İçeriğe Yönlendir

0.9 TCE Rölantide Dalgalanma


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tamer Topaç yazdı:

E yok artık.

yazılımı çakarsan ne yapar bilemem yalnız şaka gibi motor yapmışlar...

 

 i20N 204 hp 275nm tork 0-100 6.2 sn.  hothach alet,  bendeki şu haliyle 130 hp 240 tork ile sınırlı, normalda hız limitörü olur arabalarda, bunda hp limitörü var, sınırlama kalkarsa 165 hp 270 nm fabrikasyon normal gücüne gelir, üstüne yazılım yapılırsa 190-200 hp 300 nm. çok rahat oluyormuş diyorlar (turbo değişmeden)

yani bilemiyorum artık, tabii i20n deki kilitli diferansiyel frenler vs. onlara bakmıyoruz, sade güç olarak bakıyorum geçer tokatlar demedim dikkat et, peşinden ayrılmazsın düz yolda ama ötesi ne olur bilemem ama, deneyen çıkarsa görürüz belki...  hothachimsi dememin sebebi bu...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Hot dog diye okuyup duruyorum. Hot dog araba nasıl oluyorki diyorum allam yaa :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Hot dog diye okuyup duruyorum. Hot dog araba nasıl oluyorki diyorum allam yaa :) 

Yemek vakti gelmiş

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
İlkay Başaran yazdı:

Su geçirimsizlik katkısı hava sürükleyip yapıyor o işi yani betonu zayıflatır. Baya fazla koyun hatta :D

o zaman çıkardım formülden :) yazdıkan sornma aklıma geldi dediğin doğru...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

yazılımı çakarsan ne yapar bilemem yalnız şaka gibi motor yapmışlar...

 

 i20N 204 hp 275nm tork 0-100 6.2 sn.  hothach alet,  bendeki şu haliyle 130 hp 240 tork ile sınırlı, normalda hız limitörü olur arabalarda, bunda hp limitörü var, sınırlama kalkarsa 165 hp 270 nm fabrikasyon normal gücüne gelir, üstüne yazılım yapılırsa 190-200 hp 300 nm. çok rahat oluyormuş diyorlar (turbo değişmeden)

yani bilemiyorum artık, tabii i20n deki kilitli diferansiyel frenler vs. onlara bakmıyoruz, sade güç olarak bakıyorum geçer tokatlar demedim dikkat et, peşinden ayrılmazsın düz yolda ama ötesi ne olur bilemem ama, deneyen çıkarsa görürüz belki...  hothachimsi dememin sebebi bu...

Kısıtlama mı acaba donanımda mı fark var. 165 lik aracı neden 130 a düşürsün. Zaten aynı motorsa ne karı olacak. Bence turbo intercoooler vb farklıdır. Gömlekler ya da piston vb.dahi farklı olabilir

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Hot dog diye okuyup duruyorum. Hot dog araba nasıl oluyorki diyorum allam yaa :) 

hot dog

Hot_dog_with_mustard.png

Pitbull-1d0e.jpg

 

hot hacth (tce)

Greyhound_Racing_2_amk.jpg

:)

 

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
İlkay Başaran yazdı:

Kısıtlama mı acaba donanımda mı fark var. 165 lik aracı neden 130 a düşürsün. Zaten aynı motorsa ne karı olacak. Bence turbo intercoooler vb farklıdır. Gömlekler ya da piston vb.dahi farklı olabilir

yok baya inceledim tamamen yazılım, silindire dokunamazlar hepsinde aynı, gömlekle zaten oynama imkanları yok gömlek yok çünki meşhur plazma olayı.

clio 130 megane 140 talisman 165 hp aynı motor aynı şanzıman...

0-100

clio 9 sn

megane 9.2 sn

talisman 8.9 sn diye kağıt üstünde yazıyor

 

 0-100 lerini yakın tutmak istemişler sanırım, buna rağmen meganda talimsanda dayağı yiyor clio dan, adam gibi kalkarsan 8.2  sn. 0-100 yapanlar var, bu nedemek biliyormusun, kendinden daha hafifi İbiza FR 1.5 ts 150 hp (bence yalan, tsi de bir numara var)  8.1 sn. tevekkeli fr leon tokatlayınca değişik oluyor ortam

 

tabii yazılım vs. 200 hp yaparsak bu araba bilmeyenin elinde ölümcül olur, frenler süspansiyon falan değişmeli, zira şu haliyle bile kaz dağına tırmanırken sporta alırsan sürekli patiye düşüyor gaza sert basınca, ilk denediğimde ne oluyoruz dediydim,  arabadan ziyade motoru güzel yapmışlar harbiden, baya uğraşılmış bir motor, zaten sonrasıda olmayacak, belkide bu sebeble özendiler sanırım, motor geliştirme reno merso ve nissanda artık durdu diye biliyorum, elektriğe geçiyorlar...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

yok baya inceledim tamamen yazılım, silindire dokunamazlar hepsinde aynı, gömlekle zaten oynama imkanları yok gömlek yok çünki meşhur plazma olayı.

clio 130 megane 140 talisman 165 hp aynı motor aynı şanzıman...

0-100

clio 9 sn

megane 9.2 sn

talisman 8.9 sn diye kağıt üstünde yazıyor

 

 0-100 lerini yakın tutmak istemişler sanırım, buna rağmen meganda talimsanda dayağı yiyor clio dan, adam gibi kalkarsan 8.2  sn. 0-100 yapanlar var, bu nedemek biliyormusun, kendinden daha hafifi İbiza FR 1.5 ts 150 hp (bence yalan, tsi de bir numara var)  8.1 sn. tevekkeli fr leon tokatlayınca değişik oluyor ortam

 

tabii yazılım vs. 200 hp yaprsak bu araba bilmeyenin elinde öümcül olur, frenler süspansiyon falan değişmeli,  arabadan ziyade motoru güzel yapmışlar harbiden, baya uğraşılmış bir motor, zaten sonrasıda olmayacak, belkide bu sebeble özendiler sanırım, motor geliştirme reno merso ve nissanda artık durdu diye biliyorum, elektriğe geçiyorlar...

Aynı motoru koyuyor olsam neden 165 liği 130 a düşüreyim? Mantığı nedir sence Ali abi. Merak ettim.

Aynı motor değildir demiyorum yanlış anlama. 
90 lık fluence ile 110 luk ta aynı motor diyorlar da 110 lukta değişken geometrili turbo var?

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Bizdeki algı şu. Dört kafadar bir video, 1-2-3 hooooop ben geçtim. Asosyal medyada şu sıralar poloculardan fazla 1,3' cüler var.

Tamam, 1,3 Tce kendine göre performansı iyi bir motor olabilir ancak, spor araç üretmek bambaşka bir deneyim.

Hot Hatch sınıfının kültü olan Fiesta ST' den bile daha iyi olduğu kabul edilen bir araç bu. Clio RS hak getire. ''N'' departmanının arkasında, eski BMW' nin ''M'' departman patronu ve ve Hyundai Motor Sport Şirketi var. Tamamen, sportif sürüş için üretilmiş bir araç. Adamlar, inanılmaz Ar-Ge yapıyorlar. Hem yeni elektrik ve hidrojen hem de, tabuları yıkan spor ve ekstra lüks araçlar.

Harici modifiye işi başka. O motoru 400 ps yapanlar var ve aynı motorun fabrikasyon 245 ps olanı da muhtemelen yeni kasada gelecek.

Bir çok firma batacak. Handey ise, geleceğin nadide markalarından biri olacak.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
İlkay Başaran yazdı:

Aynı motoru koyuyor olsam neden 165 liği 130 a düşüreyim? Mantığı nedir sence Ali abi. Merak ettim.

Aynı motor değildir demiyorum yanlış anlama. 
90 lık fluence ile 110 luk ta aynı motor diyorlar da 110 lukta değişken geometrili turbo var?

yok canım aynlış anlamam, araba övme gibide algılanmasın sakın,   yani bende merak edip araştırdım aksi birşey bulamadım, mersoda M282 kodlu motor bu, turbo enjektör vs. yani şüphelendiğin parçaları merso olarak bak, çıkan parça nosu direk renodakiyle aynı, hatta reno-merso ortak diyede belirtiyorlar, farklı parça bulamadım açıkcası...

 

buna değişken geometri turboda uydurup yazılım yapsan delirir ama motor dayanırmı bilemem,  şanzıman 300nm. maks 310 nm. ye kadar dayanır deniyor, 200 hp den sonra sakat olur, şanzımanıda zorlamamak için  talismanda 270 nm. yi geçmemişler sanırım, 300 sınır adı üstünde 7DCT300, bunun hibiritide aynı şanzımanla gelecek alsında 7HDT300, fiyat olsa ona mı geçsek acaba, daha yavaş 145hp 1.6 atmosferik ile ama olsun artık :tongue:

Tamer Topaç yazdı:

Bizdeki algı şu. Dört kafadar bir video, 1-2-3 hooooop ben geçtim. Asosyal medyada şu sıralar poloculardan fazla 1,3' cüler var.

Tamam, 1,3 Tce kendine göre performansı iyi bir motor olabilir ancak, spor araç üretmek bambaşka bir deneyim.

Hot Hatch sınıfının kültü olan Fiesta ST' den bile daha iyi olduğu kabul edilen bir araç bu. Clio RS hak getire. ''N'' departmanının arkasında, eski BMW' nin ''M'' departman patronu ve ve Hyundai Motor Sport Şirketi var. Tamamen, sportif sürüş için üretilmiş bir araç. Adamlar, inanılmaz Ar-Ge yapıyorlar. Hem yeni elektrik ve hidrojen hem de, tabuları yıkan spor ve ekstra lüks araçlar.

Harici modifiye işi başka. O motoru 400 ps yapanlar var ve aynı motorun fabrikasyon 245 ps olanı da muhtemelen yeni kasada gelecek.

Bir çok firma batacak. Handey ise, geleceğin nadide markalarından biri olacak.

haklısın, ben zaten hat heç gibi dedim, tam öyle demedim, güçlü demek istedim, elbette yazdımda zaten, o araçlarda süspansiyonda  frene herşey değişik, 200 hp yapıp düze sollarsın belki i20n i ama ilk virajda yada frende duman olursun, herşeyin bir sınırı var elbet...

 

zaten yakında bunları düşünecek halde kalmayacak, baksana arabayı satıp kurtulmayı düşünüyoruz, daha bu günler iyi günlerimiz, daha dur sen araba ve ev satışının tamamen duracağı bu sebeblede  trilyonluk malın olsun satamadıktan sonra değeri koca bir hiçtir zamanları yolda,  ST Rs N falan artık uzakta bir hayal olarak kaldı, şuan sıfordan clioyu bile alamıyorum, olsada param zaten asla araba almazdım, gidişat kötü...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Cihangiroğlu yazdı:

bakındım biraz, interkul yağlanma problemi sebebiyle hava akışında problem oluşuyor buda rolanti dalgalanması yapıyor gibisinden birşeyler yazmışlar, bir kontrol et istersen Ali...


yağ eksilmiyor ama

Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar

Gaz kelebeğini temizlemek ve varsa adaptasyon yapmakla başlanabilir.Hatta hava yolundaki sensörler de kontrol edilebilir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Ali Darbaz yazdı:


yağ eksilmiyor ama

eksilmez, öyle hemen, zaman içinde birikme yapar normalde, tabii kesin bu demiyorum, öyle yazmış adamın biri, acabamı diye düşünüyorum?

 

gaz kelebeğide yapabilir onuda kontrol et öncelikle...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...