İçeriğe Yönlendir

En Sorunlu Otomobil Hangisi, Ustalar Cevaplamış


Murat Öngür

Recommended Posts

Çağlar Bayur

hep obama reis yüzünden , aldı 2.0 ufak motorlu kornetleri taxi yaptı, ahalinin dengesi şaştı, tramp reis daha ilk hafta bu ufak ufak şeylerin devri bitti nedir yahu diye çıkışmıştı

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Pikap yapısı gereği sağlam, ayrı şaşi var, makas var vs. Emisyon çok katı değil bir de pikaplarda v8 standart gibi.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Koray Demir yazdı:

 

Yıllar önce Renault araçlar Euro Ncap testinden kılçıksız 5 yıldızla çıkarken kimse EuroNcap’in yüzde %50’den fazla hissesinin Renault grubuna ait olduğunu konuşmuyordu. 
 

a ?)

 


 

 

 

 

Euro NCAP, (İngilizce: European New Car Assessment Programme, Türkçe: Avrupa Yeni Otomobil Değerlendirme Programı) Avrupa pazarındaki otomobillerin güvenlik ve performanslarının değerlendirildiği bir düzenlemedir. 1997 yılında İngiltere'de Transport Research Laboratory ile United Kingdom Department for Transport işbirliğiyle kuruldu.[1] Bu kuruluş, Avrupa Komisyonu ve Almanya, İsveç, Hollanda ve İspanya tüketici ve motorlu araç organizasyonları tarafından da destekleniyor.[2] Merkezi Belçika'nın Brüksel şehrindedir. Amerika Birleşik Devletleri'nin Insurance Institute for Highway Safety sistemi ile eşdeğerdir. Euro NCAP yeni araçlar için yaptığı çarpışma testlerinde yıldızlı bir puanlama sistemi kullanmaktadır. Yapılan bu testlerde ön, yan ve direk çarpışmalarından elde edilen veriler belirli prosedüre uygun şekilde sürücü, yolcu ve çocuk ile yaya güvenliği alanında ayrı ayrı değerlendirilerek bu yıldızlarla değerlendirilir; asgarî 0, azamî 5 yıldız verilir.

250px-Logo_Euro_NCAP.svg.png Euro NCAP Logo

Ön çarpışma testinde 64 km/saat (40 mil/saat) hızındaki araç duran bir bariyere çarpmaktadır. Yan çarpışma testinde ise 50 km/saat (31mil/saat) hızındaki bir bariyer aracın sürücü kapısı tarafından çarpmakta, direk ile yapılan çarpışma testi ise 29 km/saat (18 mil/saat) hızında yanal hareket eden araç 259 mm. çapındaki durağan bir direğe yine sürücü kapısı kısmından çarptırmak suretiyle gerçekleştirilir.

Yapılan bu testler, otomobil üreticilerinin güvenlik donanımlarını geliştirmesi ve standart hale getirmesini sağlayarak kara ulaşımı güvenliğini artırmayı amaçlamaktadır. Testlerden en yüksek derece olan 5 yıldızı alan ilk otomobil Renault Laguna'dır.

 

Avrupa Yeni Araba Değerlendirme Programı ( Euro NCAP ), Belçika'nın Leuven kentinde bulunan bir Avrupa gönüllü araba güvenliği performansı değerlendirme programıdır (yani Yeni Araba Değerlendirme Programı ) . 1996'da oluşturulan programın ilk sonuçları Şubat 1997'de yayınlandı. [ 1 ] Başlangıçta Birleşik Krallık Ulaştırma Bakanlığı'na bağlı Ulaştırma Araştırma Laboratuvarı tarafından başlatıldı ancak daha sonra çeşitli Avrupa hükümetleri ve Avrupa Birliği (AB) tarafından desteklendi. [ 2 [ 3 ] Sloganları "Daha Güvenli Arabalar İçin"dir .

 

 

Ulaştırma bakanlığı halka arz oldu demekki ingilterede.

renonun bu hisselere (varsa) sahip olduğunun bir haberi ya da belgesi ne bileyim birşeyi var mı bende merak ettim de.

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Mehmet Göktürk yazdı:

 

 

F150 bence en dayanıklı araç. 

F150 Her türlü ezer. Tonaj ve yükseklik etkiliyor. 

 

Yorum bağlantısı
Koray Demir
İlkay Başaran yazdı:

 

 

Ulaştırma bakanlığı halka arz oldu demekki ingilterede.

renonun bu hisselere (varsa) sahip olduğunun bir haberi ya da belgesi ne bileyim birşeyi var mı bende merak ettim de.

Renault Euro Ncap’de en son hisse sahibiydi. Aradan uzun zaman geçtiğinden ilgili haber linkine ulaşamadım. Fakat Amerikan IIHS de döküldü 5 yıldızlı araçlar. Bu arada Renault çarpışma güvenliği konusunda oldukça başarılı, hakkını yemeyelim. Clionun 2019 testlerinde City and Supermini kategorisinde 96 yetişkin yolcu koruma puanını geçebilen araç yok. 
 

https://www.euroncap.com/en/results/renault/clio/35877

IMG_8245.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Clio yi satarken kullanırım bunu :)

  • Mutlu 7
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

2bin beygir vardır gücü

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Evren Erakçora yazdı:

2bin beygir vardır gücü

370.metrede motor bitiyor zaten

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Başlamış yine sidik yarışı. Forumun yaş ortalaması arttıkça konular bozuluyor. Önceden ispanyol ile karşılıklı oynama sonrası yurt dışı çıkış harçları filan konuşurduk?

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Ne yapalım abi senin gibi genc olamadik. 

Yorum bağlantısı
Fatih Uzun
Servet Aydın yazdı:

Başlamış yine sidik yarışı. Forumun yaş ortalaması arttıkça konular bozuluyor. Önceden ispanyol ile karşılıklı oynama sonrası yurt dışı çıkış harçları filan konuşurduk?

Sanki bu olay kapodokya da geçmişdi,yanlış mı hatırlıyorum;),ama ne tandır yemişdik.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Fatih Uzun yazdı:

Sanki bu olay kapodokya da geçmişdi,yanlış mı hatırlıyorum;),ama ne tandır yemişdik.

Birileri kafasının üstünde neşeli sıvı gezdirdi filan 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fatih Uzun
Servet Aydın yazdı:

Birileri kafasının üstünde neşeli sıvı gezdirdi filan 

oksijensizlikden olmuştur,Mehmet abi götürdü bizi mağaraya b,zde neşeli sıvı tüketmek zorunda kalmıştık:biggrin:

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Servet Aydın yazdı:

Başlamış yine sidik yarışı. Forumun yaş ortalaması arttıkça konular bozuluyor. Önceden ispanyol ile karşılıklı oynama sonrası yurt dışı çıkış harçları filan konuşurduk?

Yaş ortalaması artıkça sidik yarışını kazanma ihtimali azalır, tazyik düşer. 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mahmut Yıldız yazdı:

Yaş ortalaması artıkça sidik yarışını kazanma ihtimali azalır, tazyik düşer. 

Arkadaş mı söyledi :crazy:

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
İlkay Başaran yazdı:

Arkadaş mı söyledi :crazy:

Biri var, bize tavsiye olarak diyor ki 40 yaşından sonra tazyik kontrolü yapın, düşükse doktora gidin. Yalansa @Cem Dilmen hocam yalan der. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Tazyik değil de süre olsa.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mehmet Yeter yazdı:

Tazyik değil de süre olsa.

Süreniz başladı :seytan:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen
Mahmut Yıldız yazdı:

Biri var, bize tavsiye olarak diyor ki 40 yaşından sonra tazyik kontrolü yapın, düşükse doktora gidin. Yalansa @Cem Dilmen hocam yalan der. 

Elbette doğru :) 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Mehmet abinin hizli zamanları. Yan da bir de bilgisayar vardır kesin. Siqorta kesmek için.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...