İçeriğe Yönlendir

En İyi D sınıfı Sedan Hangisi? (Anket)


Hamza Bayram

En iyi D sınıfı sedan hangisi? (Anket)  

167 oy

Bu ankete oy verme veya sonucunu görme izniniz yok Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu

Tüm bunların yanında en önemli nokta pazarlama stratejisi, Türk milletine ulaşılması zor bir kızıl elma olarak yansıtılması ve Türk insanının psikolojisi. 

Dünyanın hiç bir yerinde bu kadar satılmıyorsa sebep bu noktalarda araştırılmalı.  

Selim Bilgin yazdı:

Passat'ın bu kadar satmasının bir sebebi var elbet. B5 zamanından bu yana bakmak lazım.

Özellikle 1,8 T nin motoru çok güzeldi. 

Celal Aydın yazdı:

Passat B5’ten bu yana, az yakmasıyla, tok kapı sesiyle, premium haricinde en iyi yol ve rüzgar sesi yalıtımıyla, ve motorlarının genellikle istekli gidişiyle meşhur.
Verdiği sağlamlık hissi insanların kalbini çaldı bence.

 

Doğan Arşiray yazdı:

TR de satiliyordur bence. Golf desek universal bir deger olurdu. Passat çin de cok populer b6 dan beri mesela. 

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Rıdvan Ergün yazdı:

Insignia'nın bu kadar düşük oy almasına şaşırdım doğrusu :D

 

Birilerinin elinde git gel olmuş bir marka. Neden şaşırılıyor ki? Önce gm, kore arabalarıyla aynı platformlar. sonra psa. Teknoloji olarak geriden takip eden motorlar. Japonlar verimli ve sağlam atmosferik yapmada öncü oldu. Das auto küçük hacimli turbo benzinlilerde öncü oldu. Psa küçük hacim dizelde öncü oldu. Opel hiçbiri olamadı. Geriden geliyor hep. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

en iyisi demek her zaman göreceli olmuştur, beklneti/,ihtiyaçlar farklıdır.

D segmentinde işler daha da karışır, D var D var, aracı sürmek var, hayatında direksiyonu görmeden arkada oturup kalmak var vs.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 küçük hacimli turbo benzinlilerde 

2012 yılından beri 1.0 ecoboost motorlar 100, 125 ve 140 hp ile yıllardır ödül alan bir motor.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Uzunoğlu yazdı:

2012 yılından beri 1.0 ecoboost motorlar 100, 125 ve 140 hp ile yıllardır ödül alan bir motor.

Ödül almak zor değil. Biraz kesenin ağZını açmak lazım :) 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

örneklem hatalı olduğu için tabi anket sonucuda hatalı çıktı. Eski ford severlerin yoğun olduğu bir grup seçilince örneklem mondeo çıktı sonuç :D 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ödül almak zor değil. Biraz kesenin ağZını açmak lazım :) 

hah yalnız değilim, mani talk derim hep :)

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Birilerinin elinde git gel olmuş bir marka. Neden şaşırılıyor ki? Önce gm, kore arabalarıyla aynı platformlar. sonra psa. Teknoloji olarak geriden takip eden motorlar. Japonlar verimli ve sağlam atmosferik yapmada öncü oldu. Das auto küçük hacimli turbo benzinlilerde öncü oldu. Psa küçük hacim dizelde öncü oldu. Opel hiçbiri olamadı. Geriden geliyor hep. 

Ruhunu kaybetti. Opel öncü teknolojilerin markasıydı. Eski ruhunun birazını koruyabileydi 3 büyükler arasına girebilirdi. Eskiden jet motorlu araba yapıp binecek kadar çatlak sahipleri vardı PSA da tekrar yükseleceğini umuyorum.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağrı Alaf yazdı:

Ruhunu kaybetti. Opel öncü teknolojilerin markasıydı. Eski ruhunun birazını koruyabileydi 3 büyükler arasına girebilirdi. Eskiden jet motorlu araba yapıp binecek kadar çatlak sahipleri vardı PSA da tekrar yükseleceğini umuyorum.

Bağımsız olacak ki kafasını eseni yapabilsin. Mazda ford’dan ayrıldı, dizel sıkıştırma oranlı benzinli araba yaptı mesela. 

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bağımsız olacak ki kafasını eseni yapabilsin. Mazda ford’dan ayrıldı, dizel sıkıştırma oranlı benzinli araba yaptı mesela. 

Doğru bir noktaya değindiniz, GM Prangasında Opel git gide eridi parça kaliteleri düştü Ruhunu verdi araba. Son silah Insignia Grand Sport'tu o da memnun etmemiş olacak ki satılmaktan şirket kurtulamadı. Hatta Insignia GS içerisinde bazı çok minik yerlerde öyle hatalar var ki aracın acelece ve kararsız bir ortamda üretildiği belli oluyor. Bence yine kaliteli

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağrı Alaf yazdı:

Doğru bir noktaya değindiniz, GM Prangasında Opel git gide eridi parça kaliteleri düştü Ruhunu verdi araba. Son silah Insignia Grand Sport'tu o da memnun etmemiş olacak ki satılmaktan şirket kurtulamadı. Hatta Insignia GS içerisinde bazı çok minik yerlerde öyle hatalar var ki aracın acelece ve kararsız bir ortamda üretildiği belli oluyor. Bence yine kaliteli

Bence opel şöyle. Geçmişten gelen tecrübesi var zaten. Firma el değiştirince bütçe sorunları yaşadı. Yenilik yapacak, kabul ettirecek ve piyasa sürecek gücü olmadı. Ne yaptılar? Sektörü takip ettiler. Ayak uydurdular. Kopmadılar. Bence bu bile opel için başarıdır. Öncü teknolojisi olmasa bile ipi bırakmadı. Ama özgünlük ve kendini ayrıcalıklı hissettirme olayı azaldığı için tercih edilenlerde biraz geriye düştü. Gayet normal 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Ahmet İhsan Akşen yazdı:

Dünyada en çok satan D sınıfı diyordu Doğan kabak geçen gün 🤔

şimdi şöyle ele alalım , dünyanın otomotivde kafa ülkeleri Almanya hariç kendi ülkesi markanın, İngiltere ve Abd de sorun yumağı olarak adlandırılıyor ww markası Hatta ingiltere ve abd de en çok arıza yapan araçlar sırlaması yapılıyor her sene bulabilirseniz bi bakın derim :) 

Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Birilerinin elinde git gel olmuş bir marka. Neden şaşırılıyor ki? Önce gm, kore arabalarıyla aynı platformlar. sonra psa. Teknoloji olarak geriden takip eden motorlar. Japonlar verimli ve sağlam atmosferik yapmada öncü oldu. Das auto küçük hacimli turbo benzinlilerde öncü oldu. Psa küçük hacim dizelde öncü oldu. Opel hiçbiri olamadı. Geriden geliyor hep. 

Eleştirilerinizde haklısınız. Fakat fiyat/donanım orantılamasında pek kötü değil

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...