İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu

Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter


Hyundai i20 1.0 tgdi obd bağlayıp data toplayıp forumda paylaşmaya çekiniyorum. 😆

Görkem Karakaş yazdı:

Yok kapanmasın, bazen forum çok aktif olmuyor giriyosun çıkıyosun okuyacak konu yok. Darbaz abinin konuları bu zamanlarda biçilmiş kaftan.. :nazar:

 

Bisikletlerim için ucuz sw kasa araba ne dersin...

https://shbd.io/s/GK6QE77m

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ali Darbaz yazdı:


Hyundai i20 1.0 tgdi obd bağlayıp data toplayıp forumda paylaşmaya çekiniyorum. 😆

 

Bisikletlerim için ucuz sw kasa araba ne dersin...

https://shbd.io/s/GK6QE77m

Heh tam senlik araba data veri mis. Parca ucuz ama ic kalitede çitroyeni ararsin. Sen paylasima devam et. Paylasimlarla kendi arabamida kontrol ediyorum yada bakiyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sinan Akgöl yazdı:

Heh tam senlik araba data veri mis. Parca ucuz ama ic kalitede çitroyeni ararsin. Sen paylasima devam et. Paylasimlarla kendi arabamida kontrol ediyorum yada bakiyorum.

 

Eşim Barbaros Hayrettin paşa camii'nin şantiyesinde görevliydi. Şantiyede ödeme sıkıntıları baş gösterince işçiler sıkıntı çıkarmaya başlamıştı. Eşimi inşaat sektöründen çıkarttım. Allah sana yardımcı olsun. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter

Hocam 234 sayfadır aynı şeyler yazılıp çiziliyor.

Siz Sıkılmadınız mı?

Bi arpa boyu yol ilerleme yok.

Sürekli yağ çubuğu görüyoruz.Araba bu ya sokağa koyuyosun bu kadar anlam yüklemeye gerek yok.

bu arada önerini dikkate alıcam.

 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ali Darbaz yazdı:

 

Eşim Barbaros Hayrettin paşa camii'nin şantiyesinde görevliydi. Şantiyede ödeme sıkıntıları baş gösterince işçiler sıkıntı çıkarmaya başlamıştı. Eşimi inşaat sektöründen çıkarttım. Allah sana yardımcı olsun. 

Orada ihale ihaleyi alan firmanin ana yerden odeme alamamasidir. Tabi detayi siz bilirsiniz. Insaat sektöru sari kola ile ayakta duruyor. Allah suan cumlemize yardimci olsun. Hanimlar icin ortam degil şantiye haklisin.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sinan Akgöl yazdı:

Orada ihale ihaleyi alan firmanin ana yerden odeme alamamasidir. Tabi detayi siz bilirsiniz. Insaat sektöru sari kola ile ayakta duruyor. Allah suan cumlemize yardimci olsun. Hanimlar icin ortam degil şantiye haklisin.

 

Şantiyede çalışmasının tek güzelliği Önce Rte ile barbaros hayrettin paşa caminde bir foto, evvelindede Piyalepaşa tarihi yerin restorasyonu ve ispark şantiyesinde Ekrem İmamoğlu ile bir foto çektirmek oldu. 

 

Eşim bu inşaat sektöründeki tecrubeden sonra maintou distribütöründe genel müdürlükte beyaz yaka çalışıyor. Buradaki halinden memnunuz. Allah için zor kapılardan geçti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)

Maintou 😍 favori canavarim. 5 dakikalari boşlari yok.

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...