Ali Darbaz 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce (düzenlendi) Benim için anlamlı bir resim iki fotoğraf arasında 10 yıl fark var Ruhsatı kendi üstüme olan bir arabayla ilk defa 10 yıl sonra memlekete geldim. Bilerek aynı noktada durdum çektim. Annemin köyü. 15 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Ali Darbaz yazdı: 5000 tl kadar İsraf. İlkay Başaran yazdı: Hep derim çalışma saati olmalı. Zaten km aynı işi görüyor. "Yılda bir yağ değiştir" diyenler çalışma saatine değil çalışmama saatine baktıkları için hesapları yanlış Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Beygir yok mu? at yani 1 saat önce tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 dakika önce Yazar Paylaş 19 dakika önce (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Beygir yok mu? at yani Yarı otomatik şanzımanla ben bu dağlardan ne yaparım diye düşündüm biraz korktum açıkçası. Hiç sıkıntı yaşamadık. Burada beygir falan yok. Buradakiler malları davaları satmışlar emekliliklerini almışlar yakında Sivas merkeze geçecek seneye bu kadar kalabalık bile olmayabilir. Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği deliğe. Araba yüksek yağ sıcaklığına müteakiben yağ yakmış 1000 kilometrede rahat yarım litre var. Coşkulu dolu dolu sürüşe istinaden makul. 90 95 kilometre hızlarla gitseydin yakmazdı. Özellikle rampa çıkış ve inişlerinde motor yağ sıcaklığı 120 santigrat dereceye çıkıyor. Karar verdim Bir sonraki yaz bakımında İstanbul'a döner dönmez 0w 40 yağ geçeceğim. Buraya hiçbir elektrikli araba giremez altı sürter hemen garanti dışı olur. 17 dakika önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts