İçeriğe Yönlendir

Bajaj Pulsar (Hint Fakiri)


İlkay Başaran

Recommended Posts

İlkay Başaran

Merhabalar,

Araç 2017 model euro 4,    200 cc. Tek silindir 4 valf 3 bujili. Enjeksiyon ve ön tekerde abs mevcut. Rahmetli altın elbiseli adamın dediği gibi Ktm yi lisansı ile üretirken "aslında biz de yapsak mı" diye çıkan bir model.  

2 sezondur kullanıyorum bu ikinci bajajım. Kalite olarak bir japon ve avrupa motoru kadar olamasa da çinli ve koreli rakiplerinden iyi. 25 beygir güç ve 18 nm torku var. 9 saniye gibi 0-100 değeri ışıklarda pek sıkmadan önde kalkmanıza olanak veriyor. Çoğu atmosferik aile sedanından iyi değer.  150 km hıza ulaşabiliyor fakat kitapçığında verdiği maks hız 129 km. Artçılı sürüşlerde 90 - 100 km ile sıkıştırmaya gerek kalmadan seyir yapılabiliyor. 2 kişi 130 km hıza kısa sürede ulaşıyor bu da ağır araç vb sollarken baya gerekli oluyor. 

Ben motordan oldukça memnunum. Beklentilerimi karşılıyor. Çıplak motor olduğundan 100 km üzeri hızlar zaten baya bir rüzgara maruz bırakıyor sürücüyü. Ben bu yüzen tur camı kullanıyorum nispeten rahat ettiriyor. Sanırım 10 bin km civarındaydı ilk sahibinden aldım şu an 24 bin km de. Yağ ve filtre değişimi harici hiçbir masrafım olmadı. 100 km de 2.8 ile 3,2 arasında değişiyor yakıtı. Canını çıkartsanız 4 ü bulmuyor. Beğenmediğim yanı ktmlerde olduğu gibi vuruntulu çalışıyor. Sert bir çalışma şekli var. Demir dövüyor gibi. Diğeri ise eksozun orta altta konumlanmış olması. Ben zinciri motor yağı ile yağladığımdan fazla yağ ön dişliden akıp eksoza damlıyor ve koku yapıyor. 

 

gqub4co.jpeg

 

 

ldbcer6.jpeg

 

asdtyh0.jpeg

 

d634bi3.jpeg

 

g1nx4fu.jpeg

 

 

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Güzel alet, Barkın abi bunların sert frende ön jantı kırdığına dair bir yorum okumuştu. Sonra Bajaj ile kavga edip videoyu kaldırmıştı . 

Ama bu anlatılan hikayeler Hindistan için geçerli. Yurt dışı mallarında daha sağlam jant kullanıyorlarmış. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)

İlk nesil 200 NS'lerden birinin sahibi olmuştum. Bir müddet keyifle bindikten sonra kuralkana kızıp satmıştım. Motor şahane ama kuralkan çok berbat bir distribütör. NS'i satıp MT25 bakarken CBR250R çift far almıştım repsol. Hayatımın en mantıklı kararıydı :D 

 

İlk nesillerde en büyük sorun ecu'nun tam olarak akünün üzerinde yer alması ve o aküyü sabitleyen herhangi bir mekanizma olmamasıydı. Benim başıma geldi, akü oynayıp ecu tablasına temas etti, kısa devre yapıp ecu yandı. Buraya kadar kabul edilebilir, tasarım hatasıdır, olabilir. Fakat kuralkan zincir yağlamasının bile yetkili serviste yapıldığı garantili motorumun ecusunun akü teması ile yanmış olmasını "kullanıcı hatası" olarak değerlendirdi ve ecuyu ödemedi. Servisteki usta ise bunun bir tasarım hatası olduğunu açık açık söyledi bana. O zaman maaşımın yaklaşık %70'ini verip yeni ecu alıp taktırıp satmıştım motoru. Motoru sattıktan sonra da Ekrem abi bunları ben forumda anlatınca zararımın telafisi için araya girmiş hatta yeni bajaj alırsam güzel de indirim teklif etmişti ama bedava verseniz binmem cevabını almıştı. Marka algısı bu olmamalıydı diye düşünüyorum.

 

Jant kırma işi ön frenle alakalı değil bu arada. Çokça incelediğim, araştırdığım bir konu. Kaza sonucu oluyor bu kırılmalar. Alaşımı nispeten kalitesiz ama bütün motorlarda doğru noktadan alınan darbe jantı kırar. Benim frenlemelerim agresiftir. Benden daha agresif frenleyenler öbür tarafta şu an. Üstelik 100 kiloyum. Kırılsa benimki kırılırdı :) 

 

İlk nesillerden birini alan bir arkadaş virajda motor stop edince (ilk nesillerde stop etme ve devir dalgalanması sorunu vardı, sonradan yazılım güncellediler, sorun büyük ölçüde çözüldü, bende alır almaz servise gidip yazılım güncelletmiştim) muhtemelen vitesi düşük devri yüksekti diye tahmin ediyorum, stop edince dengeyi tutturamayıp highside olmuştu. Baya da ciddi yaralanmıştı. Netice olarak kullanıcı hatası denmişti. Tamam kullanıcının eksikliği var ama kimse viraja yatmışken motorunun stop etmesini beklemez. Kendiliğinden stop ettiği ve devir dalgalanması olduğu defalarca kez müşteri geri bildirimi ile bildirilmiş, firma tarafından da kabul edilmek sureti ile "yeni yazılım üzerinde çalışılıyor, biraz beklerseniz ücretsiz güncellenecek" mesajları havada uçuşurken birinin böyle bir kazada yaralanması ve firmanın buna bile "kullanıcı hatası" diyebilmesi (sonra Ekrem abiye forum baskısı ile kabul ettirmiştik, istediğimiz sonucu alamamıştık ama enazından maddi zararı karşılamışlardı) bile marka imajının çok kötü olması ile sonuçlanan hadiselerden biridir.

 

Çağlar abinin müsadesi ile vesileyi bir kullanımlık daha ödünç alıyorum;

 

Arkasında kuralkan olmayaydı iyiydi. Vesile ile japon candır :) 

 

Not: Ekrem abi diye belirttiğim kişi o dönem kuralkan satış pazarlama müdürü görevini yürüten Ekrem Ata abidir. 

Servet Aydın yazdı:

Canlı gördüm de binmeye gözüm yemedi

Abey sen kara javaya falan binmişsindir. Bunlar ne ki...

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Tekerine taş değmesin...

Koreliler derken Malum Koreliden iyi diyorsanız bu makineye olan bakış açım pozitif oranlı değişir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
(düzenlendi)
İlkay BAŞARAN yazdı:

Ben zinciri motor yağı ile yağladığımdan fazla yağ ön dişliden akıp eksoza damlıyor ve koku yapıyor. 

Biri zincir yağlarken birisi zincire alttan bez tutacak zincirin altından akacak olan yağı çekecek

 

Motor güzel, günü de kurtarır yılı da kurtarır iddialı bir blok değil beklentiye sokmuyor karşılaması da rahat oluyor. Uzun süre Yamaha - Kawa - Honda kullandım ardından gidonunda ki plastikler biraz itici geldi ama alışılabilir bir durum. Moto-Expo 2020'de Standını da gezmiştim 5 senedir aynı pilavı ısıtıp ısıtıp yanına salata bile yapmadan önümüze koyuyorlar ne zaman güzel bir kasa değişimine gidecek muamma. Umarım Marş alma konusunda ki problemleri çözülmüştür. Elektronik olarak Opel gibi adını çıkaracak böyle giderse Kulüpler boşa akü değiştirenler ile dolu. 2015'te R25 piyasaya girdiğinde 10K'nın altında satılıyordu bunların sıfırları yanlışım yoksa 8küsür olması gerek bilgilerim eski. Tabi o zamanlar Kawa Türkiyeye her sene Stand açıyordu sonradan ne olduysa ümidi kestiler buralardan acaba ne oldu 🧐

tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Darbaz yazdı:

Güzel alet, Barkın abi bunların sert frende ön jantı kırdığına dair bir yorum okumuştu. Sonra Bajaj ile kavga edip videoyu kaldırmıştı . 

Ama bu anlatılan hikayeler Hindistan için geçerli. Yurt dışı mallarında daha sağlam jant kullanıyorlarmış. 

 

Teşekkür ederim. Hiç bu sorunu yaşayanı duymadım. Ayvalık altınova - Bergama yollarına dayanıyor. Yol çalışmasında asfaltı kesmişler ve tabela konulmamış henüz. Ben 60 gibi bir hızla girdim ve diğer kesiğin bittiği noktaya vurdu ön lastik. Arka zaten değmedi bile ve ön amortisörler dibine kadar girmiştir diye tahmin ediyorum. Düşmedim şansa fakat 2 el bileğimi oluşan ezikten dolayı 10 gün kadar kullanamadım 6 7 ay da ağrısı sürdü. Janta herhangi birşey olmadı ama lastik sizlere ömür tabi. 

Murat Sahın yazdı:

İlk nesil 200 NS'lerden birinin sahibi olmuştum. Bir müddet keyifle bindikten sonra kuralkana kızıp satmıştım. Motor şahane ama kuralkan çok berbat bir distribütör. NS'i satıp MT25 bakarken CBR250R çift far almıştım repsol. Hayatımın en mantıklı kararıydı :D 

 

İlk nesillerde en büyük sorun ecu'nun tam olarak akünün üzerinde yer alması ve o aküyü sabitleyen herhangi bir mekanizma olmamasıydı. Benim başıma geldi, akü oynayıp ecu tablasına temas etti, kısa devre yapıp ecu yandı. Buraya kadar kabul edilebilir, tasarım hatasıdır, olabilir. Fakat kuralkan zincir yağlamasının bile yetkili serviste yapıldığı garantili motorumun ecusunun akü teması ile yanmış olmasını "kullanıcı hatası" olarak değerlendirdi ve ecuyu ödemedi. Servisteki usta ise bunun bir tasarım hatası olduğunu açık açık söyledi bana. O zaman maaşımın yaklaşık %70'ini verip yeni ecu alıp taktırıp satmıştım motoru. Motoru sattıktan sonra da Ekrem abi bunları ben forumda anlatınca zararımın telafisi için araya girmiş hatta yeni bajaj alırsam güzel de indirim teklif etmişti ama bedava verseniz binmem cevabını almıştı. Marka algısı bu olmamalıydı diye düşünüyorum.

 

Jant kırma işi ön frenle alakalı değil bu arada. Çokça incelediğim, araştırdığım bir konu. Kaza sonucu oluyor bu kırılmalar. Alaşımı nispeten kalitesiz ama bütün motorlarda doğru noktadan alınan darbe jantı kırar. Benim frenlemelerim agresiftir. Benden daha agresif frenleyenler öbür tarafta şu an. Üstelik 100 kiloyum. Kırılsa benimki kırılırdı :) 

 

İlk nesillerden birini alan bir arkadaş virajda motor stop edince (ilk nesillerde stop etme ve devir dalgalanması sorunu vardı, sonradan yazılım güncellediler, sorun büyük ölçüde çözüldü, bende alır almaz servise gidip yazılım güncelletmiştim) muhtemelen vitesi düşük devri yüksekti diye tahmin ediyorum, stop edince dengeyi tutturamayıp highside olmuştu. Baya da ciddi yaralanmıştı. Netice olarak kullanıcı hatası denmişti. Tamam kullanıcının eksikliği var ama kimse viraja yatmışken motorunun stop etmesini beklemez. Kendiliğinden stop ettiği ve devir dalgalanması olduğu defalarca kez müşteri geri bildirimi ile bildirilmiş, firma tarafından da kabul edilmek sureti ile "yeni yazılım üzerinde çalışılıyor, biraz beklerseniz ücretsiz güncellenecek" mesajları havada uçuşurken birinin böyle bir kazada yaralanması ve firmanın buna bile "kullanıcı hatası" diyebilmesi (sonra Ekrem abiye forum baskısı ile kabul ettirmiştik, istediğimiz sonucu alamamıştık ama enazından maddi zararı karşılamışlardı) bile marka imajının çok kötü olması ile sonuçlanan hadiselerden biridir.

 

Çağlar abinin müsadesi ile vesileyi bir kullanımlık daha ödünç alıyorum;

 

Arkasında kuralkan olmayaydı iyiydi. Vesile ile japon candır :) 

 

Not: Ekrem abi diye belirttiğim kişi o dönem kuralkan satış pazarlama müdürü görevini yürüten Ekrem Ata abidir. 

Abey sen kara javaya falan binmişsindir. Bunlar ne ki...

 

Teşekkür ederim. Stop sorunu hiç yaşamadım. Euro 4 ten itibaren çözüldü diye biliyorum. Bendeki tek sıkıntı saat resetlyor. Onu da takmıyorum. İstediğim devirde sabit gidebiliyorum dalgalanma ya da alma verme yok. Belkide ben şanslıyım. Millet çok üzerine düşüyor birazda ondan sanırım. Arabayı 6 ayda bir motoru yazdan yaza yıkarım :D Tozdan görünmez çoğu zaman ama bu da güneşten koruyor. Beton santralinde çalışıyorum tozu tahmin etmeniz açısından.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Aytac Sakal yazdı:

Tekerine taş değmesin...

Koreliler derken Malum Koreliden iyi diyorsanız bu makineye olan bakış açım pozitif oranlı değişir.

 

Kastım Hyosungtu yazınızı okuyunca Sym geldi aklıma :) Sym güzel ve kaliteli motor ona lafım yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

Çağlar abinin müsadesi ile vesileyi bir kullanımlık daha ödünç alıyorum;

 

Arkasında kuralkan olmayaydı iyiydi. Vesile ile japon candır

makbule geçer :mangal:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
İlkay BAŞARAN yazdı:

Merhabalar,

Araç 2017 model euro 4 200 cc. Tek silindir 4 valf 3 bujili.

 

Selam İlkay,

3 buji işi nedir ?

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağrı Alaf yazdı:

Biri zincir yağlarken birisi zincire alttan bez tutacak zincirin altından akacak olan yağı çekecek

 

Motor güzel, günü de kurtarır yılı da kurtarır iddialı bir blok değil beklentiye sokmuyor karşılaması da rahat oluyor. Uzun süre Yamaha - Kawa - Honda kullandım ardından gidonunda ki plastikler biraz itici geldi ama alışılabilir bir durum. Moto-Expo 2020'de Standını da gezmiştim 5 senedir aynı pilavı ısıtıp ısıtıp yanına salata bile yapmadan önümüze koyuyorlar ne zaman güzel bir kasa değişimine gidecek muamma. Umarım Marş alma konusunda ki problemleri çözülmüştür. Elektronik olarak Opel gibi adını çıkaracak böyle giderse Kulüpler boşa akü değiştirenler ile dolu. 2015'te R25 piyasaya girdiğinde 10K'nın altında satılıyordu bunların sıfırları yanlışım yoksa 8küsür olması gerek bilgilerim eski. Tabi o zamanlar Kawa Türkiyeye her sene Stand açıyordu sonradan ne olduysa ümidi kestiler buralardan acaba ne oldu 🧐

 

Teşekkürler. Valla hocam 2.el yamaha ybr 125 lre 18 istenen piyasada bunun sıfırının 29 olması ikinci elinin 20 bantlarında gezmesi bence yüksek değil.

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Selam İlkay,

3 buji işi nedir ?

 

 

3 buji var abi. Ktm nin teknolojisi aslen. Yani 4 silindirli olsa 12 buji değiştireceğiz 25 k da bir. Alfistiler bunu beğendi :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

Keşke benim olsa :crazy:

 

Pilleri bende abi oynayacağın zaman haberleşelim :crazy:

Servet Aydın yazdı:

Canlı gördüm de binmeye gözüm yemedi

 

Abi o komşunun hayabusa idi. Neyse alkollüydük normaldir :D

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Hayabusa ile Bajajı ayırmayan adamın iki tekerlekli bişeyin koltuğuna oturmaması hayırlı olmuş. Hoş dört tekerli götürgeçin koltuğuna da oturmasa iyi de, neyse.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
İlkay BAŞARAN yazdı:

 

Kastım Hyosungtu yazınızı okuyunca Sym geldi aklıma :) Sym güzel ve kaliteli motor ona lafım yok.

Hyosung uzun süre kullandım 🙂 onu kastettiğinizi anladım.

 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Selam İlkay,

3 buji işi nedir ?

 

 

Emmi bir silindire farklı açılardan 3 buji bağlanıyor. Ateşleme zamanları değişken. Bu sayede yakıt ekonomisi yaptığı iddia ediliyor. Ediliyor diyorum çünkü 250 cc'lik honda CBR250 tek silindiri ve tek bujisi ile 200 cc'lik tek silindir 3 bujili bajajdan çok yakmıyor ama fazla kaçıyor (180'i çıkartıyordu üzerinde mini panda ebatlı ben varken). Bakımları pahalıya geliyor ama buji değişimi 25 bin km idi benim bindiğim dönemdeki ilk nesillerde. 

 

İlkay BAŞARAN yazdı:

Teşekkür ederim. Stop sorunu hiç yaşamadım. Euro 4 ten itibaren çözüldü diye biliyorum. Bendeki tek sıkıntı saat resetlyor. Onu da takmıyorum. İstediğim devirde sabit gidebiliyorum dalgalanma ya da alma verme yok. Belkide ben şanslıyım. Millet çok üzerine düşüyor birazda ondan sanırım. Arabayı 6 ayda bir motoru yazdan yaza yıkarım :D Tozdan görünmez çoğu zaman ama bu da güneşten koruyor. Beton santralinde çalışıyorum tozu tahmin etmeniz açısından.

İlk nesile 1 yıl içinde getirilen yazılım güncellemesi ile stop sorunu tamamen devir dalgalanması büyük ölçüde hallolmuştu. Sizdekinde yoktur zaten. Kullanıcı geri dönüşlerine göre baya değiştirdiler ikinci nesilden itibaren. Ecu'nun yeri değişti mesela benim yaşadığım sıkıntıyı yaşayanlar olduğu için, yazılım farklıydı. KM saati gidip geliyordu, onu düzelttiler. Saat resetliyordur, o çok kafaya takılmaz :) 

 

Ben motor yıkamazdım. Motor yıkanmaz, gerektiğinde silinir. (kros grubu klasman dışı) Yıkandığında alman da olsa japon da olsa sorun çıkartmaya meyleder. Mesela R1200RT'yi bir kez park halindeyken birileri üzerine ketçap döktüğü için yıkadım, bujiler ıslandığı ve ateşleme kaçırdığı için saatlerce uğraştım onunla :D 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)
Aytac Sakal yazdı:

Hyosung uzun süre kullandım 🙂 onu kastettiğinizi anladım.

 

Hyo da tamamı ile distribütör kurbanı bence. Servis/yedek parça sıkıntısı üzerine mobileti bile zor tamir eden ustaların "tamir etmeye çalışması" bir de ilk nesillerde (kaç yıl böyleydi emin değilim) devir kesici olmayışı ve bizim ülkede genelde apaçi tayfası tarafından tercih edilmesi münasebetiyle yokuş aşağı dip gaz ile motor dayanımının üzerine devir çevirttirilmesi gibi bir çok etkenin bir araya toplanması sonucu mundar oldu. Yoksa çıktığı dönemin en güçlü 2 silindir 250'liği idi. Muhtemelen halen çoğu 250'liği döver bir tek r25 şaibeli. 

Ancak eksantrik değişimi amacı ile açtığı motora sente tutturamayan ustası sebebiyle motoru kamyonet üzerinde usta usta dolandıran çokça tanıdığım mevcuttur :D 

Çağrı Alaf yazdı:

Biri zincir yağlarken birisi zincire alttan bez tutacak zincirin altından akacak olan yağı çekecek

 

Motor güzel, günü de kurtarır yılı da kurtarır iddialı bir blok değil beklentiye sokmuyor karşılaması da rahat oluyor. Uzun süre Yamaha - Kawa - Honda kullandım ardından gidonunda ki plastikler biraz itici geldi ama alışılabilir bir durum. Moto-Expo 2020'de Standını da gezmiştim 5 senedir aynı pilavı ısıtıp ısıtıp yanına salata bile yapmadan önümüze koyuyorlar ne zaman güzel bir kasa değişimine gidecek muamma. Umarım Marş alma konusunda ki problemleri çözülmüştür. Elektronik olarak Opel gibi adını çıkaracak böyle giderse Kulüpler boşa akü değiştirenler ile dolu. 2015'te R25 piyasaya girdiğinde 10K'nın altında satılıyordu bunların sıfırları yanlışım yoksa 8küsür olması gerek bilgilerim eski. Tabi o zamanlar Kawa Türkiyeye her sene Stand açıyordu sonradan ne olduysa ümidi kestiler buralardan acaba ne oldu 🧐

Kawa kendini Ninja 300 ile bitirdi alt segmentte. CBR250 ve R25 bayide 15 bin bandındayken 25 bine alamıyorduk Ninja 300'ü. Sonra buna müdahale için 250SL yaptılar ama o da biliyorsundur, cücük gibi bir şeydi. Bir kez üzerine oturdum, altımda motor yokmuşta bana teker takmışlar gibi olmuştu :D 

Sonra yavaş yavaş servis politikaları ile müşteriyi ürküttüler. Forumlarda bornozlu kadının karşısında 3 zenci fotoğraflarında zencilerin kıyafetlerine kawasaki servisi falan yazarak alaya almaya başlamışlardı. Anladın sen onu :D 

Merak edenler için https://i.hizliresim.com/bgEpzY.jpg

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Murat Sahın yazdı:

Hyo da tamamı ile distribütör kurbanı bence. Servis/yedek parça sıkıntısı üzerine mobileti bile zor tamir eden ustaların "tamir etmeye çalışması" bir de ilk nesillerde (kaç yıl böyleydi emin değilim) devir kesici olmayışı ve bizim ülkede genelde apaçi tayfası tarafından tercih edilmesi münasebetiyle yokuş aşağı dip gaz ile motor dayanımının üzerine devir çevirttirilmesi gibi bir çok etkenin bir araya toplanması sonucu mundar oldu. Yoksa çıktığı dönemin en güçlü 2 silindir 250'liği idi. Muhtemelen halen çoğu 250'liği döver bir tek r25 şaibeli. 

Ancak eksantrik değişimi amacı ile açtığı motora sente tutturamayan ustası sebebiyle motoru kamyonet üzerinde usta usta dolandıran çokça tanıdığım mevcuttur :D 

Kawa kendini Ninja 300 ile bitirdi alt segmentte. CBR250 ve R25 bayide 15 bin bandındayken 25 bine alamıyorduk Ninja 300'ü. Sonra buna müdahale için 250SL yaptılar ama o da biliyorsundur, cücük gibi bir şeydi. Bir kez üzerine oturdum, altımda motor yokmuşta bana teker takmışlar gibi olmuştu :D 

Sonra yavaş yavaş servis politikaları ile müşteriyi ürküttüler. Forumlarda bornozlu kadının karşısında 3 zenci fotoğraflarında zencilerin kıyafetlerine kawasaki servisi falan yazarak alaya almaya başlamışlardı. Anladın sen onu :D 

Merak edenler için https://i.hizliresim.com/bgEpzY.jpg

Ben 2006 başında aldım çok yeniydi 1000 km olmadan 2 defa karbüratör diaframı yırttım o yıllarda Suzukiye motor üretiyorlardı.Farklı konularda var ama olumsuz etki yapmak istemem ben bırakalı uzun zaman oldu belki toplamışlardır.

Motor daha çok Chopper makinalara uygun bu çok net belli oluyordu  V motor çift silindir güzel tork üreten bir makinaydı o yıllarda 250 cc  29 hp iyi bir değerdi ama işte 🙂

Sonuç önemli...

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Aytac Sakal yazdı:

Ben 2006 başında aldım çok yeniydi 1000 km olmadan 2 defa karbüratör diaframı yırttım o yıllarda Suzukiye motor üretiyorlardı.Farklı konularda var ama olumsuz etki yapmak istemem ben bırakalı uzun zaman oldu belki toplamışlardır.

Motor daha çok Chopper makinalara uygun bu çok net belli oluyordu  V motor çift silindir güzel tork üreten bir makinaydı o yıllarda 250 cc  29 hp iyi bir değerdi ama işte 🙂

Sonuç önemli...

Yok abi toparlamadılar. O yüzden silindi gitti piyasadan. Bir dönem kullanıcıları yurt dışından parça getirtiyordu sonra onunda astarı yüzünden pahalı gelmeye başlayınca bitti gitti marka. Blok konusunda bence de o blok kesinlikle GV'ye daha güzel oluyordu. Bu arada karbüratörlüsü ayrı da enjeksiyonlusu daha az sıkıntılıydı sanki :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Murat Sahın yazdı:

Blok konusunda bence de o blok kesinlikle GV'ye daha güzel oluyordu.

Kesin ve net...

V motor ve yüksek Tork bu makine ile ağır fakat güçlü Chopper ile çok hızlanmadan akselerasyon amaçlamadan inceden tur atacaksın

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Hayabusa ile Bajajı ayırmayan adamın iki tekerlekli bişeyin koltuğuna oturmaması hayırlı olmuş. Hoş dört tekerli götürgeçin koltuğuna da oturmasa iyi de, neyse.

İki şişeden sonra seni de başka görürdüm tatlı şey
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

Yok abi toparlamadılar. O yüzden silindi gitti piyasadan. Bir dönem kullanıcıları yurt dışından parça getirtiyordu sonra onunda astarı yüzünden pahalı gelmeye başlayınca bitti gitti marka. Blok konusunda bence de o blok kesinlikle GV'ye daha güzel oluyordu. Bu arada karbüratörlüsü ayrı da enjeksiyonlusu daha az sıkıntılıydı sanki :) 

 

Gv kasa olarak güzel kuyruk kısmı dragstarı baya andırıyor ama o v motor ona olmuyor. 12 - 13 000 devir çeviren çapır biraz sırıtıyor. Daha düşük devirde ilerleyebilen bir v makina ile güzel olurdu o motor bence. Virago motoru gibi mesela

Önder Özcan yazdı:

Hayabusa ile Bajajı ayırmayan adamın iki tekerlekli bişeyin koltuğuna oturmaması hayırlı olmuş. Hoş dört tekerli götürgeçin koltuğuna da oturmasa iyi de, neyse.

 

Abi bajajla hayabusayı karıştırdığı akşamdan bir kare. Burası asansör fakat hamam zannetti peştamalim nerede benim diye bağırıyor gitsin :D

 

https://www.hizliresim.com/7z824m2

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem

Bende bir buçuk ay kadar önce bu arkadaşı aldım. Rks winner 200 safkan Çinli :) 200cc hava soğutmalı klasik cg motor bloğu. Şekli şemali hoşuma gitti, şu an için bu fiyata alınabilecek en mantıklı motor olduğunu düşündüğüm için aldım. Muş şartlarında işimi görüyor. Dağ bayır çamur zorlanmadan gidiyor. Torku yetiyor, yakıtı az, parça ve usta sorunu yok.

 

92c958830ed7a795fdc8c21d9bd6141a.jpg

 

ade7380703bb00659f796cd38db03c08.jpg

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Servet Aydın yazdı:


İki şişeden sonra seni de başka görürdüm tatlı şey

Tatlı mı şey? Tam kapanmada alkol satışını yasaklamışlardı di mi?  Şimdi taşlar yerine yerine oturdu işte, neden yasak anlaşıldı.

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...