İçeriğe Yönlendir

Duster vs Egea Cross


Barış AÇIL

Recommended Posts

Barış AÇIL


Hadi canim ayni sey mi dediğinizi duyuyorum. Ama fiyat olarak karsilastirdigimda birbirlerine yakin fiyatlandirmalari var.

Olculer soyle:
 
Duster yükseklik :169 cm
Egea cross yükseklik:155 cm
 
Duster aks mesafesi:267 cm
Egea cross aks mesafesi:263 cm
 
Duster uzunluk:434 cm
Egea cross uzunluk: 438 cm
 
Duster genişlik:180 cm
Egea cross genislik: 180 cm
 
Duster on / arka teker izi: 156cm/157 cm
Egea cross on / arka teker izi:154 cm/154 cm
 
Duster yerden yukseklik: 21 cm
Egea cross:net bilgi bulamadım ama bir sitede hb için 15 cm vermişler buda 4 cm daha yukseltildigine göre 19 cm hesapladim
 
 
Duster Fiyat 1.0 tce 100 hp: 175 000 tl
Egea cross 1.0 firefly 100 hp: 181000 tl
 
(Turbolu fiyatlar için en düşük fiyatlar bunlar)
 
Ama söyledi bir fiyat var egea cross için
 
1.4 95 bg atmosferik: 155000 tl
 
Donanım olarak çokta birbirlerinden farki yok gibi giris pakette
 
Şehir içi yuksek kullanim imkanı sağlayan arac olarak tercihiniz hangisi olurdu?
 
 
 
 
 
 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Egea daha kaliteli hissi veriyor bana, ama arazide Duster çok daha iyidir.

Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat

şehir içi ise egea cross şehir içi için iş görür bence fazlasını yapmaz

 

Evren Erakçora yazdı:

Egea daha kaliteli hissi veriyor bana, ama arazide Duster çok daha iyidir.

yeni dustera binmedim ama bencede eskisinden kaliteli

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL

Hafta ici egea cross u dünya gözüyle göreyim dedim ama bayide yoktu.

Ancak fiyat in diğer markalara göre dusuk olması nedeniyle şehir içinde çok satacaktir diye düşünüyorum. Birde otomatik versiyonu olsa idi kadınlarında gözdesi olabilirdi.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Ben olsam cros urban 1.4 alırım. Donanımlı ve uygun fiyatlı.

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL




 
yeni dustera binmedim ama bencede eskisinden kaliteli

Yeni duster a yolcu olarak 40 km kadar binmistim ve konforlu gelmişti.
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Yerl olması avantaj büyük ve döviz muhabbeti. Ve fakat duster oturmuş bir yüzü var. Bana daha çekici geliyor. Egea Cross yakından görmedim. Ama duster gibi baştan arazi diye düşünülmemiş. 

yeni egea balina suratlı. duster daha klasik. 

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL

Bence de tercih şehir içi bu olmalı. Bu motorun en üst donanim versiyonu 178000 tl.

Ayni motoru 7 sene kullandım şehir içinde yeterli idi. Uzun yolda rampalarda çekiş çabuk düşüyordu ama yinede perisan da etmiyordu.

Hatta bu fiyata 2 adet opsiyon pakette eklerseniz +16000 tl avrupa ya satılan dolu pakete ulasiyorsunuz.

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL
Yerl olması avantaj büyük ve döviz muhabbeti. Ve fakat duster oturmuş bir yüzü var. Bana daha çekici geliyor. Egea Cross yakından görmedim. Ama duster gibi baştan arazi diye düşünülmemiş. 
yeni egea balina suratlı. duster daha klasik. 
Aslında haklısınız şehir içi olarak düşündüm ve fiyat olarak yakin olması nedeniyle duster i koydum karşılaştırmaya ama dediginiz gibi ilk üretim aşamasından tamamen farklı bir üretim anlayışı var.

Duster arazi için doğmuş bir arac iken ( her ne kadar benim bahsettigim giris paket 4x2 versiyon olsada), egea cross asfalt için üretilen bir aracin yukseltilmis hali. duster alt yapısı arazi için muhtemelen daha dayanıklıdır.



Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

şimdi araç alacak olsam bilemedim duster olur sanırım

ikisi arasında kalırsam. ama 200 altı araç ne alırsın derseniz. başka birşey de bakabilirim

 

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL
şimdi araç alacak olsam bilemedim duster olur sanırım
ikisi arasında kalırsam. ama 200 altı araç ne alırsın derseniz. başka birşey de bakabilirim
 
Hocam bence canlı kanlı görmek lazım, youtube da official tanitimi güzel görünüyor ama bayi çekimlerinde cok ta albenili görünmüyor.

Ama 154 bin ile 178 bin arasında 3 donanim seçeneği cazip kılıyor ayrıca bu fiyatla yükselen bir SUV trendine ortak olmuş fiat.
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Şehir içinde yüksek kullanım imkanı ne fayda sağlıyor?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

sizde 2015 passata ilave mi olacak

 

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL
Şehir içinde yüksek kullanım imkanı ne fayda sağlıyor?
Bilmiyorum...
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Duster göstergeleri çok çirkin. Egea nispeten daha düzügün kadranları var. Kadran önemli. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Barış AÇIL yazdı:

Bilmiyorum...

kaldırıma çıkmalar inmeler saçma sapan yerlere girmeler rahatlıyor. Ancak dar alanda manevralar sıfır geçmeler zorlaşıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış AÇIL
sizde 2015 passata ilave mi olacak
 
Yok hocam ben alici değilim...
Su an için ihtiyaç ta yok mevcut araç bile pandemi nedeniyle yatiyor.

Sadece internette cok övgüyle birlikte çokta yergi gördüm. merak edip görmek istedim.
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

ben passatla yaptığım otopark manevralarını tiguanla yapamıyorum. yüksek olunca yerden hesabı da yapmak zorlaşıyor beyinde herhalde.

egeaya mı konuşulur reklam olsun. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Barış AÇIL yazdı:

Bilmiyorum...

 

Nissan Xtrail ve Qashqai kullandım. Üstüne birde yüksek sayılırmı bilmem ama Fiat 500L de kullandım. Sonuç, sadece yüksek. Yüksek olmasından başka bişey yok. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Köye yaylaya gitmeyeceksem yüksek araç bana mantıklı gelmiyor. Arada uzun yol yapılır. Yüksek araç hem daha sesli, hem daha rüzgar dirençli. Bir de konfor olarak bu segmentteki yüksek araçlar çok rahatsız. Süspansiyon falan sert. Ben şehir içinde takır tukur sert süspansiyon sesi ve konforsuzluğunu hiç sevmiyorum. 
 

Mehmet Göktürk yazdı:

kaldırıma çıkmalar inmeler saçma sapan yerlere girmeler rahatlıyor. Ancak dar alanda manevralar sıfır geçmeler zorlaşıyor.

 

hocam ne işimiz var kaldırımda. Yayaların o yol :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Köye yaylaya gitmeyeceksem yüksek araç bana mantıklı gelmiyor. Arada uzun yol yapılır. Yüksek araç hem daha sesli, hem daha rüzgar dirençli. Bir de konfor olarak bu segmentteki yüksek araçlar çok rahatsız. Süspansiyon falan sert. Ben şehir içinde takır tukur sert süspansiyon sesi ve konforsuzluğunu hiç sevmiyorum. 
 

 

hocam ne işimiz var kaldırımda. Yayaların o yol :) 

Hiç mi şehirde araba kullanmadın? :)) Bazen geçmek için bile çıkmak gerekiyor. Şuraya bırak abi diyorlar deve kadar yer. her kaldırım yaya anlamına gelmiyor. Çıkman gereken yer oluyor. Pikniğe gidiyorsun eşik oluyor oyuk oluyor. 

Yorum bağlantısı
Mert Gülkokan

Egea cross baktın instada tr palakalı satılmış araçların fotoları var
Ben hiç yüksek bulmadım
Duster boşta olsa suv ve kendi sınıfının en çok satanı
Evimin orada boş paketi var o bile güzel

Yorum bağlantısı
Barış AÇIL

SUV araçların geriye dönük satış verilerini aradım henüz bulamadım ama soyle bir veri var ulkemiz için ve buna baktığımızda aslında yuksek arac insanlarımız için bir tercih sebebi olarak görünüyor.

Tabi bunu gecmis verileri görseydik egilimi daha net gorebilirdikb09ba07063aec083d4b0bad3970614de.jpg

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Hiç mi şehirde araba kullanmadın? :)) Bazen geçmek için bile çıkmak gerekiyor. Şuraya bırak abi diyorlar deve kadar yer. her kaldırım yaya anlamına gelmiyor. Çıkman gereken yer oluyor. Pikniğe gidiyorsun eşik oluyor oyuk oluyor. 

2012’den beri üstünden geçmek için bile kaldırıma çıkmıyorum :) 

Barış AÇIL yazdı:

SUV araçların geriye dönük satış verilerini aradım henüz bulamadım ama soyle bir veri var ulkemiz için ve buna baktığımızda aslında yuksek arac insanlarımız için bir tercih sebebi olarak görünüyor.

Tabi bunu gecmis verileri görseydik egilimi daha net gorebilirdikb09ba07063aec083d4b0bad3970614de.jpg

İnsanlar köye yaylaya b suv araçlarla çok güzel gidiyor çünkü. Çok rahat ediyor. Altını vurma derdi yok. Ama şehir içinde b+ segment kadar konforlu değil bence b suvlar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Görüş rahatlığı açısından yüksek araç avantajlıdır. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...