İçeriğe Yönlendir

Hepsiburada Sitesindeki Yorumlar


Çağlar Bayur

Recommended Posts

İlkay Başaran
Erhan Doruk yazdı:

Bizim millet tarihi boyunca ne çektiyse uçkurundan çekti. Hala da çekiyor. 

Uçkur değilde karaktersizlik ve açlıktan desek?

Kadını eve tık her dişiye asıl.

Tüm turistlere, tüm öğrencilere aynı gözle bak.

Toplumun çok büyük bir kısmı baskılar altında büyüyor. O gğnah bu günah. Otobüste el ele oturan 2 tane çocuğa katlanamıyor. Ya da sinemadaki. Kendinde bunu yaşayamamanın açlığı ve nefreti var. Adam zaten aç birde toplum erkeği yüceltmiş. Ooh herşey serbest. Önüne ne gelirse bi zarf at dene.

Are you disco?

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ümit Türk

+1 katılıyorum.  Kötü yorumları kesinlikle yayınlamıyorlar.  Kaç kere yazdım. 

Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Ben bunu şöyle açayım. Kötü yorumu yayınlıyorlar ama filtreleme yapmadan görmüyorsunuz. Birde çok sonra yayınlanıyor.

Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu

2 ay evvel banyo dolabı satın aldım 560 tl ye satıcıda kendileriydi o hafta kur yükselince ürün fiyatı 790 tl ye çıktı.Bende 30 gün boyunca kargoya verilmesini bekledim bir kaç defa aradılar biraz geciktik iptal edebilirsiniz diye, sorun değil beklerim dedim. 30 günün sonunda  müşteri hizmetleri aradı ürünün tedarik edilemediğini stoklarda kalmadığını iptal etmem gerektiğini söylediler. Herhangi bir işlem yapamayacağımı çünkü ürünün yine kendi mağazalarında 790 TL ye satışta olduğunu stok sorununun olmadığını belirttim. Ürünüm bilgim harici iptal edildi ve param iade edildi. Bende üyeliğimi sildim,ticari ahlakları sıfır bazen ürün alacakken daha pahalısını farklı siteden alıyorum ama onlara kazandırmıyorum. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Erol Güven

Bir kaç kez yorum yaptım olumlu olanlar kısa sürede yayınlanıyor. Olumsuz olanlar bir türlü yayınlanmıyor hatta mesaj attım olumlu olunca yayınlıyorsunuz diye olumsuz olduğunda neden yayınlamıyorsunuz diye cevap bile gelmedi.

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Okudukça daha iyi anlıyor insan , aslında özet olarak ticaretin geldiği nokta malesef bu.

Şaşırıyormuyum ? Hayır... 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Ben aldığım ürünlere yorum yapmam ama bir iki kez olumsuz yorum yaptım, sorunsuz şekilde yayınlandı.

Yorum bağlantısı
Deniz Kom

hb asla kötü yorum yayınlamaz, yıllardır bu durum böyle. Reddedilen onlarca yorumum için açıklamalarda komik gerekçeler sunuyorlar.

İhraç yiyen bir mağaza ise ertesi gün yeni bir isimle geri dönüyor.

Orjinal filtre seti aldığım bir siparişim için gelen üründe yağ filtresi hariç her şey başka markaydı. Yorumum kabul edilmedi, bedel iadesi yapıldı. Mağaza daha önceden de mimli olacak ki ürünler geri bile istenmedi.

Aldığım ürünün sorunlu olduğunu belirttiğim bütün yorumlarda aşağıdaki açıklama ile red var. O yüzden bir ürün alırken hb yorumlarını asla dikkate almam.. 

 "Yaşadığınız aksaklık nedeniyle üzgünüz. Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne / kullanımına dair olumlu veya olumsuz görüş ve deneyimleri içeren yorumları onaylıyoruz. Yorumunuz, yayınlanma kriterlerimiz açısından uygun olmadığı için yayına alınamamıştır"

 

Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt

trendyolda kuzenim satış yapıyor,sistem nasıl müsade ediyorsa kendine olumlu epey yorum yapmış,bu sayede epey bir satışa ulaştı..:bravo:

  • Beğen 1
  • Beğenme 1
  • Şaşkın 4
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Erdem Bozkurt yazdı:

trendyolda kuzenim satış yapıyor,sistem nasıl müsade ediyorsa kendine olumlu epey yorum yapmış,bu sayede epey bir satışa ulaştı..:bravo:

Bunun yöntemini anlatsan keşke. Baldız da satış yapıyor, ürün alıyorsunuz hep aynı hesaptan alıyorsunuz diyo. Her şey için farklı hesap istiyor ki farklı kişiler yorum yapmış olsun.

  • Beğenme 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Çağlar Bayur yazdı:

satın almadan yorum yazılamıyor

kendi mağazası satın alıyor o zaman . Çünkü berbat ürünler için çok iyi yorumlar oluyor bazen.

 

haklı bir kötü yorum yapmıştım. Gelen yanıt da şu :

 

Yaşadığınız aksaklık nedeniyle üzgünüz. Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne / kullanımına dair olumlu veya olumsuz görüş ve deneyimleri içeren yorumları onaylıyoruz. Yorumunuz, yayınlanma kriterlerimiz açısından uygun olmadığı için yayına alınamamıştır.

 

Kriterler de şuymuş :

 

Yorum sistemimizde aynı ürünler farklı tedarikçiler tarafından sunulabilir, ancak ürün yorumları ortak olarak listelenmektedir.

Bu durumda ürün yorumlarının müşterilerimizi yanlış yönlendirmemesi için eksik/kusurlu ürün, yanlış ürün gönderimi, teslimat, paketleme ve ürün orjinalliği, hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Ürün teslimatından sonra satıcı ve hizmet geri bildirimlerini mailinize iletilen "Satıcı Değerlendir" kısmında değerlendirebilirsiniz.

Bununla birlikte ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk

Ürün alınmadan yoruma kapalı diye biliyorum.  Açık yakalamışsa yaptığı doğru bir hamle değil. Adaletli gerçek yorumlar olması lazım. Malzemenin kaliteli olması farklı bir durum.  

Yorum bağlantısı
Murat Öngür

Dikkat edin iyi yorum yapınca , saatler içerisinde hepsiburada yayınlıyor , ama 3 yıldız altı yorumlarda hepsiburada bekletiyor ve çoğunlukla yayınlamıyorlar.

Ama n11 de yorumlar hemen yayınlanıyor, trend yolda yorumlar hak getire işlerine geldiği gibi olumluda olsa olumsuz da olsa yayınlıyorlar yada yayınlamıyorlar.

Ama müşteri memnuniyeti olarak il sırada açık ara amazon.tr gelir prime etiketli aldığınız herşeyi isterse 1 yıl geçsin arkasındalar parasını iade ediyorlar yada yenisi ile değiştiriyorlar

onun için sıralar isek 

1 amazon tr

2 boş 

3 hepsiburada

4 n11 

5

gerisi boş :) 

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Amazonda bazı ürünlerin Yurt dışı kullanıcı yorumları da var. O iyi oluryor daha objektif ve yapıcı geliyor bana. Olumsuz da olsa mutlaka yayınlıyorlar bu arada. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Amazon üzerinden Flodan spor ayakkabı almıştım, 1 ay dolmadan yandan patladı. Bir kaç kez mesaj atmama rağmen ilgilenen olmadı. Ürün değişmedi çöpe gitti. Ama olumsuz yorumum yayınlandı, halen de duruyor.  Tekrarlıyorum ayakkabı çöpe gitti.

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07V6MY7MZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o02_s00?ie=UTF8&th=1&psc=1

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

En son Hb den aldığım ürünü hepsijet e verdiler

Ürün adrese teslim, petrolün adresi.

Hepsijetten bir eleman aradı beni, oraya dağıtım yok siz gelip alıcaksınız dedi.

Dedim nasıl iş bu, valla abi oraya para vermiyorlar bize dedi.

Gittim kendim aldım, yorumda bunu belirttim yayınlamadılar tabi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt
Mahmut Yıldız yazdı:

Bunun yöntemini anlatsan keşke. Baldız da satış yapıyor, ürün alıyorsunuz hep aynı hesaptan alıyorsunuz diyo. Her şey için farklı hesap istiyor ki farklı kişiler yorum yapmış olsun.

hırsızlığı bil yapma demişler,bu tip işlere gerek yok satılacak ürün güzelse fiyatıda azcık muadillere göre iyise satılır,tabi piyasada güveni kazanmak mesele..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Erdem Bozkurt yazdı:

hırsızlığı bil yapma demişler,bu tip işlere gerek yok satılacak ürün güzelse fiyatıda azcık muadillere göre iyise satılır,tabi piyasada güveni kazanmak mesele..

Gerçekten yapmak için değil, bizi bıktırdı. Böyle hile yaparak satışı artırmak kul hakkına girer. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Son bir kaç alışveriştir sürekli sıkıntı çıkarıyor hepsijet aldığım ürünleri patlatmış dökülmüş firma ya geri iade oldu. Yeniden istedim bu seferde firma göndermedi para iadesi yapacaz dediler. Tedarikte sıkıntı çekiyor . 

Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Önder Özcan yazdı:

Amazon üzerinden Flodan spor ayakkabı almıştım, 1 ay dolmadan yandan patladı. Bir kaç kez mesaj atmama rağmen ilgilenen olmadı. Ürün değişmedi çöpe gitti. Ama olumsuz yorumum yayınlandı, halen de duruyor.  Tekrarlıyorum ayakkabı çöpe gitti.

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07V6MY7MZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o02_s00?ie=UTF8&th=1&psc=1

Helal etmiyorum demişsin yorumunda ama helale harama baktıklarını da çok sanmıyorum :( 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Kemal Korkmaz yazdı:

Tedarikte sıkıntı çekiyor . 

tedarik kısmı ayrı bir yara, bugün birçok kurye firması eylemde , ilgili merkez binalarına doğru yoldalar İStanbul da

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Sani Gerşon yazdı:

Hepsiburada ile yaşadığım, 2.5 ayda iade alamadığım, arızalı gelen bir ürün yüzünden madur olduğum bir süreci, bir üyemiz sayesinde çözüme kavuşturabildim. Herkes bu üyeyi tanımak zorunda değil. Hakkım olan için niye 2.5 ay süründürüldüm? Üyeyi tanımasam belki hala sürünüyor olabilirdim.

Burayı okuyorsa Allah ondan binlerce kez razı olsun valla.

Lafı mı olur Sani, ne zaman ihtiyacın olursa... :crazy:

  • Beğenme 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Sani Gerşon yazdı:

Hepsiburada ile yaşadığım, 2.5 ayda iade alamadığım, arızalı gelen bir ürün yüzünden madur olduğum bir süreci, bir üyemiz sayesinde çözüme kavuşturabildim. Herkes bu üyeyi tanımak zorunda değil. Hakkım olan için niye 2.5 ay süründürüldüm? Üyeyi tanımasam belki hala sürünüyor olabilirdim.

Burayı okuyorsa Allah ondan binlerce kez razı olsun valla.

Sorun yok. Bizim işimiz bu :crazy:

  • Beğenme 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
Önder Özcan yazdı:

Amazon üzerinden Flodan spor ayakkabı almıştım, 1 ay dolmadan yandan patladı. Bir kaç kez mesaj atmama rağmen ilgilenen olmadı. Ürün değişmedi çöpe gitti. Ama olumsuz yorumum yayınlandı, halen de duruyor.  Tekrarlıyorum ayakkabı çöpe gitti.

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07V6MY7MZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o02_s00?ie=UTF8&th=1&psc=1

Sanırsam amazon kalitesi amazonun kendinden değil yabancı esnaftan. Bizim yerli satıcılar oraya girince onunda diğerlerinden pek farkı kalmaz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...