millet tofaşa yaktırıyor 15 litreyi, bende suva yaktırırım diyorum. 

 

Esas aklıma takılan noktalar kronik sıkıntıları nelerdir, çok arıza yapar mı gibi şeyler.

 

Bu arada @Mehmet Ozyurek abi kasko konusunda senden cevap bekliyorum. Yani diyelim aldık ve 4 yıl boyunca hep kasko yaptırdım, sonrasında kasko yapılmaması gibi bir durum söz konusu olur mu? Bir de o iki firma düzgün firmalar mı acaba? Çünkü kaskosuz binilesi bir araç değil :D 

Ali Gürbüz yazdı:

@Talha Bilgi siz bu araçtan epey süre kullanmıştınız degil mi?






 

Bu arada, SUV almazsam 2.4 Accord aklımda :D

  • Beğen 1
Mesajın linki
Mehmet Göktürk
Deniz Kom yazdı:

Bu aracı hiç kullanmadım ancak arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla yakıt sarfiyatı düşündüğünüzden daha yüksek. Özellikle sıkışık trafikli yerlerde (Beşevler, Kızılay, Kuşcağız, Keçiören) yakıt ortalaması 15 litreye ulaşabiliyormuş. 

mesafe kısadır kullanım agresiftir. Benim 50 yaşında rıfkı land rover bile 15 görmüyor

Murat Sahın yazdı:

..Zaten bu sınıfta şehir içinde bildiğim kadarı ile 10 litre yakmayacak araç yok. (Qasqai vb. klasman dışı, onlar aşıyor benim bütçeyi.) Millet tofaşa yaktırıyor 15 litreyi, bende suva yaktırırım diyorum. ..

 

düz yolda 100-110 ile japon araçlarında kitap değerine ulaşılır. 7 dolayına iner.

  • Beğen 2
Mesajın linki
Barış AÇIL

Murat bey çok ariza çıkaracağını düşünmüyorum. Dediğiniz gibi Ankara da ciksa bile usta ve parça sıkıntısı cekmezsiniz. Her ne kadar ayni arac olmasada piyasada l200 pikaplar bir dünya. İllaki bu aracla da bir çok ortak yonu olacaktır.

Bilmediğimden soruyorum kullandığınız güzergahta sürekli 4 cekere neden ihtiyaç duyuyorsunuz? Kullanım hissinde herhangi bir farklılık var mi?

Mesajınız da bahsetmistiniz diğerlerinde fazla elektronik sensör var ariza cikarma olasılığı yüksek diye. Ama bu olasılığı fazla yakıtı peşinen kabullenip masrafını bastan ödemiyor musunuz?

  • Beğen 1
Mesajın linki
Murat Sahın
Barış AÇIL yazdı:

Murat bey çok ariza çıkaracağını düşünmüyorum. Dediğiniz gibi Ankara da ciksa bile usta ve parça sıkıntısı cekmezsiniz. Her ne kadar ayni arac olmasada piyasada l200 pikaplar bir dünya. İllaki bu aracla da bir çok ortak yonu olacaktır.

Bilmediğimden soruyorum kullandığınız güzergahta sürekli 4 cekere neden ihtiyaç duyuyorsunuz? Kullanım hissinde herhangi bir farklılık var mi?

Mesajınız da bahsetmistiniz diğerlerinde fazla elektronik sensör var ariza cikarma olasılığı yüksek diye. Ama bu olasılığı fazla yakıtı peşinen kabullenip masrafını bastan ödemiyor musunuz?
 

Hocam, yol olarak çokta ihtiyacım yok 4 çekere. Yaşadığım ilçe biraz dik yokuşlara ve kışın sürekli kaygan yollara sahip. Linea ile çok dikkat ettiğimde sorun yaşamıyorum, ama tabi 4 çekerin verdiği güven hissi de yok. Mesela dik yokuş varsa güzergahımda yolu uzatıyorum o yokuşu inmemek ya da çıkmamak için. Tabi bunlar bahanesi işin. Keyfi yani. Şimdi ben bu outlanderi alsam, arka difransiyeli iptal etsem yakıtı çok çok %10 etkileyecek. Bende %10 fazla yaksın, daimi 4 çeker olsun diye düşünüyorum.

 

Bu arada CRV için sensör deme sebebimi söyleyeyim hocam. Piyasada ustayım diye ortada gezenler araçların kurcalanmadık yerini bırakmadı. Mesele sensörü değiştirmek değil, ne ile karşılaşacağımı bilmemek. Daimi 4 çekerde öyle bir risk yok. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Murat Sahın
Mehmet Göktürk yazdı:

mesafe kısadır kullanım agresiftir. Benim 50 yaşında rıfkı land rover bile 15 görmüyor

 

düz yolda 100-110 ile japon araçlarında kitap değerine ulaşılır. 7 dolayına iner.

Bu durumda yakıtta çok sorun yaşamam muhtemelen.

Mesajın linki
Ebrar Tüfek

Evo motorlu olandan alın mis gibi :)

  • Beğen 1
Mesajın linki
Murat Sahın
Ebrar Tüfek yazdı:

Evo motorlu olandan alın mis gibi :)

Düşünmedim dersem yalan olur. Ama model yılı eski olunca o motor hiç alınası gelmedi :D Şöyle 8-10 yaş yeni olsa araç, o zaman düşünmeye gerek kalmazdı.

Mesajın linki
Ebrar Tüfek
Murat Sahın yazdı:

Düşünmedim dersem yalan olur. Ama model yılı eski olunca o motor hiç alınası gelmedi :D Şöyle 8-10 yaş yeni olsa araç, o zaman düşünmeye gerek kalmazdı.

 

Muazzam makina, ama bi zaman sonra aile arabası kıvamından çıkar :)

  • Beğen 1
Mesajın linki
Cavit Çırakoğlu

Bütçe ne farkedemedim fakat outlander alınırsa 2.0 dizel  düğme ile 4x4 e geçmeli olanı tercih ederdim. Mekanik olarak iyi derler. Motoruda  VW motorlu diye biliyorum. Peugeot ve Citroen ile kasa ortak. Sensör olayı sürekli 4x4 te de vardır diye düşünüyorum. 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Murat Sahın
Cavit Çırakoğlu yazdı:

Bütçe ne farkedemedim fakat outlander alınırsa 2.0 dizel  düğme ile 4x4 e geçmeli olanı tercih ederdim. Mekanik olarak iyi derler. Motoruda  VW motorlu diye biliyorum. Peugeot ve Citroen ile kasa ortak. Sensör olayı sürekli 4x4 te de vardır diye düşünüyorum. 

 

Hocam bütçe 100 +-10 diyeyim. Dizel düşünmüyorum hocam :) 

Mesajın linki
Murat Sahın
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Muazzam makina, ama bi zaman sonra aile arabası kıvamından çıkar :)

Yok, hiç girmez aile arabası kıvamına :D Benim onunla trafik canavarı olma ihtimalim çok yüksek. Dur hocam, sokma aklıma :D 

Mesajın linki
Ebrar Tüfek
Murat Sahın yazdı:

Yok, hiç girmez aile arabası kıvamına :D Benim onunla trafik canavarı olma ihtimalim çok yüksek. Dur hocam, sokma aklıma :D 

 

Bi ara bende forumda konusunu açmıştım, 4g63 müydü neydi motoru. Üzerinde subaru sti da kullanılan td04 turbo var, vagcı olduğum halde, kapıda bitane olsa arabada yatarım gece :)

  • Mutlu 1
Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Murat Sahın yazdı:

 

Kaskoda sıkıntı yaşarsak problem büyük olur abi. Parçası bu kadar pahalı bir araca kaskosuz binemem. O iki firma iyi firmalardan mı peki? Bir de diyelim aldım ve

 

Bu arada @Mehmet Ozyurek abi kasko konusunda senden cevap bekliyorum. Yani diyelim aldık ve 4 yıl boyunca hep kasko yaptırdım, sonrasında kasko yapılmaması gibi bir durum söz konusu olur mu? Bir de o iki firma düzgün firmalar mı acaba? Çünkü kaskosuz binilesi bir araç değil :D

Bu arada, SUV almazsam 2.4 Accord aklımda :D

 

15 yaşın üstüne yeni girişlerde iki firma demiştim.. Anadolu ve Hdi. Belki başka yapan da vardır ama benim çalıştığım ve bildiğim yok. 

Hdi her zaman yapmaz.. Araç veya müşteri seçebilir.. 

Burada sıkıntı şu.. Bu iki şirket de yüksek fiyat verirse alternatifin yok.. Sıkıntı bu.. 

Hasarsızlık indirimin % 50 ye ulaşana kadar başka şirkete geçemezsin.. Buna da araç 20 yaşını geçmeden ulaşman gerekir.. 

Çünkü 20 yaşın üstünde hasarsızlık % 60 da olsa.. geçmişi kendinde olmayana kasko yapmazlar.. 

Yani şu an Allianza başlasan.. indirim kazanarak gitsen aracın yaşı 30 a da çıksa teminat veriri.. 

 

Özetle.. senin şu an 2008-2009 model bir araca odaklanman lazım ki. önün açık olsun.. 

 

 

 

  • Beğen 1
Mesajın linki
Murat Sahın
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

15 yaşın üstüne yeni girişlerde iki firma demiştim.. Anadolu ve Hdi. Belki başka yapan da vardır ama benim çalıştığım ve bildiğim yok. 

Hdi her zaman yapmaz.. Araç veya müşteri seçebilir.. 

Burada sıkıntı şu.. Bu iki şirket de yüksek fiyat verirse alternatifin yok.. Sıkıntı bu.. 

Hasarsızlık indirimin % 50 ye ulaşana kadar başka şirkete geçemezsin.. Buna da araç 20 yaşını geçmeden ulaşman gerekir.. 

Çünkü 20 yaşın üstünde hasarsızlık % 60 da olsa.. geçmişi kendinde olmayana kasko yapmazlar.. 

Yani şu an Allianza başlasan.. indirim kazanarak gitsen aracın yaşı 30 a da çıksa teminat veriri.. 

 

Özetle.. senin şu an 2008-2009 model bir araca odaklanman lazım ki. önün açık olsun.. 

 

 

 

Bu da gol değil yani... Halbuki çok beğenmiştim. 

Mesajın linki
Mehmet Göktürk
Murat Sahın yazdı:

..değiştirmek değil, ne ile karşılaşacağımı bilmemek. Daimi 4 çekerde öyle bir risk yok. 

Başka sorunlar var. lastkler aynı olacak vs vs. daimi 4 olduğuna emin misiniz?

Mesajın linki
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...