İçeriğe Yönlendir

1.4 TSI vs 1.6 TDI (Yardim amacli)


Fatih Yildam

Recommended Posts

Oğulcan Akıncıoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

1000 usd de 2000TL kayıp yapar YTD

önce fiziikiiii dolares sonra kkm   nası olur ? 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
Fatih Yildam yazdı:

Dogrusu benzinli arac mantikli geliyor, neden derseniz, Cok kilometro yapmiyoruz arac bosuna yatmasin dizel olup, ve birde fotogralardan da bakiyoruz benzinli daha tok daha temiz yipranmamis gibi,

iste burda da soylenen kotu yorumlar 122hp nin yetersizligi vs gibi olumsuz dusunceler kafayi karistiriyor. 122 yetmez bagirir motor gibi, 130 sabit km hizla gitsek bagirir mi ki ? rpm degerleri ne olur bilmiyorum, veya 160 alalim motor rahatlasin diyoruz piston segman vs bozulur deniliyor

1.4 tsi 122 hp 3.000 devirde 150 km/h ile gidiyor DSG şanzımanda. Çekişi gidişi yeterli. Dip gaz yapıldığında 160 km/h a kadar rahatlıkla hızlanıyor. Bu motorun çok fazla kronik sorunu yok, tek sıkıntısı triger zinciri, uzama yapıyor, ses yapıyor, daha da değiştirilmezse kopuyor, motora iyi bakılmalı almadan önce. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Oğulcan Akıncıoğlu yazdı:

önce fiziikiiii dolares sonra kkm   nası olur ? 

kasadaki doları kim gider şubeye teslim eder ki

Celal Aydın yazdı:

, tek sıkıntısı triger zinciri,

servis kayış var dio trigerde?

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
Çağlar Bayur yazdı:

kasadaki doları kim gider şubeye teslim eder ki

servis kayış var dio trigerde?

CAX motor kodlu 122 hp olanlarda zincir var abi. 
B6’da öyle. B7’lerde de öyle olması lazım, çünkü yolda giden B7 lerde motordan aynı sesi duyuyorum. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Celal Aydın yazdı:

CAX motor kodlu 122 hp olanlarda zincir var

122 kesmez bea bendeki 180 ps

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...