İçeriğe Yönlendir

Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
(düzenlendi)

Benim için anlamlı bir resim iki fotoğraf arasında 10 yıl fark var

Ruhsatı kendi üstüme olan bir arabayla ilk defa 10 yıl sonra memlekete geldim. Bilerek aynı noktada durdum çektim. Annemin köyü.

 

IMG_20260627_193717.jpg.7f159e83a33232b9763c9699a8aaec18.jpg

20160613_095619 (Medium).jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Ali Darbaz yazdı:


5000 tl kadar

 

İsraf.

 

İlkay Başaran yazdı:

Hep derim çalışma saati olmalı.

 

Zaten km aynı işi görüyor.

"Yılda bir yağ değiştir" diyenler çalışma saatine değil çalışmama saatine baktıkları için hesapları yanlış :)

 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Beygir yok mu?


at yani :) 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Beygir yok mu?


at yani :) 

 

Yarı otomatik şanzımanla ben bu dağlardan ne yaparım diye düşündüm biraz korktum açıkçası. Hiç sıkıntı yaşamadık. Burada beygir falan yok. Buradakiler malları davaları satmışlar emekliliklerini almışlar yakında Sivas merkeze geçecek seneye bu kadar kalabalık bile olmayabilir. 

Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği deliğe. Araba yüksek yağ sıcaklığına müteakiben yağ yakmış 1000 kilometrede rahat  yarım litre var. Coşkulu dolu dolu sürüşe istinaden makul. 90 95 kilometre hızlarla gitseydin yakmazdı. Özellikle rampa çıkış ve inişlerinde motor yağ sıcaklığı 120 santigrat dereceye çıkıyor. Karar verdim Bir sonraki yaz bakımında İstanbul'a döner dönmez 0w 40 yağ geçeceğim. Buraya hiçbir elektrikli araba giremez altı sürter hemen garanti dışı olur. 

 

IMG_20260628_111056.jpg

IMG_20260628_111038.jpg

IMG_20260628_110948.jpg

IMG_20260628_110935.jpg

IMG_20260628_110929.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Yağ karteri delinmediyse elektrikli de girer. Motor gürültüsü olmadan doğada gezersin işte

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Yağ karteri delinmediyse elektrikli de girer. Motor gürültüsü olmadan doğada gezersin işte

 

Artık batarya kutusunda en ufak çizik olunca garantisi dışı bırakıyorlar

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Artık batarya kutusunda en ufak çizik olunca garantisi dışı bırakıyorlar


Kendileri bilir. Çinliler kaldırama vuruyor. Askıda bırakıyor. Bunu reklam yapıyor. Hala anlayamadılar yok olacaklarını


avrupa markaları

Yorum bağlantısı
Ümit Türk

Abi sen sorulan sorulara alıntılayıp niye farklı cevaplar veriyorsun 

Konu dağıtma taktiğimi?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   2 kullanıcı

    • Ü.Emre Kartal
    • Aytac Sakal
×
×
  • Yeni Oluştur...