Metin Akbal 15 Temmuz 2021 Paylaş 15 Temmuz 2021 Kavrama yoksa n’ye alıp p’ye atmaya gerek var mı? Aslında her şanzıman için gerekli manuelde bile. Çünkü araç viteste el freni çekince yine şanzımana biniyor yük. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Temmuz 2021 Paylaş 15 Temmuz 2021 Servet Aydın yazdı: Denedin mi la passat bulsam deneyebilirim gönüllü ve istekliyim... en sevdiğim denemedir, evde denemeyiniz vesile ile fazla iban varsa atsana 1 Yorum bağlantısı
Onur Çelebi 15 Temmuz 2021 Paylaş 15 Temmuz 2021 Ben passat dsg'yi hareket halindeyken (60kmh civarında) yanlışlıkla boşa almıştım boşa geçiyor.😄 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Temmuz 2021 Paylaş 15 Temmuz 2021 passat bulsam deneyebilirim gönüllü ve istekliyim... en sevdiğim denemedir, evde denemeyiniz vesile ile fazla iban varsa atsanaİbanların hepsi bitti Emmi harcadı 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Temmuz 2021 Paylaş 15 Temmuz 2021 Ben passat dsg'yi hareket halindeyken (60kmh civarında) yanlışlıkla boşa almıştım boşa geçiyor.[emoji1]Ileri giderken D den N ye geçiyor da R ye geçmiyor. Ters durumda R de geri giderken N ye geçiyor D ye geçmiyor [emoji16] Bilerek denedim [emoji23] 1 1 Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 15 Temmuz 2021 Paylaş 15 Temmuz 2021 Servet Aydın yazdı: Denedin mi la Yok yok kesin bilgi geçmiyor R yanıp sönüyor , sevdiğimiz bir arkadaşın aracında denemiştik 🤠🤠 sen halen denemedin mi çok şaşırdım 😀 Onur Çelebi yazdı: Ben passat dsg'yi hareket halindeyken (60kmh civarında) yanlışlıkla boşa almıştım boşa geçiyor.😄 Ben boşa atıp kontak kapatmıştım mesala ama km halen sayıyor, ama n ye alıp marş yapmamıştı araba durup p ye aldım öyle bastı 😅 Her türlü dsg testi yapılır, Ben totalde 150 bin km dsg kullandım en uzun kullamdığımı 105 bin km de verdim, taş gibi şanzıman . Hiç yolda bırakmadı , hergün köprü trafiği var vs altın kural çok sıkış ve rampa yukarı yollarda man. mode alınması gerekiyor yoksa araba 2 vitese attığı için baskı balata bitiriyor.Bu arada S modu kullanıma göre devir aralığını kalibre ediyor. Sizin kullanım stilinize göre . D tam bayık mod. 1 Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 25 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2021 H.Cenk Bayrakçı yazdı: S- Sport Mode yani spor sürüş modu, daha yüksek devirde vites değiştirir. D- Drive Mode -Sürüş modu -normal vites değiştirir-daha ekonomiktir. Kullanıcıya katkısı nedir S modunun yani ne fark hisseder kullanan kişi? Çağlar Bayur yazdı: dur kalk trafikte, D de olursa 3 . vitese kadar atıyor sonra düşüyor falan, S te olunca 1 de kalıyor en çok 2 ye alıp orada kalıyor, dsg. S daha konforlu ve stabil hissettriyior o ortamda Şehir içi kısmen tur kalk trafikte o halede S de kullanmak lazım değil mi? Ali Gök yazdı: S de yüksek devirde vites değişiyor Kullanıcıya faydası ne oluyor bu işlemin? Sürücüye faydası nedir bu durumun? Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 25 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2021 Serkan Maden yazdı: Manevralarda tam durmadan vites değiştirilmemeli. peki Otomoatik ve manuel geçiişlerini yaparken kural nedir tam durduktan sonra mı yapılır? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Temmuz 2021 Paylaş 25 Temmuz 2021 Lazım diye bir kural yok ancak daha rahat ediyorum Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 25 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: Bende Seat Arona var. El freni otomatik değil manuel o yuzden şu şekilde değiştirisek bu yazdığınızı doğru olur mu? N' ye al-El frenini Çek-Kontağı kapat-P ye al ve uza Ali Bey ne dersiniz? "Bende Seat Arona var. El freni otomatik değil manuel o yuzden şu şekilde değiştirisek bu yazdığınızı doğru olur mu? N' ye al-El frenini Çek-Kontağı kapat-P ye al ve uza " Çağlar Bayur yazdı: Lazım diye bir kural yok ancak daha rahat ediyorum Peki Otomatik ve manuel geçişlerini yaparken kural nedir tam durduktan sonra mı yapılır? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Temmuz 2021 Paylaş 25 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: i Otomatik ve manuel geçişlerini yaparken kural nedir ihtiyaç halinde her ne zaman istenirse. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 25 Temmuz 2021 Paylaş 25 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: Ali Bey ne dersiniz? "Bende Seat Arona var. El freni otomatik değil manuel o yuzden şu şekilde değiştirisek bu yazdığınızı doğru olur mu? N' ye al-El frenini Çek-Kontağı kapat-P ye al ve uza " Peki Otomatik ve manuel geçişlerini yaparken kural nedir tam durduktan sonra mı yapılır? Hiç farketmez, sürüş esnasında bir anda dik bir rampa gelir manuele alıp o şekilde devam edebilirsiniz . s modu spor modudur, daha yüksek devirde vites değişir araba, ani hızlanma vs ihtiyacı halinde s daha agresif bir kullanım sağlar sürücüye 1 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 25 Temmuz 2021 Paylaş 25 Temmuz 2021 Hiç farketmez nasıl olsa arıza verecek.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Temmuz 2021 Paylaş 25 Temmuz 2021 Hiç farketmez nasıl olsa arıza verecek.. Manuel veya otomatik de arıza yapıyor. Farkı ne? Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 25 Temmuz 2021 Paylaş 25 Temmuz 2021 Kullanıcıya faydası ne oluyor bu işlemin? Sürücüye faydası nedir bu durumun?Eğer “S” modda sürerseniz araç daha yüksek devirde vites değiştirecek ve daha spor bir sürüş olacaktır. Sollama ve hızlanmalarda daha seri bir şekilde sürüş yapma imkanı sunar. Ayrıca örneğin sollamaya çıkılırken ya da yokuş çıkılırken D’den S’e alınırsa, DSG şanzıman 2 vites küçültüp arabayı yüksek devire alarak size iyi bir ivmelenme sağlar. Yani sizin gaza basarak sağladığınız kick-down dediğimiz vites küçültme işini S ile yapmış olursunuz. 2 Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 26 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2021 Çağlar Bayur yazdı: ihtiyaç halinde her ne zaman istenirse. Teşekkürler. Normalde sanki hareket halindeyken yapılırsa şanzımana bir zarar verecekmiş gibi düşünüyordum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Temmuz 2021 Paylaş 26 Temmuz 2021 İlkay BAŞARAN yazdı: Abi şu mantıkta gidersek senin hiç aracın olmamış. Ford fiesta idi ABS ama. Reno da Clio olmadı valla, dardayız ne yapalım, şirket adam gibi maaş vermiyorki alalım Çetin Serhat yazdı: Bende Seat Arona var. El freni otomatik değil manuel o yuzden şu şekilde değiştirisek bu yazdığınızı doğru olur mu? N' ye al-El frenini Çek-Kontağı kapat-P ye al ve uza olur, dediklerini yaptıktan sonra senden farklı ben önce motoru stop ediyorum, sonra P ye alıyorum, N den P ye iterken arada gerilim olabilir ihtimaline karşı yapıyorum bunu, emin değilim ama, her ihtimale karşı P ye almadan stop etmiş oluyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Temmuz 2021 Paylaş 26 Temmuz 2021 (düzenlendi) Çetin Serhat yazdı: Teşekkürler. Normalde sanki hareket halindeyken yapılırsa şanzımana bir zarar verecekmiş gibi düşünüyordum. vermez rahat ol, benimkinde Manuele almak için koldan hareket yok mesela, araç hep D konumunda, manuel değişim için kulakçık kullanıyorum, komut verince vites değişiyor ve bir süre senin bekliyor, müdahale etmezsen tekrar oto moda geçiyor, sorun olsa bu olay olmazdı zaten, sürekli Manuel kullanım içinse kulakçıklardan birine 3 sn. basılı tuttummu manuelde kalır araç, bu modu ancak çok sıkışık trafikte yada çok dik rampalarda ve özellikle yavaş çıkışlarda kullanıyorum, zaten böyle kullanmak lazım, yoksa yarım debriyajda kalabilir araç ve sürekli vites değişmekle uğraşır şanzıman... 26 Temmuz 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 26 Temmuz 2021 Paylaş 26 Temmuz 2021 Servet Aydın yazdı: Manuel veya otomatik de arıza yapıyor. Farkı ne? Dsg normal baskı balatalı araça göre ortalamada daha sağlam olduğunu düşünüyorum👍🏼Çok var baskı balatayı 10-15 binde bitiren Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 26 Temmuz 2021 Paylaş 26 Temmuz 2021 Yazılım sonrası kavrama kaçırma yapıyordu, vay be anılar canlandı. Zaman zaman azer bülbül gibi titretse de, olur olmadık yerde yolda bıraksada, geçişleri hızlı olduğu için zevkliydi. Ancak İstanbul koşullarına uygun olmadığını ve bilinçli kullanıcı tarafından tercih edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Her 2 senede artık o problem çözüldü, yenilerde bilmem ne değişti hikayesi devam ediyor mu? Gerçekten bişeyler değişmiş mi, bir an önce 2ye almaya çalışıp yarım debriyaj yapmaya devam ediyor mu? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Temmuz 2021 Paylaş 26 Temmuz 2021 Yazılım sonrası kavrama kaçırma yapıyordu, vay be anılar canlandı. Zaman zaman azer bülbül gibi titretse de, olur olmadık yerde yolda bıraksada, geçişleri hızlı olduğu için zevkliydi. Ancak İstanbul koşullarına uygun olmadığını ve bilinçli kullanıcı tarafından tercih edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Her 2 senede artık o problem çözüldü, yenilerde bilmem ne değişti hikayesi devam ediyor mu? Gerçekten bişeyler değişmiş mi, bir an önce 2ye almaya çalışıp yarım debriyaj yapmaya devam ediyor mu?Bendeki 90bin oldu. Dur kalk manuel, yoğun akan trafik S, normal trafik D. Haram da var çok şükür tık yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2021 Paylaş 27 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: Teşekkürler. Normalde sanki hareket halindeyken yapılırsa şanzımana bir zarar verecekmiş gibi düşünüyordum. Hiç bir şey olmaz.. Bu durum, uçağı otomatik pilottan çıkarmak gibi. Manuele alıp, tamam artık kontrol bende diyorsun. Hepsi bu. 2 Yorum bağlantısı
Çetin Serhat 29 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Hiç bir şey olmaz.. Bu durum, uçağı otomatik pilottan çıkarmak gibi. Manuele alıp, tamam artık kontrol bende diyorsun. Hepsi bu. Teşekkürler yani kesin emin olmak için soruyorum yolda son sürat giderken bile yapabiliyoruz öyle mi örnek abartı oldu ama anlamak için soruyorum? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Temmuz 2021 Paylaş 29 Temmuz 2021 Çetin Serhat yazdı: Teşekkürler yani kesin emin olmak için soruyorum yolda son sürat giderken bile yapabiliyoruz öyle mi örnek abartı oldu ama anlamak için soruyorum? Abartı değil.. Evet son surat giderken de yapablirsiniz. Zaten yapamayacak olsanız araç buna izin vermez. Mesela 7. viteste 180 ile giderken 6. vitese almanıza izin verebilir ama 4 e almanıza izin vermez.. Yani hata yaptırmaz. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts