Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter Hyundai i20 1.0 tgdi obd bağlayıp data toplayıp forumda paylaşmaya çekiniyorum. 😆 Görkem Karakaş yazdı: Yok kapanmasın, bazen forum çok aktif olmuyor giriyosun çıkıyosun okuyacak konu yok. Darbaz abinin konuları bu zamanlarda biçilmiş kaftan.. Bisikletlerim için ucuz sw kasa araba ne dersin... https://shbd.io/s/GK6QE77m Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce Ali Darbaz yazdı: Hyundai i20 1.0 tgdi obd bağlayıp data toplayıp forumda paylaşmaya çekiniyorum. 😆 Bisikletlerim için ucuz sw kasa araba ne dersin... https://shbd.io/s/GK6QE77m Heh tam senlik araba data veri mis. Parca ucuz ama ic kalitede çitroyeni ararsin. Sen paylasima devam et. Paylasimlarla kendi arabamida kontrol ediyorum yada bakiyorum. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 36 dakika önce Yazar Paylaş 36 dakika önce Sinan Akgöl yazdı: Heh tam senlik araba data veri mis. Parca ucuz ama ic kalitede çitroyeni ararsin. Sen paylasima devam et. Paylasimlarla kendi arabamida kontrol ediyorum yada bakiyorum. Eşim Barbaros Hayrettin paşa camii'nin şantiyesinde görevliydi. Şantiyede ödeme sıkıntıları baş gösterince işçiler sıkıntı çıkarmaya başlamıştı. Eşimi inşaat sektöründen çıkarttım. Allah sana yardımcı olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 25 dakika önce Paylaş 25 dakika önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter Hocam 234 sayfadır aynı şeyler yazılıp çiziliyor. Siz Sıkılmadınız mı? Bi arpa boyu yol ilerleme yok. Sürekli yağ çubuğu görüyoruz.Araba bu ya sokağa koyuyosun bu kadar anlam yüklemeye gerek yok. bu arada önerini dikkate alıcam. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 19 dakika önce Paylaş 19 dakika önce Ali Darbaz yazdı: Eşim Barbaros Hayrettin paşa camii'nin şantiyesinde görevliydi. Şantiyede ödeme sıkıntıları baş gösterince işçiler sıkıntı çıkarmaya başlamıştı. Eşimi inşaat sektöründen çıkarttım. Allah sana yardımcı olsun. Orada ihale ihaleyi alan firmanin ana yerden odeme alamamasidir. Tabi detayi siz bilirsiniz. Insaat sektöru sari kola ile ayakta duruyor. Allah suan cumlemize yardimci olsun. Hanimlar icin ortam degil şantiye haklisin. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 dakika önce Yazar Paylaş 13 dakika önce Sinan Akgöl yazdı: Orada ihale ihaleyi alan firmanin ana yerden odeme alamamasidir. Tabi detayi siz bilirsiniz. Insaat sektöru sari kola ile ayakta duruyor. Allah suan cumlemize yardimci olsun. Hanimlar icin ortam degil şantiye haklisin. Şantiyede çalışmasının tek güzelliği Önce Rte ile barbaros hayrettin paşa caminde bir foto, evvelindede Piyalepaşa tarihi yerin restorasyonu ve ispark şantiyesinde Ekrem İmamoğlu ile bir foto çektirmek oldu. Eşim bu inşaat sektöründeki tecrubeden sonra maintou distribütöründe genel müdürlükte beyaz yaka çalışıyor. Buradaki halinden memnunuz. Allah için zor kapılardan geçti. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 11 dakika önce Paylaş 11 dakika önce (düzenlendi) Maintou 😍 favori canavarim. 5 dakikalari boşlari yok. 11 dakika önce tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts