İçeriğe Yönlendir

JEEP Avenger


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Sani Gerşon

Daha Türkiye'de satışta değil.

Niye yeni kasa çıkardılar sırf elektrikli motor için anlamadım. Renegade'i adapte edemediler mi acaba?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Sani Gerşon yazdı:

Daha Türkiye'de satışta değil.

Niye yeni kasa çıkardılar sırf elektrikli motor için anlamadım. Renegade'i adapte edemediler mi acaba?

Bu daha güzel.. renegade beklenen güzellikte kostaklıkta değildi. Bu rafine olmuş.. yeni kasası gibi düşün. 

Alt kısmı saçları felan değişiktir illa ki.. benzin deposu yok motor başka kulaklar başka ağırlık dağılımı farklı alt düzen üst düzen vs vs

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Daha Türkiye'de satışta değil.

Niye yeni kasa çıkardılar sırf elektrikli motor için anlamadım. Renegade'i adapte edemediler mi acaba?

Pil yapısından dolayı şase uymamış olabilir birde güncel jeep çizgisine saha uygun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Sani Gerşon yazdı:

 

Niye yeni kasa çıkardılar 

heee. bazılarının araba demode olacak....

Bunun fiat versiyonu da illa gelecektir. ne gelecek acaba.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

100kwh batarya demek, alınması çok zor demek. En az 2 milyon olur bu

 

ayrıca direksiyon egea :) 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Servet Aydın yazdı:

2 milyona yarısı anca

Mantıklı, şu an hybrit renegade bile 1.5milyon olmalı.

Yorum bağlantısı
Hamit inan
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

100kwh batarya demek,

Bu batarya 4 saatte tam şarj olsa saatte 25kw çekmek demek şebekeden. Evde mevde dolacak batarya değil  4 tane ihlas sofbeni gibi çekiyor. Trifaze besleme gerek :)

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Hamit inan yazdı:

Bu batarya 4 saatte tam şarj olsa saatte 25kw çekmek demek şebekeden. Evde mevde dolacak batarya değil  4 tane ihlas sofbeni gibi çekiyor. Trifaze besleme gerek :)


Hatta şarj başlangıcında daha fazla akım çekiyordur. Kablonun çok sağlam olması lazım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kablonun çok sağlam olması lazım

Kablodan ziyade Normal ev saatleri trifaze bile olsa bir iki aya pert olur. Belki yavaş şarj olayı varsa aksam 10 da takar sabaha çıkarırsın 8-10 saatte. 

Düşündüm de sorunlarımız bile fakir sorunları 😂😂😂

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Avenger benim olsa asla hızlı şarj etmek istemem hatta hiçbir bataryayı hızlı şarj etmek istemem.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selçuk Bakış yazdı:

Bir an Duster gördüm sandım 😅

sektörün geldiği nokta: buna dacia logosu yapıştırsak garipsenmez.... 2 tabelti yanyana monte eden kokpit tasarımı yapıyor, ço basitleşti marka karakteri kalmadı

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Hamit inan yazdı:

Kablodan ziyade Normal ev saatleri trifaze bile olsa bir iki aya pert olur. Belki yavaş şarj olayı varsa aksam 10 da takar sabaha çıkarırsın 8-10 saatte. 

Düşündüm de sorunlarımız bile fakir sorunları 😂😂😂

Ev inşaatı için elektrik alt yapısını araç şarjına göre yaptırdım. Elektrik Sayacı normalden farklımı olacak? Bilgilenmek için soruyorum. 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Metin Uzunoğlu yazdı:

Ev inşaatı için elektrik alt yapısını araç şarjına göre yaptırdım. Elektrik Sayacı normalden farklımı olacak? Bilgilenmek için soruyorum. 

Hocam evin kurulu gücüne göre sayaç seçilir o çok sorun değil en uç durumda akım trafosundan okuyan sayaçlar mevcut.Bana göre asıl önemli olan kullanılacak şarj ünitesinin kapasitesi , Tesisat buna göre tasarlanmalı.

Yorum bağlantısı
Hamit inan
Metin Uzunoğlu yazdı:

Elektrik Sayacı normalden farklımı olacak? Bilgilenmek için soruyorum

Normal evlerde de artık trifaze saat takılıyor. monofaze saatler kesinlikle dayanmaz.

Trifazede faz başı 20A çekse 3*20 60A

60A *220V saatte 7 kW yapar  100kw /7 Yaklaşık 15 saat. 

Kısaca ev saatin trifaze olacak. Sigorta kutusundan özel hat çekilecek. O şekilde bile bu batarya 15 saatte standart bir ev saatini ve tesisatını üst limitlerde zorlayarak dolduracak. Muhtemelen standart bir trifaze ev saatinin klemensleri bir kaç ayda eriyebilir.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Tesisat oba göre seçildi tam hatırlamıyorum ama ana hat 3x16 yada 3x25mm² idi 

Aytac Sakal yazdı:

Hocam evin kurulu gücüne göre sayaç seçilir o çok sorun değil en uç durumda akım trafosundan okuyan sayaçlar mevcut.Bana göre asıl önemli olan kullanılacak şarj ünitesinin kapasitesi , Tesisat buna göre tasarlanmalı.

 

Hamit inan yazdı:

Normal evlerde de artık trifaze saat takılıyor. monofaze saatler kesinlikle dayanmaz.

Trifazede faz başı 20A çekse 3*20 60A

60A *220V saatte 7 kW yapar  100kw /7 Yaklaşık 15 saat. 

Kısaca ev saatin trifaze olacak. Sigorta kutusundan özel hat çekilecek. O şekilde bile bu batarya 15 saatte standart bir ev saatini ve tesisatını üst limitlerde zorlayarak dolduracak. Muhtemelen standart bir trifaze ev saatinin klemensleri bir kaç ayda eriyebilir.

 

Şu an kullandığım saatte trifaze.

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Metin Uzunoğlu yazdı:

3x16 yada 3x25mm² idi 

16 mm Kablo olsa faz başına bana göre 65-70 Ampere dayanır.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
(düzenlendi)
Metin Uzunoğlu yazdı:

Şu an kullandığım saatte trifaze.

Saat giriş ve çıkışları 6mm2 dir. 

Üşenmedim saat etiketlerine baktım :) monofaze ve trifaze saatler 100A denmiş. 

Yani evde trifaze saat varsa sigorta kutusundan 3"25A  trifaze sigorta taktırıp  4*4mm2 kablo ile toprak hattı dahil şarj istasyonuna cektirirsen sorunsuz çalışır. 4 mm2 faz başı 5 kW rahat taşıyor. 3*5 15 kW güç yapar saatte. 6 saattede 100kw lik batarya dolar. 

Gece 10 dan sonra zaten indirimli tarife sabaha kadar dolsun dursun :)

tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...