İçeriğe Yönlendir

Bajaj Pulsar (Hint Fakiri)


İlkay Başaran

Recommended Posts

Fatih Sarıkaya

Bu motor bir Hint fakiri değil. Bizim ödediğimiz meblağlar hatrı sayılır düzeyde. Vergilerden ötürü elbette. Yoksa yurdum insanı japonada çok uygun binerdi. Bu aletden 2017-2018-2019 olmak üzere acentadan hepside sıfır aldım. Km çok yaptığım için her yıl değiştirdim. Benim motorlarım çok güzel çalışırdı. Demir döver gibi değil. Tek sıkıntım vites geçişleri çok kemikliydi. Tek silindirin verdiği dezavantajlar. En son dominar aldım. 30k üzeri yaklaşık kullandım. Benim dominar ile gittiğim yerlere @Mücahit Erdembeyin eklediği resimdekiler anca giderdi. Birde 24 saat içinde Adana-Antalya yapmışlığım var.  Torosların en tepesine çıktım. Kervan geçmez yerlere gittim. Yol olmayan yerde bile dağ bayır gittim. Birkere stop etmedi. Hayatımda bindiğim en dayanıklı motordur kendileri. Kısmet olursa belki birgün aynı yolu tracer 700 ile planlıyorum. Bajajın her modelini sevmiyorum. Eski kasa dominarı tek geçerim. Dayanıklılıkda kendini ispatlamış bir araçtır. Ne günlerdi, para versen tekrar gelmez.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Fatih Sarıkaya yazdı:

Bu motor bir Hint fakiri değil. Bizim ödediğimiz meblağlar hatrı sayılır düzeyde. Vergilerden ötürü elbette. 

Bizim NS200'e verdiğimiz paranın birim değeri ile Alman kardeşler Golf 8 alıyor :D 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Fatih Sarıkaya yazdı:

Bu motor bir Hint fakiri değil. Bizim ödediğimiz meblağlar hatrı sayılır düzeyde. Vergilerden ötürü elbette. Yoksa yurdum insanı japonada çok uygun binerdi. Bu aletden 2017-2018-2019 olmak üzere acentadan hepside sıfır aldım. Km çok yaptığım için her yıl değiştirdim. Benim motorlarım çok güzel çalışırdı. Demir döver gibi değil. Tek sıkıntım vites geçişleri çok kemikliydi. Tek silindirin verdiği dezavantajlar. En son dominar aldım. 30k üzeri yaklaşık kullandım. Benim dominar ile gittiğim yerlere @Mücahit Erdembeyin eklediği resimdekiler anca giderdi. Birde 24 saat içinde Adana-Antalya yapmışlığım var.  Torosların en tepesine çıktım. Kervan geçmez yerlere gittim. Yol olmayan yerde bile dağ bayır gittim. Birkere stop etmedi. Hayatımda bindiğim en dayanıklı motordur kendileri. Kısmet olursa belki birgün aynı yolu tracer 700 ile planlıyorum. Bajajın her modelini sevmiyorum. Eski kasa dominarı tek geçerim. Dayanıklılıkda kendini ispatlamış bir araçtır. Ne günlerdi, para versen tekrar gelmez.

 

Demir dövmeden kastım sert karakterli çalışıyor motor ktm gibi. 130 k kuryede kullanan arkadaşım var İzmirde ş.içi hemde. Bazı kesimlerde sevilmese de dayanıklı motor. Benim beklentimi karşılıyor bende memnunum. 

Bahsedilen dalgalanma stop etme vb sorunları bendede yok. Çevremde 3 tane var aynından onlarda da yok ikisi 2017 biri 2021 model.

Murat Sahın yazdı:

Bizim NS200'e verdiğimiz paranın birim değeri ile Alman kardeşler Golf 8 alıyor :D 

 

Murat hocam o kısıma gelirsek ayvalıkta 2+1 daire parasına ferrari aldı adam geçen ingilterede. Tamirat tadilat programıydı galiba. Hatta terliği hızlı fırlatmışım tv bozuldu :D

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay BAŞARAN yazdı:

Murat hocam o kısıma gelirsek ayvalıkta 2+1 daire parasına ferrari aldı adam geçen ingilterede. Tamirat tadilat programıydı galiba. Hatta terliği hızlı fırlatmışım tv bozuldu :D

:D 

İlkay BAŞARAN yazdı:

 

Demir dövmeden kastım sert karakterli çalışıyor motor ktm gibi. 130 k kuryede kullanan arkadaşım var İzmirde ş.içi hemde. Bazı kesimlerde sevilmese de dayanıklı motor. Benim beklentimi karşılıyor bende memnunum. 

Bahsedilen dalgalanma stop etme vb sorunları bendede yok. Çevremde 3 tane var aynından onlarda da yok ikisi 2017 biri 2021 model.

Tek silindirlilerin karakteristiği o. Marka model fark etmez, bütün tek silindirliler öyle çalışır :) İki silindirlilerin bile bazıları öyle çalışıyor. KTM ve Bajaj bu konuda bir tık daha sert gibi, o da tasarımının gereği zaten. Ama mesela CBR250R için çok fıtı fıtı çok yumuşak çalışıyordu diyemem. Nazaran biraz daha kibar çalışıyor hepsi bu. Tek silindir BMW (F650) motoru vardı arkadaşın, yan ayaklıktayken hilti gibi çalışırdı :D 

 

Motor güzel motora lafım yok, dediğim gibi tasarımsal hatalar bir çok ilk parti üretimde olur, sonra dönüşlere göre düzeltilir. Distribütörü sevmiyorum yoksa gerçekten güzel motordu. Yeterince az yakıt ile yeterince çok kaçardı. Bir çok 125'lik daha fazla yakar NS'den. 

 

Dalgalanmayı falan benim gibi ilk partiden alanlar yaşadı sonra yazılım gelince motor serviste kurulurken gerekli güncellemeler yapıldı, sizi uğraştırmadılar :) Bizi de kuralkan uğraştırdı. Bak araştır abi, mesela kanuni motorlarının da distribütörü kuralkandı. Diğerleri (diğer çinliler) oyuncak yaparken kanuni tiger 250 ile baya baya öndeydi aslında, ama kanuni markası bizim piyasadan kuralkan sayesinde silindi gitti. Yoksa Tiger 250'nin arkasında durulsa çok güzel motordu. O yıllarda Mondialin rakip modeli MCT250 idi ki rezalet bir motordur. Paralel çift silindirdir ama pistonların çalışması gariptir, zamanlamalar aynıdır. İki piston da aynı anda aynı yerde aynı şeyi yapar :D 

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
 
Hatta terliği hızlı fırlatmışım tv bozuldu [emoji3]

Tvyi tamir ettireceğim ufaklık yere düşürdü demiştin ve benden bin avro borç istemiştin?
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

İki piston da aynı anda aynı yerde aynı şeyi yapar :D 

 

 

Regaller de aynı galiba. Adam altına kaçırır sürerken.

Servet Aydın yazdı:


Tvyi tamir ettireceğim ufaklık yere düşürdü demiştin ve benden bin avro borç istemiştin?

 

Sanki vermiştin de hesap soruyorsun şimdi :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay BAŞARAN yazdı:

 

Regaller de aynı galiba. Adam altına kaçırır sürerken.

 

Sanki vermiştin de hesap soruyorsun şimdi :crazy:

 

Aralık sonu ya da Ocak başıydı, Afyon'dan 250'lik regal alıp Ankara'ya gelmiştim. Yola saat 22 gibi çıkabilmiştim. Vizörün içinde nefesim donuyordu. Buhar değil, cidden buz oluyordu :D 

İlk çıkanları çok kıpraşırdı, balansör yoktu onlarda. Sonra balansör eklediler, titreşimi azalttılar ama tabi yine de uzun yolda baya rahatsız ediyordu o kıpraşım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
(düzenlendi)
Murat Sahın yazdı:

Kawa kendini Ninja 300 ile bitirdi alt segmentte. CBR250 ve R25 bayide 15 bin bandındayken 25 bine alamıyorduk Ninja 300'ü. Sonra buna müdahale için 250SL yaptılar ama o da biliyorsundur, cücük gibi bir şeydi. Bir kez üzerine oturdum, altımda motor yokmuşta bana teker takmışlar gibi olmuştu :D 

Sonra yavaş yavaş servis politikaları ile müşteriyi ürküttüler.

Bende marka takıntısı yok o yüzden alacak olsam hacme göre marka seçerim mesela 250 lik binecek olduk R25 çektik 400'lük blok konusunda Kawa'da şahane bir de 4 silindirli 250'lik çıkardı kawa ama göremedim ben sonra neler oldu. 600 lük alsam şu an Honda alırım. 1000'lik makinada bence zirve yine Kawa. 

 

 

Servis konusunda tespit doğru. // Kawa bir kere arıza yaptı 200 üzeri giderken stop etti elektronik destekler devre dışı kaldı adam öldüren cinsten. Meğerse Kontak arızası vermiş 8 saat için 3 K'ya yakın bir işçilik verildi diye hatırlıyorum 2019'da.

tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Çağrı Alaf yazdı:

4 silindirli 250'lik çıkardı kawa

Eskiden 250likler 4 silindirdi zaten. Kawa oraya dönüş yaptı ama fahiş fiyatı sebebiyle bizim ülkede satılabilecek bir şey değil o.

 

Bu arada üst segment ss'te hayabusa der geçerim. Çirkin kral kendisi, 600'lük için yamaha. 1000'lik için honda ama repsol honda :D 

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Murat Sahın yazdı:

Bu arada üst segment ss'te hayabusa der geçerim

O 1300'lük o yüzden bende liste dışı. :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya
Murat Sahın yazdı:

Bu arada üst segment ss'te hayabusa der geçerim.

Pişirir adamı o. Cazzzz diye yakar. Hem harareti hemde işletmesi. Kavasaki ve Ducati' ye birşekilde sahip olunur ama işletmeleri çok pahalı. Özellikle Ducati.

 

Benim motorum belli. Tracer 700, Honda cb 650f yada Honda vrf800x crossrunner. 650lik olanı 2018 model 52 bine alabiliyordum. Fiyatlar şişirme balon patlar belki bekleyeyim dedim. Hatta 2000kmde bulmuştum. Hala yanarım o motoru nasıl kaçırdığıma. Şuan 100 bin üstünde. Enayilik parayla değil, sıraylaymış. Fiyatların çıldıracağını kestirmekde kolay değildi. Velhasıl yaz geldi biz hala cıbıldak kaldık.

Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya
İlkay BAŞARAN yazdı:

Demir dövmeden kastım sert karakterli çalışıyor motor ktm gibi.

Sağlam motor. Yağı castrol full sentetik koy. Benimkiler 147 geçmedi. Dominar ile 170 üstüne çıkmıştım. Rampa aşşağı 179' du. 180 demedi :) 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Hyosung ile 2000 li yılların başında tanıştık ilginç bir vitesli motoru vardı fena değildi sonrasında 2005 2006 gibi çok çekici 250 cc 650 cc modeller geldi o zaman 250 cc Gt aldım sıfır 6450 tl ödemiştim o görünümde kalın tekerlekler falan birden patladı sonrasında Honda Yamaha hatta Suzuki ve Kawasakide piyasayı görüp 250 hatta 125 cc modeller getirince Hyosung geriledi.600 1000 cc parası yetmeyenler bu iyi görünen makinelere yöneldiler.Hyosung ve Mt 250 aynı fiyat tercih ne olur adres belli...

O zamanlar Çin malı Scotter piyasasıda patladı uzak doğu motosikletler Türkiyede toplanmaya başladı Cg falan o zamanlarda ön plana çıkmaya başladı satışlar fırladı derken 2000 li yılların sonu ek vergiler geldi herşey bitti.

Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir
Servet Aydın yazdı:

Canlı gördüm de binmeye gözüm yemedi

Gel ben  seni benimkine bindireyim..

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Gel ben  seni benimkine bindireyim..

Seninkini gördüm ne öyle küçücük. Kendini zor taşıyor
Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir
Servet Aydın yazdı:


Seninkini gördüm ne öyle küçücük. Kendini zor taşıyor

Yenisini görmedin ama, Büyüttüm ben onu ;)

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Servet Aydın yazdı:


Tvyi tamir ettireceğim ufaklık yere düşürdü demiştin ve benden bin avro borç istemiştin?

fakir konusunda neden yazıyorsunki? elinde puro belinde röpteşambır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
(düzenlendi)
Dogan Arsiray yazdı:

fakir konusunda neden yazıyorsunki? elinde puro belinde röpteşambır.

 

Güncelleme yapayım.

Tarih 2021 3.ay saat sabah 10,15 altta paçalı don, üstte beyaz atlet elde camel white. Yalan derse foto da var. İban yazayım fotoyu ahirete kadar saklamak için 😉

 

Düzenleme imla

tarihinde İlkay BAŞARAN tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Yav İlkay gelicem sonunda yanına, bu hacimler ney kardeşim, bizi  bu motorbisiklete bindirenler utansın, motorsiklet alamadık gitti...

 

 ama dur sen kafaya koydum, hatta niyetide bozdum,  şu para işini bir çözeyim (işi bıraksam anında alırım aslındada neyse) motorumuda seçtim, klasik hedefim nc750x dct idi ama esas klasşk severim ben, kawa falan dedim ama deli pahalı, şimdi hedeflerim netleşti,  1,NC 2. Triump T100-120 bakıcam artıki bu markada henüz gelmeyen street twin vesiyonuda listede, gelsin inceleyeceğim, görüdüğün gibi hacim bolluğu var, 750-900-1200 bunlardan aşşağısı kesmez beni, 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Yav İlkay gelicem sonunda yanına, bu hacimler ney kardeşim, bizi  bu motorbisiklete bindirenler utansın, motorsiklet alamadık gitti...

 

 ama dur sen kafaya koydum, hatta niyetide bozdum,  şu para işini bir çözeyim (işi bıraksam anında alırım aslındada neyse) motorumuda seçtim, klasik hedefim nc750x dct idi ama esas klasşk severim ben, kawa falan dedim ama deli pahalı, şimdi hedeflerim netleşti,  1,NC 2. Triump T100-120 bakıcam artıki bu markada henüz gelmeyen street twin vesiyonuda listede, gelsin inceleyeceğim, görüdüğün gibi hacim bolluğu var, 750-900-1200 bunlardan aşşağısı kesmez beni, 

 

Traymp mı. Parçaları öro ile onun abi aman ha yanarsın valla :D

Şaka maka malesef paramız değersiz. Adam kanada da yaşıyor odun kesmeye polaris atv ile gidiyor. Elinde en ala alet edevat. Balık tutmaya gidiyor teknede 175 hp makina. 20 hp 4 zamanlıya lpg takacaz biz neredeyse..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
 
Güncelleme yapayım.
Tarih 2021 3.ay saat sabah 10,15 altta paçalı don, üstte beyaz atlet elde camel white. Yalan derse foto da var. İban yazayım fotoyu ahirete kadar saklamak için [emoji6]
 
Düzenleme imla

Feyk
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
İlkay BAŞARAN yazdı:

 

Traymp mı. Parçaları öro ile onun abi aman ha yanarsın valla :D

Şaka maka malesef paramız değersiz. Adam kanada da yaşıyor odun kesmeye polaris atv ile gidiyor. Elinde en ala alet edevat. Balık tutmaya gidiyor teknede 175 hp makina. 20 hp 4 zamanlıya lpg takacaz biz neredeyse..

Ne yazıkki halimiz duman, yoksa ne hayalerimiz vardı, neyse geçekleşir inşallah ne diyim...

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Servet Aydın yazdı:


Feyk

 

Foto yükleme sitesinin adı neydi

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Ne yazıkki halimiz duman, yoksa ne hayalerimiz vardı, neyse geçekleşir inşallah ne diyim...

bimde elektrikli bisiklet var, güzel de ucuz hem 3bin TL, bisiklet ama pilli de

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

bimde elektrikli bisiklet var, güzel de ucuz hem 3bin TL, bisiklet ama pilli de

kurtarmaz ama olabilir yazın lazım oluyor, bakkala git ekmeğe git vs. bazen sıcakta bisiklet çekilmiyor, işe yarar...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...